"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 08, 2009 1:36 pm

tara ha escrit:En principi a casa de la blakc, no que no pot pero si voleu fer una altra cosa, ja direu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aixx...no ho sabia! doncs no ho se...no s'ha plantejat res encara?? ja ho parlarem a veure....
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dt. set. 08, 2009 2:48 pm

Nineteeeeeeeeeeesssssss!!!!

veieu el que he dit aquest matí????fins ara després de dinar res de res, ara vull anar 5 minutets a fer migdiada amb el meu home!!!!!!

taraaaaaa...........ja et paso a buscar dona!!! quedem a l'entrada aquella de sant ramon?????jo ja he dit que a les 8 hauria d'estar a caseta...que sopare amb el meu nen!!!!!!!!però també m'acompanyeu a veure la taula de yuka eeeee!!!!!!

mrs.happiness!!!!!!!!!jo crec que segons com, si que és aviat per les flors!!!!!!jo hi vaig anar dos mesos abans i ja hem va dir que era aviat!!!jopetaaaaa!!!!!!!fins a 15 dies abans no ho va lligar tot..........i escolta, jo aniria a mirar la meva eeeee, tenia unes idees xulissimes, i t'ensenya fotos i tot!!!!!molt bé!!!!!

papallonaaaaaaa.......mmmmmmmmmmmmm...corse i tangaaa, jo també me'n vull comprar un!!!!tot i que ja m'hagi casat!!!!

ESTIUUUUUUUUU.........si si, a qualsevol joieria n'hi haaaaa..no vagis al tous que et clavaran nenaa,,,,,i jo, les dues vegades que ho he fet m'ho han grabat al moment...així que........jo vaig anar al final del carrer del vent!!!!de reus....sas on és?????????

tara......doncs quan surti de casa et faig perdi i en 5 minutets tic allí!!!!

patuneeeeeeeeeeeeeeeeeeets nineteeeeeeeeeees!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dt. set. 08, 2009 3:14 pm

Vale laiac alli estare!

Happiness jo hi vaig anar cuan estavem de vacances i em va dir que hi anes despres de tots sants!
Pero com vull fer lo de les bole (ja us explicare) dons em va ri que passes abans, pero amb el temps que et queda et diran que es aviat!
Pero alomillor et donen idees, nu se!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 08, 2009 4:43 pm

tara ha escrit:Dons ho haure d'anar a mirar, per on cau aquesta botiga?

Davant de clixe aqell bar on esperavem x anar a sopar a casa de la laia....en una csa vermella dons alli!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 08, 2009 4:54 pm

no res papallona q la cosina d'ell a tingut una nena i quan va dir q estaba embarassada li vai comprar una tonteria i li vai dir q quan anes a casa samare mo digues xq tenia un regalillo i si aixo va ser al febrer dns encara no ma dit res....i clar em fa rabia xq em podria aver cnt aqell mateix correu i averme dit la setmana q be esare a casa mamare...dns no em va dir res i va neixer air i no sabia q fer si comprarli algo o passar xq encara tinc aalo a casa....

Total q em anat al benetton i voliem comprarli un pelele xo clar cm q nose els gustos xq despres o agi de canviar q tmb o trobo lleig li em agafat un conillet de peluix amb la manteta polar de color rosa molt xuli del benetton i si o vol canviar ja li donare el ticket....ara daqui un rato trucare a magermana xq em digui si es mona o es lletgeta....jijijijii pobreta nena xo auria de sortir leltgeta x ser samare com es...jijijijijijjijiiji!!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 08, 2009 6:35 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetesss!!!!! estic aqui veient la serie de Antena 3 i m'ha engaxat!!!!!
Així que heu dit de quedar a les 17:30h?? per mi perfecte...pq així arribarè més aviat a caseta i tindré temps de dir-l'hi adéu al meu nen!!!!.

Tara...és veritat que podem anar amb un sól cotxe, però que quedem a algun lloc i a partir d'allà anem...o passem a buscar???

Nur, Elxa...no sóc la unica que fa quinieles??? :-) a veure si guanyem uns calerons!!!jijijiji

Nur..gràcies i a veure si hi ha sort la veritat...

Black...he llegit que tens espies per aqui!!!! i això???? aixx mareta...esk que li importarà a la gent el que expliquem aqui??? quin fàstic de gent... :-)ok:

Giss...que és de tu vida?? como va el trabajo...atareadas, no??? Besotes!!!

Torsaeann-...que fa molt que no et dic res...com estàs wapetonaaa??? quan ens veiem??

Per cert, anem a sopar el dijous o no????

Si nena.. què hi farem!!!!!
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 08, 2009 6:39 pm

Papallona* ha escrit:ninetesssss que us vaig llegint ehhhhhhhhhhh
NUR felicitats neniiiiiiiiiiii avui ja ho hauras dittttttttttttt

Laia Tara aquest vestidet pinta molt bé fotu fotu....

jo no podré kedar... avui tarda i nit i demà doblo...

i com ha dit la happi dijous hiha sopar??????????????

Black encara no he pogut mirar el mail????

Estiu m'he perdut que t'ha passat????? que després del lleig.. ara no et dona la gana.. m'ho tornaré a llegir... aix

molts petonets a totes!!!

ahir vaig anar a emperatriz.. fins el dia 11 l'horari de tarda es de 18h a 20hs... bueno.. m'esperava una altra cosa... es una fabrica i en un cuartet ple de capses... en 2 estanteries una de nuvia i l'altre normal... lo normal res de l'altre mon... (al meu gust) i lo de nuvia si que hi havia algo xulu... ara... val la pena... pq em va costar 50€... corse+ calçeta tanga... i em van regalar la liga.... ah i la majoría son talles S i M.. que a valtros ok.. pero a mi.. de la 100 no tenía casi res.. pero mira em va agradar un dels que vai emprovar-me i a la saca!!!

también vaig anar a likea... pufffffffffff.. quanta pastaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tara si hagues llegit que volies venir t'hagues recollit joooooooooo... envieu-me un sms!!!!!1 per aquestes coses!!

ah si tornes a ikea... es que ens vam olbidar d'agafar un sabaterrrrrrrrrrrrrrrrrr.... bueno ja t'ho diré
un petonettttttttttttt

per akest pont farem el sopar noooooo????????????????? si no ens ajuntem aki a casa que entre caixa i caixa hi ha puesto jejjeje

petonets!

Oh!!!! vas anar a emperariz??? la veritat esq el cuartito es sosete, però escolta, 50 eurillos val la pena, no????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dt. set. 08, 2009 6:50 pm

Hola ninetes¡¡¡¡¡¡¡
Que tal la tarda?
Com a anat' per ardi i yuka i tot plega't?
Jo també vull anar a emperatriz però potser esperaré cap a finals d'any.....
Bueno boniques espero que tot bé i ens veiem aquest pont no?

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 08, 2009 6:53 pm

tara ha escrit:Dons hem quedat a les 17:30 al viena i despres anirem amb un sol cotxe cap al ardi, la elxa vindra mes tard, ens trucara a veure on som!

Et va be?

Alaaaaaaaaaaaaa, al final hi ha hagut quedada!!!! jops, hi hagués pogut anar al final, però esq no m'he pogut connectar en tot el dia i no m'he enterat!!!! joooooooooooooooooooooooooooooooo :-( :-( :-(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 08, 2009 6:55 pm

torsaeann ha escrit:Hola ninetes¡¡¡¡¡¡¡
Que tal la tarda?
Com a anat' per ardi i yuka i tot plega't?
Jo també vull anar a emperatriz però potser esperaré cap a finals d'any.....
Bueno boniques espero que tot bé i ens veiem aquest pont no?

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Guapa!!!! siiiiiiiiiiiiiii, per mi podem quedar!!!! muaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 08, 2009 7:36 pm

estiu2010 ha escrit:no res papallona q la cosina d'ell a tingut una nena i quan va dir q estaba embarassada li vai comprar una tonteria i li vai dir q quan anes a casa samare mo digues xq tenia un regalillo i si aixo va ser al febrer dns encara no ma dit res....i clar em fa rabia xq em podria aver cnt aqell mateix correu i averme dit la setmana q be esare a casa mamare...dns no em va dir res i va neixer air i no sabia q fer si comprarli algo o passar xq encara tinc aalo a casa....

Total q em anat al benetton i voliem comprarli un pelele xo clar cm q nose els gustos xq despres o agi de canviar q tmb o trobo lleig li em agafat un conillet de peluix amb la manteta polar de color rosa molt xuli del benetton i si o vol canviar ja li donare el ticket....ara daqui un rato trucare a magermana xq em digui si es mona o es lletgeta....jijijijii pobreta nena xo auria de sortir leltgeta x ser samare com es...jijijijijijjijiiji!!!!

Ala estiu!!!! que dolentota ets!!! quina culpa tindrà la pobra neneta de q sa mare sigui com sigui??? jejejejeje

El conillet este amb la manteta deu ser super xuli!!!!! si ho vol canviar es xq aquesta tia és una petarda!!!! els regals lo q més compta és la intenció!!!!!

com va le feina???? les tardes deuen ser una mica solitàries, no??? menos mal que téns internet!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 08, 2009 7:55 pm

Per cert estiu!!!! ja has anat a Rosa Clarà a provar-te el vestit que t'agrada???? xq allò q dius de demanar-lo a kanacca, si ja veus que et queda bé i que t'agarada, no és mala idea!!! total, si no t'acaba de fer el pes doncs et compres el de RC!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dt. set. 08, 2009 9:10 pm

Hola boniques meves!!!! jooooo quin desconecte total!!! des del diumenge que no he tingut temps de passar-me per aquí... quiin disgust! però ja us vaig dir que aquesta setmana la tinc liadísima, la setmana que ve ja ok...
Bufff la feina super bé, però molt de curro... i desprès quan surto cap a dinar i desprès repàs, arribo a casa tard i ja sopar i dormir.
Jo per mi dijous podriem fer sopar on sigui, em sembla bé.
Bueno guapes, un petonet a totes i que sapigueu que us estimo molt!!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dt. set. 08, 2009 9:13 pm

Hola ninetes!

La mini quedada be, hem anat al adri i al uca pero no hem tingut exid!

Dons jo per mi si podriem fer algo aquest pont, doneu idees!

Estiu si que li agradara home, aquestes coses sempre agraden!

Papallona, potser hi vaig o dijous o la semana vinent, si alguna s'apunta!
Aixi que vas trobar un corse, mmmmmmmmmmm!

Nenes se us troba a faltar!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 08, 2009 9:25 pm

Giss ha escrit:Hola boniques meves!!!! jooooo quin desconecte total!!! des del diumenge que no he tingut temps de passar-me per aquí... quiin disgust! però ja us vaig dir que aquesta setmana la tinc liadísima, la setmana que ve ja ok...
Bufff la feina super bé, però molt de curro... i desprès quan surto cap a dinar i desprès repàs, arribo a casa tard i ja sopar i dormir.
Jo per mi dijous podriem fer sopar on sigui, em sembla bé.
Bueno guapes, un petonet a totes i que sapigueu que us estimo molt!!!!

Guapaaaaaaaaaaaaaaa, que tal el curro?? genial, no??? cuanto me alegro!!! yo también llego un poco cansadit a casa, pero a la q me acostumbre al horario, bufar i fer ampolles!!!!! jejejejeje

un besito preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dt. set. 08, 2009 9:36 pm

GISS me n'alegro que vagi bé la feina!!!!!! i t tranqui!!! que pensem en tu!!!!!

Mrs.happinesss!!!! que portava al bolso l'iman?!!!!!!!!!!!!!!!!! veus com tinc un cap!!!!mare meva!!!!

buff ninetes, perque la lavadora encara no ha acabat perque sinó ja estaria al llit!!!!!

torseann.......prometo que demà t'envio allò desde la feina.......tot i que demà torno a anar a tgn que tinc una reunió..............iupiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

ninetes guapisimes!!!!!!!!!!!!! us estimo molt............i us prometo, us juro i us asseguro que tard o d'hora començaré amb la crònica!!!!!! palabrita de niño jesus!!!!

muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 08, 2009 9:45 pm

Bona nit boniques!!!

Com va tot? jo ja m'he quedat soleta i res, tampoc hi ha molta cosa a la tele i no se...aniré mirant cosetes per aqui i preparar un exàmen que li he de ficar a un nen el dijous...i res!!! fent per aqui!!!

Black...com va tot??? l'altre dia no vaig pensar en preguntar com havia anat el 1r dia de treball...perdona però portava uns dies desconectada i pensant en temes..jejee

La mini quedada ha anat bé...i mireu...he anat per 1a vegada a l'ardy. L'hi he comentat a ell que hi havia mobles de jardi super baratos i m'ha dit que baixem el dijous...així que farem tots 2 el mateix trajecte qe hem fet avui...jejejeje

Giss...com va trabajo??? veo que bien pero ajetreada, no??? a ver si nos vemos durante el puente y nos explicas!!!! espero que todo te vaya muy bien!!!!

Ninetes...a veure si ens juntem totes un altre cop!!!!!!jopeta....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 08, 2009 9:48 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bona nit boniques!!!

Com va tot? jo ja m'he quedat soleta i res, tampoc hi ha molta cosa a la tele i no se...aniré mirant cosetes per aqui i preparar un exàmen que li he de ficar a un nen el dijous...i res!!! fent per aqui!!!

Black...com va tot??? l'altre dia no vaig pensar en preguntar com havia anat el 1r dia de treball...perdona però portava uns dies desconectada i pensant en temes..jejee

La mini quedada ha anat bé...i mireu...he anat per 1a vegada a l'ardy. L'hi he comentat a ell que hi havia mobles de jardi super baratos i m'ha dit que baixem el dijous...així que farem tots 2 el mateix trajecte qe hem fet avui...jejejeje

Giss...com va trabajo??? veo que bien pero ajetreada, no??? a ver si nos vemos durante el puente y nos explicas!!!! espero que todo te vaya muy bien!!!!

Ninetes...a veure si ens juntem totes un altre cop!!!!!!jopeta....

Guapa!!!! no et preocupis!!!! el primer dia genial i el segon encara millor!!!!!! jo ara també estic una mica desconnectada, xq allà de moment no em puc connectar xq m'estan ensenyant coses i estic sempre amb algú i clar, no es plan de posar-se a internet!!! jijijijijiji

Mua guapa!!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dt. set. 08, 2009 10:02 pm

Hola boniques!!!

Ais... gràcies a totes per pensar em mi avui!! jejeje!! Sou les millors!!! Gràcies de nou!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Res... Avui ha estat un dia molt bonic!! M'he llevat super nerviosa... jajaja!! Pos eso, que he portat l'esmorzar al cole... i quan les tenia allà reunides no trobava el moment!! jajaja!! em deia "ja!" i em quedava clavada allà immobil... jajaja!! i al final deixo anar "ei!! atenció!!!" :-) jajaja!! i totes se m'han quedat mirant... ais!! quins nervis he passat!! i res... que he donat la noticia. Així que ja és oficial!!! em caso a finals de curs i ja totes ho saben!!!

Giss!! vas molt enfeinada, eh! se't troba a faltar per aquí...

Happiness, jo no ho trobo aviat per anar a la floristeria. Avui he estat parlant del tema amb ma tieta i m'ha aconsellat molt. I demà tarda anirem a parlar amb la floristeria d'aquí al poble i... una cosa menys! jejeje! Així que jo t'animo a mirar, no hi perds res! :-)ok:

Estiu, jajaja! ets bonissima! jajaja! com pots dir això de la nena pobreta!! jijijiji!! pos lo que faràs d'un detallet està bé, i seria molt lleig que ho canviés... els regals no es canvien!

Papallona, ja tens la roba interior!! Molt bé de preu, no?? Ais... quines ganes d'anar-hi!!

Tara, t'estan sortin vestidets per les nenes per totes bandes!! jejeje! Aquest de vellut que ha dit la Laiac sembla molt xulo!

Elxa, com va tot? I el teu nen com esta?

Laiac, ja tens taula? N'heu anat a mirar avui?

Black, com va per la feina?

Torsaeann, com estas guapa?

Com ha anat la quedada d'aquesta tarda?? Per quan la proxima??

Besitus!!!! Muas!! Muas!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 08, 2009 10:38 pm

Ninetes...una pregunta...
Cada cop que escric aqui al foro...vaig escrivint amb el teclat (evidentment) però encara que pitju la tecla no es marca la lletra a la pantalla...i només em passa aqui. Esk ara estava tota rallada pq he escrit al word i fins i tot he enviat un email i no em passa i ara deia...no se si és l'ordinador o la pàgina aquesta en si...Avui sobretot he vist la diferencia, mai m'ho havia fet això...segons com ho vegi sóc capaç a porta-ho a la botiga!!!però jopeta...si és nou!!!! :-(
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants