"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dc. set. 09, 2009 9:59 pm

Giss ha escrit:Hola boniques! avui sí que tinc un momentet per entrar a veure a les meves nines! com esteu? Jo esgotada... menys mal que divendres és festa!!!
Bueno, faig un repàs de totes que últimament estic una mica out:

- Elxa!!! enhorabuena!!! me alegro un montón... ya ves que lo bueno se hace esperar...
- Happiness!!! tranqui... ya verás como tu también encontrarás algo rápido, mucha suerte guapi!
- Black!!! me alegro de que el trabajo esté guay... yo también estoy muy bien
- Nur! guapi! m'en alegro de que ja hagis donat la notícia a la feina... jo encara esperaré una mica, al menys a firmar el contracte que encara no l'he firmat. Ah! per cert! avui m'han arribat les invitacions del Dress Bori, segurament hi anirem amb els meus pares

Bueno guapis, un petonet a totes.

Sobre el sopar de demà no podeu comptar amb mi, al meu nino li han posat punts a les genives i no pot menjar res, està una mica fotudet així que haurà d'esperar... Ho sento!
Però si quedeu digueu-me alguna cosa.
Muaaaaaaaack ::love::

Giss guapa!!! así el curro bien??? me alegro mucho!!!! a ver si nos vemos y no cuentas todo!!!!!

Pobrecito tu nino, eso de los puntos en la boca es una kk.... espero q se mejore pronto!!!!!

un besito preciosa!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. set. 09, 2009 10:01 pm

Ninetes!!!! jo ja marxo a mumir.... si demà es fa algo a la tarda o per sopar, em podrieu avisar amb un sms???? esq no em puc connectar a internet encara... xq estic en formació i estic tota la estona acompanyada!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 09, 2009 10:04 pm

tara ha escrit:Laiac m'encanta la foto que t'has posat!

Nosaltres divendres comencem amb l'avellana aixi que tampoc podem marxar gaire tard, pero si, podriem quedar, va siiiiiii! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Estiu, aixo de que demanin coses a canvi es normal!!!!!!!!!!

q qedeu x divendres??jo si qedeu divendres no podre venir xq naltres div anem a tarrega!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 09, 2009 10:14 pm

Jo demà en principi no em va bé de quedar per sopar... A la tarda ja us dic algo més segur!

I divendres, si que podria, però millor buscar un dia que vagi millor i hi poguem ser totes, oi?

Bona nit guapíssimes!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 09, 2009 10:15 pm

Bona nit ninetes¡¡¡¡¡¡¡
Jo demà o divendres si que puc quedar però ell està de reten potser que el truquin i tingui que marxar rapidet¡¡¡¡
Però millor ser totes i tos no?
Un petonet¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 09, 2009 10:24 pm

Nineteeeeeeeeeeessssssssss!!!!!

kines hores acabo de sopar!!!! però es que he tingut un ratet mogudet ara...................primer ja hem arribat més tard que li hem anat a comprar un regalitu al meu nebot al carrefour............jijijij, demà fa 6 anys, que fuerteeeeeeee!!!!!!i allí hi ha un munt de coses de "cars" i el rayo macqueen que li encanta!!!!!!!!!!!!!jijijijiji em comprat un munt de cosetes!!!!

aaaaaaaaaa....la duna m'esta boicotejant!!!!em posa el morro damunt del portàtil!!!!!!!!!!!!i haig de borrar lletres que ella posa!!!!!

res, i que per problemes amb la familia (d'ell) no em dona la gana que el dissabte vagin totes ma germanes a casa sons pares, que després no diguin, així qe.............al final, TORNARÉ a fer dinar a casa meva i menjarem la family meva juntets i ho celebrarem!!!!!!!!!!!! i el dissabte, amb els quatre arraplegats de casa seva, que ja cansen ara!!!!!!!!!!

eiiiiiiiiii i jo ho del sopar de demà impossible al final.........celebrem el cumple de l'amiga, i el divendres el del josep, i el dissabte estarem amb ma germana a la tarda i a la nit ell vol dormir, i diumenge ja marxarem!!!!!!
javeig que no a totes va bé..................mirem un dia que poguem totes noP??????????????????????

TARAAAAAAAa...............ara ho estava pensant......ens has ensenyat mai quines invitacions faràs????????? ja les has donat¿??????????????

PAtunets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:30 pm

Bona nit ninetes...!!! buff...entre que he arribat, m'he dutxat i he sopat...se m'ha fet molt tard...perdoneu!!! :-/ però abans de desconectar el laptop volia entrar...ejejejej

Papallona...moltes Felicitats a tu también...com dius, si que són 6 mesos, però avui en dia i tal i com està la cosa millor això que res..i potser desprès d'aquests 6 mesos et poden fer fixa,no?
Pel meu tema...suposo que han d'anat convocant a gent fins finals de curs, però no se quan serà el meu torn...Només falto jo per currar. Per cert, ara ja et toca descansar més? et canvien torns ja?

Nur...gràcies pel ànims wapi!!! i si que tens raó pel tema de les flors, però ahir ho parlavem i vam arribar a la conclusió que ens esperariem fins la fira de Tot Nuvis a veure si allà también exposaven floristeries i agafar idees. Estem agafant tots el noms dels llocs que ens estan agradant i més endavant començarem i la que més ens convenci així farem. Tu quina sort amb la tieta...això ja és un punt a faor teu i qualsevol dubte que tinguis li pots consultar...molt bè nena...jo us mantindrè informades i sobre lo de les cançons ja t'ho explicarè.

Torsaeann...com va tot nena??? estem desconectades i no sabem res.... a veure si ens veiem i ens explica que tal va tot

Laiac...ja tens el tema de les vacances solucionat? menys mal, no??? per cert, sobre l'iman no vaig pensar l'altre dia...jejejej

Tara...ja heu parlat del tema??? a veure si demà ens comentes que ja teniu alguna idea.

Per cert ninetes...que fem demà....se sap alguna coseta???? el nen va de nit així que per mi és el mateix estar a casa, però millor passar una estoneta amb vosaltres....
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 11:12 pm

Bé ninetes...me'n vaig a momir que demà tinc feineta!!! demà al mati tinc classe i a la tarda torno a tenir classe. Suposo que podrè conectar-m'he una estoneta i així sabré i quedem o no per la nit, ok???
Que passeu totes un bon dia demà, ok??

Petonets!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 10, 2009 7:21 am

ELXA FELICITATS PER LA FEINA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Ahir vaig entrar un segon vaig llegir l'últim comentari de quedar i ara que m'he posa't el dia he vist que tens feina per tot el curs¡¡¡¡¡¡¡¡QUE CONTENTA ESTIC PER TU¡¡¡¡¡¡¡¡

mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 10, 2009 7:27 am

PAPALLONA¡¡¡¡¡¡¡¡
Que tal? 6 mesos més ehhhhh¡¡¡¡¡¡¡ MOLTES FELICITATS A TU TAMBÉ¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 10, 2009 7:27 am

NINETES VAIG A TREBALLAR ¡¡¡¡¡¡¡¡ ALS MATINS SEMPRE VAIG AMB AL CUET AL CUL¡¡¡¡¡ JAJAJAJAJAJAJAJ
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dj. set. 10, 2009 7:33 am

Bon dia ninetes!

Bueno vaig que de la quedada d'aquesta nit ho esta gaire clar, jo dema impossible, ha vingut un amic del poble a treballar a montblanc i dema ve a passar el dia a casa i per la nit venen les amigues a portar-me les invitacions, be el que han anat fent, despres ens tocara escollir a nosaltres (laiac amb aixo et contesto, la veritat es que ens estem encantant una mica massa, pero com elles no em diuen res em fa coses presionar-les!)

Papallona, m'en alegro molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pero cuan et toca descansar????????????''''

Gis a ver si tu tambien paras un poco, eh que no es bueno estresarse!

Torsaeann, es fa raro no veure't gaire per qui!

Nur, aixi que el tema de les flors ja ho tens clar?

Happiness, cuan tornen les nominacions!

Elxa, tu niño ya esta en plena forma? Has hablado con gerard?

Estiu, ja has fet totes les vacances?

Blakc, m'en alegro que la feina vagi tant be i que t'agradi!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. set. 10, 2009 7:40 am

Bueno ninetes com veig que lo de la quedada ninetes i ninotets haura d'esperar, aquesta tarda anire a ikea i a emperatriz si alguna li ve de gust venir, que m'ho digui!
I si finalment hi ha quedada encara que nomes siguem les ninetes, passeu-me un sms, per si no em puc connectar, durant el mati sere per aqui!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. set. 10, 2009 8:36 am

Jo que pena!

bueno a ver si te toco yo como alumna, oye no tengo ni idea de los dias de clase, ni dada de lo que te enteres, ya sabes!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. set. 10, 2009 10:17 am

Bon diaaaaaaaaaaaaa ninetes!!!!!!

A veure si me n'entero d'això que dieu a vegades de tu tara ser alumna de la elxa perque no me aclaro nena!!!!!!! que estudiaras algo més?=?????????
i a tu elxa????? t'ha tocat al mateix lloc??????????

aixxxxxxx ninetes........he tingut un percal amb el sogre,....bé, amb ell directament no, però m'he enfadat, així que ara estic preparant una mini festa exprés per demà al Josep.......aniré a buscar quatre coques, unes guirnaldes i dinarem amb les germanetes!!!!!!!!!

upssssssssssss que em criden!!!!

patunets fins ara
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. set. 10, 2009 10:41 am

Estic matriculada en un modul, on dona classes la elxa i podria ser que les assignatures que tinc les dones ella, estaria be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo tinc un mati molt tranquil, vaig fent, pero sento una pudor a bernat, que no se d'on ve pero costa respirar!

Ahir mirant el cataleg de costa cruceros, el nen en va trobar un que li va agradar, pero jo encara segueixo amb riviera maya, a veure que surt!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. set. 10, 2009 10:57 am

Happiness, algun restaurant a valls que estigui be!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 10, 2009 12:43 pm

Ninetes....bon dia!!!! torno a ser aqui...

Tara...restaurants aqui a Valls...jo et recomano un que és el "Julià Mallol" es troba al costat de l'Hospital i es pot menjar de tot; carta, menú, pizzes que per cert, bonissimes!!!!, Desprès, a veure...al Vilar (on estàn els cines) hi ha un altre que es diu "Marma" que también és un estil el 1r, pq pots trobar carta, menú, cuina catalana..etç. Desprès si voleu alguna cosa més de tapes...m'ho dius que et dirè un altre. A part d'aquests, jo no et recomano cap altre...els demès estan a les afores!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 10, 2009 12:45 pm

laiac ha escrit:Bon diaaaaaaaaaaaaa ninetes!!!!!!

A veure si me n'entero d'això que dieu a vegades de tu tara ser alumna de la elxa perque no me aclaro nena!!!!!!! que estudiaras algo més?=?????????
i a tu elxa????? t'ha tocat al mateix lloc??????????

aixxxxxxx ninetes........he tingut un percal amb el sogre,....bé, amb ell directament no, però m'he enfadat, així que ara estic preparant una mini festa exprés per demà al Josep.......aniré a buscar quatre coques, unes guirnaldes i dinarem amb les germanetes!!!!!!!!!

upssssssssssss que em criden!!!!

patunets fins ara

Laiac...ja vaig llegir ahir que havia una mica de "follon", no?? espero que no sigui res dona i paciència amb aquests temes que la familia ja se sap!!!! Que vagi molt i molt bè la festa de cumple!!! ja ens explicaràs com ha anat!!! :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 10, 2009 12:47 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes,
Moltes gracies a totes per les felicitacions!!!!!!!!! Wapes!

Ara tinc que marxar cap a l'institut a veure que hem diuen, quin horari hem donen i quin crédit tinc que donar akest any!!!! com ja veieu tindré feina akest pont....jejejee....preparar cuita corrents les classes de la setmana que bé..........aix..........tara a veure si hem toka el teu curs.......jejejeje......
EL meu company lo que li ha passat es que a la borsa de treball no tenia marcada l'opció de mitja jornada, només tenia marcada la jornada sencera i per aixó l'han saltat. Ell lo que diu es que esperarà fins al gener quan es jubili l'altre vindrà ell.

Bueno ninetes, vaig a cambiar-me i vaig cap a baix, després a la tarda entro i us explico tot.

Ah! tara no te puedo acompañar esta tarde a emperatriz pq tengo dentista a las 18,30h.

Elxa...bon dia!!!!...ja ens diràs com són els horaris que t'han donat....a veure si t'ho pots combinar bè tot i així más dineritoooo!!!! jejejej.
Ahir pensant amb lo del teu company, ja ho vaig pensar allò de la mitja jornada...esk és lo que deia o un dia....és millor ficar a tot que "si" i fora...serà millor!!! jejejeje
Enhorabona nena!!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants