Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

Re: Nuvis de Girona!!!!!!

EntradaAutor: flit » dg. set. 06, 2009 1:43 pm

hola guapes com esteu? ara feia molt que no entrava eva enhorabona. i les dames com esteu?
Imatge
flit
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: xuxuneta » dl. set. 07, 2009 10:48 am

bon dia gironines!! vinga que aquesta setmana són de 4 dias!!!

xocolatina: ja li has fet el regal? que ha sigut final? li va agradar? segur que si, un detallet sempre agrada que et facin!!

eva gin: passant per les cròniques del 2009 t'he vist i he fet el xafardeix jejeje, aquest hotel és el que esta la cala de st. francesc? és que per les fotos que surt el teu home en calçotets corrent per la platja ho ha semblat.. que vaia tela ehh!! que va anar a banyar-se?!! jaja, anaveu guapos!.

nyinyi: encara de resacón del casament! jeje, ja t'ho he dit però m'agrada molt l'estil del vestit, de quin dissenyador és? a mi m'agraden marylise i jordi dalmau i després del tipos que portes tu. jeje. i mas d'osor preciós, encara dec tenir catalegs d'ells per quan vam anar a la fira.

sonia: els preparatius força bé, com vaig posar la llista de tot el que tenia fet en el compte enrera.. estic una mica més tranquila, pq només faltaria tancar temes invitacions i els detallets. jejeje la resta es pot anar fent a partir de l'any vinent, que per cert... una cosa més que no vaig posar la llista és que la meva fillola i el seu germà serà qui portaran les anells! jejeje.
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: xuxuneta » dl. set. 07, 2009 10:50 am

ahhhh i per les que ens casem el 2010... dintre de 2 mesos la fira de núvis de girona! oleeeee que no havia vist... l'nany passat va ser mirant llocs... aquest anys es fixarem amb els vestits i els detallets-invitacions :-///: :-///: :-///:
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: Aley » dl. set. 07, 2009 11:18 am

Noies, qui era de St. Cristina d'Aro? hi ha algú?
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: eva gi » dl. set. 07, 2009 4:44 pm

xuxuneta ha escrit:bon dia gironines!! vinga que aquesta setmana són de 4 dias!!!

xocolatina: ja li has fet el regal? que ha sigut final? li va agradar? segur que si, un detallet sempre agrada que et facin!!

eva gin: passant per les cròniques del 2009 t'he vist i he fet el xafardeix jejeje, aquest hotel és el que esta la cala de st. francesc? és que per les fotos que surt el teu home en calçotets corrent per la platja ho ha semblat.. que vaia tela ehh!! que va anar a banyar-se?!! jaja, anaveu guapos!.

nyinyi: encara de resacón del casament! jeje, ja t'ho he dit però m'agrada molt l'estil del vestit, de quin dissenyador és? a mi m'agraden marylise i jordi dalmau i després del tipos que portes tu. jeje. i mas d'osor preciós, encara dec tenir catalegs d'ells per quan vam anar a la fira.

sonia: els preparatius força bé, com vaig posar la llista de tot el que tenia fet en el compte enrera.. estic una mica més tranquila, pq només faltaria tancar temes invitacions i els detallets. jejeje la resta es pot anar fent a partir de l'any vinent, que per cert... una cosa més que no vaig posar la llista és que la meva fillola i el seu germà serà qui portaran les anells! jejeje.

bones xuxuneta, no sé com es diu la cala.

em vaig casar a Platja d'Aro, al final de la platja gran hi ha l'hotel on ens vam casar i a l'altre costat hi ha aquesta cala, però el nom no el sé pas.
no, no el van pas fer banyar jejej li van fer fer una volta per la platja mentre la gent de la platja l'aplaudia jejeej
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: eva gi » dl. set. 07, 2009 4:45 pm

Aley ha escrit:Noies, qui era de St. Cristina d'Aro? hi ha algú?

anna, nosaltres ens vam casar a Sta Cristina, però no som d'allà. Potser et sona d'això

com anem guapa??
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: soniah86 » dl. set. 07, 2009 5:03 pm

per cert evagi

on esta el teu hotel esque el divendres tinc un casament veig que poses que esta al final de la platja per quin costat es per on hi ha el magic park o per l' altre costat on hi ha la disco atyco? esque no sabem per on cau :-/
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 07, 2009 11:30 pm

Joooor, que no rebia els avisos!!!! :yium:-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Aley » dt. set. 08, 2009 7:18 am

Jo ho deia perquè avui hi he d'anar per questions de feina i si algú era d'allà li anava a fer una visiteta.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: eva gi » dt. set. 08, 2009 8:28 am

soniah86 ha escrit:per cert evagi

on esta el teu hotel esque el divendres tinc un casament veig que poses que esta al final de la platja per quin costat es per on hi ha el magic park o per l' altre costat on hi ha la disco atyco? esque no sabem per on cau :-/

mira Sonia, si saps on està Atyco perfecte, perque està just darrera.

si tu et poses davant Atyco direcció Palamós, crec que és el primer trencant a mà dreta. Ja veuras el cartell

és veritat que divendres hi vas a casament, a veure què et sembla, ja m'explicaras

jo també tinc un casament divendres, al Mas Marroch, on es va casar l'Esther
eva gi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 08, 2009 8:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: eva gi » dt. set. 08, 2009 8:29 am

Aley ha escrit:Jo ho deia perquè avui hi he d'anar per questions de feina i si algú era d'allà li anava a fer una visiteta.

ahh, okis
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: S&M2009 » dt. set. 08, 2009 8:43 am

Bon dia guapíssimes!!!!

Com diu la xuxuneta (m´encanta el teu nick ... jajajajaj) aquesta setmana ja la tenim ventilada!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Eva guapa com et trobes?? millor?? es nota ja la panxoneta??? que guapa ::love::
Sònia vinga l´últim sprin que et queda res pel teu viatge :-)ok:
Aley ara has de fer crònica del viatge, que deu ni do quin viatge nena :-)ok:

Xuxuneta la Nyinyi portava un vestit del Pepe Botella, espectaular!!! a mi aquest disenyador em tenia el cor robat .. però els preus piquen.

La resta que us expliqueu????
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dt. set. 08, 2009 9:41 am

ahh d'acord! si és platja d'aro no és la cala que jo dic, pobret quina vergoña!, correr en panys menors jejeje
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: eva gi » dt. set. 08, 2009 8:06 pm

S&M2009 ha escrit:Bon dia guapíssimes!!!!

Com diu la xuxuneta (m´encanta el teu nick ... jajajajaj) aquesta setmana ja la tenim ventilada!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Eva guapa com et trobes?? millor?? es nota ja la panxoneta??? que guapa ::love::
Sònia vinga l´últim sprin que et queda res pel teu viatge :-)ok:
Aley ara has de fer crònica del viatge, que deu ni do quin viatge nena :-)ok:

Xuxuneta la Nyinyi portava un vestit del Pepe Botella, espectaular!!! a mi aquest disenyador em tenia el cor robat .. però els preus piquen.

La resta que us expliqueu????

carme guapa,

de moment no em trobo millor, però bé em prenc unes pastilles que van força bé, però el cansament no me'l treu res jeje

la panxa si que es nota, sobretot a partir de la tarda, que no deixa de creixer fins l'hora d'anar a dormir
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: soniah86 » dc. set. 09, 2009 8:50 am

bon dia gironines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bueno hem quedat 4 gates tant que me preocupava posarme al dia quan torni del viatge pero al ritme que portem veig que tant aqui com per tot arreu no me costara gaire jajjajaja :-) :-)

noies nomes me queden 10 dies i estare amb la meva piñacolada a sota de la palmera i despres a ny compres compres i més compres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

buffff jo me sembla que m' ho haig de fer mirar, no paro de comprar :hmm:: :hmm:: jajajajajja

avui ni cas estic ben emocionada perque no me queda res dema nomes un numero en el meu contador :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

XUXUNETA com vas??? veig que estas calentant motors per la fira de totnuvis no???

CARME quan ens començaras la cronica

EVA fotos de la pancheta!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XOCO que tal??? que t'expliques???
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: xocolatina » dc. set. 09, 2009 8:59 am

Bon dia noietes!!

Annaaaaaaaaa ostres jo sóc de Sant Feliu que està al costat però veig que vas venir ahir no?? o es avui k vens??

Sònia que et va semblar el sopar temàtic del friends?? jo vaig anar al juny i no em va agradar gaire.
L'hotel es facil de trobar però t'has de fixar, cau a la vorera del atyco un pel més amunt i posa hotel Costa- Brava, restaurant Can Poldo.(en un carrer que s'endinsa)

Noies alguna va anar a veure l'Irene??? teniu fotos??

Eva reina, veig que segueixes igual.. anim tot sigui per la bona causa :-()-)

Xuxumenta potser ens veiem al tot nuvis, ja t'informo quan ho tingui enllastit per si necessites entrades.

Carme el com va en Sergi alguna feineta nova?

Esther nenaaaa que estas perdudíssima!!! per no dir de la flit o de la Mireia!!

Com es presenta el pont?? jo pensant de nou ideas pel regal del meu nen!! és el dia 11 i en tinc forçes al cap algunes un pèl esbojarrades.. però segur que no us estranya! :-)
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: S&M2009 » dc. set. 09, 2009 9:09 am

Bon dia nenes!!!

Sònia si que sóm 4 gats, si .... jajajajaja
Eva ànims que això dels primers mesos ja ho tens passat :-)ok:
I això fotos!!! que m´encantes les panxonetes de les embarasades!!! jajajaj
Xoco a veure a l´Irene vam anar la Mireia i jo!!! la tia estava guapíssima!!
el vestit espectacular, al seu compte enrere hem penjat fotos :-)ok:
En Sergi ja ha fet l´entrevista i li ha dit la noia que té moltes possiblitats per entrar, seria per començar a l´octubre que ja li diran alguna cosa (creuem els dits...)

Sònia tu que ets tan "apañá" on està la pre-crònica d´aquesta noia que m´has dit ... jejejej, estic intrigada
Imatge
S&M2009

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: Aley » dc. set. 09, 2009 9:16 am

Hola noies, com anem?

Xoco, si era ahir que vaig baixar, llastima que no entressis sinó t'hagués passat a visitar jeje.

Carme, anima a en Sergi que son moments durs i segur ho passa fatal. ANIMS ALS DOS!

Sònia: quina enveja que em fas, qui pogués marxar ara... uooooooooooo :-( passat-ho molt bé!!!

Xuxuneta: on ets fa dies que no ens saludes.

Eva: Va anims que segur que en un tres i no res ja et trobes millor, ja estàs apunt de passar el pitjor!

I les demés com anem?

Jo anar fent, ara torna a treballar i el dia a dia, no gaires novetats, bé si, dissabte em quedat amb el fotograf per mirar el pre-album i el pre-video
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: xocolatina » dc. set. 09, 2009 9:27 am

Ostres nena, m'haguès agradat veure't!! has de tornar a venir??
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Aley » dc. set. 09, 2009 9:46 am

Doncs ara per ara no
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley