Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

Re: Nuvis de Girona!!!!!!

EntradaAutor: xuxuneta » dc. set. 09, 2009 10:02 am

carai quina empenta que li hem donat el post!! ja aj ja

primer de tot...

ALEYY HOLA HOLA HOOOOOOOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GUAPÍSSIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:

he vist tantes coses que explicaveu que m'he quedat en blanc ji ji.,

SM: sóc una fan de la peli, de fet el capçal del llit hem de posar: EL MILLOR QUE ET POT PASSAR, ÉS ESTIMAR I SER ESTIMAT.
però ens ho ha de fer una pintora que està de baixa per ruptura de colze ohhhhh. i xuxuneta és pq els dos som fans dels xuxus, si si dels xuxu de tota la vida! aquella pasta ensocrada per fora i a dintre farcideta de cremeta mmmmmmmmmmmmhhhhh que bó!! i d'aqui xuxuneta, no com alguna que s'ha confós per aqui i m'ha dit xuxumenta!, que la menta també m'agrada ehhhhh, us recordeu d'aquella tableta de xocolata que a dintre era amb crema de menta mmmmmhhh ( bé , ja veieu que sóc moooolt llaminera *.-o-o.* *.-o-o.* ).
i gràcies pel dir-me que el vestit és de pepe botella,... però els preus piquen oi?! uix uix... a veure si m'animo hi m'hi passo per fer una visita a la botiga.

CARME! ja pinta bé que hagin dit que té possibilitats, i hagin dit el detall que seria per finals d'any, molta sort per en Sergi! ja ens explicaràs.

XOCOLATINA: Ja anirem xerrant per aqui, però si vas a la fira, avisa i ens veiem!.

EVA: vinga pensa que ara et sentiras millor pq l'estiu s'acabava i pels fogots va mooolt bé je je je, ara a mirar ropeta per l'hivern.

vinga que ja queda 1 dia per acabar la setmana!!! i avui si tot va bé i em dóna temps aniré una botigueta de vestits de núvias d'una modista ( no crec que m'agradi res d'allà, `però serà la primera vegada que em posi vestits!! ).

SI ALGÚ VOL FER NUVIS PERSONALITZATS O FER UN DETALLET AMB UN AMIC, SÉ D'UNA NOIA DE GIRONA CIUTAT QUE HO FA, ELLA ÉS ESCULTORA I ELS PREUS SÓN RAONABLES, JO NO LI HE FET CAP ENCÀRREC PERÒ TINC AMIGUES QUE SI, HI HAN REPATIT.
SI US INTERESSA M'HO DIEU I US PASO LA WEB PER UN PRIVI.
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: soniah86 » dc. set. 09, 2009 10:10 am

bueno bueno veig que he animat una mica el post jajajaj ha sigut queixarme i us heu despertat totes jajajajajaja

ahhhh per cert noticion hem venut una casa yuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!! dema anem a firmar ens ha trucat aquest mati el client que dema se'n va de viatge a la tarda i ho vol deixar enllestit :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

ahhh CARME aqui tens el link: viewtopic.php?f=41&t=20123&start=20 nomes hi ha un parell de fotos pero jo diria que es el teu :-)

XOCOLATINA haver-nos avisat!!!!!!!!!! ni te dic la cara que se'm va quedar quan vaig veure el cutrebuffet parlant clar i quan me van deixar anar que el preu era sense el postre casi li lio un pollo total vam acabar agafant pagant buffet i agafant els fingers de pollo cada una perque esque la veritat lo unic que estava bo era una pasta que fins i tot jo la faig la vedella i un cruixent de ceba pero es el que varem dir un altre cop si ens coincideix agafem a la carta i fora pero si me va decepcionar moltisim :--( allà s' ha de anar a la carta

per cert l' hotel COSTA BRAVA TE PARQUING??
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: soniah86 » dc. set. 09, 2009 10:13 am

XUXUNETA hem escrit al mateix temps veig que avui vas a probar vestits que be ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: jo tambe vaig anar en aquesta epoca l' any pasat :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: Aley » dc. set. 09, 2009 10:26 am

Nenes no és per res, però es nota que tornem a ser a la feina i ens aburrim... aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: xuxuneta » dc. set. 09, 2009 10:39 am

bon dia guapes.

però no trobeu que és una mica aviat encara per mirar vestits? em caso d'aqui 11 mesos!! jejeje però tinc unes ganes... que pa ke!

i noies... jo no estic treballant, jo treballo de 2 a 10 de la nit, i ara hauria d'estar plantxant la roba que tinc... i mira on estic!! aixx quin pal!! i després em toca recollir la cuina!!! quin pal!! però almenys no em toca els lavabos que els farà el meu home quan arribi de la feina ( ell treballa de matins ).
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dc. set. 09, 2009 10:40 am

ahh per cert, final no aniré a la botiga que us deia, la meva mare ha d'anar a la vinya ajudar amb la verema... així que ho deixem per la setmana que bé que estarem de vacances!! jejejejeje tinc unes ganes.. el dimarts anirè amb en JORDI DALMAU!!! QUINES GANES!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: Aley » dc. set. 09, 2009 10:54 am

Doncs jo no ho trobo que sigui aviat, jo vaig anar molt justa amb 7 mesos. A llocs em deien que ja anava tard. Així t'ho pots agafar amb calma. Ves mirant i remirant fins trobar el que t'agradi, això si, privi amb els candidats que ens encanten... jeje
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: xuxuneta » dc. set. 09, 2009 10:59 am

Aley ha escrit:Doncs jo no ho trobo que sigui aviat, jo vaig anar molt justa amb 7 mesos. A llocs em deien que ja anava tard. Així t'ho pots agafar amb calma. Ves mirant i remirant fins trobar el que t'agradi, això si, privi amb els candidats que ens encanten... jeje

VALE VALEEE JO ENCANTADA!!
però les fotos amb privi, pq tinc la meva germana per aqui i no vull que em reconeixi el nick per si de cas.. jejeje
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: Aley » dc. set. 09, 2009 11:23 am

Si si, nosaltres tot l'any passat funcionavem per privi, així tens el teu grau d'intimitat també. ;.:love_:
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: S&M2009 » dc. set. 09, 2009 11:36 am

EEEEIIII guapes!!!
quina feina que tenim, eh Aley .... ajajajjaajajaj
Es nota que ja heu tornat de les vacances ..... hem estat més soles tot el mes d´agost, eh Sònia???? ajjajaaj
Sònia ja he vist el vestit, si que es el meu!!!! jajajajaj (les opinions les deixo ... jajajaj) que dolenta :-))
Xuxuneta guapa!! gràcies per aclarir-me el teu nick!! :-)ok: (sóc la S&m i la Carme) jajaja.
Tema vestits jo no trigaria gaire en posar-me, a mi em va "costar" el meu temps trobar el meu, hi havia molts que m´agradaven però no sentia que era per mi. Així que comença i tranquilament disfruta que es una passada :-)ok:
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dc. set. 09, 2009 11:43 am

ai gràcies noies, a la feina alguna m'ha dit que m'estava precipitant mooolt per comença a mirar vestits, i m'ha desanimat una miqueta, però en llegir els vostres comentaris..jajajaj energies carregades per vestir-me i desvestir-me les vegades que faci falta!!!.

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

i com us presenta el pont? fareu alguna escapadeta?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: Aley » dc. set. 09, 2009 11:49 am

Jo no, el dissabte hem de mirar les fotos, segur que ja hi passem la tarda sencera.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: S&M2009 » dc. set. 09, 2009 11:53 am

Jo tampoc marxo, però vull venir un dia a Girona a Decthalon i a la Blanco :-))
i ..... platja, platja i + platja, que això s´acaba!!! jajajajaj
Imatge
S&M2009

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: soniah86 » dc. set. 09, 2009 11:54 am

jo tampoc m' escapo.... ja m' escapare la semana que ve jajajaj i ben escapada *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* aixo si el divendres tenim casament i bueno aquest finde anirem quedant amb la family abans de anarnos de viatge aixi que vulguis o no sera una mica diferent ahhh i preparar maletes pero no posare gaire roba ha de quedar espai perque penso tornar.... :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: eva gi » dc. set. 09, 2009 6:51 pm

bona tarda noies

us poso unes fotos de la panxa, a veure que us sembla

aquesta tarda m'ha tocat anar a comprar pantalons que només en tinc dos q em van bé
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: eva gi » dc. set. 09, 2009 6:59 pm

i també us poso una foto del nostre cigronet, la primera foto
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: soniah86 » dc. set. 09, 2009 8:36 pm

ayyyyyssss eva m' acabas de posar la pell de gallina si la veritat que si que se't nota i bastant perque tu tens la cintura ben plana i se't veu ja una bona curva m'ha fet molta molta ilusio ::love:: ::love:: quina alegria *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
soniah86

EntradaAutor: eva gi » dc. set. 09, 2009 9:22 pm

soniah86 ha escrit:ayyyyyssss eva m' acabas de posar la pell de gallina si la veritat que si que se't nota i bastant perque tu tens la cintura ben plana i se't veu ja una bona curva m'ha fet molta molta ilusio ::love:: ::love:: quina alegria *.-o-o.* *.-o-o.*

oi que si que ja es nota? al matí no tant però durant el dia va creixent

m'alegro molt que us faci il·lusió, a mi també me'n fa poder-vos ho explicar. M'he acostumat tan a explicar-vos les coses, que ara em costa no fer-ho
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: soniah86 » dc. set. 09, 2009 9:30 pm

eva gi ha escrit:
soniah86 ha escrit:ayyyyyssss eva m' acabas de posar la pell de gallina si la veritat que si que se't nota i bastant perque tu tens la cintura ben plana i se't veu ja una bona curva m'ha fet molta molta ilusio ::love:: ::love:: quina alegria *.-o-o.* *.-o-o.*

oi que si que ja es nota? al matí no tant però durant el dia va creixent

m'alegro molt que us faci il·lusió, a mi també me'n fa poder-vos ho explicar. M'he acostumat tan a explicar-vos les coses, que ara em costa no fer-ho

doncs ja saps explicans que a mi per lo menys m'encanten aquestes coses i me fan molta ilu ::love:: ::love:: ::love:: i tens rao es veu i bastant ::love:: ::love:: ayyysss que ja va creixent el/la baby quan te diran que es??? per cert el hotel costa brava te parquing per convidats???

Imatge
soniah86

EntradaAutor: Aley » dj. set. 10, 2009 7:28 am

Ja veus, jo també m'he posat la pell de gallina, i tnat que si que es nota, tens una senyora panxolineta!! jeje que maco! ::love:: ::love::

I que fariem nosaltres sense saber de tu ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants