blackmamba ha escrit:Per cert ninetes.... avui hi ha quedada al final????????
hi havia kedada??? a kina hora???
Autor: Papallona* » dj. set. 03, 2009 7:10 pm
blackmamba ha escrit:Per cert ninetes.... avui hi ha quedada al final????????

Autor: tara » dj. set. 03, 2009 8:20 pm

Autor: tara » dj. set. 03, 2009 8:22 pm

Autor: Giss » dj. set. 03, 2009 9:57 pm

Autor: nur_jor » dj. set. 03, 2009 10:03 pm
Giss ha escrit:Nenes!!! avui no he parat i no he pogut passar-me per aquí!!!
quin estrés! he treballar de 8 a 19.00!!! es que fins que no arranquem hi ha molt de treball intern i el 14 comença el curs... així que a posar-nos les piles! es lo que hay... però molt bé, ha anat genial, he fet entrevistes amb els pares i de moment molt maquets.
Bueno guapis, estic rebentada i m'en vaig a estirar un ratet al sofà. He pensat molt en vosaltres eh?
Un petonet boniques meves! a veure si demà tinc un ratet per entrar!

Autor: Mrs. Happiness » dj. set. 03, 2009 10:17 pm

Autor: laiac » dv. set. 04, 2009 12:14 am

Autor: laiac » dv. set. 04, 2009 12:21 am
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!! com va???? jo aqui a caseta, jejejejeje.
Elxa, al final hoy nada tampoco????? jolines!!! a ver si mañana ya cae no???
per cert ninetes,,, el dia de la quedada vam estar parlant amb la estiu i la giss.. i al final el meu xicot i jo hem decidit que de moment aplaçem lo de fer la mini boda.... xq mon pare no està massa fi aquests ultims dies i amb lo de la feina.. i, la veritat, sincerament tp ens fa massa ilusió fer-ho així, volem una boda normal... poder disfrutar el dia, no se.... se q pensareu q estem bojos i q no parem de canviar la data.... però de moment esperarem a veure com va a la feina i potser ens ho plantejem d'aqui un mes o dos.. depen de com estigui mon pare...però la realitat esq, tot i q vulgui q mon pare hi sigui, también vull una boda normal.. i la veritat ara no estic animada ni per pensar en fer la mini-boda ni en fer res el 20 d'agost....ja se q pensareu... però estic molt de baixon ara mateix.....
ho sento ninetes.... de tota manera, el sopar de dijous el fem igual, no???? i com q la giss me va dir q no havieu tingut temps de preparar res cap problema, no?? fem un soparet normal i ja està!!!!
un peto guapes....

Autor: laiac » dv. set. 04, 2009 12:24 am

Autor: laiac » dv. set. 04, 2009 12:26 am
Giss ha escrit:Nenes!!! avui no he parat i no he pogut passar-me per aquí!!!
quin estrés! he treballar de 8 a 19.00!!! es que fins que no arranquem hi ha molt de treball intern i el 14 comença el curs... així que a posar-nos les piles! es lo que hay... però molt bé, ha anat genial, he fet entrevistes amb els pares i de moment molt maquets.
Bueno guapis, estic rebentada i m'en vaig a estirar un ratet al sofà. He pensat molt en vosaltres eh?
Un petonet boniques meves! a veure si demà tinc un ratet per entrar!

Autor: laiac » dv. set. 04, 2009 12:45 am

Autor: tara » dv. set. 04, 2009 7:19 am

Autor: torsaeann » dv. set. 04, 2009 7:20 am

Autor: torsaeann » dv. set. 04, 2009 7:21 am

Autor: torsaeann » dv. set. 04, 2009 7:22 am

Autor: torsaeann » dv. set. 04, 2009 7:25 am

Autor: torsaeann » dv. set. 04, 2009 7:26 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. set. 04, 2009 7:28 am
per mi mateixa i llevar-m'he tant d'hora...jijijiji.
. El 1r que he fet ha sigut mirar per la finestra per veure quin dia es preveu de fer...i sembla que vagi espavilant...i a més al meteocat fica que avui farà solet!!!!
tralalalal...

Autor: Mrs. Happiness » dv. set. 04, 2009 7:30 am
torsaeann ha escrit:HAPPI¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
AMB UN ANY DE BODORRIO¡¡¡¡¡¡¡¡ MOLTES FELICITATS BONICA¡¡¡¡¡¡¡¡¡
MIL PETONETS¡¡¡¡¡¡¡¡¡