"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dv. set. 04, 2009 9:20 pm

Eiiii!!! ninetes meves!!! jo... avui tampoc he pogut passar-me per aquí en tot el dia!
He sortit a les 15.00 de treballar i he anat a dinar a casa de la mama... després cap a repàs, que com he faltat dos dies pel tema treball m'ha dit si em podia quedar més rato i li he fet 3 hores de repàs!!! el nen pobre estava desesperat i jo també eh? unes ganas de marxar... desp`res a la farmàcia, que com la coneixo m'he tirat tres hores parlant... desprès al mercadona que m'encanto pels pasillos i em tiro unes altres tres hores... total que he arribat a casa a les 9 i pico... desfès la compra, dutxa't, canvia't i fes el sopar!!! ufff quin estrès!!! bé, ara a ve el cap de setmana i a descansar...
El treball molt bé nenes... estic molt contenta, avui he fet més entrevistes amb pares i millor que ahir, tinc uns nens més guapos!!! i uns pares super xulis! molt joves i molt simpàtics... tinc un bessonet! qué monos... jo, jo también quiero :-( jejeje per'o m'hauré d'esperar.
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dv. set. 04, 2009 9:22 pm

Happi! mi niña! te dejo miss en tu cuenta atrás! muack! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: estiu2010 » ds. set. 05, 2009 8:47 am

ja vei q avui no ia qedada....buff jo tic treballan i tic morta de son...jo nose si puc anar a viure am el ricard xq es el segon dia q dormo am ell i va de mati i no sabeu el q em toca els co llo nets q soni el desxtador a les 5 i mitja....xq despres ja no em puc adormir.....i quan vagi de nit....i a mitja dormida em desperti???aure danar a dormi mol tard xq aixi no em molesti tant...bufff nose...jijijjiiji!!!aixo si em fotre una migdiada avui....q no us o podeu imaginar!!!!jijijij

bueno el finde sem presenta tranquilet avui nose si dinarem am els meus papis o dinarem naltres solets a casa seva despres migdiada mentre ell va en bici xq suposo q i anira......i a la nit correfoc a salou o a cambrils no men recordo..!!!!!!i dema de relax total xq a la platja no i podre anar am aqet temps!!!!

i a vosaltres cm se us presenta???

la laiac fen orelletes la torsaeann de paella i les altres???

un petonet boniques!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » ds. set. 05, 2009 8:52 am

BonDia ninetes!
he entrat per veure que vau explicar ahir a la tarda i per si havia kedada!!!! bueno jo suposo que estaré tot el cap de 7mana de compres i decoració de la casa M'encantaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Happiiiiiiiiiiiii avui el portes a sopar no??? que guai.. feu una fotillo del lloc, dona que no el conec... si pots...(jo i les fotus ;P)

Tara.. no et preocupis que miraré vestitssssssssssssssss si trobo un gris i de vellut faig una foto rapid rapid!!!

Giss... jajaj... aixi que vols unnnnnnnnnnnnnnn ehhhhhhhhhhhhhhhh.. primer la boda... i luego... a ... como conejillos jajjaaj . me n'algreo que estiguis tan feliç amb la feïna!!! x cert que ha dit el teu noi sobre les invis????????????

Estiu.... doncs lo del quiropràctic es interessant.... lo que jo no se si soc molt partidaria.. penso que es una mica"momentani"... pero ehhhhhhh si et funciona ja està bé no???...

Nur.. el teu xic también ha començat a dir-ho??? el meu ja li vol dir a tothommmmmmm i donar les invis...aix aix... jo penso que es molt aviat.. pero bueno ja ue les tenim!!!! que tal portes lo de tenir vestidet wapi???

Laiacccccccccccccc descansaaaaaaaaaaa igaudeix del cap de 7manaaaaaaaaaaaa

Elxa!!!!!!!!1 ahir vaig estr al parc central i vaig veure que buscaven depenentes...nu se si t'interessa....

Blackkkkkkkkkkkk.. que va passar al concert??? el van catalogar com " el pitjor directe a Barcelona" es veritat???? aixxxxxxxxxxxxxx
Torsaeann que vaigi bé la paellada mmmmmmmmmmm que booooooooooooooo amb lo que m'agradaaaaaaaaaaaaaaa

bueno petonets a totesssssssss
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » ds. set. 05, 2009 9:10 am

Bon dia ninetes
veig que excepte la papallona i l'estiu, les altres estareu dormint, ja m'he llevat i dic vaig a veure si han dit slguna cosa de quedar, que tinc un mono!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gis, que guai que los padres de los niños sean jovenes y esa edad para mi es la mejor, tranquila que de aqui a un añito ya te habras puesto a la faena!

Papallona merci, es que per tarragona no tinc ni idea de on els puc trobar, pero el bellut es carillo i segons el preu...

Estiu, a mi em passava el mateix pero ara ja m'he acostumat i em torno a dormir com un soc!

Black que tal el concert, he llegit el que ha dit la papallona tant dolent va ser?

Happinnes nena el nen hi ha anat a aquest restaurant diu que et posen uns plats enormes i que es bonissim!

Elxa, estas mas animadilla?

Nur, com es presenta el finde?

Torsaeann, ves en comte amb la paella que atipa molt!

Laiac, fes orelletes per totes les ninetes que les volem tastar!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes que tinc moltes ganes de veureus!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » ds. set. 05, 2009 9:12 am

Nineteeeeeeeeesssssssss!!!!!!! BON DIAAAAAAAA!!!!!!!!!

Abans de posar-me manos a la obra amb els baixos, i ara que hi ha un silenci total a casa (cosa que no hi haurà d0aquí dues hores) he volgut entrar per dir-vos bon dia!!! ja que potser fins la nit no us podré dir res!!!

que guai papallonaaaa..........decoracióoooooo...a mi m'encanta també!!!!!però sobretot anar-hi amb calerons!!!!!!

black....es veritat qie han dit això del directe????ara m'ho miro a les noticies, que segur que ho diuen!!!!!

estiuuuuuu treballes?????????jo això dels torns, també em passa, però t'acostumes....a mi no em desperta sempre quan arriba, sinó quan marxa a les 5!!!!!!!!però després em torno a dormir, a vegades costa, pero m'acabo adormint!!!!!

Tara............la idea del vetidet de bellut i les sabatetes de xarol es una monada....totes anirem al ataquerrrrrrrrr a per un vestit per les nenes de la nostra nineta!!!!!

GIssss.....i el finde com es presenta, descansaras????? que guai que estiguis tan bé a la feina!!!

elxa, mrs.hapiines, no estigueu xofff que trobareu feina aviat, ja veureu!!!!!!que muxa crisis pero a molts llocs volen gent.....

torseann............vas a la paella de la pobla avui?????? ma germana sempre hi ha anat, però avui ve a casa meva així que nu sé si hi passarà o ja es quedarà per aquí........tot i que el dia esta mig i mig no??????

nur_jor.....que guai amb les companyes no???i que els hi hagi fet ilu, veus donaaaa!!!!iupiiiii.......poc a poc es va fent oficial!!! i jo papallona si que ho diria a tothom ja, si vols no donis encara les invis, pero bueno, que tampoc passaria res!!!!!!

Nineteeeeeeeeesssss...............voldreu veure alguna foto de tota la family fent orelletes????avui pot ser la revolució a casa meva!!!!!!! i si alguna està pel poble i vol passar pels meus baixos...serà benvinguda....la oloreta segurament es sent desde fora!!!!!

PATUNETSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » ds. set. 05, 2009 9:16 am

Eeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhh!!!!!!!! que no he pensat a dir-vos, que ahir al final vam anar a sopar a la tagilatella de reus.............mmmmmmmmmmmmmmmmmm estava tot boniiiiiiiiiiissim!!!!!!!!!

tot i això, després d'haver anat a dormir tan tard el dijous, venint pel cotxe ja m'adormia i al arribar a casa.........10 segons i roncava al llit........ja us podeu imaginar la cara del meu pobre maridet!!!jijijijijijijijijij

Taraaaaaaaaaaaaaa............d'aquí que ens veiem´, o bé ja no queden orelletes, o estan més estovades que hjo que sé!!!! amb el temps núvol i humit....la massa s'estira diferent i s'estoven..............coses tècniques de les mames!!!jijijijijij

eiiiiiiiii..............que si avui no heu quedat...........dilluns mateix quedem no??????jijijijijiji

Muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » ds. set. 05, 2009 9:23 am

Jo cuant volgueu que ja tinc mono, el dimarts casi que no ens va donar temps a xerrar, amb tantes novetats!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » ds. set. 05, 2009 9:44 am

Gis nena que mañana empieza gh!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. set. 05, 2009 10:01 am

Bon dia ninetes!!!

Que tal porteu el Dissabte?? jo avui una miqueta millor...i res de resaca!!! menys mal!!! jejejeje. Estic netejant abans de marxar...que vull deixar el piset una mica en condicions...i res...aquesta nit...soparet!!!! serà tot molt normal!!!! i res..ja farè fotitos pq ho vegeu!!!

Tara...doncs és un lloc on és millor anar a dinar que a sopar, però molt bè...és molt acollidor i cuina típica catalana...jo ho recomano pq a mès...el tracte és genial!!!

Giss...estás perdida ahora, pero lo importante esk ya tienes trabajo y sobretodo que estás agusto, almenos eso parece y a disfrutar que eso es lo mejor... Ahora pasaré por la cuenta atrás...

Nur...gràcies pel correu :-()-)

Nenes...avui estarè una miqueta desconectada i demà estarè penso que tot el dia a casa, però abans us deixo un link que va trobar ahir ell mentres miravem cançons. és genial...bè...original!!! aquests anglesos no tenen límit...però vam riure una estoneta!!!!

http://youtube.com/watch?v=41hfBAf6VxE

A totes...us desitjo un bon finde i res...que US ESTIMO MOLTISSIMMM, per cert, quan la pròxima quedada!!!! ::love:: Petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » ds. set. 05, 2009 10:21 am

Happinnes molt bo!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 05, 2009 11:04 am

Bon dia al dematí ninetes!!!

Com es presenta el finde??

Tara, si veig alguna botiga de vestidets bonics no pateixis que t'ho faré saber, amb fotillo inclosa, jejeje!

Happiness, que vagi molt bé el soparet, eh! I per lo altre, a veure si hi ha sort! Jo dilluns ho entregaré :-)ok:

Papallona i Estiu, doncs la notícia l'he començat a donar (a la directora i a les meves 3 companyes de cicle...) i a la resta havia pensat que dimarts, com que serà el meu sant, doncs portaré algo d'esmorzar al cole, i aprofitant que estarem tots o casi tots reunits... pos dir-los-hi a tots a l'hora els que em falten... què us sembla? Crec que pot sortir bé... no? Ais... que em poso nerviosa!!!

Ais... quin dia més tonto que fa avui... mons pares van a una boda i jo no paro de pensar amb els nuvis... espero que els aguanti el dia!!

I què diuen de coldplay? No va estar bé el concert? Black, explica explica!

A totes, un petonet!!! Muas!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 05, 2009 11:10 am

elxa ha escrit:Bueno ninetes solo he entrado para saludaros, me tengo que ir a cambiar que nos vamos a comer a cambrils con la familia de él.
Ya no me podré conectar hasta la noche, que vaya bien el finde ninetes.

(Ah! si alguna kiere kedar hoy o mañana para tomar algo con los chicos, ningún problema, yo lo dejo caer.........jejejeje........)

Hi haurà quedada de ninetes i ninotets aquest finde?
Ais... jo d'aquí a una estoneta baixo a Reus a passar el finde... i no podré veure si hi ha quedada al final...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 05, 2009 11:13 am

elxa ha escrit:Otra cosa mariposa, que se me olvidaba, nur_jor ja he rebut l'invitació per la desfilada de dressbori!!!!!!!!
Niñas os ha llegado a las demás? iremos? lo malo es que muchas ya teneis vestido.........entonces ya.....

Eis!! Que bé! Poquet a poquet van arribant les invis!
A mi si que em faria gràcia anar-hi!! M'agrada veure vestits de núvia! A més a més també hi han trajes pels nuvis, i així el meu nen podrà anar agafant idees!!
Així que si us animeu, jo m'hi apunto!
I si alguna no té invi cap problema, perque les invis són vàlides per a 4 persones! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » ds. set. 05, 2009 11:13 am

Eli gracias por opinar! Yo si quereis hacemos algo!

Nur merci, m'ha fer gracia perque li fem fotos a tot! Si fem algo et truquem!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 05, 2009 11:22 am

Ostres si! De tot en fem fotos i crònica! Jejeje!

Ok! Merci! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » ds. set. 05, 2009 12:02 pm

Papallona* ha escrit:BonDia ninetes!
he entrat per veure que vau explicar ahir a la tarda i per si havia kedada!!!! bueno jo suposo que estaré tot el cap de 7mana de compres i decoració de la casa M'encantaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Happiiiiiiiiiiiii avui el portes a sopar no??? que guai.. feu una fotillo del lloc, dona que no el conec... si pots...(jo i les fotus ;P)

Tara.. no et preocupis que miraré vestitssssssssssssssss si trobo un gris i de vellut faig una foto rapid rapid!!!

Giss... jajaj... aixi que vols unnnnnnnnnnnnnnn ehhhhhhhhhhhhhhhh.. primer la boda... i luego... a ... como conejillos jajjaaj . me n'algreo que estiguis tan feliç amb la feïna!!! x cert que ha dit el teu noi sobre les invis????????????

Estiu.... doncs lo del quiropràctic es interessant.... lo que jo no se si soc molt partidaria.. penso que es una mica"momentani"... pero ehhhhhhh si et funciona ja està bé no???...

Nur.. el teu xic también ha començat a dir-ho??? el meu ja li vol dir a tothommmmmmm i donar les invis...aix aix... jo penso que es molt aviat.. pero bueno ja ue les tenim!!!! que tal portes lo de tenir vestidet wapi???

Laiacccccccccccccc descansaaaaaaaaaaa igaudeix del cap de 7manaaaaaaaaaaaa

Elxa!!!!!!!!1 ahir vaig estr al parc central i vaig veure que buscaven depenentes...nu se si t'interessa....

Blackkkkkkkkkkkk.. que va passar al concert??? el van catalogar com " el pitjor directe a Barcelona" es veritat???? aixxxxxxxxxxxxxx
Torsaeann que vaigi bé la paellada mmmmmmmmmmm que booooooooooooooo amb lo que m'agradaaaaaaaaaaaaaaa

bueno petonets a totesssssssss

El concert genial!!!!! lo que passa esq a la primera canço va fallar el so mig segon i ja diuen que es lo q va marcar el concert, els fallos del so xDDD

Els crítics son la osti a... pero genial!!! penjaré foto i algun video al facebook!!

que vagi bé la decoració de la caseta!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 05, 2009 1:32 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!

Que tal porteu el Dissabte?? jo avui una miqueta millor...i res de resaca!!! menys mal!!! jejejeje. Estic netejant abans de marxar...que vull deixar el piset una mica en condicions...i res...aquesta nit...soparet!!!! serà tot molt normal!!!! i res..ja farè fotitos pq ho vegeu!!!

Tara...doncs és un lloc on és millor anar a dinar que a sopar, però molt bè...és molt acollidor i cuina típica catalana...jo ho recomano pq a mès...el tracte és genial!!!

Giss...estás perdida ahora, pero lo importante esk ya tienes trabajo y sobretodo que estás agusto, almenos eso parece y a disfrutar que eso es lo mejor... Ahora pasaré por la cuenta atrás...

Nur...gràcies pel correu :-()-)

Nenes...avui estarè una miqueta desconectada i demà estarè penso que tot el dia a casa, però abans us deixo un link que va trobar ahir ell mentres miravem cançons. és genial...bè...original!!! aquests anglesos no tenen límit...però vam riure una estoneta!!!!

http://youtube.com/watch?v=41hfBAf6VxE

A totes...us desitjo un bon finde i res...que US ESTIMO MOLTISSIMMM, per cert, quan la pròxima quedada!!!! ::love:: Petonets a totes!!!

jajaja! que bo el video!! com se flipen!! la gent se les pensa totes!!
quina és aquesta cançó? mola!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. set. 05, 2009 5:04 pm

Bones...ja torno a ser aqui....Acabem de venir de dinar a casa d'uns amics i res...han tornat a quedar aquesta tarda nit per anar al cine. Aix...ninetes estic una miqueta xof...pq li he comentat que aniriem a sopar de restaurant, i m'ha dit "Home...jo m'esperaria al teu cumple que és d'aqui a 15 dies i ho celebrem tot" i es clar...m'he quedat una miqueta xof!!! i la veritat esk m'ha tret la ilusió que poder jo tenia, sincerament....no sé que farem al final...ja us explicarè....

Elxa i Nur...jo también he rebut les invis, però es clar, el 20 de Setembre és el meu cumple i faig un dinar aqui a casa amb els pais i la germana, i no se a quina hora acabarem....jo penso que a les 18:30h encara hi serem a casa....i a més desprès tirar cap a Saragossa ...buff...em fa pal...Jo pensava que seria un Dissabte però al mati o més aviat...nu se...ja us dirè...si alguna vol anar...i necessiteu entrades...dieu-m'ho!!!!

Black...la cançó és de Chris Brown (el xicot de la Rihanna) i es diu "Forever", per cert, tu com estàs??????

Tara...no he vist els vestidets...ara vaig i torno per opinar...Aquests que serien per les nenes que t'acompanyaràn, no??? vale...!!!

Si hi ha quedada...avui ja us dic que no podem....si és demà...cap problema...dieu-m'ho i ens apuntem, ok???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. set. 05, 2009 5:10 pm

Tara...a veure...el conjunt que més m'agrada és el 1r...amb la torereta vermella...quedarien moníssimess...i al davant teu de blanc resaltarán moltíssim.... también m'ha agradat l'abric lila de l'últim conjunt, però es clar...pega només amb l'ultim vestidet però no amb els altres....
Jo em quedaria amb el 1r conjuntet...però...li preguntarè a m'ha germana per botigues d'aquestes per a nens...que segur que en sap més que jo. Ara com només hi va a lloc d'aquests...jejejej. Qualsevol coseta jo t'aviso!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants