"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 03, 2009 2:20 pm

nur_jor ha escrit:Hola guapes!!

Elxa i Happiness, avui no hi ha hagut sort... quan són els pròxims nomenaments? Elxa, t'he passat un correu a veure si et pot interessar...

Giss!! Avui el teu primer dia!! Ens ho has d'explicar tot, eh!!

Nenes, he vist lo d'anar a Emperatriz per santa tecla... jo aquest dia treballo perque al meu poble no es festa, però si a la majoria us va bé per mi cap problema.

Black, és una decisió que només podeu prendre vosaltres. Jo sempre he pensat que fessiu el que fessiu ben fet estaria, ja que millor ningú que vosaltres sabeu el què voleu i quan ho voleu. I tant si et cases ara, com d'aquí a un parell de mesos, com l'any que ve les ninetes estarem amb tu!!

Fins despres!

Gracies guapa!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 03, 2009 3:25 pm

Ninetes!!!!!

Avui hi ha quedada o no al final?????????????????

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dj. set. 03, 2009 3:38 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!

Avui hi ha quedada o no al final?????????????????

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Jo no he vist res en clar... nu se... :-/
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. set. 03, 2009 4:02 pm

Black tal com va xlar ja saps el q jo vai opinar...casarse i no tenir al teu pare es molt dur o es una sensacio extranya potser xo ara per ara si ell tmp esta del tot be... i a mes q tu tens dret a tenir un casament com deu mana amb pare o sense i es molt dur q o digui aixi xo....esq nomes tamarguen la vida jolin q tens 25 anys q et deixin viure tranquila q ja et vindran els problemes quan tinguis fills....

Jo feso quan vulguis q alli estare am la meva camera i la meva samarreta q cm q cada vegada estic mes grossa cada vegada em marcara mes!!!!!

Un peto guapisima
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 03, 2009 4:11 pm

estiu2010 ha escrit:Black tal com va xlar ja saps el q jo vai opinar...casarse i no tenir al teu pare es molt dur o es una sensacio extranya potser xo ara per ara si ell tmp esta del tot be... i a mes q tu tens dret a tenir un casament com deu mana amb pare o sense i es molt dur q o digui aixi xo....esq nomes tamarguen la vida jolin q tens 25 anys q et deixin viure tranquila q ja et vindran els problemes quan tinguis fills....

Jo feso quan vulguis q alli estare am la meva camera i la meva samarreta q cm q cada vegada estic mes grossa cada vegada em marcara mes!!!!!

Un peto guapisima

Gràcies pels ànims guapa!!!!

I no diguis tonteries que tu no estàs cada vegada més grossa, jo diria q el contrari!!!!!

un petó guapa!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dj. set. 03, 2009 4:25 pm

Hola ninetes

Ja se que vaig se jo que va proposar de quedar avui i al final no he dit res!

Pero hem de fer coses amb el ramon i aquesta setmana no ens hem vist molt, aixi que aprofitarem aquesta tarda per fer alguna coseta al pis, hem de penjar les cortines, merda ara que hi penso m'he deixat el taladro a casa dels papis, aixi que res de res!

Pero cuam volgueu quedar ja saps, si voleu fer algo dissabte compteu amb mi!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 03, 2009 5:19 pm

Bueno Ninetes!!!!

Com veig que al final avui no hi ha quedada m'en vaig amb una amiga a prenre algo!!!!!

Parlem a la nit!!!!

Us estimoooooooooooooooo

mua mua muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 03, 2009 5:30 pm

Hola petarditas¡¡¡¡¡¡¡
Ara vaig a tarragona a l'agència¡¡¡¡¡¡ ja explicaré¡¡¡¡¡¡

TARA¡¡¡¡¡¡¡¡QUE GUAY¡¡¡¡¡¡¡¡
Quan as pitat nineta....PRIMER QUIN SUSTO¡¡¡¡¡¡JAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJJAJAJAJ

Un petonet boniques¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 6:12 pm

nur_jor ha escrit:
laiac ha escrit:
Ninetaaaaa!!!!!

Gràcies per la informació.....això si, jo voldria la taula una mica més llarga de 1,80....i en principi, també havia mirat de fusta amb quadrets al mig, igual que el que tu dius!!!! però mira, la de vidre també em va fer gràcia...........després però, faltaran les cadires que també m'han dit que són un pico!!!!! buffff........avui no tic gaire d'humor, ja ho aniré a mirar demà!!!!!!

Gràcies pels ànims, si es tractés de contractar gent.-....ho meu és més complicat!!!!!

Patunets!!!!!

Més llarga llavors ja deu pujar més... nu se! La nostra és de llargada 1,80 i extensible a 2.80... Quan l'allarguem casi que ocupa tot el menjador! jejeje!! Les cadires tambe deu ni do!! Les nostres del menjador (de fusta com la taula) 200 cada una!! I tot i així són "barates" ja que les vam veure no sé a on... al Rocamora pot ser? No se... i costaven 270!!!!!!!! Naltres tot ho vam comprar a la Senia... Tret de les últimes 4 cadires que ens van portar de cap i no en trobavem a cap lloc!

os tres Nur kina passada de taula... uff.. les cadires.. que caretes no... bueno a mi em van costar +-
tens fotu nena?
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 6:13 pm

estiu2010 ha escrit:Giss felicitats!!!Veus com aixo comença a agafar forma vinga ara la happi i la elxa!!!!!

Laiac xo q pasa???escoltam i no es pot negociar aixo???

Ninetes estic una mica cansada avui e anat al quiropractic i estic xafada em fa mal tot!!!

Bueno jo aqet dissabte treballo aixi q fins el dijous q be q sopem a casa de la black ja no ens veurem...

Bueno i porteu els vanos de la web de julio x mirarmels i triar...jijijiji!!!

i que et fan al quiropractic.. m'han dit que et deixen fet pls.. i que son cars no???
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 6:14 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Holaaa ninetes....perdoneu per estar desconectada durant tot el dia...però he quedat amb unes amigues i desprès he anat al gym per deixar de pensar una miqueta en tot...aixx...

Giss...me alegro tanto por ti...no lo sabes bien!!! aixx...que ilu!!! te lo mereces muchíiismoooo y mñn ya nos dirá comoha ido el 1r dia.... Nosotras mñn tenemos listas otra vez, pero yo por mi parte ya desisto...el viernes volveré a tirar cv pero esta vez personalmente!!!!!

Ninetes...que hi ha quedada demà...esk em dona la sensació que la Tara ha dit alguna coseta.... :-)

Papallona...que bé que t'hagi agradat tot!!!! uns petits detallets...jijiij. Fins quan estarás amb aquests horaris??? aixx a veure si descanses ja una miqueta!!!!

Ninetes....us desitjo molt bona nit, anirè a dormir pq estic una miqueta cansada....i res...demà a 1ª hora torno a ser aqui!!!
Petonets a totes wapiiisssiiimmeessss!!!! ::love::

ninetaaaa!! jejej m'ha encantat!! gràcies!!!... aix.. si es que entre setmana vaig de cul... pero bueno.. el caps de setmana intento estar lliureeeeeeeeee jejejej i fer cosetes.. pero bueno... hi ha coses que estan tancades.... ( com l'outlet emperatriz :-( )
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 6:16 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

Dons ahir tota la tarda a ikea, al final em vaig agobiar una mica, hi havia força gent!
Res vaig comprar unes fundes de sofa, uns coixins, les cortines i alguna xorradeta mes, encara que ho hagues comprat tot!

I a emperatriz, no ens va donar temps a anar-hi, vam sortir del ikea a les 7 i com que tanquen a les 8, entre carregar el cotxe, i sortir, es va fer tard!

Pero ninetes hi hem d'anar, ja se que l'horari es una mica fastig, pero es el que hi ha!

uff. jo si ho diem amb temps puc fer que em donin un matí.. i així tenir la tarda.... quan heu pensat???
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 6:17 pm

tara ha escrit:Laiac, ja estas mes tranquila? Anims dona que ja es dijous!

Gis, que ya tienes trabajooooooooooooooo!

Elxa i happi, avui nomenaments, que tingueu molta sort!

Black, que tal els nervis!!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann i nur, que tal els primers dies de feina?

Estiu, ja tens pintada la cuina!!!!!!!!!!!

Papallona, que no faras cap dia de vacances???????????

jaj.. doncs no ho crec... la veritat :-( ... ja se que es una mica pal... pero es que em toca fer-hooooooooooo jooooo.... ja m'agradaria ja...
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 6:18 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡
Avui vaig aquesta tarda a veure el tema del viatge si ja tenen catàlegs. Ja explicaré¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet a totes i no puc escriure més o arribaré tard a la feina¡¡¡¡

MUa¡¡¡¡¡¡¡¡

Us estimoooo¡¡¡¡¡

que guai neni!!!! :-) això wapi!! explica'ns explica'ns
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 6:19 pm

elxa ha escrit:mmmmmmmmmmmm..............me parece que hoy tampoco, si los numeros que hay son los definitivos hoy tampoco me convocan :-(

caxisssssssssssss :.0.-0.:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 6:19 pm

elxa ha escrit:nenes mireu el meu marcador avui 10 mesos justets!!!!!!!!!

wapiiiiii felicitats! uooooooooooooooo.... en no res!! un embarazo!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 6:20 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeessssss!!!!

només entro per dir.-vos BON DIAAA!!!!! ahir al final em vaig liar a Reus i arribava a casa a les 22 passades i havia de sopar, i em feia mal l'esquena i ja no vaig ni mirar la tele ni agafar el portàtil, estava fatal!!!!

Avui els ànims..........vaja,igual...................ara marxo corrents cap a Tarragona que tenim la dixosa formació....i al final si que ve l'altra persona......a veure com va!!!!

Segurament ja no tornaré al despatx, així que fins a l'hora de dinar no podré conectar-me!!!!!

Després parlem d'acord???????????????

PAtuneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets

animus wapi!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 6:26 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!! com va???? jo aqui a caseta, jejejejeje.

Elxa, al final hoy nada tampoco????? jolines!!! a ver si mañana ya cae no???

per cert ninetes,,, el dia de la quedada vam estar parlant amb la estiu i la giss.. i al final el meu xicot i jo hem decidit que de moment aplaçem lo de fer la mini boda.... xq mon pare no està massa fi aquests ultims dies i amb lo de la feina.. i, la veritat, sincerament tp ens fa massa ilusió fer-ho així, volem una boda normal... poder disfrutar el dia, no se.... se q pensareu q estem bojos i q no parem de canviar la data.... però de moment esperarem a veure com va a la feina i potser ens ho plantejem d'aqui un mes o dos.. depen de com estigui mon pare...però la realitat esq, tot i q vulgui q mon pare hi sigui, también vull una boda normal.. i la veritat ara no estic animada ni per pensar en fer la mini-boda ni en fer res el 20 d'agost....ja se q pensareu... però estic molt de baixon ara mateix.....

ho sento ninetes.... de tota manera, el sopar de dijous el fem igual, no???? i com q la giss me va dir q no havieu tingut temps de preparar res cap problema, no?? fem un soparet normal i ja està!!!!

un peto guapes....
ç

os tres.. neni.. si es lo que voleu doncs ja està bé!!!

ei jo confirmat que si que puc el dia 10!!!! *.-o-o.*
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 6:27 pm

elxa ha escrit:Bueno ninetes,
Despues de investigar tengo nuevas noticias y muy malas para mí.
El señor de los "p...." 200 euros, le convocaron a jornada completa, pues esa jornada completa es todo compactado, es decir, las medias jornadas que habian y que estabamos esperando se han convertido en 1 completa.
He estado hablando con mi compañero hace un rato, y nos hemos kedao sin plaza todos, hasta febrero que se jubile él no cabe la posibilidad que convoquen de nuevo; así que nada me pondré oficialmente a buscar trabajo de lo que sea, tenga o no tenga nada que ver con lo mio.
Así que si os enterais de algo, please avisadme.

uff. okis neni.. jo lin... lo siento wapi!!! si me entero de algo volando te lo digo!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 6:29 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Estic veient que no et faciliten les coses per a res...ara mirava l'escola oficial d'idiomes per anar a seguir amb l'italià i estava mirant horaris i dies i res....que passa? que la gent que té les tardes ocupades no té dret a estudiar??? no hi ha res pel matí ni cap horari de tarda-vespres!!!! o siguii que no es pot fer res de res!!!!
Jo Tara...em part sabia al que m'arriscava...esk és això o res....però és el que parlavem l'altre dia...és depen de com i quan prenguis el risc...i que no tenen res en compte, mira lo de la Elxa...tu creus que has de tenir un tio a punt de julibar encara aqui? però si a la Generalitat no els hi ha de sortit en compte pel que deu cobrar aquest paio d'antigüetat i tot!!!!
aix mareta!!!

la gent que nem de tardes o nits o tenim xungui.... :-/
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants