Hola guapes!!!
Com estem??
Ais... porto uns dies desconectada d'aquí, i solament puc entrar una estoneta per les nits per posar-me al dia... De cara a la setmana vinent la cosa serà diferent i em podré conectar més sovint per les tardes.
Elxa!!! Nineta!!! Enhorabona!!!!!! Quina alegria!!! I amb durada de tot lo curs, eh!!!!! Ais, que bé!!! I què tal? T'ha tocat a propet? Jornada completa?? Ais...
FELICITATS!!!!
Happiness, ja veuràs com tu tambe tindràs sort!!!

I en tema floristeria si vols anar mirar no et tallis! Jo aquesta tarda he anat a la florsiteria del meu poble i ja està! M'ha dit que potser si que hi he anat una mica aviat, però he fet bé perquè només agafa dos bodes per finde... i així m'asseguro la data, jejeje. (jo he aprofitat ara que tenia a ma tieta de vacances al poble, i abans de l'estiu ja vam quedar que m'acompanyaria per tancar aquest tema al setembre). I res, m'ha ensenyat moltes coses!! Ais, que bonic!! I entre la florista i ma tieta m'han aconsellat molt, i ja he vist clar lo que m'agrada i lo que voldré... Que bunic!

En una quedada ja us ho explicaré.
Per cert! Què és lo de les cançons que has posat? Ja m'ho explicaràs en alguna quedada! Tinc curiositat! Jejeje!
Tara, esteu en tema viatge? Jo sóc com el teu nen. Sóc més aviat casera que no pas de viatjar... i no sé, miro miro i remiro i no trobo res que em convenci al 100%... Així que si ell és igual que jo, jo t'acosello que siguis tu la que prengui la iniciativa, i si ell veu que et fa ilusió alguna destinació en concret ho començarà a veure amb altres ulls... no?
Vamos, almenys és el que veig en el meu cas, que jo no sóc de viatjar, però si al meu nen si i li fa molta ilusió d'anar en algun lloc en especial... doncs endavant. Ell content i jo tambe... però cagada pel fet d'agafar un avio!!!

(és lo pitjor dels viatges!!!

)
Laiac, que xula la foto que t'has posat, eh!! I el teu jefe quin cas n'està fet!! Weno... tots els homes... jajaja!!!
Estiu, el que has plantejat abans de la vergonya a l'entrar amb la música jo tambe ho he pensat moltes vegades!!! jajaja!! Quina vergonya!!! I amb lo timida que soc!! Com ens ho farem nena??!
Black!! Com va la feina? Nineta, jo de cara a la setmana vinent que ja comença el curs si es fan sopars entre setmana no podré venir...

Ara, que si es fan en divendres ja seria una altra cosa, cap problema!
Torsaeann! Com estàs? Se't veu poquet pel foro.
Papallona, doncs no sé quan podria anar a Emperatriz!! Perque els horaris que tenen em venen fatal!! I més baixant de l'Espluga... jops!! Això que tanquin a les 19 em va molt just! Massa!! No sé... crec que miraria d'anar-hi algun dia de lliure elecció de l'escola, o per les vacances de Nadal... Que ho necessito pel març!
Giss! Així què! Us animeu a anar a la desfilada?? Molt bé!! Jejeje!! Jo estic animada d'anar-hi, però ara el meu nen em diu que està massa alluny... ais ais ais!! Ja veurem!! I com va la feina? Dilluns ja comences amb els nens, eh!! Ja queda aprop!
Petonets per totes les meves ninetes!!!!