"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 10, 2009 12:51 pm

Nenes...per aquesta nit q???? sk m'ha trucat la mare que baixi a sopar qu venen family i es clar....si no hi ha res segur encara...potser dirè que sip!!!!!! jopeta...m'espero fins les 4 o així ok? i llavors decideixo!!!
Vaig a preparar el dinar wapissss!!! Petonets!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 10, 2009 1:32 pm

nineteeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

que us vaig llegint, estic igual... FEM QUEDADA O QUE????

guapes digueu-me algo!!!!!! sms millor!!

jo surto a les 20:00 de currar

muakissssssssss
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dj. set. 10, 2009 1:50 pm

Hola ninetes!!

Eis! La Elxa potser serà profe de la Tara? Quina gràcia! Però que petit és el món!!! jajaja!! :-))

Nenes, jo avui no em va bé quedar! Aix!!!

Bé, me'n vaig a fer 4 cosetes, que dilluns he de tenir molta feina enllestida!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 10, 2009 2:39 pm

elxa ha escrit:Hola ninetes,
Ya estoy de vuelta del instituto, acabo de llegar hace 15 min, vengo con malas noticias.
Me he kedado de nuevo sin trabajo, resulta que todo ha sido un fallo informatico y se han equivocado, tal y como ha dicho el inspector de enseñament es un error.
Me habian convocado en 1/3 de jornada la cual ya tenia asignada otro profe (el que se jubila), resumido es que nos habían convocado a 2 personas para sustituir a la misma persona, una de ellas soy yo, por lo tanto.......fuera.
El proximo dia que nos veamos os lo explico mejor que esto de los nomenaments es un lio patatero.
De todas formas yo el lunes voy al sindicato a que me informen, tengo en mano el nomenament el cual dice que estoy convocada y con contrato hasta agosto del 2010, asi que.......por ir a ver que me dicen no pierdo nada..........así que.........

Que dius nena???? :-/ això ho poden fer?? no és just fer això...i considero que fas molt bè anant al sindicat de professors pq això no ho poden fer...Ho veieu! no s'enteren ni ells d'això!!!! quina indignació!!!!
Bè nena...tu tranquila...que segur que tot surt bè...reclama, pq qui no plora...ja sabeu, no??? ho sento nena, però molts i molts ànims!!!!!! :-()-)
Tara...al final aquesta tarda anem a la imprempta aquella que em vas dir...però tinc un problem!!! :hmm:: no trobo el nom que em vas dir??? ho sento nena...
Al final...no hi han plans per a la nit...no?? doncs jo en un principi baixarè a caseta...i a la tarda no em podrè conectar....si decidiu quedar...envieu-m'he un sms please i canvio plans, ok??? petonets boniques!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. set. 10, 2009 2:58 pm

Elxa, nena que!!!!!!!!!!!!!!
Que es un eror informatico........ y si tu llegas a decir que no a otro trabajo que!
Yo tambien iria al sindicato, que lo miren! Con estas cosas no se juega

Ninetes jo per mi si que podriem quedar pero aveure si us va be!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. set. 10, 2009 4:41 pm

Elxa nena, que fort!!
Com va ensenyament!! eh!!!!!!!!
Tu ves a reclamar i tot el que faci falta! No poden jugar així com així amb la gent!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 10, 2009 5:33 pm

elxa ha escrit:Hola ninetes,
Ya estoy de vuelta del instituto, acabo de llegar hace 15 min, vengo con malas noticias.
Me he kedado de nuevo sin trabajo, resulta que todo ha sido un fallo informatico y se han equivocado, tal y como ha dicho el inspector de enseñament es un error.
Me habian convocado en 1/3 de jornada la cual ya tenia asignada otro profe (el que se jubila), resumido es que nos habían convocado a 2 personas para sustituir a la misma persona, una de ellas soy yo, por lo tanto.......fuera.
El proximo dia que nos veamos os lo explico mejor que esto de los nomenaments es un lio patatero.
De todas formas yo el lunes voy al sindicato a que me informen, tengo en mano el nomenament el cual dice que estoy convocada y con contrato hasta agosto del 2010, asi que.......por ir a ver que me dicen no pierdo nada..........así que.........

Ostras nena!!!!!! que put ada!!!!!!! lo suento mucho!!!!! jops.... haz eso de ir al sindicato, a ver si almenos la lian un poco, que pa eso estan, jajajajajaja

a ver si encuentras algo entonces!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Giss » dj. set. 10, 2009 6:55 pm

Ninetes!!!

Hola guapis! no sabeu quan se us troba a faltar... però a mi aquest finde no hem va gaire bé quedar, ja sabeu que el meu nino no es troba gaire bé i vull quedar-me amb ell, que el mes que ve m'ho fan a mi i també m'agradarà que es quedi amb mi i no marxi, jo!

Elxa... ya verás como se arregla lo tuyo... tu tranqui, ves el lunes y aclara todo lo que tengas que aclarar... que tu tienes un papel conforme la plaza es tuya, osea que se arreglen ellos y lo solucionen!

Bueno guapis, que os vaya muy bien el puente, que disfruteis mucho, yo aprovecharé para descansar, que el lunes empieza la marabunta! y tengo que estar descansada...
Un besito a todas y os quiero mucho!!! ::love::
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 10, 2009 8:56 pm

Giss ha escrit:Ninetes!!!

Hola guapis! no sabeu quan se us troba a faltar... però a mi aquest finde no hem va gaire bé quedar, ja sabeu que el meu nino no es troba gaire bé i vull quedar-me amb ell, que el mes que ve m'ho fan a mi i també m'agradarà que es quedi amb mi i no marxi, jo!

Elxa... ya verás como se arregla lo tuyo... tu tranqui, ves el lunes y aclara todo lo que tengas que aclarar... que tu tienes un papel conforme la plaza es tuya, osea que se arreglen ellos y lo solucionen!

Bueno guapis, que os vaya muy bien el puente, que disfruteis mucho, yo aprovecharé para descansar, que el lunes empieza la marabunta! y tengo que estar descansada...
Un besito a todas y os quiero mucho!!! ::love::

Guapa!!!! aix, que penita tu chico!!! eso de estar pochito no mola nada!!! i el mes q viene dices que te lo hacen a ti??? pues vaya!!! espero que se pase pronto pues!!!!

Y la semana q viene vas a tener curro eh!!!!! aix!!!! pues ya sabes, a reponer fuerzas este finde/puente!!!!!

un besote guapa!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 10, 2009 10:55 pm

Hole ninetes!!!!
Al final no hem quedat, no?? jo he baixat a casa i res...he sopat allà i quan he tornat m'he ficat a muntar un carretonet que hem comprat al Yuka aquesta tarda pel bany. Aixxx....estic més ogullosa quan faig cosetes d'aquestes....jiijiij. Semblava jo el de "Bricomania"jejejej....

Tara...hem anat a l'impremta...i molt bè...m'ha comentat que l'havies trucat i res...hem estat mirant les invis...ens agrada un molt que surt bastant bè de preu, però jo no estic gaire convençuda, la veig "cuca" però no se. Jo estic capficada amb les caricatures...però no se. Amb ell li han encantat...a veure si les trobo i les penjo per veure que penseu. Tara...gràcies!!!!
Per cert, necessites saber més restaurants per Valls? qualsevol coseta m'ho dius!!1

Elxa...como lo llevas? aixx....esta gente...entre Generalitat y el propio centro no se enteran. Pero yo tal y como dice Tara, metería caña pq tu imagínate que rechazas otra oferta u otro "nomenament" nu sé...son unos inpresentables...Ànimos y ya nos contarás....

Black...com va tot?? he pensat aquesta tarda amb tu pq m'han trucat de la oferta de treball aquella de la Selva del Camp per concertar entrevista, però les classes només eran a la tarda i jo ja tinc feina a la tarda, així que m'ha dit que a la pròxima....però li urgia pq volia fer demà la entrevista!!! així que...

Giss...wapetona...a que estás viendo GH???? jejejeje. Ya haces bien cuidando a tu nene...y así estáis juntitos y a ti también te irá bien para coger fuerzas para el nuevo curso.A descansar este finde y a ver si nus vemos pronto!!! besotes!!!!

Nur..com va tot????com es presenta el finde??descansant per començar amb força com la Giss, no??? petonets!

Estiu...que vagi molt bé per Tàrrega.

Laiac...com portes la preparació del cumple?? ja ens explicaràs....

Per cert, dissabte anem a Ikea...si necessiteu alguna coseta...m'ho dieu...ok??? i una altra coseta....el nen m'ha dit que el dia 19 de setembre per la tarda (que és Dissabte) he de sortir de casa i fins la nit no puc tornar així que he pensat 1r...."Li diré a les ninetes a veure si algú vol fer alguna cosa...anar de compres, veure alguna cosa en concret" accepto propostes....jejejje si podeu es clar!!!!!!
Petonets!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dv. set. 11, 2009 12:06 am

Mrs. Happiness ha escrit:Hole ninetes!!!!
Al final no hem quedat, no?? jo he baixat a casa i res...he sopat allà i quan he tornat m'he ficat a muntar un carretonet que hem comprat al Yuka aquesta tarda pel bany. Aixxx....estic més ogullosa quan faig cosetes d'aquestes....jiijiij. Semblava jo el de "Bricomania"jejejej....

Tara...hem anat a l'impremta...i molt bè...m'ha comentat que l'havies trucat i res...hem estat mirant les invis...ens agrada un molt que surt bastant bè de preu, però jo no estic gaire convençuda, la veig "cuca" però no se. Jo estic capficada amb les caricatures...però no se. Amb ell li han encantat...a veure si les trobo i les penjo per veure que penseu. Tara...gràcies!!!!
Per cert, necessites saber més restaurants per Valls? qualsevol coseta m'ho dius!!1

Elxa...como lo llevas? aixx....esta gente...entre Generalitat y el propio centro no se enteran. Pero yo tal y como dice Tara, metería caña pq tu imagínate que rechazas otra oferta u otro "nomenament" nu sé...son unos inpresentables...Ànimos y ya nos contarás....

Black...com va tot?? he pensat aquesta tarda amb tu pq m'han trucat de la oferta de treball aquella de la Selva del Camp per concertar entrevista, però les classes només eran a la tarda i jo ja tinc feina a la tarda, així que m'ha dit que a la pròxima....però li urgia pq volia fer demà la entrevista!!! així que...

Giss...wapetona...a que estás viendo GH???? jejejeje. Ya haces bien cuidando a tu nene...y así estáis juntitos y a ti también te irá bien para coger fuerzas para el nuevo curso.A descansar este finde y a ver si nus vemos pronto!!! besotes!!!!

Nur..com va tot????com es presenta el finde??descansant per començar amb força com la Giss, no??? petonets!

Per cert, dissabte anem a Ikea...si necessiteu alguna coseta...m'ho dieu...ok??? i una altra coseta....el nen m'ha dit que el dia 19 de setembre per la tarda (que és Dissabte) he de sortir de casa i fins la nit no puc tornar així que he pensat 1r...."Li diré a les ninetes a veure si algú vol fer alguna cosa...anar de compres, veure alguna cosa en concret" accepto propostes....jejejje si podeu es clar!!!!!!
Petonets!!!!

Ostres nena!!!! pos vaja kk q fos per les tardes!!!!! quina llàstima.. però bé, si tu les tardes ja les téns assegurades millor q millor!!! més val això q res i ja veuràs com te trucaran d'altres llocs!!!!!

Ànims guapa!!!

Aixi q a l'Ikea eh!!! et deixaras uns quants quartos... jajajajaja, a nosaltres sempre ens passa... comencem "ostres mira q monu això!! 1€!!! i aixi fins q la cosa comença a pujar massa...jajajajaja

i q dius q el dissabte dia 19 el teu nen et fa fora de casa??? esto me huele a sorpresita, no???? ja explicaras!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. set. 11, 2009 10:28 am

blackmamba ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Hole ninetes!!!!

Petonets!!!!

Ostres nena!!!! pos vaja kk q fos per les tardes!!!!! quina llàstima.. però bé, si tu les tardes ja les téns assegurades millor q millor!!! més val això q res i ja veuràs com te trucaran d'altres llocs!!!!!

Ànims guapa!!!

Aixi q a l'Ikea eh!!! et deixaras uns quants quartos... jajajajaja, a nosaltres sempre ens passa... comencem "ostres mira q monu això!! 1€!!! i aixi fins q la cosa comença a pujar massa...jajajajaja

i q dius q el dissabte dia 19 el teu nen et fa fora de casa??? esto me huele a sorpresita, no???? ja explicaras!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Hola wapetona!!! miedo me da en parte ir al Ikea!!! jejejej :.0.-0.: . Pq és el que tu dius...comences i tirar coses al carro i a la caixa..."Sorpresa"!!!! jajajaja i pel tema del 19...a mi también m e huele a sorpresa!!! :-///: la veritat esk em fa molta ilu!!!! jijijiji
Per cert, Tara...que tal ahir a Emperatriz???? bé...ninetes...avui vaig a fer cosetes a casa i desprès em torno a conectar... Passeu bona Diada!!! jejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dv. set. 11, 2009 10:51 am

Ninetes no e pogut lelgir tot el q eu escrit e vist la jugarreta de la elxa MECACHIS esq jo los denunciaba ombre xo q se an pensado???i si tu ubieras rexazado una faena q???

Laic esq els sogres son uns toca collons!!!

Bueno ninetes men vai a la dutxa a ferme la bossa i cap a tarrega am els hippies!!!!jijiji!!

un petonet i q tingueu una feliç diada!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 11, 2009 11:46 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡

ELXA¡¡¡¡¡¡ QUE jugarreta¡, SON UNOS amigos¡¡¡¡¡¡¡¡ tu el lunes ves al sindicato y que les caiga un puro¡¡¡¡¡ que fuerte me fparece.......

Tu ànims, oks?
Segur que tot sortirà bé.
Jo si ser alguna cosa no pateixis que et truco i tu dic.
T'estimo molt bonica¡¡¡¡¡
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dv. set. 11, 2009 11:53 am

Bon dia ninetes!!! què tal la diada? jo porto tot el matí fent feina de la guarde, preparant coses pel dilluns... aix aix quins nervis!
A la tarda anirem un ratet al cine i cap a casa.
Un petonet boniques!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 11, 2009 11:56 am

Tara, com va anar per emperatriz? i per ikea?
Que tal tot?

TINC GANES DE QUEDADA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 11, 2009 11:57 am

GISS, com està el Julio?
I la feina? veig que guay ehhh¡¡¡¡¡¡
A veure si quedem un dia d'aquesta setmaneta encara que sigui per fer un cafè a la pobla no?
Un petonet¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 11, 2009 11:59 am

Happi, com va tot?
Jo el dia 19 a la tarda en principi no tinc res, potser venen a sopar els meus tiets però encara no és segur, però si vols venir a casa i estem aqui miran internet o donar un tomb o el que vulguis jo si que puc oks¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Quins nervis no? que et voldrà fer el teu nen? que és algun dia especial?

Mua preciosa¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 11, 2009 12:00 pm

Laiac¡¡¡¡¡ que passa amb el sogra? tu no pateixis que a les millors families passen coses ok?
Espero que et vagui molt bé el cumple del maidet i tot.
Un petonet guapa¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 11, 2009 12:00 pm

Black, com està el teu papi? i la feina que tal?

Un petonet
Imatge
torsaeann

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants