Autor: tara » dv. set. 04, 2009 7:32 am

Autor: tara » dv. set. 04, 2009 7:37 am

Autor: tara » dv. set. 04, 2009 7:40 am

Autor: laiac » dv. set. 04, 2009 8:30 am

Autor: laiac » dv. set. 04, 2009 8:33 am

Autor: tara » dv. set. 04, 2009 8:50 am

Autor: blackmamba » dv. set. 04, 2009 9:51 am

Autor: tara » dv. set. 04, 2009 11:30 am

Autor: laiac » dv. set. 04, 2009 12:19 pm

Autor: blackmamba » dv. set. 04, 2009 12:28 pm

Autor: blackmamba » dv. set. 04, 2009 12:43 pm

Autor: Papallona* » dv. set. 04, 2009 12:44 pm
tara ha escrit:Hola ninetes
Papallona al final no hem quedat!
A veure si dissabte voleu fer alguna coseta!
Ara s'han de guanyar calerets que amb la boda hi ha molts gastos!

Autor: Papallona* » dv. set. 04, 2009 12:45 pm
Giss ha escrit:Nenes!!! avui no he parat i no he pogut passar-me per aquí!!!
quin estrés! he treballar de 8 a 19.00!!! es que fins que no arranquem hi ha molt de treball intern i el 14 comença el curs... així que a posar-nos les piles! es lo que hay... però molt bé, ha anat genial, he fet entrevistes amb els pares i de moment molt maquets.
Bueno guapis, estic rebentada i m'en vaig a estirar un ratet al sofà. He pensat molt en vosaltres eh?
Un petonet boniques meves! a veure si demà tinc un ratet per entrar!

Autor: Papallona* » dv. set. 04, 2009 12:46 pm
laiac ha escrit:NINETES MEVES!!!!!!!!!!
bona nit precioses, mireu quines hores....la 1h passades!!!!!!!!
Avui ha estat un dia horrible, entre moltes coses perque al arribar a casa, el meu marit se m'havia emportat el portàtil sense avisar, i sense poder agafar el meu de la feina...........me "crusat" perque volia fer cosetes, havia de mirar unes coses per munts pares de ryanair, i jopeta.......QUE EM VOLIA CONECTAR TOTA LA TARDA AL FORO!!!!!jijijij no ha pogut ser..........!!!!! al final he marxat amb un amic a mirar taules de menjador!!!! i he tornat tardíssim.................i després, per més inri, el josep ha plegat tard i ha arribat a les 12...així que no us he pogut dir res abans............
I ara estic xof....hem anat a dormir enfadats!!!!les setmanes que va de tarda són una kk perque no ens veiem fins les 22:30 o 23 de la nit....i els dos estem cansats i hem tingut les notres coses......doncs avui ha arribat enfadat perque diu que les dues vegades que em parlat, només li he dit que perque s'havia emportat el portàtil...........però...¿ell al arribar m'ha preguntat com m'havia anat el dia??? sabia que jo he tornar a estar malament a la feina??sabia que m'he passat moltes hores sola avui????? i m'ha sapigut greu, i quan hem anat al llit enfadats, m'he aixecat i li he dit que no tenia son........i he baixat aquí al sofà!!!!tot és una m...........
Bé noies, perdoneu pel rotllo, avui justament n'hi ha d'altres que teniu més motiu per estar malament, i jo aquí tonta xarrant de les meves tonteries......però bé, així em desfugo!!!!!!
Moltes gràcies guapes...........!!!

Autor: Mrs. Happiness » dv. set. 04, 2009 12:48 pm

Autor: Papallona* » dv. set. 04, 2009 12:51 pm
laiac ha escrit:Guapissimes!!!
Sabeu a quina hora vaig anar a dormir, a les 3:30, no em podia adormir i em vaig quedar mirant Mentes Criminales!!!!! buffff i avui a les 7.......no m'aixecava!!!!! quin rollo de debò!!!!!
Tara, ahir al final no vaig tenir temps d'anar a mirar res més......nu sé què fer!! a verue si la setmana que ve trobem algo!!!
Jo demà a la tarda impossible quedar ninetes, i al matí...tampoc, ja els començaré a tenir per casa, i haig de preparar els baixos per les orelletes...que les farem a baix i menjarem dalt!!! i serem una gentada....tota la meva family més els sogres...(tot i que encara no els hi hem dit)..................
I avui...tinc molta feineta noies...però a la tarda em quedaré a casa, així que ja xarrarem!!!
per cert, una cosa...em podrieu dir quina direcció web té kanaka o......aquesta pàgina on crompreu vestits?? es que jo em vaig perdre quan vaig anar de viatge de nuvis i va ser quan ho deieu!!!!!!
així xafardejaré una micona!!!
PAtunetS!!!!

Autor: Papallona* » dv. set. 04, 2009 12:57 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...bon diaaa!!!! Mireu quines hores sónnnn!!! i jo desperta, bé...ja m'he dutxat i tot iaixí que avui m'he superat!!!!!per mi mateixa i llevar-m'he tant d'hora...jijijiji.
Ara he quedat amb la sister per anar a Reus...jo vaig a tirar cv als coles i desprès anem a descanviar una coseta de l'Arnau petit!!!jejeej. A més vull aprofitar i em passarè per la floristeria aquella de davant del Pallol que m'han dit que està molt bè...Per cert, mireu el meu marcadorrr!!!! 1 ANYETTTTT QUEDA PEL MEU CASAMENT![]()
. El 1r que he fet ha sigut mirar per la finestra per veure quin dia es preveu de fer...i sembla que vagi espavilant...i a més al meteocat fica que avui farà solet!!!!
![]()
tralalalal...
Laiac....no t'agobiis...i no diguis que fots rotllos pq aqui tot és important, així que si tu et sents millor explicant-ho, doncs ho expliques!!!! jo ahir a la nit también vaig tenir bronca, però nosaltres al mateix llit...sort que jo em vaig adormir aviat!!! no res...1 any per la boda i barallats!!!jeejje
Per cert, demà no se si ell marxa a Montmeló tot el dia o no, però si això podriem convocar una quedada al matí al Viena, no?? jo a la tarda us ho confirmo si puc anar o no, però apa...per quedar, no??? que raro és això de dir de quedar i no saber si podrè anar!!! rodolíiiiii!!!jijiiiji
Bé...parlem a la tarda wapissss!!! Passeu un bon Divendres i petonets a totes!!!!

Autor: tara » dv. set. 04, 2009 1:00 pm

Autor: blackmamba » dv. set. 04, 2009 1:03 pm
tara ha escrit:Vale laiac, ja em diras algo, volia anar-hi aquesta tarda pero m'he rallat i no hi vaig, dema si estic inspirada ja fare alguna cosa!
Aixi voleu quedar dema per esmorzar!!!!!!!!!!!!!!

Autor: blackmamba » dv. set. 04, 2009 1:03 pm