"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 7:10 pm

blackmamba ha escrit:Per cert ninetes.... avui hi ha quedada al final????????

hi havia kedada??? a kina hora???
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dj. set. 03, 2009 8:20 pm

Hola ninetes

Papallona al final no hem quedat!

A veure si dissabte voleu fer alguna coseta!

Ara s'han de guanyar calerets que amb la boda hi ha molts gastos!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. set. 03, 2009 8:22 pm

Bueno ninetes vaig a sopar!!!!!!!!!

Torsaeann, es que al veure el cotxe m'he dit es ella!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dj. set. 03, 2009 9:04 pm

Quedada dissabte? Per mi guai!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dj. set. 03, 2009 9:57 pm

Nenes!!! avui no he parat i no he pogut passar-me per aquí!!!
quin estrés! he treballar de 8 a 19.00!!! es que fins que no arranquem hi ha molt de treball intern i el 14 comença el curs... així que a posar-nos les piles! es lo que hay... però molt bé, ha anat genial, he fet entrevistes amb els pares i de moment molt maquets.
Bueno guapis, estic rebentada i m'en vaig a estirar un ratet al sofà. He pensat molt en vosaltres eh?
Un petonet boniques meves! a veure si demà tinc un ratet per entrar!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. set. 03, 2009 10:03 pm

Giss ha escrit:Nenes!!! avui no he parat i no he pogut passar-me per aquí!!!
quin estrés! he treballar de 8 a 19.00!!! es que fins que no arranquem hi ha molt de treball intern i el 14 comença el curs... així que a posar-nos les piles! es lo que hay... però molt bé, ha anat genial, he fet entrevistes amb els pares i de moment molt maquets.
Bueno guapis, estic rebentada i m'en vaig a estirar un ratet al sofà. He pensat molt en vosaltres eh?

així que has començat de valent a la feina! jejeje! ais si... els primers 15 dies de setembre són així! es va de vòlid per tenir-ho tot preparat pel primer dia del curs.. que el 14 està aquí ja! i quina feinada!!
weno, ara a descansar, que t'ho mereixes!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 03, 2009 10:17 pm

Bones ninetes!!!! que tal esteu???

Jo aquesta tarda no he parat a casa desprès de les 17:30 h que ès quan he acabat el repàs....Avui si que vaig ja a dormir que estic rebentada i demà paso a veure que tal esteu...per cert!!!!

Elxa...Felicidades que yo con lo mio no me he dado cuenta que te quedaban 10 mesecitos!!!! a mi mñn 1 ANYYYYYYYYYYYY!!!!! Aix quina iluuuu!!!! només faltava jo per baixar de l'anyet. jejejej
Demà al mati vaig a Reus a tirar cv, així que quan vingui, us dic alguna coseta!!!!

PETONETS A TOTES!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dv. set. 04, 2009 12:14 am

NINETES MEVES!!!!!!!!!!

bona nit precioses, mireu quines hores....la 1h passades!!!!!!!!
Avui ha estat un dia horrible, entre moltes coses perque al arribar a casa, el meu marit se m'havia emportat el portàtil sense avisar, i sense poder agafar el meu de la feina...........me "crusat" perque volia fer cosetes, havia de mirar unes coses per munts pares de ryanair, i jopeta.......QUE EM VOLIA CONECTAR TOTA LA TARDA AL FORO!!!!!jijijij no ha pogut ser..........!!!!! al final he marxat amb un amic a mirar taules de menjador!!!! i he tornat tardíssim.................i després, per més inri, el josep ha plegat tard i ha arribat a les 12...així que no us he pogut dir res abans............

I ara estic xof....hem anat a dormir enfadats!!!!les setmanes que va de tarda són una kk perque no ens veiem fins les 22:30 o 23 de la nit....i els dos estem cansats i hem tingut les notres coses......doncs avui ha arribat enfadat perque diu que les dues vegades que em parlat, només li he dit que perque s'havia emportat el portàtil...........però...¿ell al arribar m'ha preguntat com m'havia anat el dia??? sabia que jo he tornar a estar malament a la feina??sabia que m'he passat moltes hores sola avui????? i m'ha sapigut greu, i quan hem anat al llit enfadats, m'he aixecat i li he dit que no tenia son........i he baixat aquí al sofà!!!!tot és una m...........

Bé noies, perdoneu pel rotllo, avui justament n'hi ha d'altres que teniu més motiu per estar malament, i jo aquí tonta xarrant de les meves tonteries......però bé, així em desfugo!!!!!!

Moltes gràcies guapes...........!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. set. 04, 2009 12:21 am

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!! com va???? jo aqui a caseta, jejejejeje.

Elxa, al final hoy nada tampoco????? jolines!!! a ver si mañana ya cae no???

per cert ninetes,,, el dia de la quedada vam estar parlant amb la estiu i la giss.. i al final el meu xicot i jo hem decidit que de moment aplaçem lo de fer la mini boda.... xq mon pare no està massa fi aquests ultims dies i amb lo de la feina.. i, la veritat, sincerament tp ens fa massa ilusió fer-ho així, volem una boda normal... poder disfrutar el dia, no se.... se q pensareu q estem bojos i q no parem de canviar la data.... però de moment esperarem a veure com va a la feina i potser ens ho plantejem d'aqui un mes o dos.. depen de com estigui mon pare...però la realitat esq, tot i q vulgui q mon pare hi sigui, también vull una boda normal.. i la veritat ara no estic animada ni per pensar en fer la mini-boda ni en fer res el 20 d'agost....ja se q pensareu... però estic molt de baixon ara mateix.....

ho sento ninetes.... de tota manera, el sopar de dijous el fem igual, no???? i com q la giss me va dir q no havieu tingut temps de preparar res cap problema, no?? fem un soparet normal i ja està!!!!

un peto guapes....

Nineta!!! no et pensis que no pensava en tu eeeee!!!!

A veure, si realment és el que has decidit ànim i endavant.........no et capfiquis en que ara ja estaria fet si hagués estat el 28, perque en un principi també havies comentat que ton pare no estava bé per aguantar la boda!!!!

Sé que qualsevol filla voldria tenir als seus pares al costat el dia de la seva boda, però tan si hi és com si nó, et pot quedar un bon record d'aquell dia....perque segur que per damunt de totes les coses, ton pare el que vol és que sigui feliç..!!!
Si el teu somni, ha estat tota la vida tenir una boda normal, amb el teu arròs, les teves fotos, el teu convit, la teva música i tot...fes-ho, segur que ton pare també ho voldria així!!!i si al final no hi és....sempre el tindràs en el record aquell dia, però alhora seràs feliç!!!!
El que heu de fer és tu i el teu novi, agafar-vos a aquesta decisió, i no deixar que ningú més us influencii, de debò....heu de decidir per vosaltres mateixos!!!!

Saps que??????????em sabia molt, molt, molt greu no haver pogut estar el dia 12, així que en part, estic contenta perque l'any vinent no m'ho perdré........i jo també tinc una supercàmara ara i et faré fotitos xules!!!!!

PAtunets i ànim!!! per això estem, pel que necessitis!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. set. 04, 2009 12:24 am

ELXAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

quina ràbia el que t¡ha passat, quina merda de debò i ho sento...tot per aquelll................grgrgrgrggrgr!!!!
tu fes això, ara no et desanimis i busca feina per aquests mesets, que a veure si al febrer ja et surt algo...QUE TE NOS CASAS!!!!!!!!

Jo...........si sé algo t'ho diré.....ÀNIMU!!!!!!!!!!!!!per ara segueix amb la consulta i ves buscant que alguna cosa hi haurà!!!!

Molts petonets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. set. 04, 2009 12:26 am

Giss ha escrit:Nenes!!! avui no he parat i no he pogut passar-me per aquí!!!

Giss!!!!!!!!!!! així que ha anat bé??? me n'alegro molt.......
que ara hagis de fer més horetes pot ser normal, però si estàs a gust és el que importa!!!

MOLT BÉ GUAPISSIMA!!!!!!! ja et portaré als meus nenes!!!!

muaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. set. 04, 2009 12:45 am

NUR_JOR!!!!!

saps que???? ara m'he posat a llegir el post de la tarragonines després del dia de la meva boda...i repeties tan ho de la festa major que..............saps qui m'havia de venir a cantar a la ceremònia?????? la cantant de l'orquestra meravella, que al fianl va acabar tard de l'espluga, i no va poder venir a cantar (sort, perque entre ella i el coro jijij) però si si....estava a la teva festa major i després havia de venir a la meva boda, és veina de casa de tota la vida!!!!!

mira.............ara hi he pensat...................ninetes, almenys m'heu fet somriure llegit com estaveu totes d'emocionades després de la meva boda!!!!!!!!!

que bonic serà estar les 10 juntes a totes les 9 bodes que falten!!!!!!!!!jijijij

patunets...........us estimo molt"""""
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. set. 04, 2009 7:19 am

Bon dia ninetes meves!

Primer, gis, me alegro que fuera bien el primer dia y es normal que hagais tantas horas, nueva guarde y nuevo curso! Lo importante es trabajar y ya lo has encontrado!

Happiness, nena ahir parlant amb una amiga em va dir que ara tots els cicles formatius donen angles, osea que haurien de necessitar molts profes, no?

Eli, como estas de animada? Tu tranquila que entre todas te encontraremos algo!!!!!!

Laiac, que al final vas trobar la taula o ja vas deixar de mirar? Escolta qque al final si que fem el sopar aixi que si vols podem quedar dilluns o dimarts, perque dema no et ve be, no? Guarda'm una orelleta!!!!!!!!!!

Papallona si quedem dema pots venir???????????????

Nur jo no he vist aquesta taula tant xula que diuen que tens!

Estiu, com va tot?

Torsaeann, a veure si avui ens tormen a veure!!!!!!!!!!!!!!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 04, 2009 7:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 04, 2009 7:20 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
Ja som divendres¡¡¡¡¡
Aquest finde estaré una mica desconectada.
Avui a les 17.00 el javi em recull a la feina i anem a barcelona amb la sogra a mirar roba a primark.
Semà a les 09.30 mati tinc que estar a la pobla que fan la paellada popular, després tinc que anar al regina a veure la cerimonia com queda i tornar cap a la paella¡¡¡
Allà estarem tot el dia ja que també ens quedarem a sopar¡¡¡¡
O sigui que si puc encara que sigui per saludar passaré a dir alguna cosa però si no puc ja fins diumenge al migdia¡¡¡¡ja que a x matí...VULL DORMIR¡¡¡¡¡
mUA¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 04, 2009 7:21 am

TARA¡¡¡¡¡ PASSES CADA DIA AMB AQUESTA HORA?
UN PETONET PRINCESA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 04, 2009 7:22 am

HAPPI¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

AMB UN ANY DE BODORRIO¡¡¡¡¡¡¡¡ MOLTES FELICITATS BONICA¡¡¡¡¡¡¡¡¡
MIL PETONETS¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 04, 2009 7:25 am

Giss, estic contenta que la feina et vagui bé.
Black, si la teva decisió amb la teva parella és aquesta no et deixis influencia i tira endavant. ÀNIMS GUAPA¡¡¡¡¡
Laiac, com van els ànims avui? estàs millor? nena quina semaneta que portes no? un petonet,
Elxa, com va tot? alguna novetat amb la feina?
Papallona, quin rotllo no tenir vacancetes oi? que bé podras venir al sopar¡¡¡¡¡¡
Nur, com va la feina?
Estiu, que tal tot petarda?

Mil petonets a totes i passeu un molt bon dia¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 04, 2009 7:26 am

Ninetes sobre el tema de l'agència, vam anar i teniem que parlar amb el director de l'oficina que és amic de la meva amiga i resulta que va tenir un imprevist i va tenir de marxar....os sigui que fins la semaneta que bé res de res¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. set. 04, 2009 7:28 am

Ninetes...bon diaaa!!!! Mireu quines hores sónnnn!!! i jo desperta, bé...ja m'he dutxat i tot iaixí que avui m'he superat!!!!! :-()-) per mi mateixa i llevar-m'he tant d'hora...jijijiji.

Ara he quedat amb la sister per anar a Reus...jo vaig a tirar cv als coles i desprès anem a descanviar una coseta de l'Arnau petit!!!jejeej. A més vull aprofitar i em passarè per la floristeria aquella de davant del Pallol que m'han dit que està molt bè...Per cert, mireu el meu marcadorrr!!!! 1 ANYETTTTT QUEDA PEL MEU CASAMENT :-///: :-///: . El 1r que he fet ha sigut mirar per la finestra per veure quin dia es preveu de fer...i sembla que vagi espavilant...i a més al meteocat fica que avui farà solet!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* tralalalal...

Laiac....no t'agobiis...i no diguis que fots rotllos pq aqui tot és important, així que si tu et sents millor explicant-ho, doncs ho expliques!!!! jo ahir a la nit también vaig tenir bronca, però nosaltres al mateix llit...sort que jo em vaig adormir aviat!!! no res...1 any per la boda i barallats!!!jeejje

Per cert, demà no se si ell marxa a Montmeló tot el dia o no, però si això podriem convocar una quedada al matí al Viena, no?? jo a la tarda us ho confirmo si puc anar o no, però apa...per quedar, no??? que raro és això de dir de quedar i no saber si podrè anar!!! rodolíiiiii!!!jijiiiji
Bé...parlem a la tarda wapissss!!! Passeu un bon Divendres i petonets a totes!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. set. 04, 2009 7:30 am

torsaeann ha escrit:HAPPI¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

AMB UN ANY DE BODORRIO¡¡¡¡¡¡¡¡ MOLTES FELICITATS BONICA¡¡¡¡¡¡¡¡¡
MIL PETONETS¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Aix.....GRÀCIESSSSSSSSSS BONICAAAA!!!.....DE VERITAT!!!!
Em farà tanta ilu que estigueu totes allà!!!!!!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant