Mrs. Happiness ha escrit:Bones...ja torno a ser aqui....Acabem de venir de dinar a casa d'uns amics i res...han tornat a quedar aquesta tarda nit per anar al cine. Aix...ninetes estic una miqueta xof...pq li he comentat que aniriem a sopar de restaurant, i m'ha dit "Home...jo m'esperaria al teu cumple que és d'aqui a 15 dies i ho celebrem tot" i es clar...m'he quedat una miqueta xof!!! i la veritat esk m'ha tret la ilusió que poder jo tenia, sincerament....no sé que farem al final...ja us explicarè....
Elxa i Nur...jo también he rebut les invis, però es clar, el 20 de Setembre és el meu cumple i faig un dinar aqui a casa amb els pais i la germana, i no se a quina hora acabarem....jo penso que a les 18:30h encara hi serem a casa....i a més desprès tirar cap a Saragossa ...buff...em fa pal...Jo pensava que seria un Dissabte però al mati o més aviat...nu se...ja us dirè...si alguna vol anar...i necessiteu entrades...dieu-m'ho!!!!
Black...la cançó és de Chris Brown (el xicot de la Rihanna) i es diu "Forever", per cert, tu com estàs??????
Tara...no he vist els vestidets...ara vaig i torno per opinar...Aquests que serien per les nenes que t'acompanyaràn, no??? vale...!!!
Si hi ha quedada...avui ja us dic que no podem....si és demà...cap problema...dieu-m'ho i ens apuntem, ok???
mmm, jo t'he preguntat algo d'alguna song?? esq no se de què em parles!!
muak!!!!

jijiji!!!

amunt!! jejeje!!