NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 07, 2009 4:49 pm

La primera camara que em vaig comprar es la mateixa que tes tu!!! El mateix color i tot!! Anava super be i la forma es molt xula!!! Sempre la portava al bolso!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 07, 2009 4:54 pm

nuvia2010 ha escrit:La primera camara que em vaig comprar es la mateixa que tes tu!!! El mateix color i tot!! Anava super be i la forma es molt xula!!! Sempre la portava al bolso!

Ja pro s'ha kdat antiga... pq només es de 4 mp i ara ja s'en fan de més... i com una reflex, no hi ha res! :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 07, 2009 4:56 pm

Pos ja saps... per nadal una camara, que aixi ja la tindras per quan arribin els minijordis i les minimerces! :-)ok:
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 07, 2009 4:58 pm

Nenis!!!!! Mhe ficat a una pagina que em va molt be pq jo soc un desastre con Mi amiga menstruacion :star::

www.yourdays.com

A mes, pel dia de dema también et funciona per altres coses, jo he pogut veure, que el dia fort que tindre la regla al març, sera el dia de la boda :star:: a veue si se mavança amb els nervis i em salvo!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 07, 2009 5:01 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenis!!!!! Mhe ficat a una pagina que em va molt be pq jo soc un desastre con Mi amiga menstruacion :star::

http://www.yourdays.com

A mes, pel dia de dema también et funciona per altres coses, jo he pogut veure, que el dia fort que tindre la regla al març, sera el dia de la boda :star:: a veue si se mavança amb els nervis i em salvo!

Vai a mirar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeeeee!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 07, 2009 5:10 pm

A mi em va be per saber quan vindra a dirme que mestima i aquestes coses, pq mai mho apunto i sempre vaig super perduda
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 07, 2009 5:18 pm

Pykis!!!!!!!!!!!!! Ja sé qui etsssssssssss!! Parlant amb la nuvia m'ho ha dit i t'he vist pel facebook!!! Tú i jo hem de parlar del David!!! Tinc una espina clavada amb ell!!!!!!!!!! Què fort!!! El món és super petit!!!!!!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dl. set. 07, 2009 5:44 pm

MIRIAM!!!!! estas preciosa!!!!!!!! que guaiii m'alegro k anes tan be, i vosaltres.... tambe esteu totes guapissimesssssss!!!!!! jejejje
cuqueta... sento lo de la iaia... paciencia i poc a poc nira anant millor..
petonetssss
Imatge
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: AYP » dl. set. 07, 2009 6:19 pm

pues la verdad esq lo estamos hablando,(escribo en castellano porq me defiendo mejor,espero q no os importe)y aun no hemos llegado a ninguna decision...palau margalef...o algo asi,porq keremos ceremonia y bankete todo junto...y la verdad,aki en lleida aparte de este n o sabemos ninguno mas. :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
AYP

Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:39 pm

EntradaAutor: cc83 » dl. set. 07, 2009 6:58 pm

AYP ha escrit:pues la verdad esq lo estamos hablando,(escribo en castellano porq me defiendo mejor,espero q no os importe)y aun no hemos llegado a ninguna decision...palau margalef...o algo asi,porq keremos ceremonia y bankete todo junto...y la verdad,aki en lleida aparte de este n o sabemos ninguno mas. :-/ :-/ :-/ :-/

hola!!! bienvenida!!! ya ves que aki somos un poco cotorrillas.. jejeje así k seguro k sacas ideas para cualquier cosa!!
creo que lo de margalef lo tendras un poquito crudo... yo fui y solo les quedaban viernes...
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 07, 2009 9:05 pm

Nenessssssssssssssssssssss!!!!!!!!!

Gràcies a totes!!!!!!!!!!!!!!! jo soc molt feliç!!!!!!! Ahir va ser el milor dia de la meva vida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wapessssssssssssssss!!!!!! No se que dirvos, que mu vaig passar en gran i que sou lo mes!!!!! Gràcies per ser alli amb mi!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 07, 2009 9:14 pm

I aquesta m´encante!!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. set. 07, 2009 9:16 pm

eii boniques
GRACIES A TOTES PELS ANIMS!!!!

SOU LES MES MILLORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIRI HO SENTO MOLTISSIM...per aver marxat aixi pero...imagino que m'entens :-( espero que us ho passeu genial al viatge i disfruteu molt Ah i a vigilar molt am el sol eh LUNAMIELEROOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSS :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

nenes el meu nino tmb posava cada cara...pero ja esta acostumat...es lo que te estar una mica cabra!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: jejejejeje visca les FOLLONERESSSS *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

VISCA EL FORO FLEUMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

MOOLTS PETONETS PER TOTES vaig a sopar i a momir que dema me toque mes-.......

SOU GENIALS!!! M'HO VAIG PASSAR SUPER BE!! LA SETMANA QUE VE HEM DE FER KEDADA
EHHHHHH AIXI QUE A POSARSE D'ACORD!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 07, 2009 9:33 pm

EN PRINCIPI AQUEST DIJOUS FEM LA PREBODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 07, 2009 9:48 pm

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH LA COLECCIO DE SAN PATRICK AL COMPLERT!!!!! VAIG A MIRAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 07, 2009 9:56 pm

Buffff... me nagraden un munt :star::
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dl. set. 07, 2009 10:01 pm

nuvia2010 ha escrit:EN PRINCIPI AQUEST DIJOUS FEM LA PREBODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 07, 2009 10:07 pm

Petardes!!! Sortiu molt divertides a la fotoooooooooo!!!! jajajajajajajjajajajajajajaja i la Miri guapissima a la seva Seu Vella!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: annalleida » dl. set. 07, 2009 11:06 pm

hola!!!!
molt xules les fotos, Mirim estaves mlt molt guapa!!!!!
mirant les foro he trovat que una noia ha fet per internet una figureta pel padrí de bodes, xulissima!!!! és una noia que es diu Sandritx i és del 2009. ja he demanat informació.
vaig a dormir que avui em toca festa i demà a lleida tot el matí amb la mama!!!!!!!!
BONA NIT :-) :-) :-) :-) :-) :-)
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 07, 2009 11:23 pm

miriameta ha escrit:Nenessssssssssssssssssssss!!!!!!!!!

Gràcies a totes!!!!!!!!!!!!!!! jo soc molt feliç!!!!!!! Ahir va ser el milor dia de la meva vida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wapessssssssssssssss!!!!!! No se que dirvos, que mu vaig passar en gran i que sou lo mes!!!!! Gràcies per ser alli amb mi!!!!

Gràcies a tú!! Ara som el foro fleuma i les folloneres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jajajaja ens hem rebateijat de fantàstiques a folloneres!!! ueeeee jajajaja Naltres també vam ser molt felices perque ens deixessis compartir aquest dia amb tú!!! No tinc res més a dir! Llàstima que aq nit es penjés el facebook pq m'hagués agradat seguir parlant amb tú!! Ja tinc ganes que tornis i que ens expliquis cosetes! T'anyorarem moooolt!!! :star:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants