"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:43 am

Bé...ninetes, vaig a estendre roba i a doblegar-n'he d'altra...que sinó....petonets a totes....i Elxa...Felicitats!!!! :-()-)
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 11:02 am

Elxa dile al geradr que se dedique a otra cosa!!!!!!!!!!!!
Con lo bien que se le da el diseño!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 11:32 am

Bueno por ahora va bien, me sabe mal por el pero peor por ti!
Se arreglara!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 11:38 am

Claro que si niña a disfrutarrrrrrr, ahora intentare escaparme de la ofi, que aqui hay una sucursal de iltrida y que me den un catalogo y esta noche tanteare al niño!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. set. 09, 2009 12:12 pm

Elxaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he arribat ara a la feina, i tinc una reunió JA, però abans-...................FELICITTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSSSSS

iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I TOT EL CURS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! molt béeeeeeeeee!!!!!!!!!!!

i ja saps a on?????????????????????????? al mateix lloc??????????????? iupiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

me n'alegro guapa...jo perque no ho he llegit abans, però també ho hagués crusat tot!!!!!

patunets preciosa!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 09, 2009 12:18 pm

Nineteeeeeeeeeeessssssss!!!!

com va el matí???? veig que esteu en tema viatge avui no?? jo ja saps què et vaig dir tara......i veus com encara no ha sortit res de la riviera maya...quina ràbia, jopeta!!!!

parlant de vacances, el meu jefe no se'n entera de res....al final m'han fet repetir les vacances del juliol i el permís de matrimoni perque ho han perdut, i jo ja li vaig explicar al meu jefe que demanava la meitat de vacances i després matrimoni....i avui quan li faig signar una altra vegada el que ja m'havia signat.....ara em trobo una nota que em diu "jo tenia constància que les teves vacances eren del 28 de juliol al 30 d'agost, però al paper que em dones només posa fins al 13 da'agost, la resta de dies són per matrimoni o altres circumstancies??? en parlarem" i va i l'home no m'ho signa, i a sobre, el paper era de vacances i de matrimoni,.....allí ho posava perfectament!!!! estic flipant....m'ha posat dels nervis, ara està reunit perque sinó....entro i me'l menjo!!!!buf buf!!!!

mrs.happines.........ja he vist el video de l'entrada de la boda....!!!!una passada!!!!!

i les cançons.....són mogudetes eeee...perque no conec el teu novi, sinó me l'imaginaria allí bailando!!!!!jijijijijiji

apa guapes......ara aniré a dianr a casa la mama, i després faré tarda, i després a comprar regalitus i....si no puc aquesta tarda, fins la nit no em podré conectar!!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeetssssssssss!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 12:32 pm

Bé ninetes...ja torno a ser aqui, però ara marxo a dinar i a fer classe. Estic aqui preparant uns exàmens per demà...

Elxa...molt bè...fins final de curs, però jornada sencera?? de totes maneres..Felicitats!!! Com ahir els hi comentava a la Laiac i a la Tara no hi ha una lògica pels nomenaments aquests. M'alegro moltissim per tu de veritat, però és lògic que el te company s'hagi quedat amb cara de "weeeee" i gota al costat :-/ , no??? àixò és el que deia jo ahir...

Laiac...encara estàs amb el tema de les vacances??? jo pensava que ja ho tenies solucionat...jopeta...a vegades els jefes no s'enteren de res...

Vaig a dinar...i ja em conectarè a la nit, ja que aquesta tarda vull anar al gym!!! ok???

Petonets a totes!!!! ::love::
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 12:50 pm

Ostres laiac, quin lio amb les vacances, no?
Jo li vaig dir al meu encarregat que es va casar l'any passat i ell diu que no va haver de presentar res de res!

Bueno tema viatge, m'he escapat un moment i he anat a l'agencia, m'han carregat de catalegs, el de costa cruceros ja es de l'any vinent aixi que si ens en agrada algun ja sabem les dates!
I per el que fa a riviera maya, tambe m'ha passat alguns catalegs i uns videos, pero com li he dit que preferiem que no fos circuit, ja que aixi el dia que ens vingui de gust fem excursio i sino de relax a la platgeta o a l'hotel, dons m'ha dit que mirem!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. set. 09, 2009 3:32 pm

Ninetes!!!!

en dos segons em ve a perseguir el meu jefe, així que no us puc dir gran cosa!!!!!!!!

al final m'ho ha signat tot..............només m'ha dit que les vacances que jo li havia dit que feia tot el mes, que no era, que matrimoni era matrimoni i no vacances............res, un embolic!!!!

TARAAAAAAAAA vull veure aquest video i aquests catàlegs de riviera mayaaaaaaaaaaaaaaaaaaª!!!!!!!!!!!!!!!

patunets!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 4:07 pm

Si fem alguna quedada t'ho porto i us ho mireu!

A veure que diu ara el nen!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 09, 2009 4:14 pm

Buenas ninetes quin mun d'alegries q ia avui pel foro no???

Elxa felicidades!!!!Venga esos maestros q acaban el 30 de junio pero cobran asta el 31 de agosto!!!!eso si q es un xollo!!!

a veure happi quan et toca a tu.....vaig mirar una mica els videos no gaire xq no xtava els cascos i clar a la feina no es plan.....son mogudets mogudets...

Tara aixo dels viatges es xungo xq quan ja el tenia convençut danar a australi va i veu un documental de tahiti i ara vol anar a tahiti!!!!jijiji!!

Bueno i el noticion xlavem am el ricard q potser qedavem x sopar ninetes i novis i li e dit si ell volia venir abans de q em cnt e dit bueno segur q no xq cm semrpe dius q no coneixes no vols anari i e segit dient bueno entre ells tmp es coneixen xo tots i aniran i ja es coneixeran aixi q tu seguiras sense coneixels xo bueno no pasa res si tu no vols anari ja dire q no podem q marxem fora o el q sigui......i al cap duna estona em diu bueno si tu vols anar dons i anem xo jo no conec a ningu i li dic esq nomes ens coneixem nosaltres les noies....!!!!i llavors em diu i on anirem a sopar???aixi q ja esta ara q ja no torna a tenir feina i no va a turnos podem qedar un dia a sopar...us va be el dijous????cm q aviem danar a sopar a casa la black xo alfinal no....
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 09, 2009 4:33 pm

quina tarda ems llarga se m'esta fent!!!!

i aixo q encara em qeden 4ores.......buff!!!!

Escolteume quan penseu en el dia del casament no us fa vergonya quan us imagineu entrar a la sala i totom asegut i ballant al ritme de la musica????esq jo quan mu imagino ric sola xq veig entrar al ricard sol al menjador i jo no entro x vergonya!!!jajajajaja!!!

Bueno del sopar ja direu alguna cossa val??ara ja el tinc engrescat encara q em fa por el q ell em demanar a canvi......... espero q no sea una cosa to cerda!!!!!jajajajajajajjaaj
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 09, 2009 4:35 pm

Aix noies!!!!!!!!!!!

jo tinc un dilema sobre això de quedar ninus i nines i ninotets (la duna també pot venir???) perque clar, al final hem dit de celebrar el cumple del josep i de la meva amiga tots dos el divendres a la nit!!!!!! ahir li vaig insinuar de que si ho feiem el dissabte, jo el posaria a dormir i me n'aniria amb vosaltres, què us sembla???jijijijiji

Ara, demà dijous passa el mateix, el meu nen quan va de matins vol seguir un horari de bebé, i més tard de les 23 no va al llit, osigui que.......no sé si voldria, però si quedeu així, ho provaria............després també hi ha que tot i que no celebrem el cumple dijous, la meva amiga vulgui que sortim a pendre algo!!!!! que no crec, po weno!!!!!!!

aixxxxxxxxxxx..............mireu com és el meu jefe..........que ni s'enrecorda de mi!!!!!!!!!!!! és capaç de venir a les 6 menys 5 per veure'ns........i nanai de la xinaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jo vull anar a riviera maya!!!!!jijijijijijijiji però si al final fem obres....no sé si donarà!!!!!

AAAAAAAA i estiu.................la POLINESIA era el meu somni, si hi podeu anar............endavant!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaa a totessssssssssssssss...............
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. set. 09, 2009 4:42 pm

Jopetaaaaaaaaaaaaaa!!!!

què us he dit....................ha sortit i.....LAia, en dos minuts estic per tu!!!!!!! ja li he dit que m'esperaven a les 6 i que havia de marxar!!!!!!!!! hooooooooooooooombre!!!!!!

grgrgrgrgrgrgrgrgrgrgr!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. set. 09, 2009 5:33 pm

Laiac m'encanta la foto que t'has posat!

Nosaltres divendres comencem amb l'avellana aixi que tampoc podem marxar gaire tard, pero si, podriem quedar, va siiiiiii! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Estiu, aixo de que demanin coses a canvi es normal!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dc. set. 09, 2009 6:43 pm

elxa ha escrit:
tara ha escrit:Elxa dile al geradr que se dedique a otra cosa!!!!!!!!!!!!
Con lo bien que se le da el diseño!

Pobrecillo acabo de hablar con él otra vez y dice que está en ensenyament ha ido a hablar con ellos...........a ver que pasa. :-/
Ya tengo la adjudicación, he podido acceder y he aceptado, el contrato es desde mañana 10/09/09 hasta el 31/08/10, todo el curso enterito.

elxa!!!!!!!!!!! FELICIDADES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que bien que bien que bien!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

ara solo faltas tu Mrs. Happiness!!!!!!! siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. set. 09, 2009 6:51 pm

Ninetes!!!!!!

Al final demà no he d'anar a buscar al meu xicot a l'aeroport xq van els seus pares!!!

Ho dic per si voleu que quedaem per sopar, lo que passa esq no em va bé q sigui a casa meva, xq demà treballo de 8 a 17 i sortiré una mica més tard, ja que després tinc classe de 19 a 21h!!!! aixi q no em donarà temps per anar al pis a netejar ni arreglar coses que tenim per allà, aixíq lo del venir al meu pis ho deixem per un altre dia, però igualent, podriem anar demà dijous a sopar, no???? al Viena, o al McDonals o algo així... jo sortiria a les 21h o potser 20 minutetes abans i podria anar directament des de la uni!!!!!

què diueu???????

Lo del sopar al meu pis, jo el 23 tinc festa (santa tecla) i el dimerts us va bé a totes o a la majoria podriem fer el soparet al meu piset!!!!!

I lo del soparet amb els ninotets com ho fem???? a mi aquest pont m'aniria bé!!!!!

Proposem dates i llocs??? com alguna nineta ha dit, potser no cal q sigui sopar, un geladet o cerveseta per a què els ninotets es coneguin.... què diueu??????

ara anem amb mon pare a tarragona a sopar al pastificio o com s'escrigui, q es veu q porta des d'ahir parlant d'això!!! i clar, pobre, per un dia q té ganes de fer algo... doncs sortirem, encara q estigiu super cansada!!!!!!

mua guapes, us estimooooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 09, 2009 8:16 pm

Holaaa ninetessssssssss

ELXA FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs si ja es oficial i ho has acceptat no pot canviar... que potser el teu company no ha entregt algo....que fort que fort... es que es una passada me n'alegro molt!!!!!!

Laiac que fort lo del teu jefe... son la lexe.. tu no te'ns la copia de quan t'ho va signar??? kin morro tenen!

Estiu jajaj to cerda... era la cosa!!!! has "manipulat! al teu ninet ehhhhhhhhhhhhhhhh jejejjej... es colta'm ja has vist a la bebita??

Nur.. quan aniràs tu a la a emperatriz.. la veritat es que molt baratet..

Tara a vere que te diu del viatje... os tres.. al meu es una de les coses que més li atrau.. però es lo que tu dius.. que com es casolà.. doncs un complexe d'aquells de luxe que pugui controlar tot no li agradaria??????????''

Hapii fins al dia 27 surten places no????????????? aix.. va que tu también has de tenir sorttt jooo

jo tinc una noticia ha vingut la jefa i m'ha dit que em roneven 6 mesos més.. bueno algu es algu.. en aquest mon es bastant dificil.. en fin....

x cert.. demà no hi ha sopar. a casa black.. pero fem algo no????????????????????????? si es amb els ninets.. li haig de dir pq demà hi ha un concert de manel a cambrils.. i te pensat anar... i sino kedem les ninetes?????? vaaaaaaaaaaaaa

molts petonets a totes muuuuuuuuuuuuuuuuuuaksç111 *.-o-o.*
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dc. set. 09, 2009 9:08 pm

Hola boniques! avui sí que tinc un momentet per entrar a veure a les meves nines! com esteu? Jo esgotada... menys mal que divendres és festa!!!
Bueno, faig un repàs de totes que últimament estic una mica out:

- Elxa!!! enhorabuena!!! me alegro un montón... ya ves que lo bueno se hace esperar...
- Happiness!!! tranqui... ya verás como tu también encontrarás algo rápido, mucha suerte guapi!
- Black!!! me alegro de que el trabajo esté guay... yo también estoy muy bien
- Nur! guapi! m'en alegro de que ja hagis donat la notícia a la feina... jo encara esperaré una mica, al menys a firmar el contracte que encara no l'he firmat. Ah! per cert! avui m'han arribat les invitacions del Dress Bori, segurament hi anirem amb els meus pares

Bueno guapis, un petonet a totes.

Sobre el sopar de demà no podeu comptar amb mi, al meu nino li han posat punts a les genives i no pot menjar res, està una mica fotudet així que haurà d'esperar... Ho sento!
Però si quedeu digueu-me alguna cosa.
Muaaaaaaaack ::love::
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 09, 2009 9:57 pm

Hola guapes!!!
Com estem??
Ais... porto uns dies desconectada d'aquí, i solament puc entrar una estoneta per les nits per posar-me al dia... De cara a la setmana vinent la cosa serà diferent i em podré conectar més sovint per les tardes.

Elxa!!! Nineta!!! Enhorabona!!!!!! Quina alegria!!! I amb durada de tot lo curs, eh!!!!! Ais, que bé!!! I què tal? T'ha tocat a propet? Jornada completa?? Ais... FELICITATS!!!! :-()-)

Happiness, ja veuràs com tu tambe tindràs sort!!! :-)ok: I en tema floristeria si vols anar mirar no et tallis! Jo aquesta tarda he anat a la florsiteria del meu poble i ja està! M'ha dit que potser si que hi he anat una mica aviat, però he fet bé perquè només agafa dos bodes per finde... i així m'asseguro la data, jejeje. (jo he aprofitat ara que tenia a ma tieta de vacances al poble, i abans de l'estiu ja vam quedar que m'acompanyaria per tancar aquest tema al setembre). I res, m'ha ensenyat moltes coses!! Ais, que bonic!! I entre la florista i ma tieta m'han aconsellat molt, i ja he vist clar lo que m'agrada i lo que voldré... Que bunic! ::love:: En una quedada ja us ho explicaré.
Per cert! Què és lo de les cançons que has posat? Ja m'ho explicaràs en alguna quedada! Tinc curiositat! Jejeje!

Tara, esteu en tema viatge? Jo sóc com el teu nen. Sóc més aviat casera que no pas de viatjar... i no sé, miro miro i remiro i no trobo res que em convenci al 100%... Així que si ell és igual que jo, jo t'acosello que siguis tu la que prengui la iniciativa, i si ell veu que et fa ilusió alguna destinació en concret ho començarà a veure amb altres ulls... no?
Vamos, almenys és el que veig en el meu cas, que jo no sóc de viatjar, però si al meu nen si i li fa molta ilusió d'anar en algun lloc en especial... doncs endavant. Ell content i jo tambe... però cagada pel fet d'agafar un avio!!! :star:: (és lo pitjor dels viatges!!! :--( )

Laiac, que xula la foto que t'has posat, eh!! I el teu jefe quin cas n'està fet!! Weno... tots els homes... jajaja!!!

Estiu, el que has plantejat abans de la vergonya a l'entrar amb la música jo tambe ho he pensat moltes vegades!!! jajaja!! Quina vergonya!!! I amb lo timida que soc!! Com ens ho farem nena??! :-) :-) :-)

Black!! Com va la feina? Nineta, jo de cara a la setmana vinent que ja comença el curs si es fan sopars entre setmana no podré venir... :-( Ara, que si es fan en divendres ja seria una altra cosa, cap problema!

Torsaeann! Com estàs? Se't veu poquet pel foro.

Papallona, doncs no sé quan podria anar a Emperatriz!! Perque els horaris que tenen em venen fatal!! I més baixant de l'Espluga... jops!! Això que tanquin a les 19 em va molt just! Massa!! No sé... crec que miraria d'anar-hi algun dia de lliure elecció de l'escola, o per les vacances de Nadal... Que ho necessito pel març!

Giss! Així què! Us animeu a anar a la desfilada?? Molt bé!! Jejeje!! Jo estic animada d'anar-hi, però ara el meu nen em diu que està massa alluny... ais ais ais!! Ja veurem!! I com va la feina? Dilluns ja comences amb els nens, eh!! Ja queda aprop!

Petonets per totes les meves ninetes!!!! ::love:: ::love:: ::love::
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 10:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants