"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » ds. set. 05, 2009 5:47 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones...ja torno a ser aqui....Acabem de venir de dinar a casa d'uns amics i res...han tornat a quedar aquesta tarda nit per anar al cine. Aix...ninetes estic una miqueta xof...pq li he comentat que aniriem a sopar de restaurant, i m'ha dit "Home...jo m'esperaria al teu cumple que és d'aqui a 15 dies i ho celebrem tot" i es clar...m'he quedat una miqueta xof!!! i la veritat esk m'ha tret la ilusió que poder jo tenia, sincerament....no sé que farem al final...ja us explicarè....

Elxa i Nur...jo también he rebut les invis, però es clar, el 20 de Setembre és el meu cumple i faig un dinar aqui a casa amb els pais i la germana, i no se a quina hora acabarem....jo penso que a les 18:30h encara hi serem a casa....i a més desprès tirar cap a Saragossa ...buff...em fa pal...Jo pensava que seria un Dissabte però al mati o més aviat...nu se...ja us dirè...si alguna vol anar...i necessiteu entrades...dieu-m'ho!!!!

Black...la cançó és de Chris Brown (el xicot de la Rihanna) i es diu "Forever", per cert, tu com estàs??????

Tara...no he vist els vestidets...ara vaig i torno per opinar...Aquests que serien per les nenes que t'acompanyaràn, no??? vale...!!!

Si hi ha quedada...avui ja us dic que no podem....si és demà...cap problema...dieu-m'ho i ens apuntem, ok???

mmm, jo t'he preguntat algo d'alguna song?? esq no se de què em parles!!

muak!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

Re: "NINETES" 2http://foro.guianupcial.com/010

EntradaAutor: blackmamba » ds. set. 05, 2009 5:49 pm

Ninetes!!!!

Per les q no teniu vestit!!! acabo de veure que a la pàgina de pronovias ténen ja la Col·lecció 2010!!!!!!!

a mi no m'han agradat gaire.. repeteixen el hamlet, el halifax i el hechizo, que jo hagi vist, de l'any passat!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » ds. set. 05, 2009 6:26 pm

Si happiness es per les nenes, com encara no he decidit res estic oberta a les vodtres opinions i si sabeu d'alguna botiga on pugi trobar vestidets d'aquest!
I nena ells sempre et tallen de fer aquestes coses com no li donen importancia! A eure que decidiu!

Black, aixi que el concert va anar be!!!!!!

Jo ninetes si voleu fer algo dema en principi no fem res, aixi que ja diru alguna coseta!

Bueno ninetes matxem al cumple d'un amic, aixi que ja em passare per aqui cuan torni!

Que us ho passeu be!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » ds. set. 05, 2009 9:35 pm

Hola guapis! com va el finde? jo guay... avui tot el dia amb la family i ara estem a casa de mon germà i farem uns partidetes de poker desprès de sopar, prenent algo... jejeje cuantos vicios!

Papallona! guapi! al meu nino li van agradar molt les invits!!! ja et vaig dir que li agradarien... el que m'ha dit és que ho podrieu haver imprès vosaltres, però suposo que els vostres motius tindrieu per fer-ho en impremta no?

Tara! te he contestado al privi! no problem! que te quiero mucho tonta!

Nur! a mi n m'han arribat les invits!!! jo, però el desfile és un diumenge a les 18.00 de la tarda! mala hora... desprès tornar cap a Tarragona a les tantes! bueno, a veure què fem...

Eli y Happiness! en cuanto sepa de algun trabajo no dudeis en que os paso referencias! pero si no es de l vuestro, de qué trabajariais? lo digo por mirar, dependientas por ejemplo? bueno, ya vereis como de aquí a nada estamos todas en activo! mírame a mi... cuando menos lo esperaba zas! trabajito wueno!

Torsaeann! què tal la paellada? són festes a la Pobla? fixat que jo visc allí i no m'entero mai del què passa al poble...

Black! que me he perdido con lo de la boda... entonces al final para cuando? bueno, ya sabes que tomes la decsión que tomes nosotras te apoyamos, un besito!

Estiu i Laia! qué tal el finde? a veure si ens veiem aquesta setmana un ratet aunque tinc l'agenda una mica apretada...

Us estimo molt boniques!!! que vagi bé el finde!
Giss l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 06, 2009 9:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. set. 06, 2009 8:59 am

bon dia ninetes!!
dit ifet ahir tot el dia de compres... avui a montar jejej.. pero si kedeu o algu digueu-me algu al telf. please!!!!!

Tara no he vist cap vestidet... xulu... seguire mirando... ¿all final que vas ferahir?

Giss... lo de la imprenta era pq al comparar el papel especial i "car" ens ho feien molt baratet... guai que li agradés.. total no es algu que ens tregui la son... la tarje + el video ..ja està bé no??!!! jejej

Nur. trobo molt bé... mira tots fent pica pica pel sant i zas! notición! jejej molt buai neni! quan tens que tornar... a ... lo del email..neni???????

Elxaaaaaaa... que vas fer ahir al final???

Happiiiiiiiiiiii!!!!!!! el soparet???????????????????? què tal??????????

Laiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa per on pares??? i la foto de les orelletes?? i la cronica?????????????

Tosaeann.. com van les fetes

Estiu t'ha apropat a la pobla tu también?????????

Black..ahir vaig parlar amb un amic i em va dir lo del sonido ... pero que lo demés okis okis!!!

ninetesssssssss petonetssssssss a totesssssssssssss.. estaré a caseta fent coses!!! muakis :-()-)
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dg. set. 06, 2009 10:24 am

Bon dia ninetes meves!

Acabo d'aixecar-me, ahir vam anar de cumple i s'ens va fer tard, a veure si aconsegueixo que el nen em pengi les cortines!

Bueno si voleu fer alguna coseta aquesta tarda nosaltres estem lliures!

Molts petonets a totes!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 06, 2009 11:57 am

Giss ha escrit:Hola guapis! com va el finde? jo guay... avui tot el dia amb la family i ara estem a casa de mon germà i farem uns partidetes de poker desprès de sopar, prenent algo... jejeje cuantos vicios!

Papallona! guapi! al meu nino li van agradar molt les invits!!! ja et vaig dir que li agradarien... el que m'ha dit és que ho podrieu haver imprès vosaltres, però suposo que els vostres motius tindrieu per fer-ho en impremta no?

Tara! te he contestado al privi! no problem! que te quiero mucho tonta!

Nur! a mi n m'han arribat les invits!!! jo, però el desfile és un diumenge a les 18.00 de la tarda! mala hora... desprès tornar cap a Tarragona a les tantes! bueno, a veure què fem...

Eli y Happiness! en cuanto sepa de algun trabajo no dudeis en que os paso referencias! pero si no es de l vuestro, de qué trabajariais? lo digo por mirar, dependientas por ejemplo? bueno, ya vereis como de aquí a nada estamos todas en activo! mírame a mi... cuando menos lo esperaba zas! trabajito wueno!

Torsaeann! què tal la paellada? són festes a la Pobla? fixat que jo visc allí i no m'entero mai del què passa al poble...

Black! que me he perdido con lo de la boda... entonces al final para cuando? bueno, ya sabes que tomes la decsión que tomes nosotras te apoyamos, un besito!

Estiu i Laia! qué tal el finde? a veure si ens veiem aquesta setmana un ratet aunque tinc l'agenda una mica apretada...

Us estimo molt boniques!!! que vagi bé el finde!

Nenaaaaaaaaaaaaa

Na, la boda de momento nada de nada.... en principio para el 20 de agosto como estaba planeado....

un kiss!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dg. set. 06, 2009 6:26 pm

Hola guapis! com va el diumenge? jo de relax total... que m'espera una setmaneta una mica estresant... jo, si quedeu aquesta setmana jo no podré venir, tinc l'agenda a tope! entre la feina i el repàs tinc totes les hores ocupades, però la setmana que ve si que podré quedar.
Un petonet boniques!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 06, 2009 6:36 pm

Bones ninetes¡¡¡¡
El finde bé¡¡¡¡
El divendres vaig sortir de treballar i vam anar cap a barna a Primark, vam comprar roba i després vam sopar menjar rapit i cap a casa, vam anar a dormir a la 1 de la nit i ahir vam quedar per la paella a les 9 mati i no veguis quina soneta.......
Vam estar tot el dia a la paella i fins i tot ens vam quedar a sopar.
Al matí vam escapar-nos al regina a veure la cerimonia civil, però solsament vam veure com estaba montadet, no ens vam quedar a la cerimonia.
Vaig fer dos fotos que ja ensenyaré.
Avui em dinat a casa la germana del javi i ara acabem d'arribar i estic morta.....
Un petonet ninetes¡¡¡¡
Espero que estigueu totes molt bé¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dg. set. 06, 2009 6:39 pm

Hola ninetes

Al fina no hem pogut penjar les cortines, em vaig equivocar amb les mides i son grans, aixi que haure d'anar a canviar-les, suposo que hi anirem aquesta setmana i potser aprofito per passar per emperatriz, si alguna vol venir?
Papallona tu cuan vas dir que hi vollies anar?

Gis ya nos veremmos la semana que viene, aunque se te echara de menos!

Black, aixi que va ser un fallo momentani!

A les demes ens veiem aquesta setmana?
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dg. set. 06, 2009 7:00 pm

Nineteeeeeeeeeesssssssss!!!!!!!!

Acabo d'arribar a casa, i no saeu com em dol no poder-me conectar, però aquest finde ha estat impossible!!!mareta meva!!!! acabo la setmana cansada i la començaré cansada........no sabeu el trote que he tingut per casa.........buffff ahir vam estar molt bé, però alguns no van marxar de casa fins les 12 de la nit, i a més em vaig quedar a 3 dels meus nebots a dormir fins avui.....................i ho pitjor...........vaig estar el divendres netejant, i ja torno a tenir la casa feta una posilga.....tanta gent per aqúí.....a més, vaig deixar als tres nebots sols duxant-se..i.........ara acabo d'entrar al lavabo i.........el mirall brut de dalt baix, el terra tot brut, l'alfombreta negra....................són un cas!!!!!
i avui...........dinar supermega popular amb tiets, i cosins.....erem 40 i hem celebrat un mnt de cumples, el del Josep un d'ells!!!!!!!!!!!!!!

Ja veig que totes heu tingut cosetes a fer aquest finde no???????
taraaaaaaaa............jo si puc m'agradaria venir, però....buffff aquesta setmana també la tinc liadeta..........però de quedar quedem segur un dia eeeeeeeeeeeeee NINETESS!!!!!!!

avu hem estat parlant de vosaltres amb els cosins....i he explicat la nostra historia molt contenta...a més a sa cosina li ha encantat la pulsera, que avui porto!!! aixxx que sou guapes!!!!!

torseann.......ja ens pasaràs les fotos, que encara que siguin dos vull veureu tot muntat!!!!
papallona.............com que he arribat ara no he pogut descarregar les fotos....quan en tingui alguna la penjo val?? tot i això...pobreta ma mare, la massa no va sortir com volia!!!!

giss.........com va anar el soparet ahir???? quina setmana t'espera doncs..sort que divendres es festa!ª!!!!!

nur-jor.....com ha anat per reus el finde??? que vagi molt bé a la feina....a veure si ja ho dius a tothom!!!!!
mrs.happines....així al final no vau anar a sopar?????????? o si????????no els hi facis cas, si tu tenies ganes d'anar a sopar hi haguessis anat i prou!!!!

black........que guai no el concert??????????els unics que han dit algo malament del so al principi és tv3, la resta he sentit que diuen que va ser el millor, i que l'han enregistrat i tot!!!!!!!

estiuuuu..........avui he vist al teu xic per la carretera......pot ser no???????
elxaaaaaaaaa.............com ha anat el finde?????????

NINETEEEESssssssss al final heu quedat avui???????? ho hem de fer aviat aixo amb els ninus eeeeee!!!!!!

Guapissimes, em vaig a posar còmode i a veure si fem una mica el gos al sofà...que HI NECESSITO!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 06, 2009 8:27 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeesssssssss!!!!!!!!

Acabo d'arribar a casa, i no saeu com em dol no poder-me conectar, però aquest finde ha estat impossible!!!mareta meva!!!! acabo la setmana cansada i la començaré cansada........no sabeu el trote que he tingut per casa.........buffff ahir vam estar molt bé, però alguns no van marxar de casa fins les 12 de la nit, i a més em vaig quedar a 3 dels meus nebots a dormir fins avui.....................i ho pitjor...........vaig estar el divendres netejant, i ja torno a tenir la casa feta una posilga.....tanta gent per aqúí.....a més, vaig deixar als tres nebots sols duxant-se..i.........ara acabo d'entrar al lavabo i.........el mirall brut de dalt baix, el terra tot brut, l'alfombreta negra....................són un cas!!!!!
i avui...........dinar supermega popular amb tiets, i cosins.....erem 40 i hem celebrat un mnt de cumples, el del Josep un d'ells!!!!!!!!!!!!!!

Ja veig que totes heu tingut cosetes a fer aquest finde no???????
taraaaaaaaa............jo si puc m'agradaria venir, però....buffff aquesta setmana també la tinc liadeta..........però de quedar quedem segur un dia eeeeeeeeeeeeee NINETESS!!!!!!!

avu hem estat parlant de vosaltres amb els cosins....i he explicat la nostra historia molt contenta...a més a sa cosina li ha encantat la pulsera, que avui porto!!! aixxx que sou guapes!!!!!

torseann.......ja ens pasaràs les fotos, que encara que siguin dos vull veureu tot muntat!!!!
papallona.............com que he arribat ara no he pogut descarregar les fotos....quan en tingui alguna la penjo val?? tot i això...pobreta ma mare, la massa no va sortir com volia!!!!

giss.........com va anar el soparet ahir???? quina setmana t'espera doncs..sort que divendres es festa!ª!!!!!

nur-jor.....com ha anat per reus el finde??? que vagi molt bé a la feina....a veure si ja ho dius a tothom!!!!!
mrs.happines....així al final no vau anar a sopar?????????? o si????????no els hi facis cas, si tu tenies ganes d'anar a sopar hi haguessis anat i prou!!!!

black........que guai no el concert??????????els unics que han dit algo malament del so al principi és tv3, la resta he sentit que diuen que va ser el millor, i que l'han enregistrat i tot!!!!!!!

estiuuuu..........avui he vist al teu xic per la carretera......pot ser no???????
elxaaaaaaaaa.............com ha anat el finde?????????

NINETEEEESssssssss al final heu quedat avui???????? ho hem de fer aviat aixo amb els ninus eeeeee!!!!!!

Guapissimes, em vaig a posar còmode i a veure si fem una mica el gos al sofà...que HI NECESSITO!!!!!

Hola bonica¡¡¡¡¡¡¡¡
Com va tot?
Veig que cansada ehhhh¡¡¡¡¡
Una cosa et passo un privi que vull que em passis una cosa però per privi que aqui tinc a dos amigues que es fiquen i no vull qu sàppiguen res¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. set. 06, 2009 9:04 pm

hola ninetes!!!
com ha anat el finde?? ais... que ràpid ha passat!! i demà diluns... aaarrgggg!!!!

tara, el dissabte vaig passar per una botiga de reus que està al carrilet i hi havien vestidets monissims. el meu nen flipava quan em veia mirar vestidets... jajajaja!! després li vaig explicar q feia una ullada per tu, jejeje!! res, que hi ha un que era molt bonicó, gris, amb el coll de vellut gris, i una cinta "arrugada" de vellut a mitja faldilla, amb un llacet de vellut gris al pit. vaig fer una foto amb el mobil però no m'ha quedat gaire bé. és que el vestit estava just davant de la caixa, i no volia que em veiessin fer la foto... res! que quan la descarregui te la penjo a veure què et sembla, ok?

happiness, que tal? vau anar al sopar? ais... homes!!

torsaeann, com estava el regina? volem fotos! jejeje!! i la paellada? mmmmm!!!!!

estiu que tal el finde?

papallona, doncs si! avui matí he encarregat l'esmorzar per dimarts... ja us explicaré... ais ais ais!!! pica-pica i... babum! noticia, jejeje!

laiac, que tal van sortir les orelletes?? quin munt de penya ereu no?

black, com ha anat el finde?

elxa, que t'expliques?

giss, a mi el dia i l'horari de la desfilada a Zaragoza tambe em fa pal... però nu sé, si alguna s'animés estaria bé... però clar, Zaragoza no està a 5 minuts... jo em pensava que ho haguessin fet a Lleida!

nenes, una coseta... jijijij!! vaig provar allò que ja sabeu... m'explico? va estar guai! no res de l'altre mon, però va ser... diferent!! em va agradar! :-)) jijiji!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. set. 06, 2009 9:06 pm

happiness!! la de la cançó vaig ser jo, jejeje!! nu se, em va molar!! Chris Brown?? vaig a buscar-la!
merci!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. set. 06, 2009 9:49 pm

Aquí penjo la foto, és molt semblant al 1r que vas penjar Tara, lo que aquest té detalls en vellut gris...
Aps! El preu són 49 €
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: estiu2010 » dg. set. 06, 2009 10:39 pm

Ninetes...us e tingut abandonades aqet finde...buff qines ganes de conectarme q tenia...

E estat tot el cap de setmana a casa d'ell i li a entrat un virua al ordinador i no me pogut conectar...la veritat q el finde molt be

Dissabte vam treballar tots dos vam dinar a casa la meva q la mama feia paella umm q bona li va sortir, despres migdiada llarguissima em vai aixecar a les 6 i mitja i xq em va desxtar xq sino potser encara dormiria ara vam anar a cambrils al corrfeoc i vam arribar a casa a les 2 del matii el pobre a les 6 entrava a treballar....quin pal pobret i avui bueno em dinat solets em fet una mica de migdi em vis les bicis i em acabat de rpeparar el seu cotxq q dema a de pasar l'itv i despres una estoneta am els amics i cap a casa am ganes de parlar am vosaltres!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dl. set. 07, 2009 7:10 am

Ninetes, ja es dilluns!!!!!!!!!!!!!!1

Laiac, dons a veure quin dia quedem que hi ha mono!

Black, al final hi ha spar a casa teva?

Nur, gracies, ho anire a mirar, crec que a reus hi ha mes cosa que a tarragona!

A les altres, que tal el finde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 07, 2009 7:14 am

Bd ninetes!!!!!

ei nur.. es molt xulu aquest vestidet!!!! demà donaras la noticiaaaaaaa...

Bueno.. avui em toca pediatria .. o sigui punxar a nens aixxx... pobrets!!! joooooo.. i aquesta tarda com us vaig comentar, segurment, aniré l'outlet emperatriz... si al ninet li donen festa sino .. nada....

bueno petonets totesssssss mukis!!!!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dl. set. 07, 2009 7:19 am

Nena papallona si vols t'hi acompanyo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 07, 2009 7:25 am

hola ninetes!!

estic enganxadissima al foro!! mireu que pel dematí sempre vaig justa de temps... pero no m'he pogut resistir a entrar!! mare meva quin vici!! jajaja!!

tara, jo de compres sempre em moc més per reus que per tarragona, però quan obrin el corte ingles ja en parlarem... jejeje!!

papallona, si si! demà serà el dia!! noticion!! jejeje! i tu que? avui a l'emperatriz? ja ens explicaràs!!

a totes: bon dia al demati!!!!!!!!!!!! :-///: amunt!! jejeje!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants