NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 08, 2009 8:43 pm

jo crec que tots van pel mateix preu....mes o menos, potser te varia 100 euros pero no crec qque gaire mes
sino lo que podeu fer es anar a les fires! ara al octubre hi ha una....i sino al novembre la de lleida...jejeje nu se te dono idees :hmm::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 08, 2009 8:44 pm

Anem a passejar als nostres fills perrunos, fins ara princesses fleumes!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: annalleida » dt. set. 08, 2009 11:20 pm

hola Pykis!!!!
t'explico: val 1900 euos amb preboda i boda. tots els negatius, ha d'afegir un 7% IVA
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 09, 2009 7:18 am

también inclou els albums pels pares???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 09, 2009 9:38 am

Bonesssssssssssss falto una nit i hi sou quasi totes... no val!!!! :-( :-( :-( :-( en fi, bon dia a totessssssssssss!!! Iseta meva on pares???? :-)
Jo no tinc novetats... ahir vam donar els 20e pq ens enviin les invis i jasta... vam fer la llista am ma mare que ara passaré a net per saber quantes invis s'han d'encarregar i prou. Ara a concentrar-me amb la boda de mon germà que ja està aquíiiiiiiiiiiiiiii, dissabte, cuca i núvia, faré el mateix recorregut que valtres el dia de la vostra boda: sant llorenç i palau de margalefffffffffffffff ja faré fotitos a tot tot!!! :-) :-) jajajajaja :-)) :-)) :-))
Pykis ara t'agrego al fasebook!!!! :-)
Cuca....... m'alegro lo de ta padrina... perdona si no t'ho he preguntat ara vaig com una moto amb la boda de mon germà... portem uns dies... amunt i avall sense parar!!! Que diu ma mare que si estic així per la de mon germà, que no es pot arribar a imaginar com estaré per la meva!!!!! :yium:-) :yium:-)
Nuvia... ens has d'explicar lo del pre-bodaaaaaaaaaaaaa què guaiiiiiiiiiiiiiii!!!! Tú ja ho tens aquí... ahir vem parlar amb la fotògrafa i ens va dir que per allà al març-abril així que encara quedaaaaaaaaaa!!! I que ens pensessim on volíem anar... jejeje
Miri............. ja deus haver pujat a l'avió i deus star mojito amunt mojito avall!!! Quina passada!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i què guapos esteu a les fotitos...................
X cert, quan és la quedada???????????????? ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: jejeje
Demà hi ha nomenaments.... jajaja quina gràcia em fan... :-( :-( :-( segueixo sense feina... em salten de número i em diuen que la màquina no s'equivoca mai... aixs aixs ja no sé què pensar amb aquests nomenaments!!!! :--( :--( :--( bno vaig a netejar la casa pq demà venen els meus cosins de màlaga i ha d'estar el pis suuuper net!!! :yium:-) :yium:-) :yium:-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 09, 2009 2:10 pm

Tenim a la lluneta espitosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Que es casa son germaaaaaaaaa!!! Que fuerteeeeeeeeeeee!!!!! Saps qui els casa a Sant Llorenç??? Magradaria poder veure una omilia del parroc de lesglesia, a veure si es molt toston, si es un borde o si es un senyor encantador.

Pels nomenaments, no et preocupis, lo bo es fa esperar, ja veuras!!!! :-)ok:

A nosaltres ens fan el preboda ara pq volem fer les invitacions a partir de les fotos al semafor, jejejejejeje

Avui anem a veure un altre senyor de videos, un senyor de Fraga. A veure que tal!!!

Besitos amoretes meues!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 09, 2009 2:27 pm

nuvia2010 ha escrit:Tenim a la lluneta espitosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Que es casa son germaaaaaaaaa!!! Que fuerteeeeeeeeeeee!!!!! Saps qui els casa a Sant Llorenç??? Magradaria poder veure una omilia del parroc de lesglesia, a veure si es molt toston, si es un borde o si es un senyor encantador.

Pels nomenaments, no et preocupis, lo bo es fa esperar, ja veuras!!!! :-)ok:

A nosaltres ens fan el preboda ara pq volem fer les invitacions a partir de les fotos al semafor, jejejejejeje

Avui anem a veure un altre senyor de videos, un senyor de Fraga. A veure que tal!!!

Besitos amoretes meues!!!!!

tiaaaaaaaa pos vine a veure-ho!!!!! Dissabte a les 17.30 h!!! Així de fàcil................. jajaja per cert, avui vaig tota la tarda a oblidar-me dels nomenaments i a fer-me cosetes a la cara... ala!
Els nomenaments una caca pq es podia canviar a mitja jornada i no ho he fet, pq es veu que es pot renunciar i no passa res... bufff demà no em donen res segur pq segueixen donant mitges jornades aquest any la cosa va així... per no gastar-se tant calers, tot mitges jornades. No és just! :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 09, 2009 2:34 pm

Paciencia, quan comenci el curs surten mes places, tu dont worry be happy!!! Pensa que sempre podries estar pitjor!!!!

Que et vas a fer avui princesa???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 09, 2009 7:29 pm

Bueno nenes, Mision Video d'avui FRUSTRADA :( No ens ha agradat el tracte que ens ha donat i ell anava de sobradillo. Dema al final no fem el preboda, el deixem per la setmana que ve! Que hi farem :(

Dema ens ha dit el fotograf que hi tornem a passar que ens donaran mes noms. Una amiga mha recomanat uns de Manresa. A veure que tal!

I vosaltres princesses meves, que tal?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: annalleida » dc. set. 09, 2009 11:41 pm

hola
el preu no inclou album pels pares pero com que tindrem tots els negatius dncs els i farem un hoffmann!!!!
naltres també tenim video. el del fotograf en té un que ho fa amb ell, valia 1500 euros i naltres no el voliem pero ens va dir que era de Sudanell (el jordi es de Sudanell) i esta invitat a la boda i ens ho regala!!!!!!!!!!!!! en teoria fa el video la filla d'aquest senyot, naltres invitem al pare i com que ell també fa videos doncs ens el regala ell!!!!
per cert, avui he nat a Saragossa a busca el numero de la loteria de nadal amb la data de la boda (10410). i he nat a fer un tom i he nat a Pronovias i aAMnuel Mota a demanr els catalegs i ja els tinc!!!!! no he trovat RC.
si feu quedada a vere si puc venir :)
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 7:46 am

nuvia2010 ha escrit:Paciencia, quan comenci el curs surten mes places, tu dont worry be happy!!! Pensa que sempre podries estar pitjor!!!!

Que et vas a fer avui princesa???

Bon dia a totes! Ahir vaig tirar-me dues hores al centre d'estètica jajaja... em vaig fer una neteja de cara, les celles i m'he pintat les ungles del mateix color que les sabates... stik com un llum!!! ::love:: jajaja això és l'efecte boda... ja queden només 2 dies!!! Què fort em sembla!!!! :-) Ara vaig acabar de netejar el pis, ara que no fa calor, pq avui arriba la family de malaga i si els hi vull ensenyar el pis ha d'estar suuuuper net!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: apa ja us aniré contant... un petó!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 7:47 am

nuvia2010 ha escrit:Bueno nenes, Mision Video d'avui FRUSTRADA :( No ens ha agradat el tracte que ens ha donat i ell anava de sobradillo. Dema al final no fem el preboda, el deixem per la setmana que ve! Que hi farem :(

Dema ens ha dit el fotograf que hi tornem a passar que ens donaran mes noms. Una amiga mha recomanat uns de Manresa. A veure que tal!

I vosaltres princesses meves, que tal?

Tranquil.la que segur que trobes video... !!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 7:48 am

annalleida ha escrit:hola
el preu no inclou album pels pares pero com que tindrem tots els negatius dncs els i farem un hoffmann!!!!
naltres també tenim video. el del fotograf en té un que ho fa amb ell, valia 1500 euros i naltres no el voliem pero ens va dir que era de Sudanell (el jordi es de Sudanell) i esta invitat a la boda i ens ho regala!!!!!!!!!!!!! en teoria fa el video la filla d'aquest senyot, naltres invitem al pare i com que ell també fa videos doncs ens el regala ell!!!!
per cert, avui he nat a Saragossa a busca el numero de la loteria de nadal amb la data de la boda (10410). i he nat a fer un tom i he nat a Pronovias i aAMnuel Mota a demanr els catalegs i ja els tinc!!!!! no he trovat RC.
si feu quedada a vere si puc venir :)

A vere si ja pots venir!!!!!!!!!!! La setmana que ve ho concretem que aquesta tothom va atabalat i té un dia menys!!!! ::love:: ::love:: ::love:: Molt bé lo del vídeo... una cosa menys. X cert, que sou de Sudanell??? :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 8:05 am

Nenes tinc unes ganes de plorar que pa què... de fet ho estic fent... m'ha quedat una merda de paro en comparació amb el que guanyava que no sé com ens ho farem per tirar endavant. A sobre avui no m'han nomenat i seguim amb els nervis a flor de pell... mal dia avui... :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. set. 10, 2009 1:40 pm

Hola nenetes folloneres ::love:: ::love::

Perdoneu per no haver entrat però vaig de cul a la feina i no se com cony m'ho fotre per anar a classes jejeje:star:: :star:: :star:: Sóc l'hostia!!!! és allò de... no vols sopa...doncs dos tasses!!! hehehe

Bueno, no m'he llegit res però...

Cuca, m'he n'alegro molt que la iaia ja estigui a casa amb vosaltres :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Lluneta, amoret, si tens alguna urgencia que t'hagis de desfogar truca'm al movil, ok?! :-)ok: :-)ok: Al teu servei :-) :-)

Nuvia, t'he passat el que et vaig dir del video :-)ok:

Anna, molt bé que ja tinguis catalegs! >.-<: >.-<: >.-<: Jo el dia que n'anava a buscar va ser el dia que em vaig enamorar del meu vestit! jijijijiji :-) :-)

Miriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! T'ho deus estar passant de conya *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Disfruta molt, molt, molt, molt! hehehe

Us deixo que sino no acabaré :-( :-( :-(

Petonets per totes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 10, 2009 2:19 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes tinc unes ganes de plorar que pa què... de fet ho estic fent... m'ha quedat una merda de paro en comparació amb el que guanyava que no sé com ens ho farem per tirar endavant. A sobre avui no m'han nomenat i seguim amb els nervis a flor de pell... mal dia avui... :-( :-( :-( :-( :-(

Princess, sento molt el que testa passant. Pensa que tens una familia que sempre estara amb tu (tant en el tema economic com en el personal) i no tothom ho pot dir. Per la boda no et preocupis, ja veuras com TOT sortira be i daqui uns mesos riuras dient: Que paranoicafleuma que soc!!! Si aixo no era res!!! Recorda que en aquesta vida nomes hi ha una cosa que no es pot solventar, la resta te una solucio, mes a llarg plaç o no, pero TOT te solucio, vale? Si necessites parlar i un enxufe de possitivisme aqui em tens princessa pel que vulguis i pel que necessitis, be! ens tens a totes, tontetaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 10, 2009 2:20 pm

ise ha escrit:Hola nenetes folloneres ::love:: ::love::

Perdoneu per no haver entrat però vaig de cul a la feina i no se com cony m'ho fotre per anar a classes jejeje:star:: :star:: :star:: Sóc l'hostia!!!! és allò de... no vols sopa...doncs dos tasses!!! hehehe

Cuca, m'he n'alegro molt que la iaia ja estigui a casa amb vosaltres :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Lluneta, amoret, si tens alguna urgencia que t'hagis de desfogar truca'm al movil, ok?! :-)ok: :-)ok: Al teu servei :-) :-)

Anna, molt bé que ja tinguis catalegs! >.-<: >.-<: >.-<: Jo el dia que n'anava a buscar va ser el dia que em vaig enamorar del meu vestit! jijijijiji :-) :-)

Miriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! T'ho deus estar passant de conya *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Disfruta molt, molt, molt, molt! hehehe

Petonets per totes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Moltes gracies amoreta!!! Vaig a mirarmho i a ensenyarli al Julito!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 2:31 pm

Ei nuvia... tinc un vale que m'han enviat d'un fotògraf que fa video per 650 + iva, és de saragossa si vols et dono el vale. La pàgina web és: 222.gesycooreventos.com telf. 976385559. Me l'han enviat amb les invitacions per la desfilada de nuvis que fan a saragossa el dia 20 de setembre on desfilen: Rosa Clara, Two, La Sposa, Sant Patrick, Jesus Peiro, Woda, Aire i Alma novia. A mi em faria molta il.lusió anar-hi però el jordi no pot pq treballa, algú s'anima? Algú m'acompanya? És el dia 20 de Setembre, diumenge, a les 20.30. La invitació val per 4 persones si algú s'anima q m'ho digui... :-)ok: merci a totes...
lluneta29 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 10, 2009 2:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 2:35 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nenes tinc unes ganes de plorar que pa què... de fet ho estic fent... m'ha quedat una merda de paro en comparació amb el que guanyava que no sé com ens ho farem per tirar endavant. A sobre avui no m'han nomenat i seguim amb els nervis a flor de pell... mal dia avui... :-( :-( :-( :-( :-(

Princess, sento molt el que testa passant. Pensa que tens una familia que sempre estara amb tu (tant en el tema economic com en el personal) i no tothom ho pot dir. Per la boda no et preocupis, ja veuras com TOT sortira be i daqui uns mesos riuras dient: Que paranoicafleuma que soc!!! Si aixo no era res!!! Recorda que en aquesta vida nomes hi ha una cosa que no es pot solventar, la resta te una solucio, mes a llarg plaç o no, pero TOT te solucio, vale? Si necessites parlar i un enxufe de possitivisme aqui em tens princessa pel que vulguis i pel que necessitis, be! ens tens a totes, tontetaaaaa!!!!

Espero que tinguis raó pq ara mateix ho veig tot negre... :-( :-( :-( i per molts ànims que em doneu, jo no ho veig... encara no ho veig... ho sento... :-) no us ho perdeu, un amic meu li ha tocat un 1/3 de jornada a rosselló, hi ha anat tot animat al cole i no en sabien ressssssss i resulta que era un error d'ensenyament....... flipeu, mestres, flipeuuuuuuuu :-( :-( se'n ha tornat amb la cua entre les cames i sense plaça... :-( en fi... no cal dir res més...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 2:40 pm

ise ha escrit:Hola nenetes folloneres ::love:: ::love::

Merci wuapa però no tinc massa ganes de parlar i explicar les meves penúries... sort que hem parlat amb els pares del jordi i m'han dit que no ens preocupem per res! Algo és algo... per algo ho hauràn dit... digo yo... :-)ok:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant