"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dl. set. 07, 2009 7:26 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡
Com va tot?
Jo aquí com cada mati amb el meu talladet i preparada per marxar a la feina.

Tara, sobre vestidets aquest finde no he ana't a cap botiga, bueno, si, vaig anar divendres a primark però no tenien roba d'aquest tipus. Nopateixis que si veig alguna cosa et faig crònica¡¡¡¡¡

Giss, espero que tinguis una molt bona semaneta oks?

Nur, demà és el teu sant no? diràs la noticia?QUINS NERVIS....

Estiu, veig que un finde relaxade't però guay no? un petonet¡¡¡¡

Black,avui és el teu primer dia de feins oi? espero que tinguis molta sort bonica¡¡¡¡¡¡

Elxa, Hapi, com van les llistes rares de l'ordinador per el tema de la feina? un petonet a les dos i sort¡¡¡¡¡¡

Laiac, gràcies per mirar això si tens a la feina guay i sino ja em dones una mostra quan ens veiem¡¡¡¡¡mua¡¡¡¡¡¡

Papallona, espero que tinguis molta sort si vas aquesta tarda a emperatriz.....JO TAMBÉ VULL ANAR..... Mua¡¡¡¡¡¡¡¡

Bueno ninetes vaig a TREBALLAR¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 07, 2009 7:43 am

Be ninetes, vaig marxant cap al cole, fins després!!
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dl. set. 07, 2009 7:54 am

NINETEEEEEEEEEESSSSSS!!!!

bon dia pel dematí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!iupiiiiiiiiii................(no sé perque dic iupi, si som dilluns)
TARA........al Carrilet és on ma germanes li van comprar a les nens....jo menys avui, si vols t'acompanyo algun dia aquesta setmana eeeeeee!!!!!!

Tinc un cacau mental ninetes amb ho del cumple del meu marit!!!!!em podeu donar opinio del què farieu?????

1r: festa sorpresa no li puc fer perque no hi ha sa cosines, ni ma germana gran amb els nens, ni muns pares..........
2n: al final tot el dia està ple per fer-li el regal que vull, només tenen a les 17h de la tarda i no podria dinar amb la familia, i sopar, ben just
3r: al final ell ha dit que volia dinar a casa sons pares i que sa mare fes dinar, però tampoc hi son muns pares, ni ma germana!!!!
4t: PROPOSTA 1:
- el dia del seu cumple, ja que l'endemà treballa i no podem fer gaire cosa, faríem dinar a casa sons pares els que fossim, i després, si cas, fem algo a la tarda i sopar??? i després m'agafo el dilluns de festa, i tranquil·lament al matí anem cap allí dalt, o el diumenge busco un hotelet pel camí i quan plegui hi marxem. I despres, la setmana següent, que en principi, estarà tothom, li faig la festa sorpresa amb cosines, amics i tots i així no s'ho esperarà!!!!

PROPOSTA 2:
- Seria al matí anar tirant cap amunt, dinar porai, i a les 17h donar-li el regal, i després al baixar, fer sopar a casa sons pares, tot i que seria més tard però vaja, que s'esperessin!!!!i després l'altra setmana intentar fer el mateix de la festa.!!!

Què faríeu???????? sispliiiii opineuuu que no sé què fer!!!!!!!!!!!!!!!

bufff quin rotllo de bon matí!!!
patunets!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dl. set. 07, 2009 8:10 am

Laiac jo faria la primera opcio, despres no et trobaras a tanta gent, i aixo d'agafar un hotel em sembla bona idea!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vale dons dema o passat anem a fer un cop d'ull!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 07, 2009 10:13 am

Bon dia ninetes!!!!
Aquest finde he estat bastant desconectada, la veritat!!!! i esk unes coses i unes altres no he pout!!! A vosaltres...com anat el finde???

Elxa...avui tornen a haver nomenamets. Nosaltres voliem anar al Leroy Merlin i el que hem fet és esperar-nos a que surtin i segons el que hi hagi anem desprès...així anem amb la calma...jejeje

Us explicuuu!!!! al final el dissabte no vam anar a sopar, pq jo vaig acabar bastant rallada, però vam anar al cine i vam tornar cap a casa. El diumenge al mati vaig tenir l'esmorçar al llit, suposo que pq algú no tenia la conciència tranquila i per això me'l va preparar...jejeje. Al final hem quedat que el dia del cumple anirem a dinar i al mateix temps celebrarem l'aniversari previ de la boda... aix... :-)
Ahir diumenge vam estar tot el dia fent el gos i mirant pelis..un diumenge de tranqui i a més el temps era ideal per quedar-se a casa i no fer res...tinc ganes de que arribi l'hivern...m'encanta!!!! jejejeje

Per cert, hi ha quedada demà??? esk hem va semblar que la Tara ho deia....i ara que hi penso...el dijous hi ha sopar, no????? :hmm:: no m'enrecordo!!!!!

Ninetes...que vagi molt i molt bé el dia i desprès torno a entrar...una coseta....vole anar a mirar rebedors...sabeu d'algun lloc que siguin macus, moderns i no gaire cars??? esk hem estat mirant uns però jo com sempre tengo ojo clínico i m'agraden els més cars....i o vull gastar-m'he més de 600€ en un rebedor!!!!!!

Petonets a totes!!!! :-()-)
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 07, 2009 10:23 am

Laiac jo per mi o li fas la festa sorpresa el mateix dia o potser despres celebrar el teu cumple quan ja a passat......i si falta gent no passa res els mes importants sou vosaltres...no???

i si aixo fes li el teu regla i sopeu a casa suns pares encara q arribesiu x alla les 10 i mitja!!!!

Ninetes men vai a tgna a veure la meva nebodeta en 3D q guay!!!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 07, 2009 10:25 am

Bueno alfinal q farem dijous???fem sopar o no???

esq fan la fira del teatre a tarrega i potser marxem quan jo plegui a les 9.....bueno dieu algo i acabo de confirmar.....

Bueno a la tarda ja em conectare am mes tranquilitat!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dl. set. 07, 2009 10:39 am

Hola ninetes!

Happiness que tinguis sort amb les "nominacions"
Jo se de gent que han anat al ARDI, carretera de reus diu que hi ha coses xules, jo ni hi he anat mai,pero m'hi deixare caure, que necessito un sabater!

Dons si us ve de gust quedar dema, alla que voyyyyyyyyyyyyyy!

Estiu nena, es molt xulo veure-ho, jo vaig veure a la meva neboda!

Ei ninetes que ahir no us ho vaig dir: Tindre una altra embarassada!!!!!!!!!!! El meu germa i la meva cunyada ens fan tiets de nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. set. 07, 2009 12:28 pm

Nineteeeeeeeeeeesssssssssss!!!!!!!!!!!!!

TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA............eNHORABONAAAAAAAAAAA!!!!! no hi ha res com ser tieta...........sempre ho he dit que per mi són els meus tresors....tot i que a vegades siguin insoportables, sobretot si ja els teniu en l'edat del pavo.............jijiijijijiji

ESTIUUUUUUUUUUUUU..........jo també vaig veure el video de la meva nebodeta.....tinc un munt de fotos també, és una passada!!!!

Mrs. HAppinnes!!!!!!!!!!!! quan he llegit que ahir vas fer tot el dia el gos....amb les ganes que tenia de fer sofà i panxing....quina envejeta!!! colta.........doncs al merkamueble, ibérica del mueble, tuco......tenen més o menys els mateixos mobles, no són lletjos, gens i no tan cars..........ni molt menys 600 euros!!!!!! jo encara no n'he comprat, però vaja!!!!!!

Nineteeeeeeesssss!!!!!!!!!! DEMÀ QUEDADA..........i PUNTOOOOOOOOO!!!!!!jijij avui es que em venen a mirar la casa un paleta per veure que s'hi pot fer al meu jardí i als meus baixos.....mareta meva!!!!!

ahhhhhhhh i jo ho del dia 10.........bufffff, ho tinc xungo....ho haig de confirmar, però es que el ma,teix dia és el cumple de la meva millor amiga i ahir em van dir de celebrar-ho el mateix 10!!!!!!però encara no és segur!!!!!!!!!!nu sé!!!!

aaaaaaaahhhhhhhhhh i tinc col·locat el supermega lienzo del taj mahal i el cobrellit a la pared del menjador...i decididament..............em compraré una taula de vidre negre!!!!!!!!!!!quedarà més modern.....però no la que em demanen 840 e!!!!!!!!bufffffffffffff!!!!!!!!!!!!

i al final.............ja tinc la reserva canviada al dilluns 14 de setembre a les 12!!!!!!!!! iupiiiiiiiiiii....si algú sap un hotelet bonic, cap amutn la costa brava, i baratet perque la bronma puja cuartos ja, que m'ho digui!!!!!!!!!

AUPAAAAAAAAA ESAS NOMINACIONESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 07, 2009 3:19 pm

Hola ninetes....ja estoy aqui de vuelta...
Doncs res, com ha dit la Elxa...avui no ha hagut sort, encara que els nºs estàn pujant i ja hi ha més places!!!!però esperarem...no???jejeje amb positivisme!!! :hmm:: jijijij
Tara...què és això de ARDI??? que és de decoració??? bé...jo en un principi notinc res a fer...així que sinó t'importa m'apunto!!!!aixi me despejo...i si voleu fer quedada...doncs, quedem!!!!per cert, ENHORABONA FUTURA TIETA!!!!que bè...aix...que bè!!!!ja sabeu que serà??? jopeta a veure si a més de futures casades...también ens juntarem un munt de futures tietes!!!!jejejej :-()-)

Elxa...el teu nen torna a estar fotudet? jopeta...que raro això, no? si aneu al metge sortireu de dubtes...i així us quedareu més tranquils!!!
Que bè el dissabte amb el bingo...aneu i marxeu amb 160€ , no??? jo m'he aficcionat ara a la quiniela!! :hmm:: aix que ver...odio el futbol i em cabrejo amb ell cada cop que està només pendent de l¡esport i ara voy jo haciendo quinielas....pero esk hay ganar dinero...jijijjijiji

Aix...hi ha sopar el dijous al final???????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dl. set. 07, 2009 4:19 pm

Eli, nena que se mejore tu niño! A ver que os dice el medico!
Tranquila que si quedamos alli estaremos dandole a la sin hueso!

Happiness, si vols dema ens hi acostem, no se que he ha eh, que no hi he estat pero diuen que e sta be, n'hi ha dos un es de coses de jadri i en l'altre hi ha coses de decoracio! (em sembla)

Aixi que, quedem dema!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. set. 07, 2009 4:50 pm

nineteeeeess!!!

aix mare, que estic a punt de plegar i després entre el paleta i les futures discussions que tindrem epr veure que posem al jardí estaré ocupada!!!!

a veure l'ardy ni fu ni fa...si que de tan en tan hi anem , però no és d'aquells llocs que la gent de Reus hi vagi molt, però vaja, ja que jo haig de buscar una taula de vidre negre doncs hi podríem anar!!!!

si si demà quedem no¿?????????????????????

elxaaaaaaa i tu niño!!!!!!!!!que se mejore eeeee!!!!!!!cuidalo muxo!!!!!

amunt ninetes!!!! que nus vemus més tard!!!!!!

patunets a totes!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 07, 2009 5:04 pm

Doncs quedem demà!!!! ja em sona això de l'Ardi penso...que són aquells magatzems davant del cafe brasilia???? aaa...ja sé!!!!! bueno...no he anat mai, així que si voleu anem per si hi ha alguna coseta!!!! ja direu la hora que quedar...qui anem, doncs????
Jo aquesta nit estic soleta...ell va de nit...així que estarè pel foro aquesta nit...a veure si emfico al dia...jejeje... Ara desprès anirè al gym i passarè per casa una estoneta...
Laiac...ja teniu pensat com fer el jardí o encara no??? aix...nosaltres a la llarga ficarem el terrat en condicions, bé...la tauleta, la carpa...almenys és això és la idea que tenim...a veure que tal!!! És complicat!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 07, 2009 5:47 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!

Primer dia de feina superat!!!! la veritat esq, tot i q estic molt cansada xq no havia dormit gaire, ha anat molt bé!!!!

Us volia comentar que lo del soapr al final no podrà ser!!! xq com q al final no hi ha boda el meu xicot marxà demà a Viena i el dijous a les 23 aprox hauré d'estar a l'aeroport per recollir-lo!!!!! em sap greu!!!! però ho podem fer una altre dia, no??? un divendres!!!!! ah!! i el sopar amb els ninotets?????

Ah!!!!!!!!!!!! i ja tinc el vestit de kanacca!!!!!! es veu genial!!!! es com un vestit de pronovias però més senzillet!!! però igual de resistent (sembla) sobretot la part de dalt!!! la fadilla té tres capes!!! i és igualet a la foto!!! ja sabeu que és motl sencillet.. jejejeje

Encara no me l'he emprovat!!!!! però es veu genial, tot i q està una mica arrugat, però es porta a la tintoreria a planxar i au!!!!!

Ara em poso una mica al dia, q no he llegit res!!!!!!

us estimo

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » dl. set. 07, 2009 5:54 pm

Jo no hi he estat mai al ardi, pero odem xafardejar!!!!!!!!

Aixi quedem al viena i anem amb un sol cotxe?

Si som la laiac, la happiness i jo hi podem anar amb un sol cotxe, tu elxa llegaras mas tarde, no?

Aixi quedem a les 17:30, us va be?

Blakc, m'en alegro que el primer dia de feina hagi anat be! Ei i volem fotos amb l vestit de kanacca!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 07, 2009 6:18 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

Happiness que tinguis sort amb les "nominacions"
Jo se de gent que han anat al ARDI, carretera de reus diu que hi ha coses xules, jo ni hi he anat mai,pero m'hi deixare caure, que necessito un sabater!

Dons si us ve de gust quedar dema, alla que voyyyyyyyyyyyyyy!

Estiu nena, es molt xulo veure-ho, jo vaig veure a la meva neboda!

Ei ninetes que ahir no us ho vaig dir: Tindre una altra embarassada!!!!!!!!!!! El meu germa i la meva cunyada ens fan tiets de nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

Ostres!!!!!!!!!!!!!!!! FELICITATS TARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que bé, no??????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 07, 2009 6:29 pm

elxa ha escrit:tara yo llevaré mi coche pq estaré en reus la consulta calculo que para las 18.30h he acabado, entonces os llamaré para ver donde estais si en el ardy o en el carrilet mirando los vestidos de las niñas, yo la verdad que una vez también fui con mi madre y mi tia que le miraron un vestido para mi prima pequeña y estaban muy bien de precio y eran bonitos.
Sobre lo de ir a emperatriz yo me apunto si vais alguna tarde ya me direis algo.

black muchas felicidades por tu primer dia de trabajo!!
tia ya te ha llegado el vestido? un dia antes y todo!! dijiste que te llegara el 8 no? que rapido, has visto como nuestros amigos los chinitos se lo curran? ya nos pasaras fotos con el vestido puesto eh! queremos verte!!

Ya os lo madaré por mail.. xq confirmado!!!! tengo ESPIAS!!!!!! ya os contaré por mail, junto con las fotillos con el vestido puesto!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 07, 2009 6:31 pm

Ninetes!!!! jo demà no puc quedar!!!! treballo de 8 a 17 i després de 17 a 21 tinc classe!!!! tot i q com q segurament no farem res... quan acabi la presentació de l'assignatura de les 17h em passi pel Viena si quedeu!!!!! jijijijijijijiji
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 07, 2009 6:33 pm

elxa ha escrit:http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=39&t=19377
habeis visto estas rosas? que monas son, me han gustado mucho, creo que un dia probaré de hacerlas.......me encantan las manualidades!!

estas son las q yo decia...si esq no me escuxais nunca!!!!!!

Son las q are para las amigas una para cada una!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 07, 2009 6:35 pm

TARA felicitats!!!!

Ja saps un gasto mes a la familia!!!!jijijijijijiji!!!

El vestit aqest q a posat la nur es molt xulo a veure si dema ja trobeu els vestidets x les teves nenes!!!
Imatge
estiu2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants