Autor: nuvia2010 » dj. set. 10, 2009 2:47 pm

Autor: ise » dj. set. 10, 2009 2:52 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Hola nenetes folloneres![]()
![]()
Perdoneu per no haver entrat però vaig de cul a la feina i no se com cony m'ho fotre per anar a classes jejeje:star::![]()
Sóc l'hostia!!!! és allò de... no vols sopa...doncs dos tasses!!! hehehe
Bueno, no m'he llegit res però...
Cuca, m'he n'alegro molt que la iaia ja estigui a casa amb vosaltres![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lluneta, amoret, si tens alguna urgencia que t'hagis de desfogar truca'm al movil, ok?!![]()
Al teu servei
![]()
![]()
Nuvia, t'he passat el que et vaig dir del video![]()
Anna, molt bé que ja tinguis catalegs!![]()
![]()
Jo el dia que n'anava a buscar va ser el dia que em vaig enamorar del meu vestit! jijijijiji
![]()
![]()
Miriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! T'ho deus estar passant de conya![]()
![]()
Disfruta molt, molt, molt, molt! hehehe
Us deixo que sino no acabaré![]()
![]()
![]()
Petonets per totes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Merci wuapa però no tinc massa ganes de parlar i explicar les meves penúries... sort que hem parlat amb els pares del jordi i m'han dit que no ens preocupem per res! Algo és algo... per algo ho hauràn dit... digo yo...

Autor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 2:56 pm
nuvia2010 ha escrit:Amoreta, es lo mes important, que els tingueu al costat. Imagina que thaguessin dit: pos apa! sanula tot i un altre any sera!!!
Teniu molta sort al poder contar amb els que mes us estimen, no tothom pot dir aixo, princesseta. Animat i disfruta daquests preparatius del finde que tespera!!!!

Autor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 2:57 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Hola nenetes folloneres![]()
![]()
Perdoneu per no haver entrat però vaig de cul a la feina i no se com cony m'ho fotre per anar a classes jejeje:star::![]()
Sóc l'hostia!!!! és allò de... no vols sopa...doncs dos tasses!!! hehehe
Bueno, no m'he llegit res però...
Cuca, m'he n'alegro molt que la iaia ja estigui a casa amb vosaltres![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lluneta, amoret, si tens alguna urgencia que t'hagis de desfogar truca'm al movil, ok?!![]()
Al teu servei
![]()
![]()
Nuvia, t'he passat el que et vaig dir del video![]()
Anna, molt bé que ja tinguis catalegs!![]()
![]()
Jo el dia que n'anava a buscar va ser el dia que em vaig enamorar del meu vestit! jijijijiji
![]()
![]()
Miriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! T'ho deus estar passant de conya![]()
![]()
Disfruta molt, molt, molt, molt! hehehe
Us deixo que sino no acabaré![]()
![]()
![]()
Petonets per totes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Merci wuapa però no tinc massa ganes de parlar i explicar les meves penúries... sort que hem parlat amb els pares del jordi i m'han dit que no ens preocupem per res! Algo és algo... per algo ho hauràn dit... digo yo...
Bueno reina, ja saps que si necessites algo em tens aqui.![]()

Autor: annalleida » dv. set. 11, 2009 12:44 am

Autor: Amelie » dv. set. 11, 2009 5:26 am

Autor: NUVOLET » dv. set. 11, 2009 11:59 am

Autor: TatianaCE » dv. set. 11, 2009 11:29 pm
Autor: Amelie » ds. set. 12, 2009 5:50 am
lluneta29 ha escrit:Nenes tinc unes ganes de plorar que pa què... de fet ho estic fent... m'ha quedat una merda de paro en comparació amb el que guanyava que no sé com ens ho farem per tirar endavant. A sobre avui no m'han nomenat i seguim amb els nervis a flor de pell... mal dia avui...![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: NUVOLET » ds. set. 12, 2009 6:34 am

Autor: cc83 » ds. set. 12, 2009 10:15 am

Autor: Amelie » ds. set. 12, 2009 12:33 pm
lluneta29 ha escrit:Ei nuvia... tinc un vale que m'han enviat d'un fotògraf que fa video per 650 + iva, és de saragossa si vols et dono el vale. La pàgina web és: 222.gesycooreventos.com telf. 976385559. Me l'han enviat amb les invitacions per la desfilada de nuvis que fan a saragossa el dia 20 de setembre on desfilen: Rosa Clara, Two, La Sposa, Sant Patrick, Jesus Peiro, Woda, Aire i Alma novia. A mi em faria molta il.lusió anar-hi però el jordi no pot pq treballa, algú s'anima? Algú m'acompanya? És el dia 20 de Setembre, diumenge, a les 20.30. La invitació val per 4 persones si algú s'anima q m'ho digui...merci a totes...

Autor: nuvia2010 » ds. set. 12, 2009 2:04 pm

Autor: Laia23 » ds. set. 12, 2009 7:34 pm
Autor: PIKYS » ds. set. 12, 2009 8:30 pm

Autor: NUVOLET » dg. set. 13, 2009 6:06 pm

Autor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 6:16 pm
NUVOLET ha escrit:Hola ahir vaig estar de bodes d'uns amics i jooo,,, quines ganetes que entren!!!! a més va ser una boda plan de detalls super bunica!!!

Autor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 7:59 pm
NUVOLET ha escrit:Encara que sigui nova sol et vui dir qeu molts anims lluneta!!!![]()

Autor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:05 pm
NUVOLET ha escrit:Hola ahir vaig estar de bodes d'uns amics i jooo,,, quines ganetes que entren!!!! a més va ser una boda plan de detalls super bunica!!!
Però va passar una cosa que suposo que ara ja han aprés la lliçó - ho dic per les que van al palau - i és que amb la tempesta, va caure un llamp al transformador que dona llum al palau i ens vem quedar sense llum unes dues hores!!!! No estaven preparats per això ii van tardar molt a donar-los la llum... però vam sopar super bé i molt romàntic a la llum de les veles.

Autor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:07 pm
nuvia2010 ha escrit:NUVOLET ha escrit:Hola ahir vaig estar de bodes d'uns amics i jooo,,, quines ganetes que entren!!!! a més va ser una boda plan de detalls super bunica!!!
Explica, explica, que aixi anirem agafant idees!!!
ja us contaré i us ensenyaré fotos, en tenim una porrada...
Ah! Per cert, aquesta setmana intentem quedar ok? Així us explico en directe...