"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 08, 2009 10:41 pm

Bueno men vai a durmi dema ja xlarem
[size=200]
I NUR FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/size]
estiu2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 2:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 08, 2009 10:42 pm

nur_jor ha escrit:Hola boniques!!!

Ais... gràcies a totes per pensar em mi avui!! jejeje!! Sou les millors!!! Gràcies de nou!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Res... Avui ha estat un dia molt bonic!! M'he llevat super nerviosa... jajaja!! Pos eso, que he portat l'esmorzar al cole... i quan les tenia allà reunides no trobava el moment!! jajaja!! em deia "ja!" i em quedava clavada allà immobil... jajaja!! i al final deixo anar "ei!! atenció!!!" :-) jajaja!! i totes se m'han quedat mirant... ais!! quins nervis he passat!! i res... que he donat la noticia. Així que ja és oficial!!! em caso a finals de curs i ja totes ho saben!!!

Giss!! vas molt enfeinada, eh! se't troba a faltar per aquí...

Happiness, jo no ho trobo aviat per anar a la floristeria. Avui he estat parlant del tema amb ma tieta i m'ha aconsellat molt. I demà tarda anirem a parlar amb la floristeria d'aquí al poble i... una cosa menys! jejeje! Així que jo t'animo a mirar, no hi perds res! :-)ok:

Estiu, jajaja! ets bonissima! jajaja! com pots dir això de la nena pobreta!! jijijiji!! pos lo que faràs d'un detallet està bé, i seria molt lleig que ho canviés... els regals no es canvien!

Papallona, ja tens la roba interior!! Molt bé de preu, no?? Ais... quines ganes d'anar-hi!!

Tara, t'estan sortin vestidets per les nenes per totes bandes!! jejeje! Aquest de vellut que ha dit la Laiac sembla molt xulo!

Elxa, com va tot? I el teu nen com esta?

Laiac, ja tens taula? N'heu anat a mirar avui?

Black, com va per la feina?

Torsaeann, com estas guapa?

Com ha anat la quedada d'aquesta tarda?? Per quan la proxima??

Besitus!!!! Muas!! Muas!!! ::love:: ::love:: ::love::

Nur...FELICITATS!!!! venia pensant en fer alguna cosa i ara m'he enrecordat!!! aix el meu cap!!!!
Així que ja és oficial??? enhorabona...però compte amb les espies!!! ja saps el que passa, no??? jejejej. Així si et veuen nerviosa ja sabran el pq...jejeje.
Pel tema de les flors...aquesta tarda ja em comentava la Laiac i la Tara que encara que vagis amb antel.lació et dirán totes que passis més endavant, però tinc la idea de anar mirant floristeries, apuntant-les i quan ens decidim a anar doncs les visitarem totes...jejeje.
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 08, 2009 10:45 pm

estiu2010 ha escrit:Confirmat paraules textuals de mun cunyat la nena es mes lletja q un pecat!!!jijiji!!!pobreta!!!

Diu magermana q la mare de la criatura diu q no e la imaginava aixi...i jo penso ome ni jo mimagino q mun fill surtira lleig!!!dns es veu q te la care del pare i ell te cara de koala!!!!jijiji!!!

Dema anire a veurela ja pasare foto per privi si es cert q es tan lletja!!!diuen q se li junta el pel del cap am el de les celles!!!ais pobreta q cruel q som els adults!!!jijii

Bueno men vai a durmi dema ja xlarem
[size=200]
I NUR FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/size]

MARETA MEVA ESTIUUUU :.0.-0.: ESK ESTIC AL.LUCINANT!!! De que va el tema, de una criatura?????
:-) la releche!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 08, 2009 10:56 pm

per cert Laiac, Elxa i Tara...unes de les cançons de les que us deia que porta ritme i a més ball és aquesta (per la coreo) jijijiji te ritme, no???

http://youtube.com/watch?v=-qm5B612acU

http://youtube.com/watch?v=c2N79eOQOAw

A totes les demès...a la pròxima quedada us ho explico...esk ja sabent que hi han espies...no em fiuuu!!! :hmm:: jijijiji
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 09, 2009 7:16 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡
Estic contenta de que la qudada guay¡¡¡¡¡

Laiac, no et preocupis ja m'ho envies quan puguis.
Tara, quin horari faran a l'emperatriz la setmana que bé?

Bueno sobre aquest pont podriem quedar ninetes i ninots encara que sigui per fer algun geladet per la tarda no?
El meu xic est+a de reten, pot ser que el truquin a qualsevol moment però suposo que si insisteixo em dirà que si, ja que quan està de guàrdia no li agrada sortir de casa per si després te que corre, però si totes podem jo crec que el puc convençer¡¡¡¡¡

Que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 8:16 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!

Hola ninetes, veig que som poques les que estem despertes!

Torsaeann, a partir de divendres l'horari es de 15 a 19 hores!
Intentare anar-hi dema!!!!!!! Si alguna s'apunta!
O si us va millor la setmana que ve, dons quedem!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 9:10 am

Si elxa esto no hace mas que bajar y bajar y nosotros sin viaje!
Nos tenemos que poner las pilas yaaaaaaaaaaaaaaaa!

Elxa que tengas mucha suerte, mucha mierdaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ya nos mantendras informadas!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 9:20 am

Tu tranquila que estoy no con los dedos, sino con las piernas cruzadas, asi hara mas efecto!

Pues yo quiero ir a riviera maya y a el no le apetece mucho!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:04 am

Ninetes...bon dia!!!! buff quina son, però avui tal i com diu la Elxa...tornen a haver nomenaments!!!! a veure si hi ha sort!

ELXA....MOLTISSIMA SORT!!! JA VEURÀS COM AVUI SURT ALGUNA COSETA així que no et moguis de casa. De totes formes, les llistes solen estar penjades a les 11:15, depen del dia, però no més tard de les 11:30. A veure et passem totes super mega energia positiva i a veure si tens sort!!!

Tara...que passa amb el viatge, no li acaba de convèncer??? llavors?quines són les opcions que et planteja ell?? (a part de la vuelta a Espanya)? jejejeje. Aix...que farem amb aquests homes... :-) . és estrany, pq ahir com momentaves tu la Rivera Maya és un lloc on hi ha tant platja com cosetes per visitar...així que és bastant completet!!!
Jo voldria también trucar a la agencia de viatges pq em van dir que a principis de Setembre m'enviarien el pressupost del nostre viatge pq és quan surten el tema dels vols però encara res de res...nu se...bé también esk estem a dia 9 és aviat. Esperarem fins a finals de Setembre principis d'Octubre i sinó...anirem cap allà.

Torsaeann...com va tot??? pel tema de la quedada d'aquest pont entre ninetes i ninots...jo excepte el Dissabte (ja ho vaig comentar ahir) els demès dies puc. Al final no anem a Saragossa però anem el dissabte al mati a Ikea que necessitem mirar cosetes...anem amb els pares i sogres...una mica més i muntem un bus per anar de compres...jejejej. Algú necessita alguna coseta i li porto....!!! qualsevol cosa m'ho dieu, ok???

A totes les demès...que vagi molt i molt bè el mati de Dimecres...bé, a totes!!! petonets!!!! :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 10:09 am

Dons el tema es que no li acaba de convencer, pero tampoc dona idees!
Aixi que al final no se que farem, el tema es que el nen no es de viatjar gaire, es molt d'estar a casa i crec que es el que mes peresa li fa!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 10:11 am

Pues elxa no se no da muchas ideas, ayer estubo toda la tarde mirando por internet y no le inspiro nada! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:20 am

elxa ha escrit:Happiness ojala tinguis raó!! lo que tinc darrera l'orella que no he rebut cap sms, el meu company l'altra vegada va rebre un sms a les 9, per aixó hem va trucar tan aviat...........

nena, es veritat que marxaveu akest pont no? i aixó com es que no marxeu?

Nineta...ja tens llistes penjades....Has tingut sort??? jo no :-( jopeta....encara que sembla que el nº va pujant!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:27 am

elxa ha escrit:Happiness ojala tinguis raó!! lo que tinc darrera l'orella que no he rebut cap sms, el meu company l'altra vegada va rebre un sms a les 9, per aixó hem va trucar tan aviat...........

nena, es veritat que marxaveu akest pont no? i aixó com es que no marxeu?

Doncs al final no anem pq vam estar parlant del tema diners, i es clar, encara necessitem moltes cosetes pel pis i vam estar parlant sobre si començar ara a anar a llocs o si omplir el piset abans de la boda...més que res pq jo fins que no comenci a treballar...doncs em d'anar prioritzant...així que anem a Ikea i poquet a poquet. De totes maneres...se que estarè allà i només pensarè en tema treball, no gastar i això en certa manera no és disfrutar!!! així que esperarem...jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:28 am

elxa ha escrit:SSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NENA....T'HAN CRIDATTTT!!!¿¿????????? :-///: :-///: :-///:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:32 am

elxa ha escrit:toma toma toma!!!!!!!!!!!!!! me han adjudicado si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he visto mi nombre y soy sustituta no reserva!!!!!! han puesto a otro profe de reserva yyyyyyyyyuhhhhhuuuuuu!!!!!!!!!!!!

tara esto ha sido lo de las piernas eh!! jejejejeje..........muchas gracias!!!!!!!!!!

ara tinc que esperar-me fins a les 12 per acceptar-la, m'acaben d'enviar l'sms dient que tinc adjudicació i un mail també.

Felicitatssss!!!!! :-()-) ...molt bé...encara que a les meves llistes no et puc veure....jopeta que bien!!!!!
Tara...el pròxim dia has de creuar les cames per mi también!!!!! jejejeejej. Pq sembla que aixp funciona!!!!
Molt bè Elxa...m'alegro molt per tu!!!! bonica!!! :-)ok:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 10:32 am

Nena ves, al final ha salido bien, y casi se me quedan pegadas!!!!!!!!!!!!!

Happiness ara va per tu!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 10:34 am

Acabo de parlar amb l'agencia i m'han dit que catalegs de creuers del 2010, ja en tenen algun pero que preus per anar a riviera maya encara no tenen res, fins a principis d'octubre res de res!
Pero que no em preocupi que en aquesta epoca no ho solicita gaire gent!
Ara passare per l'agencia, per mirar lo dels creuers!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:35 am

elxa ha escrit:toma toma toma!!!!!!!!!!!!!! me han adjudicado si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he visto mi nombre y soy sustituta no reserva!!!!!! han puesto a otro profe de reserva yyyyyyyyyuhhhhhuuuuuu!!!!!!!!!!!!

tara esto ha sido lo de las piernas eh!! jejejejeje..........muchas gracias!!!!!!!!!!

ara tinc que esperar-me fins a les 12 per acceptar-la, m'acaben d'enviar l'sms dient que tinc adjudicació i un mail també.

Jo tinc un dubte....diuen que els nomenaments són fins al dia 14 de Setembre....i desprès??? suposo que seguirà havent nomenaments, no??? pq sinó!!! o com va això.... :star:: apa...ara només falto jo per tenir curru!!!! :-(
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 10:37 am

Nena tranquila que ja veures com a tu tambe et criden!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:38 am

tara ha escrit:Acabo de parlar amb l'agencia i m'han dit que catalegs de creuers del 2010, ja en tenen algun pero que preus per anar a riviera maya encara no tenen res, fins a principis d'octubre res de res!
Pero que no em preocupi que en aquesta epoca no ho solicita gaire gent!
Ara passare per l'agencia, per mirar lo dels creuers!!!!!!!!!!

Creuers??? mira...potser n'hi ha algun que us convenç a tots 2. Aquell que vas comentar ahir de que era bastant completet i que anava fins a Madagascar...semblava wapu, no??? potser el fet d'anar amb vaixell i portar un altre ritme més tranquil li acaba agradant a ell, no???
A veure...ja ens comentaràs que t'han dit a l'agència!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant