Autor: estiu2010 » dl. set. 07, 2009 6:40 pm

Autor: estiu2010 » dl. set. 07, 2009 6:42 pm

Autor: estiu2010 » dl. set. 07, 2009 6:49 pm

Autor: blackmamba » dl. set. 07, 2009 7:15 pm
elxa ha escrit:http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=39&t=19377
habeis visto estas rosas? que monas son, me han gustado mucho, creo que un dia probaré de hacerlas.......me encantan las manualidades!!

Autor: blackmamba » dl. set. 07, 2009 7:17 pm
elxa ha escrit:queeeeeeeeeeee????????????????????' Black tienes espias??????
osti.........yo flipo con la gente de verdad, alguna más?? tio pero esto que es una plaga? no tienen otra cosa que hacer o qué?

Autor: blackmamba » dl. set. 07, 2009 7:22 pm
elxa ha escrit:estiu2010 ha escrit:elxa ha escrit:http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=39&t=19377
habeis visto estas rosas? que monas son, me han gustado mucho, creo que un dia probaré de hacerlas.......me encantan las manualidades!!
estas son las q yo decia...si esq no me escuxais nunca!!!!!!
Son las q are para las amigas una para cada una!!!!
jejejeje........si me acuerdo que dijiste que kerias hacer unas flores, pero yo pensaba que tu decias de hacerlas de fieltro!!!!!!!!
pues ya sabes un dia te vienes pa mi casa y practicamos ha hacer unas cuantas vale¿?
ah! esta mañana he dejado un cv en tu trabajo, puede ser que veas una foto mia por ahí rondandoooooooooo............

Autor: blackmamba » dl. set. 07, 2009 7:49 pm

Autor: nur_jor » dl. set. 07, 2009 8:45 pm

Autor: torsaeann » dl. set. 07, 2009 8:51 pm

Autor: torsaeann » dl. set. 07, 2009 8:52 pm

Autor: tara » dl. set. 07, 2009 9:16 pm

Autor: tara » dl. set. 07, 2009 9:18 pm

Autor: nur_jor » dl. set. 07, 2009 9:33 pm
tara ha escrit:Ninetes encara que no estem gaire inspirats, estem mirant el tema de la musica i encara ens falta el ditxos viatje, que no ens posem d'acord!
Espero que amb la musica no hi tinguem massa feina!

Autor: nur_jor » dl. set. 07, 2009 9:35 pm

Autor: laiac » dl. set. 07, 2009 9:42 pm

Autor: laiac » dl. set. 07, 2009 9:46 pm
elxa ha escrit:Laiac una pregunta, sobre lo del jardí i els baixos, aixó que dius dels baixos que és? que vols fer? l'entrada?

Autor: laiac » dl. set. 07, 2009 9:48 pm
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!
Primer dia de feina superat!!!! la veritat esq, tot i q estic molt cansada xq no havia dormit gaire, ha anat molt bé!!!!
Us volia comentar que lo del soapr al final no podrà ser!!! xq com q al final no hi ha boda el meu xicot marxà demà a Viena i el dijous a les 23 aprox hauré d'estar a l'aeroport per recollir-lo!!!!! em sap greu!!!! però ho podem fer una altre dia, no??? un divendres!!!!! ah!! i el sopar amb els ninotets?????
Ah!!!!!!!!!!!! i ja tinc el vestit de kanacca!!!!!! es veu genial!!!! es com un vestit de pronovias però més senzillet!!! però igual de resistent (sembla) sobretot la part de dalt!!! la fadilla té tres capes!!! i és igualet a la foto!!! ja sabeu que és motl sencillet.. jejejeje
Encara no me l'he emprovat!!!!! però es veu genial, tot i q està una mica arrugat, però es porta a la tintoreria a planxar i au!!!!!
Ara em poso una mica al dia, q no he llegit res!!!!!!
us estimo
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: laiac » dl. set. 07, 2009 9:51 pm
estiu2010 ha escrit:Laiaaaa paletes uff discusions a la vora....jo vull aixo i laltre no aixo no aixo...!!!Bueno almenus es el q em pasa a mi am el piset!!!
I com van qedar aqestes orelletes???

Autor: laiac » dl. set. 07, 2009 9:54 pm
tara ha escrit:Ninetes encara que no estem gaire inspirats, estem mirant el tema de la musica i encara ens falta el ditxos viatje, que no ens posem d'acord!
Espero que amb la musica no hi tinguem massa feina!

Autor: laiac » dl. set. 07, 2009 9:58 pm