sino lo que podeu fer es anar a les fires! ara al octubre hi ha una....i sino al novembre la de lleida...jejeje nu se te dono idees

Autor: cuca lleida » dt. set. 08, 2009 8:43 pm

Autor: nuvia2010 » dt. set. 08, 2009 8:44 pm

Autor: annalleida » dt. set. 08, 2009 11:20 pm

Autor: nuvia2010 » dc. set. 09, 2009 7:18 am

Autor: lluneta29 » dc. set. 09, 2009 9:38 am
en fi, bon dia a totessssssssssss!!! Iseta meva on pares????
i què guapos esteu a les fotitos...................
jejeje
segueixo sense feina... em salten de número i em diuen que la màquina no s'equivoca mai... aixs aixs ja no sé què pensar amb aquests nomenaments!!!!

Autor: nuvia2010 » dc. set. 09, 2009 2:10 pm

Autor: lluneta29 » dc. set. 09, 2009 2:27 pm
nuvia2010 ha escrit:Tenim a la lluneta espitosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Que es casa son germaaaaaaaaa!!! Que fuerteeeeeeeeeeee!!!!! Saps qui els casa a Sant Llorenç??? Magradaria poder veure una omilia del parroc de lesglesia, a veure si es molt toston, si es un borde o si es un senyor encantador.
Pels nomenaments, no et preocupis, lo bo es fa esperar, ja veuras!!!!![]()
A nosaltres ens fan el preboda ara pq volem fer les invitacions a partir de les fotos al semafor, jejejejejeje
Avui anem a veure un altre senyor de videos, un senyor de Fraga. A veure que tal!!!
Besitos amoretes meues!!!!!

Autor: nuvia2010 » dc. set. 09, 2009 2:34 pm

Autor: nuvia2010 » dc. set. 09, 2009 7:29 pm

Autor: annalleida » dc. set. 09, 2009 11:41 pm

Autor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 7:46 am
nuvia2010 ha escrit:Paciencia, quan comenci el curs surten mes places, tu dont worry be happy!!! Pensa que sempre podries estar pitjor!!!!
Que et vas a fer avui princesa???
jajaja això és l'efecte boda... ja queden només 2 dies!!! Què fort em sembla!!!!
apa ja us aniré contant... un petó!
Autor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 7:47 am
nuvia2010 ha escrit:Bueno nenes, Mision Video d'avui FRUSTRADA :( No ens ha agradat el tracte que ens ha donat i ell anava de sobradillo. Dema al final no fem el preboda, el deixem per la setmana que ve! Que hi farem :(
Dema ens ha dit el fotograf que hi tornem a passar que ens donaran mes noms. Una amiga mha recomanat uns de Manresa. A veure que tal!
I vosaltres princesses meves, que tal?

Autor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 7:48 am
annalleida ha escrit:hola
el preu no inclou album pels pares pero com que tindrem tots els negatius dncs els i farem un hoffmann!!!!
naltres també tenim video. el del fotograf en té un que ho fa amb ell, valia 1500 euros i naltres no el voliem pero ens va dir que era de Sudanell (el jordi es de Sudanell) i esta invitat a la boda i ens ho regala!!!!!!!!!!!!! en teoria fa el video la filla d'aquest senyot, naltres invitem al pare i com que ell també fa videos doncs ens el regala ell!!!!
per cert, avui he nat a Saragossa a busca el numero de la loteria de nadal amb la data de la boda (10410). i he nat a fer un tom i he nat a Pronovias i aAMnuel Mota a demanr els catalegs i ja els tinc!!!!! no he trovat RC.
si feu quedada a vere si puc venir :)
Molt bé lo del vídeo... una cosa menys. X cert, que sou de Sudanell??? 
Autor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 8:05 am

Autor: ise » dj. set. 10, 2009 1:40 pm
Sóc l'hostia!!!! és allò de... no vols sopa...doncs dos tasses!!! hehehe
Jo el dia que n'anava a buscar va ser el dia que em vaig enamorar del meu vestit! jijijijiji
Disfruta molt, molt, molt, molt! hehehe

Autor: nuvia2010 » dj. set. 10, 2009 2:19 pm
lluneta29 ha escrit:Nenes tinc unes ganes de plorar que pa què... de fet ho estic fent... m'ha quedat una merda de paro en comparació amb el que guanyava que no sé com ens ho farem per tirar endavant. A sobre avui no m'han nomenat i seguim amb els nervis a flor de pell... mal dia avui...![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: nuvia2010 » dj. set. 10, 2009 2:20 pm
ise ha escrit:Hola nenetes folloneres![]()
![]()
Perdoneu per no haver entrat però vaig de cul a la feina i no se com cony m'ho fotre per anar a classes jejeje:star::![]()
Bueno, no m'he llegit res però...
Cuca, m'he n'alegro molt que la iaia ja estigui a casa amb vosaltres![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lluneta, amoret, si tens alguna urgencia que t'hagis de desfogar truca'm al movil, ok?!![]()
Al teu servei
![]()
![]()
Nuvia, t'he passat el que et vaig dir del video![]()
Anna, molt bé que ja tinguis catalegs!![]()
![]()
Jo el dia que n'anava a buscar va ser el dia que em vaig enamorar del meu vestit! jijijijiji
![]()
![]()
Miriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! T'ho deus estar passant de conya![]()
![]()
Us deixo que sino no acabaré![]()
![]()
![]()
Petonets per totes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 2:31 pm

Autor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 2:35 pm
nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Nenes tinc unes ganes de plorar que pa què... de fet ho estic fent... m'ha quedat una merda de paro en comparació amb el que guanyava que no sé com ens ho farem per tirar endavant. A sobre avui no m'han nomenat i seguim amb els nervis a flor de pell... mal dia avui...![]()
![]()
![]()
![]()
Princess, sento molt el que testa passant. Pensa que tens una familia que sempre estara amb tu (tant en el tema economic com en el personal) i no tothom ho pot dir. Per la boda no et preocupis, ja veuras com TOT sortira be i daqui uns mesos riuras dient: Que paranoicafleuma que soc!!! Si aixo no era res!!! Recorda que en aquesta vida nomes hi ha una cosa que no es pot solventar, la resta te una solucio, mes a llarg plaç o no, pero TOT te solucio, vale? Si necessites parlar i un enxufe de possitivisme aqui em tens princessa pel que vulguis i pel que necessitis, be! ens tens a totes, tontetaaaaa!!!!
i per molts ànims que em doneu, jo no ho veig... encara no ho veig... ho sento...
se'n ha tornat amb la cua entre les cames i sense plaça...
en fi... no cal dir res més...
Autor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 2:40 pm
ise ha escrit:Hola nenetes folloneres![]()
![]()
Perdoneu per no haver entrat però vaig de cul a la feina i no se com cony m'ho fotre per anar a classes jejeje:star::![]()
Bueno, no m'he llegit res però...
Cuca, m'he n'alegro molt que la iaia ja estigui a casa amb vosaltres![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lluneta, amoret, si tens alguna urgencia que t'hagis de desfogar truca'm al movil, ok?!![]()
Al teu servei
![]()
![]()
Nuvia, t'he passat el que et vaig dir del video![]()
Anna, molt bé que ja tinguis catalegs!![]()
![]()
![]()
![]()
Miriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! T'ho deus estar passant de conya![]()
![]()
Us deixo que sino no acabaré![]()
![]()
![]()
Petonets per totes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()