"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dv. set. 04, 2009 1:04 pm

tara ha escrit:Vale laiac, ja em diras algo, volia anar-hi aquesta tarda pero m'he rallat i no hi vaig, dema si estic inspirada ja fare alguna cosa!

Aixi voleu quedar dema per esmorzar!!!!!!!!!!!!!!

mmmmmmmmmmm a kina hora us va bé?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ninetes m'han demanat un canvi de torn.. i dilluns tarda lliure.. potser m'apropo a Barna pq ja sabeu que amb els meus horaris... lo d'anar als outlets xungui xungui... ja us ho diré!!!

petonets a totesssssssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dv. set. 04, 2009 1:06 pm

blackmamba ha escrit:Bé, me'n vaig a dinar a ca la tieta del meu xicot, que avui és festa major!!!! i cap a les 18 o així cap a l'estadi lluís companys a veure a colplay!!!!!

us estimo guapes!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

aix neni queina passada gaudeix!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dv. set. 04, 2009 1:08 pm

Papallona* ha escrit:
blackmamba ha escrit:Bé, me'n vaig a dinar a ca la tieta del meu xicot, que avui és festa major!!!! i cap a les 18 o així cap a l'estadi lluís companys a veure a colplay!!!!!

us estimo guapes!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

aix neni queina passada gaudeix!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gràcies guapa!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. set. 04, 2009 1:25 pm

elxa ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Hola ninetes!!! ja sóc a casa!!!!

Aix...quin fart de caminar m'he fotut, però ja estic tranquila....Els col.legis de Reus ja tenen el meu cv...esk avui si que podria dir que m'he patejat tot Reus...i my sister pobre!!!! s'ha hagut d'assegure a un banc i esperar-m'he a que anès a buscar el cotxe que justament l'he deixat darrera del Parc Sant Jordi i davant de la pastisseria Solanes. Aquesta és d'on l'Encanteri encomana els pastissos...i tenia tot una bona pinta!!!!

Aix...ninetes!!!! quina calor passarè l'any vinent...Ma germana només em dia...aix menys mal que no et cases a les 12, sinó em moro...jejejejej.

Aix...que bé...un anyet....ja estarem totes casades!!!!!!

Espero que tinguis molta sort i et truquin per treballar!!!!!!!!!!

El mateix et dic wapiii!!! a veure....si tenim sort i ja mismo estem totes treballant...He estat can capficada amb el tema de nomenaments, cv i tot que fins i tot no he pensat en preparar res especial...i per avui ja no tinc temps de res!!!! aix...quin desastre!!!! :star::

Vaig a preparar dinar i desprès torno....que descansarè pq tinc les cames...Jo ELXA...estic com marejada i tot de la calor..buff...impressionant!!!

Petonets!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. set. 04, 2009 2:00 pm

hola guapissimes!!!

ei!! avui he rebut la invitació de la desfilada de la Dress Bori!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

per fi ha arribat!!!!!!

s'han fet esperar, eh!!!!

junt amb la invi (vàlida per 4 persones) hi venia un munt de publicitat!! flors, pelukeria, fotograf... jejejej!!

la desfilada és el dia 20 de setembre a les 18:30h a l'Hotel Reino de Aragón.

alguna més ho ha rebut?? ho vam enviar a buscar la majoria o casi totes, oi?
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 04, 2009 2:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. set. 04, 2009 2:18 pm

Happiness!! Que d'aquí just un any et cases!!!!!! Ais!!!! Que fort!!! I mira quin dia més maco que fa avui!!!

Black, que vagi molt bé el concert!!

Tara, la taula que tinc no té res de l'altre món, jajaja!!

Laiac, que dius! Que petit és el món!! Doncs si nena, la Maravella la teníem aquí al poble el dia 1 d'agost!! Cada any venen per la festa major!

Torsaeann, que vagi molt bé aquest cap de setmana! I ja ens explicaràs que tal tot per al Regina!

Estiu, per on estas?

Papallona, com va la feina?

Elxa, que tal tot? A mi tambe m'agovia molt anar a Tgn amb cotxe... i els parkins d'aquí et foten unes clavades... bua!!! Impressionant!

Giss, com ha anat el segon dia?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. set. 04, 2009 2:53 pm

elxa ha escrit:
nur_jor ha escrit:hola guapissimes!!!

ei!! avui he rebut la invitació de la desfilada de la Dress Bori!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

per fi ha arribat!!!!!!

s'han fet esperar, eh!!!!

junt amb la invi (vàlida per 4 persones) hi venia un munt de publicitat!! flors, pelukeria, fotograf... jejejej!!

la desfilada és el dia 20 de setembre a les 18:30h a l'Hotel Reino de Aragón.

alguna més ho ha rebut?? ho vam enviar a buscar la majoria o casi totes, oi?

oh!!!!!! jo encara no l'he rebut i també el vaig demanar

doncs suposo que deuen estar al caure!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. set. 04, 2009 4:02 pm

ninetes, on esteu?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dv. set. 04, 2009 4:24 pm

Hola ninetes, ja estic per aqui!

Nena happiness no et queixaras ehhhhhh, quin dia esta fent avui!!!!!!!!!!!

Bueno ja no estic tant rallada per el tema de vestir les nenes, el tema ve de que la meva cunyada m'havia dit que en una botiga de tarragona hi havia uns vestits molt xulos d'hivern, total que aquesta tarda quedo amb les meves cunyades per anar a mira-ho, pero avans hi he fet anar a la mama i em diu -si que es mono pero per una boda, no!- total que m'he rallat!
Ella despres a anat al zara i m'ha dit que n'hi havia un que li ha agradat, total que despres de dinar, el papa ens ha portat al zara (pobre em veu tant capficada que fa el que sigui per que m'alegri!), i be crec que he trobat uns que m'agraden, (el que no vull es que s'hagin de gastar tants diners amb el tema vestits, perque tambe necessiten jaqueteta, abric, sabates, mitjes i com tampoc vull el tipic vestit de princesa!, els que em van agradar van ser els que van portar les nenes de la laiac, aquest estil, pero a l'hivern impossible!), total que els que mhan agradat els puc combinar amb sabates i abric, que tambe tenen i poden quedar boniques!
Total que he fet fotos de tots els que m'han agradat i combinacions possibles, despres em passat per la botiga que m'havia dit la cunyada i la veritat els vestits son monos pero per boda no maten!

Despres de tot el rotllo us passo les fotos i vull que opineu!

Que us sembla!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 04, 2009 4:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dv. set. 04, 2009 4:47 pm

NINETEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!

buf buf, amb aquesta calor hauria d'estar prohibit netejar....ija porto el lavabo, la cuina, el passadís....i ja sé que tocava, però tot perque demà ha de passar l'ITV ..jijijiji venen mama i sogra....a part de germanes, nebots, cunyats, marit, sogre, papa......sabeu que vol dir això????? que tot el que he netejat, en dos minuts..............fet una kaka!!!!jijijijijij però almenys em sento bé jo....tot i que encara tinc dues habitacions tancades plenes de roba....(no els hi digueu)jijijij.......

eiiiiiiiii per cert........no us ho havia dit??? ahir em va arribar un mega lienzo que vaig demanar per internet....és el taj mahjal en mid 1,50 X 1 i ha quedat una passada...........ara falta penjar-lo, com tot el que vaig portar de la India....a veure si puc i us poso una foto!!!!!!!!!

Ara anem al TEMA IMPORTANT:..........vestidet nenes TARA..........ara t'ho comento!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dv. set. 04, 2009 4:51 pm

Un altre
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. set. 04, 2009 4:54 pm

TARA!!!!!!!!!!!!!!

tot s'ha de dir que a mi el que diu ta cunyada no em desagrada, tot i això...no crec que faci de boda, vull dir que aquesta estampat en plan casi leopardo blanc o algo així no ho faria servir per boda.....tot i que ja et dic que amb manigueta llarga i així m'agrada eeeeee!!!!!!!!!!!!!................

Però jo estic amb tu, el que has vist és molt finet, sencillet però arregladet i curiós alhora.......primer em pensava que buscaves un vestit més de boda encara, en plan blanc i de nena de comunió, però jo crec que vestidets així i conjuntets, en trobaràs fijo.............i sinó....aquest del ZARA és una monada...a més, totes conjuntadetes amb vermell...bonissimes (perque parlo en diminutiu????jijiji...detes....petitetes..) pos eso......ma germanes perque al final per la més gran, l'anna, no van trobar la talla exacte, però per la meva boda també els hi agradava un vestidet del zara....això si, el van triar iguals però jo no hi vaig anar per res!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M'agrada molt a l'hivern el color gris combinat amb vermell!!!!! i les sabatetes???????????aixxxxxxxxxxxxx es que no hi ha res com tenir nenes!!!!!!!!mira que les pots disfrassar de totes maneres!!!!

no us animeu a casar-vos amb un nen petitó????????? va que ja us faré de tieta a la boda si voleu!!!!!!jijijijijijiji

Jo, si t'agrada aquest estil Tara, ho aniria anant mirant perque d'aquí al gener et sortiran més cosetes...........ara que si els hi agrada també tot aquest conjunt...compreu-los-hi!!!!!

PATUNETS PRECIOSA;::::::::::::::::::ara segueixo amb la mopa!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. set. 04, 2009 4:55 pm

Eiiiiii!!!!!!!!!

les sabatetes són una monada i el conjunt m'agrada, però no sé si aquestes floretes fan tan per gener!!!!!
per ara em quedo amb el gris i vermell!!!!!!!!!!!!!!

si si, i això que el lila m'agrada eeeeeeeeeeeee
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. set. 04, 2009 5:02 pm

Laiac gracies per opinar!

No si el que diu la cunyada es molt mono, pero no per boda i si es per combidada encara pero per portar els anells!

Si els hi poso l'abriguet en banc o cru, a l'hora d'entar a la ceremonia no cantaran tant i un cop al restaurant!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. set. 04, 2009 5:04 pm

Ninetes!!!! com va la tarda?????????

elxa i mrs.happiness ja veig que us ha cundit el matí no??? quin munt de coses que heu fet, o almenys, heu tombat!!!!!!

que guai no si et fa aquest solet d'aquí un any?????

giss...que encara estàs treballant????

papallonaaaaa........els nostres enfados duren poc, i jo dormir...no sé què és això!!!!!

nur_jor...ara que hi penso, encara no has dit res a la feina de que et cases??????

estiuuuuuuuu on estàs????????

black....dilluns ja comences a treballar????

torseann......un patunet molt grossssssssssssss!!!!!!!!!!

ninetes..........ja em fet les paus, una mica per telefon.....clar, com que no ens veiem!!!! i m'ha dit que em passaria a buscar quan arribés i soparíem porai....on podem anar...???? algo normalet i que estigui bé?????? per canviar, nu sé!!!!!!

i ara m'he mirat ho de kanacca, i es que jo no m'aclareixo gaire eeee i he traduït la pàgina, però my inglish....is very bad!!!!

apaaaa...patunets.......

aaaaaaaaa i jo demà impossible venir a esmorzar, ja us ho he dit oi???????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. set. 04, 2009 5:06 pm

Doncs també....però a mi l'abric vermellet, amb les sabates també m'agrada eeeeeeeee!!!!!!!!

per cert..................ja t'has mirat flors i toia????????? ara hi pensavaaaaa..............!!!!!!!!!!perque depèn també la flor que portis i els colors poden pegar més o menys,......les meves nenes portaven cru una flor al pit, i vaig estar buscant flors tarojes taronjes i a reus no en vaig trobar, eren salmó...però aixi feien conjunt amb les meves flors........jijijiji!!!!!

mua
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. set. 04, 2009 5:14 pm

Intentare trobar tulipans vermells!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dv. set. 04, 2009 5:29 pm

Uola!!
Surto un moment i això s'anima, eh!!
Tara que xulos els modelets que has posat!! És tan mona la roba dels nens petits!!
Dels tres que has posat a mi tambe m'agraden més els primers. El que diu ta cunyada no el veig com a nena dels anells, i el tercer... ais no se... floretes al gener? Encara que els nens petits tot els hi queda bé i ho llueixen molt!!
I està guai la idea de la Laiac de convinar el color de la roba dels pekes amb les flors... :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dv. set. 04, 2009 5:30 pm

hola bunikes!!!

nur a mino m'han arribat les entrades.... la feïna bé wapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tu que tal tot?

Tara.. els vestidets grisos.. amb la jaqueta vermella... leortados blancos i sabestel de "charol"... si que ho veig de boda jejej.. els altres al meu gust... no son de boda....

Laiaaa.. aixi que has fet les paus per telefons... mmmmm i que t'has kedat bé jejejejej....

Elxaaaaaa.... alguna oferta que te haya gustadoooooo!!??? neni tas a infojobs???!!! a mi me trucaven bastant...

molts petonets a totes!! muakis!
Papallona*

EntradaAutor: tara » dv. set. 04, 2009 5:31 pm

Nena gracies per opinar!!!!!!!!!

No se que passa que no m'arriben les notificacions!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants