"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 07, 2009 6:40 pm

Laiaaaa paletes uff discusions a la vora....jo vull aixo i laltre no aixo no aixo...!!!Bueno almenus es el q em pasa a mi am el piset!!!

I com van qedar aqestes orelletes???
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 07, 2009 6:42 pm

Elxa esq....a mi me faltan los palos i la bola aver si esta semana puedo ir a labacus i comprarlo i provare i como me qeden bien......q se preparen xq are rosas pa to l mundo!!!!1jijijiij!!!

i el niño lo tienes malito...jolin pobret xo insiste en q vaya al medico mas vale q se lo miren bien i q no se lo deje...!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 07, 2009 6:49 pm

Ninetes una consulteta.....

a veure una cosina d'ell a tingut avui la nena i ell vol anari dijous a veurela viu a lleida.....partint de q al poc de dirnos q estaba embarassada li vai preguntar q quan venia a casa de samare xq li avia comprat un regalet i encara el tinc a casa...vosaltres li farieu alguna cosa????esq x part meva crec q no es mereix res xq si a la meva familia ia alguna cosa els regals els fan els meus pares aixi dons es ma sogre qi li a de fer el regal no?? mes q res xq naltres encara no vivim ni junts ni res....xo venin de ma sogre segur q li fa gastar calerons al meu novi i llavors i aura baralla....q en penseu vosaltres???

esq ara precisament no em va be deixar anar de la butxaca 200€ x dir algo x ferli un regal..... i a mes q a casa meva ian agut comunions i altres i jo ni ell em fet mai cap regal sempre an sigu muns pares q an fet el regal en nom de tots!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 07, 2009 7:15 pm

elxa ha escrit:http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=39&t=19377
habeis visto estas rosas? que monas son, me han gustado mucho, creo que un dia probaré de hacerlas.......me encantan las manualidades!!

que chulas!!!!! y además.. esq parecen tan fáciles de hacer!!!! xDDDD aunq luego iré ahacer yo una y me saldrá una mierdeciila seca pinchada en un palo!!! xDDDDDDD

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 07, 2009 7:17 pm

elxa ha escrit:queeeeeeeeeeee????????????????????' Black tienes espias??????
osti.........yo flipo con la gente de verdad, alguna más?? tio pero esto que es una plaga? no tienen otra cosa que hacer o qué?

Si tiaaaaaaaaaaa, si esq no se puede tener intimidad!!!!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :--( :--( :--( :--(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 07, 2009 7:22 pm

elxa ha escrit:
estiu2010 ha escrit:
elxa ha escrit:http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=39&t=19377
habeis visto estas rosas? que monas son, me han gustado mucho, creo que un dia probaré de hacerlas.......me encantan las manualidades!!

estas son las q yo decia...si esq no me escuxais nunca!!!!!!

Son las q are para las amigas una para cada una!!!!

jejejeje........si me acuerdo que dijiste que kerias hacer unas flores, pero yo pensaba que tu decias de hacerlas de fieltro!!!!!!!!
pues ya sabes un dia te vienes pa mi casa y practicamos ha hacer unas cuantas vale¿?

ah! esta mañana he dejado un cv en tu trabajo, puede ser que veas una foto mia por ahí rondandoooooooooo............

Ui elxa... en el curro de la estiu es muy dificil entrar.. hay que hacer opos.... yo estuve de practicas este verano y si no conoces a alguien es muy dificil entrar mientras te estudias las opos.... una kk!!!! y la mayoria de las opos son para regularizar a la gente que ya tienen dentro!!!! pero oye!! que nada es imposible eh!!!!

donde has echado más curriculums???? ánimo que seguro q encuentras algo pronto!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 07, 2009 7:49 pm

ninetes!!!!!

us he enviat un mail amb 3 fotos amb el vestit de kanacca!!!!

opineu per mail please!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 07, 2009 8:45 pm

Hola guapes!!

Black nena! Això dels espies és una mer...!!!!!!!!!!!!!!! Jo no entenc a aquesta gent!!!!!!!!! :--(
Acabo de veure el mail, ara te'l respondré!

Happiness, ja ho he entregat :-)ok: a veure si hi ha sort!! Jo tambe faig quinieles, i ho faig tot a boleo xq no en tinc ni idea de futbol... jajaja!! Però mira, per un euro com diu la elxa... jejeje!

Tara nena! Enhorabona!! Un altre nebodet o nebodeta!!

Elxa, coneixo el lloc aquest chillout! Hi vaig estar fa poquet i s'hi menja molt bé! I està molt ben ambientat!
I que dius? El nen malalt un altre cop? A veure si és algo que no li senta bé i sempre que ho menja té aquesta reacció... Ais la panxa...

Nenes, jo demà no podré quedar, estic liada en tema floristeria. Tinc a ma tieta de galicia per aquí (la q te una florsiteria) i entre demà i dimecres ho vull deixar tancat. Ja us explicaré.

Així dijous no hi ha sopar? I el de ninetes i ninotets per quan?

Vaig a sopar!

Fins ara!! Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. set. 07, 2009 8:51 pm

Hola ninetes¡¡¡¡¡
Com va tot?
TARA MOLTES FELICITATS PER SER TIETA¡¡¡¡¡¡

GISS, com va la feina?

Black, no pateixis per el tema del sopar¡¡¡un altre dia¡¡¡¡¡¡

Elxa, està millor el teu nen?

Papallona, que tal? emperatriz que tal?

Nur, com ana't el cole?

Estiu, com a molt un detallet, un conjuntet de roba o alguna cosa així, no em gastaria mes de 50 euros.

Happi, estic contenta que tinguessis un finde amb esmorzar i tot el llit¡¡¡¡¡despres dels enfados venen les reconciliacions.....

Laiac, sobre el tema de la festa sorpresa del teu nen, jo faria l'opció una¡¡¡¡¡

Us estimoooooo
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. set. 07, 2009 8:52 pm

Ninetes¡¡¡¡
Demà no puc venir.....em sap greu però tinc tota la tarda super liada....

Un petonet i em sap molt de greu....

Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dl. set. 07, 2009 9:16 pm

Hola ninetes!

Black ja t'he contestat al mail, molt xulo!!!!!!!!!!!!!

Ei aixi con quedem i qui serem?
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dl. set. 07, 2009 9:18 pm

Ninetes encara que no estem gaire inspirats, estem mirant el tema de la musica i encara ens falta el ditxos viatje, que no ens posem d'acord!
Espero que amb la musica no hi tinguem massa feina!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 07, 2009 9:33 pm

tara ha escrit:Ninetes encara que no estem gaire inspirats, estem mirant el tema de la musica i encara ens falta el ditxos viatje, que no ens posem d'acord!

Amb la musica no crec que tingueu gaire feina. No en sol portar...
Lo fotut és el viatge, posar-se d'acord els dos i tal...
Sabeu que el meu nen el tinc super encaparrat amb Las Vegas?? Si!! Des que li vaig comentar que algunes de les ninetes hi volieu anar!! jajajaa!! Quan li vaig comentar semblava que acabés de veure la llum... jajajaja!! I ara no para amb que hi vol anar!! :-) Ais...

Demà no compteu amb mi.
A veure a la proxima!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 07, 2009 9:35 pm

Si et quedes encallada en alguna cançó o no trobes cap cançó per algun moment especial diga'ns-ho i et podem fer una pluja d'idees! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. set. 07, 2009 9:42 pm

Nineteeeeeeeesssssss!!!!

ja estic per aquí...us he llegit i ara contesto!!!!!!!!!

black he vist els vestits, ara et responc!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. set. 07, 2009 9:46 pm

elxa ha escrit:Laiac una pregunta, sobre lo del jardí i els baixos, aixó que dius dels baixos que és? que vols fer? l'entrada?

eiiiiiiii!!!!!

saps que el meu garatge fa una L......doncs farem el lavabo amb dutxa que hi ha a baix, i després tot aquell canto hi fem un altell per guardar coses!!!!!!

i bueno, al jardí.......hem tingut opcions de tot, el meu marit encara vol una psicina i tot al cantó, i volem posar una pèrgola de fusta am toldo però...es veu que val un paston!!!!!! i al mig...no sabem si posar formigó imprès, gespa artificial, o fusta............

eiiiiiiiii i ja que anirem a les gavarres, vull anar a mirar al yuka a veure la taula de vidre!!!!!!!!!

Patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. set. 07, 2009 9:48 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!

Primer dia de feina superat!!!! la veritat esq, tot i q estic molt cansada xq no havia dormit gaire, ha anat molt bé!!!!

Us volia comentar que lo del soapr al final no podrà ser!!! xq com q al final no hi ha boda el meu xicot marxà demà a Viena i el dijous a les 23 aprox hauré d'estar a l'aeroport per recollir-lo!!!!! em sap greu!!!! però ho podem fer una altre dia, no??? un divendres!!!!! ah!! i el sopar amb els ninotets?????

Ah!!!!!!!!!!!! i ja tinc el vestit de kanacca!!!!!! es veu genial!!!! es com un vestit de pronovias però més senzillet!!! però igual de resistent (sembla) sobretot la part de dalt!!! la fadilla té tres capes!!! i és igualet a la foto!!! ja sabeu que és motl sencillet.. jejejeje

Encara no me l'he emprovat!!!!! però es veu genial, tot i q està una mica arrugat, però es porta a la tintoreria a planxar i au!!!!!

Ara em poso una mica al dia, q no he llegit res!!!!!!

us estimo

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Ninetaaa!!!!! qué guai que hagi anat bé el primer dia!!!!!!

no pateixis pel sopar, a mi tampoc no m'anava gaire bé!!!!

que bé no el vestit¿?????t'ha arribat aviat doncs....!!!!!
jo les bossetes de l'arròs també eren de la china o porai i em van arribar superbé!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. set. 07, 2009 9:51 pm

estiu2010 ha escrit:Laiaaaa paletes uff discusions a la vora....jo vull aixo i laltre no aixo no aixo...!!!Bueno almenus es el q em pasa a mi am el piset!!!

I com van qedar aqestes orelletes???

Eiiiiiiiiii us haig de posar una foto però encara no les he descarregat!!!!

ma mare pobreta preocupadísssima!!!!!! la massa no s'estirava de cap manera.....al final vam fer algo però....xungui xungui!!!!!

ja us passaré fotos!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. set. 07, 2009 9:54 pm

tara ha escrit:Ninetes encara que no estem gaire inspirats, estem mirant el tema de la musica i encara ens falta el ditxos viatje, que no ens posem d'acord!

TARA!!!!!!! pel que fa al viatge...............mira....................conec molta gent que ha anat de viatge a la xina, a estats units, per europa, però m'han dit que el millor viatge que han fet mai, i sobretot pel viatge de noces...és a la RIVIERA MAYA.....així que.............jo faré només riviera, però vosaltres podrieu fer combinat nova york i despres riviera........m'han dit que és una passada, que tan tens relax, com visites, excursions....una passada!!!!! jo ho faria!!!!!!

Bé, i sempre et queda la meva supermega opció impossible, que és la POLINESIAAAAA!!!! aixxxxxxxxxxxx.......mai de la vda ho faré ja!!!!!

Aixi que ja saps...............
patunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. set. 07, 2009 9:58 pm

Noiesssssssss!!!!!!!

quedem quan vulgueu!!!!!!! el meu maridet, m'acaba de dir que mentre estgui a casa a les 20-20:30 que és quan vol sopar perque va de matí....que faci el que vulgui!!!!! així que si voleu, 5-5:30 al viena i així nem a Reus??? o ens ho pensem????? i si voleu m'acompanyeu al yuka!!!!!!jijijijijiji

digueu l'hora en concret que tan me fa!!!!!!

Ninetes..........us haig de deixar, el josep està a punt d'anar a dormir i ja s'està queixant que no li faig cas!!!!!! sort que avui també mira CSI!!!!!!!

torseann............demà t'envio allò eeee, perdona però avui hi he pensat però no he pogut!!!!!!!

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nineteeeeeeeeesssssss i m'he quedat amb l'opció 1...ja he demanat festa el dilluns 14!!!!!!

Patunetssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!

Nanittttttttttt!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat