NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 4:24 pm

miriameta ha escrit:Per cert!! Demá divendres dia 4 a la 1 del migdia ens casem pel civil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aquesta és la important de boda a efectes legals ehhh!!!! Visca els nuvis!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 4:27 pm

Tranquil.la que entre els nervis i la calor és normal que us piqueu... nosaltres estem igual i no ens casem encara... així que tranquil.la que aquell dia tot passarà... la calor també afecta molt i a nosaltres la meva situació ens supera també... i sóc jo la borde pq a casa m'avurreixo tot el dia sense fer res... em ratllo moooolt!!! :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 4:28 pm

Amb això del pis t'entenc perfectament, fa ràbia que un altre ho estreni evidentment... qui l'heu d'estrenar sou vosaltres!!!! :-)ok: i no la família política teva... jejeejejeje ben fet!!! Jo t'entenc perfectament!!!! Hurra!!!! :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 03, 2009 4:29 pm

No se que em posaré!!! jeje pero vui anar wapa!!

I tinc un problema.. els testigos no poden venir.. si visquessin a Lleida.. pero sent de tarragona...

Aixi que men falte un.. i ara tambe problema pel regal... aix aix aix..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 4:31 pm

miriameta ha escrit:No se que em posaré!!! jeje pero vui anar wapa!!

I tinc un problema.. els testigos no poden venir.. si visquessin a Lleida.. pero sent de tarragona...

Clar que siiiii!!!! Ben wuapaaaaaaaaaaa!!!! Ostres tú quin problema lo dels testimonis... sempre contratemps de darrer moment... fica a ta germana o ta cunyada no??? :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 03, 2009 4:33 pm

lluneta29 ha escrit:Tranquil.la que entre els nervis i la calor és normal que us piqueu... nosaltres estem igual i no ens casem encara... així que tranquil.la que aquell dia tot passarà... la calor també afecta molt i a nosaltres la meva situació ens supera també... i sóc jo la borde pq a casa m'avurreixo tot el dia sense fer res... em ratllo moooolt!!! :-(

Es que una boda!!!! es un estres!!!!! mareta meva...quan dormim es quan no ens piquem jejeje menos mal que son tonteries.. que sino...
i tu tranquil.la que ja veus que li pase a tothom.. jo vui que faci calor fins dilluns, que diumenge faci un solet envidiable!!!! jo l´aguanto si es per que el meu dia no plogui :D :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 03, 2009 4:34 pm

lluneta29 ha escrit:Amb això del pis t'entenc perfectament, fa ràbia que un altre ho estreni evidentment... qui l'heu d'estrenar sou vosaltres!!!! :-)ok: i no la família política teva... jejeejejeje ben fet!!! Jo t'entenc perfectament!!!! Hurra!!!! :star::

Es que... me fa moltissima ilusio!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 03, 2009 4:35 pm

lluneta29 ha escrit:

Clar que siiiii!!!! Ben wuapaaaaaaaaaaa!!!! Ostres tú quin problema lo dels testimonis... sempre contratemps de darrer moment... fica a ta germana o ta cunyada no??? :-)ok:

no poden ser familia..... :-/ :-/ :-/ :--(
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 4:39 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

no poden ser familia..... :-/ :-/ :-/ :--(

ostres no ho sabia... vols dir? Q no son els mateixos q l'esglesia??
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 03, 2009 5:09 pm

lluneta29 ha escrit:

no se com su monyen.. pero no poden ser familia :(
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 5:12 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

no se com su monyen.. pero no poden ser familia :(

Pro els mateixos de demà són els mateixos de l'esglèsia... pq que jo recordi, a la boda d'una amiga meva, hi havia sa germana i sa cunyada de testimonis per part d'ella... així que no ho entenc... km no sigui diferent la boda civil de la eclesiàstica... no ho entenc!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 04, 2009 9:02 am

Bon dia a totes!!!!

Miriameta et queden 2 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que fuerte que fuerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: què se sent a dos dies del gran dia???? Jo no em puc imaginar estar tranquil.la, jo conto que ja portaria una caixa de valerianes al bolso per anar dopada!!! Jejeje 2 Dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quines ganes d'anar de boda que tinc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ens ho passarem teta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Jo demà vaig de despedida también... jejeje a veure com va... :-)ok: Ens veiem aviat no? Jejeje!! Petons!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. set. 04, 2009 11:35 am

BOOOOOOOOOOON DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! :-///: :-///:
Enhorabona Miriameta avui et cases pel civil i passat demà el bodorriooooo !!! >.-<: *.-o-o.* Se't nota que estàs nerviosilla, no pots parar ....jejejeje ! I deus estar súper feliç....per cert estàs molt molt guapa ,el maquillatge molt natural...GUAPÍIIIIIIIIIIIIIIIIIISSIMA!!! :-)ok:
Tranquila que tot sortirà bé, per un testimoni no et preocupis. Tens raó jo que em caso pel civil també no es poden portar familiars com a testimonis així que jo portaré a la meva millor amiga i el millor amic del Toni ( el meu nòvio ).

Referint-me al que heu parlat d'on sortir el dia de la boda i on dormiu i tal, jo també sóc com vosaltres, a la tradició....Nosaltres vivim a Alcarràs i ma mare també, així que ell es quedarà a casa nostra amb la seva mare i els seus germans i jo me n'aniré a dormir amb la mami.

I les vacances bé, però això de la crisi es una porqueria perquè, entre els cotxes (2 ) que encara els paguem, el pis, la meva filla que té un munt de gastos, la boda i tot aquest any ens hem quedat sense poder anar de vacances a caseta, però bueno així també m'he relaxat i com tinc piscina doncs tot el dia estava espaxurrada a la tovallola o a l'aigua, hem fet excursions...i després també perquè jo m'agafo les vacances a l'agost per poder anar a fer els bolos. Però he estat a pobles molt bonics i m'ho he passat molt bé, avui en tinc un altre més a munt de Jaca ( un dia si això em deixa ja us carregaré una foto del grup ).

Veig que totes esteu molt atrafegades ja amb el tema de la boda! :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ise » dv. set. 04, 2009 2:54 pm

MIRI, PRECIOSA...

LEGALMENT JA ESTÀS CASADA!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

:-)) :-)) :-)) :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)) :-)) :-)) :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)) :-)) :-)) :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)) :-)) :-)) :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)) :-)) :-)) :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)) :-)) :-)) :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)) :-)) :-)) :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)) :-)) :-)) :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)) :-)) :-)) :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: cc83 » ds. set. 05, 2009 10:57 am

hola noies!! us tinc una mica abandonades..... es k vai a tope... com esteu????

MIRIAMETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que aixó ja està tiaaaaa kina emoció!!!!! dema el gran dia!!! estas molt nerviosa???? jejejejej espero que us faci un bon dia i que us ho passeu genial!!!!! i que aketes noietes posin alguna fotillo ehhh!!!!
Imatge
cc83
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » ds. set. 05, 2009 2:59 pm

Miriametaaaaaaaaaaaaaa!!! Això ja està aquí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Com estàs en les hores prèvies??? Et va agradar tot???? Esperem que siiiiiiiiiiiiiii, wuapíssima!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Demà mos veiem i dorm aquesta nit (és una ordre!!!) Nosaltres también ho intentarem encara que marxem de despedidaaaaaaaaaa!!!! :-) Un petonàs a totes!!! Ficarem fotos, prometido!!!! =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. set. 05, 2009 3:12 pm

Hola amoretes!!!!

Ja hem arribat de la boda civil, ara toca esperar al banquet a la nit... :star:: :star:: :star::

La nuvia portava un vestit de Rosa Clara, mod. Linda pero portava un broche sota el pit que era la gracia del vestit :)

Princesa MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Dema a aquesta hora estaras disfrutant del teu maridet i del convit!!!! FELICITATS avançades i que VIVA LOS NOVIOS!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: azue » ds. set. 05, 2009 4:37 pm

hola a totes!! yo soc mig nuvia de lleida, vivim per aki, pero ens casarem en santpedor (bcn). com ho porteu tot?
Imatge
azue
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 429
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 3:12 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 06, 2009 1:38 am

NENESSSSSSSSSSSSSSS EM CASO D´AQUI UNES HORESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS I ENCARA VOLTO DESPERTAAAAAAAAAAAA!!!!!

AIXXXX......... NO MU CREC... ESTIC SUPER NERVIOSAAAAAAAAAAA!!!

MUACSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :star:: :star:: :star:: :star:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 06, 2009 2:22 am

MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

HE VIST ON US CASAREU DAQUI UNES HORES!!!! ESTAN TOTES LES CADIRES PREPARADES!!!! I LA TAULA I LES VOSTRES CADIRES!!!! TOOOOOTTTT!!!!!!

QUE SUPER GUAIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!

DESCANSAAAAAAAAAA!!! FINS DAQUI NO RES!!!! LA PROXIMA VEGADA QUE ET VEGI JA SERA VESTIDA DE BLANC!!!!!!! QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

JA TINC LA CAMARA PREPARADISSIMA!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat