MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: crisbert » dt. set. 08, 2009 2:46 pm

noies! estava pensant en el tema d'anar a mirar vestits.... i vosaltres q ja teniu cita (sou unes expertes ;) ), com ho heu fet? heu trucat directament o heu passat 1er x la botiga a fer una ullada??? jo he vist models q m'han agradat d'alguns dissenyadors i q tinc clar q em vull emprovar, però hi ha altres q no he vist res encara (no tenen la colecció penjada a la web) o q prefereixo anar a fer una ullada.... cal q truqui o puc anar-hi a saco? :-/ :-/
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dc. set. 09, 2009 9:27 am

crisbert ha escrit:noies! estava pensant en el tema d'anar a mirar vestits.... i vosaltres q ja teniu cita (sou unes expertes ;) ), com ho heu fet? heu trucat directament o heu passat 1er x la botiga a fer una ullada??? jo he vist models q m'han agradat d'alguns dissenyadors i q tinc clar q em vull emprovar, però hi ha altres q no he vist res encara (no tenen la colecció penjada a la web) o q prefereixo anar a fer una ullada.... cal q truqui o puc anar-hi a saco? :-/ :-/

carai noia!! quantes coses!!

anem a pams...

invitacions: nosaltres les donarem els 3 mesos del casament aprox. o sigui voltants del maig. mira hi han un coneguts que es casen aquest anya a mitjans del mes d'octubre i encara no han donat les invitacions, el que passa que com nosaltres fa mesos que ja van avisar a tothom del dia.

fotograf: el reportatge que he vist, era pels jardins , pel passadis que tu dius on hi ha la porta d'entrada de l'església, el davant de la porta principal de la casa on ells hi són ( plan rústic ), en la porxada, a la tarima on es fa la cerimónia... precioses totes.

VESTIT VESTIT VESTIT VESTIT: en principi aquest mati hauria d'anar a fer una visita una botiga de blanes, però com que serà per fer una ullada, no he avisat, no crec que m'agradi el que hi ha però han insistit que m'hi passes. ( és d'una modista, que diuen que tenen vestits de l'estil de pronovias.. ), però si que per anar a veure els vestits de jordi dalmau, he enviat un mail i m'han confirmat el dia que volia anar-hi amb l'hora., si el que vols és provar-te els vestits, sempre et recomanen que demanis hora perquè d'aquesta manera poden estar per tu, pensa que estas aprox 1 hora! ( almenys això diuen per aqui el foro ).

ja hi han ganes de mirar vestits? jejeje
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: crisbert » dc. set. 09, 2009 10:13 am

HOLA!
nosaltres tenim família de fora, així q ens va be aprofitar el nadal, ja q es quan venen a sabadell... però molta gent ens ha dit q amb 3 mesos n'hi ha suficient.... también suposo q donarem la majoria per nadal, però amics o altres familiars q no veiem per festes les donarem més endavant....

q guay lo del fotograf! :D jo crec q les de l'esglesia de fons poden quedar super xules, la trobo molt cuca :D

el tema del vestit, més q ganes, és q ja toca! jajajajaj j.dalmau és un dels q vull anar a mirar :D em va agradar molt això de las faldilles intercanviables així q com q tu aniràs abans, espero detalls de tooooot!! :D

ja et queda res per agafar vacances!!!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. set. 09, 2009 10:42 am

JAJA TRANQUILA!

dimarts quan arribi de granollers, t'escric!!!!.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. set. 22, 2009 12:20 pm

nenes estem molt callades! com aneu? alguna novetat?
nosaltres hem estat mirant el tema de l'allotjament.... vam veure q els hotels q hi havia a prop eren petitons, així q si s'anima força gent a dormir allà els hi tocarà fer més km del q pensavem. T'has mirat algo d'això Judith?
Imatge
crisbert

EntradaAutor: JUDITH H » dv. set. 25, 2009 9:49 am

Hola!! Doncs si nosaltres hem llogat una masia que n.hi ha al costat, es per 22 persones o sigui els mes "allegados". Si on ens casem està al km7 la masia està al km 8.5 de la mateixa carretera.
Si vols mès info, mho dius i t,ho dic en un privat.

Per un altre part, ja he anat al tema vestits. Y la veritat que estic una mica decepcionada perque no m,acava de fer el pes cap ni un. Quan els veig per internet m,agradan pero posats no veig que cap sigui el meu vestit, tindre que seguir buscant. Pero m,agradia acabar el tema abans de que acabir l,any per posar-me en una altre cosa, com els anells....

Petonets!!
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: crisbert » dv. set. 25, 2009 10:10 am

JUDITH H ha escrit:Hola!! Doncs si nosaltres hem llogat una masia que n.hi ha al costat, es per 22 persones o sigui els mes "allegados". Si on ens casem està al km7 la masia està al km 8.5 de la mateixa carretera.
Si vols mès info, mho dius i t,ho dic en un privat.

Per un altre part, ja he anat al tema vestits. Y la veritat que estic una mica decepcionada perque no m,acava de fer el pes cap ni un. Quan els veig per internet m,agradan pero posats no veig que cap sigui el meu vestit, tindre que seguir buscant. Pero m,agradia acabar el tema abans de que acabir l,any per posar-me en una altre cosa, com els anells....

Petonets!!

Hola guapa!
ostres si pots passa'm això q dius de la masia! ens aniria de conya!
El tema dels vestits, jo he anat mirant x internet i si, n'hi ha algun q m'agrada, però tampoc he trobat cap q em torni boja!! no sé, a la q tingui una mica de temps començare a mirar, però no se pq crec q em passarà com a tu... potser és pq tenim molt clar el q volem, però dps trobar-ho fet és més dificil.... has mirat algo més a part de st patrick?
Els anells a nosaltres potser ens els fa una amiga, es joiera i tot just farà un any q s'ha fet la seva pròpia joieria, és a Collsuspina i fa coses precioses! Em va dir q si voliem ella ens feia varis dibuixos i en funció dels q ens agrades més, ella feia, i sempre sortirà millor de preu q comprar-les ja fetes.....
No t'agobiis, fins finals d'any encara ens queda! :)

Muasss
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. set. 29, 2009 12:06 pm

hola guapes!

que no sé pq no rebia les actualitzacions d'aquest post :-/

judith, tranqui pel vestit que segur que apereixarà, encara et queden 3 mesos si ho vols fer abans de finals d'any .. jo m'hi posaré de nou a finals d'aquest mes.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: JUDITH H » dc. set. 30, 2009 6:43 pm

CHICAS YA OS PUEDO ANUNCIAR QUE TENGO VESTIDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ESTOY MUY CONTENTA, UNA COSITA MENOS! AHORA MISIÓN ANILLOS, YA QUE NOS LOS QUEREMOS REGALAR PARA NAVIDAD.
JUDITH H

EntradaAutor: crisbert » dj. oct. 01, 2009 8:35 am

ostras judith!!!!! lo tuyo tiene q haber sido amor a primera vista!! q rápida!!! dónde lo has comprado?cómo?cuándo? cuenta mujer, cuenta!!! :D
ya sabeis como quereis las alianzas? nosotros cuando vamos paseando y vemos una joyería nos paramos a mirar, y de momento lo único q tenemos claro es q las queremos iguales... a mi me cuesta mucho, la verdad, siempre me ha gustado cambiar de anillos en función del día, me encantan, y desde q llevo el de prometida solo me queda la mano izquierda para ponerme "mis" anillos, cuando nos casemos no me quedaran manos, jejejejeje!!
(x cierto, gracias x el privado :) ahora miraré la web )

i tu xuxuneta, quan hi vas?

nosltres tenim una mica de follon amb un tema q ens ha sortit i anem de cul, així q no tinc temps ni de pensar-hi! pq tot surt ara? jo q volia fer les coses amb calma :SSS
en fi, paciència....

un petonàs x les dues!!!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dj. oct. 01, 2009 9:10 am

eiii que xulo judith! ja tens vestit!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

explican's com va anar això de troba'l !!! va ser fàcil ?

crisbert, doncs un dia d'aquests començaré a trucar per veure si la setmana del pont puc fer visites ( ja que estaré de vacances ) i començo de nou.
per cert, com està el teu àvi? es troba millor?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dj. oct. 01, 2009 9:15 am

judith! som unes cotilles! :..: :..: :..: no ens deixis així!!! :D

xuxuneta, el meu avi segueix ingressat, x setmana sta li van diagnosticar un tumor i fins ara es trobava be, però dissabte va començar a tenir febre i no saben d’on li ve, aixi q el tenen “segrestat” a l’hospital fins q sapiguen d’on ve, jejejej així q ens toca tenir paciència i esperar, el poc temps q tinc el dedico a anar a veure’ls, pq se’ls hi passi més ràpid el dia... mltissimes gracies x preguntar, guapa, (sento lo de la teva avia , però és el q tu dius, hem de seguir endavant, tot són etapes)

petonets per totes!!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dj. oct. 01, 2009 9:33 am

ostres noia,... molts ànims !!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dj. oct. 01, 2009 9:39 am

Moltes gràcies wapa :D

Per cert Judith, ja he mirat lo de la masia, al veure-la he vist q ja l’haviem vist :D vam fer un mapa amb el google maps on tenim situats tots els hotels, si t’interessa puc mirar de passar-t’ho.
Del tema viatge, heu mirat algo?
Imatge
crisbert

EntradaAutor: JUDITH H » dl. oct. 05, 2009 8:35 pm

OS LO EXPLICO, PUES FUE UNO DE LOS PRIMEROS QUE ME PROBÉ! LA PRIMERA VEZ ME ENCANTO PERO NO ME CONVENCIA LA DECORACIÓN QUE LLEVABA POR LLAMARLO DE ALGUNA MANERA; PERO DESPUÉS DE PROBARME OTROS VESTIDOS EN OTRAS TIENDAS ME HE DADO CUENTA QUE MENOS LOS QUE SON TOTALMENTE LISOS LOS QUE LLEVAN "ABALORIOS" SON PARECIDOS , ES PORQUE ME RECORDABAN A CUANDO ERES PEQUEÑA Y HACES PULSERAS, SABÉIS LO QUE DIGO? PENSABA QUE CON LO QUE VALEN LOS VESTIDOS SE LO PODÍAN CURRAR MÁS Y PARECER MÁS BUENO. TOTAL QUE ME QUEDÉ CON EL VESTIDO EN LA CABEZA Y VOLVÍ OTRA VEZ, PERO YA ME MIRÉ LO QUE DECORA EL VESTIDO CON OTROS OJOS Y DEFINITIVAMENTE ES MI VESTIDO! ES EL QUE MÁS ME FAVORECE, CON EL QUE MÁS GUAPA ME HE VISTO! Y DE PRECIO TAMBIÉN MUY BIEN!
(NO QUIERO DECIR EL NOMBRE DEL VESTIDO POR SI HAY ALGÚN ESPIA)

LO QUE ME DECÍAS DE LOS ALOJAMIENTOS, SI LO TIENES HECHO PASAMELO!

BESOS
JUDITH H

EntradaAutor: crisbert » dt. oct. 06, 2009 9:02 am

Judith q guay tia! pasanos un privado con foto o con el nombre del vestido! ya sabes q somos unas cotillas! jijijjj para lo del plano, pasame tu email x privado para q pueda enviartelo, ok?

xuxuneta alguna novetat del teu vestit?

besitoss!!!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dl. oct. 19, 2009 4:03 pm

nenes! q teniem el post perdudisssim!
com aneu? novetats?
x si no ho saps, judith, la xuxuneta se'n va de probes de vestit aquest divendres!! oeoeoeeoeoeo
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. oct. 20, 2009 9:36 am

CRISBERT!!

ÉS DISSABTE!! OEOEOEOEOE JAJAJAJ

BON DIA GUAPIS! i em sembla que ja tenim pensat que farem com a detalls--- homes: ampolla de licor i dona: pashminas... ara estic mirant preus per veure si ho tirem endavant o ho deixem correr i busquem unes altres coses jejeje

i vosaltres com esteu?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. oct. 20, 2009 3:10 pm

és veritat, és dissabte! jajajaj no sé en quin dia visc!!!

q be q ja tingueu clar els detalls, una cosa menys, oi?

i tu judith? ja ho tens clar¿
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dl. oct. 26, 2009 8:26 am

xuxuneta!
com va anar dissabte?? explica'ns-ho tottttt :D ja tens vestit???? :..: :..: :-.:·:: :-.:·::
jo aquest finde he començat a fer els rams de feltre per les meves cosines, la veritat és q no pensava q quedaria tan xulo ::love:: ::love::

judith tu q tal ho portes?
q tingueu bon dilluns guapes!
Imatge
crisbert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants