"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 11, 2009 12:01 pm

Papallona¡¡¡¡¡¡¡
Com va la feina? molta no? espero que et donguin algún dia de vacancetes que ja et fan falta ehhhh¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 11, 2009 12:03 pm

Nur, com va el pont?
Ja estàs preparada per el pròxim dia 14?
Espero que tot bé¡¡¡¡¡
Ahhhhh¡¡¡¡¡¡ja vas mirar flors oi?
I que tal?
Ja explicaràs oks?
Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 11, 2009 12:03 pm

Estiu, que fas? ja tens el pont tot prepara't per sortir de festa?
Un petonet i coneixament¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dv. set. 11, 2009 7:24 pm

NINETEEEEEEESSSSS!!!!!!!

que malament que em sento quan no em puc conectar!!!! ara estava a putn de marxar i dic, si no em conecto ara, em liaré fins.-...............bufff....fins dilluns....bé, o fins diumenge abans de marxar!!!!!!

primer que tot ELXA ho acabo de llegir...........NO HI HA DRET, denuncials, amb aquestes coses no existeixen els errors,no pot ser.............i una MERDA homeeee!!!!!!!!! estic indignada!!!!!!

mrs.happinnes!!!!!que guaiiiiiiiiiiiiiii!!!!una sorpresetaaaaaaaaa......iupiiiiii.....jo segur que estaré porai amb el josep, però segur que algú t'acompanyarà!!!ja m'agradaria a mi!!!!

taraaaaaaa ja vas anar a emperatriz??????i ke ikea??? vas comprar mes?????????

papallona?????????com estas preciosa?????

giss....tanta feina tens??? tu cuida al teu nen, que ja fas bé!!!!

nur_jor!!!!ànim.....que el dilluns vuelta al cole!!!!

torseann..............ara t'envio un mail val?????''

estiuuuuuuu que vagi bé per tarrega.......jo no hi he anat mai, i abans sempre hi volia ana!!!!

Black!!!!!!!!!!quins plantes teniu per aquests dies!!!!!

ninetes!!! ara us explico la meva minifesta!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. set. 11, 2009 7:33 pm

Hole!!!

ahir va ser un dia horrorós...li havia de preparar la festeta per avui, i cada cop estava pitjor...el tema amb son pare anava més malament, i jo no ho podia aguantar......em vaig passar tot el dia plorant....fins i tot a la nit vaig sortir amb dos amics, i un moment, un d'ells em va dir una tonteria i li vaig contestar cridant i després em vaig posar a plorar....!!!! però bé........ja he vis que no hi podia fer res......i avui al final........ell no sabia que venia ma germana gran amb mun cunyat i els meus nebots, i m'he aixecat aviat per fer una quiche, per fer el pastís, per adornar el garatge, penjar guirnaldas, fotos, globus.....han arribat tots, hem posat musica, hem posat globus a lentrada!!!!!!!

i res, al arribar....SORPRESAAAAAAA!!!!!!jijojijijij ha estat força bé....ara ja us podeu imaginar que estic morta!!!!!no he parat de pujar i baixar escaletes!!!!!jijijijijijiji..................em sap greu haver-li fet avui que encara no és el seu cumple, perque és demà, però...........no vull que son pare pugui dir que tota la MEVA familia va a casa seva i els hi ha de pagar el dinar (perque ho diria)!!!!

I res ninetessssss!!!! ara marxarem a sopar a reus per celebrar el seu cumple amb els amics, demà al migdia amb els sobres, i a la nit, sabeu on vol anar el meu nen??????? a l'ENCANTERI!!!!!!!!!!!!!!!!! així que si voleu que fem un cop d'ull a algo??? té altojo a solomillo al foie de l'encanteri..........alaaaaaa la casa per a finestraaaaa, portem un meset!!!!!!

espero que a poc a poc se'm pasi el disgust, o que demà sigui pitjor, nu sé!!!!!!!

Espero que vagi molt bé........i a veure si demà em puc conectar, sinó, ara que penso el diumenge estaré sola fins la tarda així que..................!!!!!!!!!!!!!!!!11 heu vist les previisions???? dilluns que ell salta PLUJA....aix mare!!!!!

MUaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dv. set. 11, 2009 9:21 pm

Hola ninetes!! Com ha anat la Diada??

Ais, jo m'he passat el dia preparant cosetes pel dilluns, que si retallar unes lletres per un mural.. que si acabar d'enllestir les programacions... que si arreglar-me la bata... ais!! Ja no queda res pel 14!

I a sobre, amb tota la feinada que tinc m'he viciat als jocs del facebook, jajajaaj!! Sóc un cas perdut!!

Laiac, espero que tot i les diferencies amb el sogre, puguis disfrutar de la festa que amb tanta ilusió li has preparat al teu maridet!! I demà a sopar a l'Encanteri?? Que bé nena!! Que vagi tot molt bé!

Happiness, el dia 19 sorpreseta?? Ais... que deuràs ser!! jejeje! Ara et responc al mail de les invis!

Estiu, ja deus estar a Tarrega... que vagi molt bé!! És molt xula aquesta festa!!

Giss i Elxa, com estan els vostres ninos?

Tara, que tal per l'Emperatriz?

Torsaeann, com va tot?

Black, Papallona, com es prepara el finde?

Un petonas a totes les ninetes!! Passeu un bon cap de setmana!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. set. 12, 2009 9:12 am

Bon dia boniques que tal?
Jo ahir vaig anar a dinar a casa la mami, després vaig anar a fer migdiada i cap a tarragona a veure castells.
Llavors vam anar a sopar amb els amics al poble i a pendre alguna coseta i prou¡¡¡¡¡¡¡

Laiac, em sap greu aquest disgust que portes amb la familia. No pateixis oks? pensa que a totes les cases passen coses i tu el que tens de mirar es estar tu bé i oblida't de el que ha fet oks?

Nur, veig que preparan't la classe del 14 ehh¡¡¡¡¡ que guay quina ilu......

Totes les altres com esteu? com va tot?
Mil petonets¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 9:58 am

Bon dia guapes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » ds. set. 12, 2009 5:14 pm

Hola ninetes!

Al final no vaig a nar a barna, hi anirem dilluns, que la mama tenia coses a fer!
Ahir no en vaig poder connectar en tot el dia, al mati el nen va marxar a casa seva que tenia feina, i jo vaig anar a buscar a un amic del poble que venia a dinar a casa, era la primera vegada que estava per aqui, aixi que vam fer una mica de turisme, vam estar tot el mati patejant, despes vam dinar a casa dels papis i vam fer sobretaula, ell va marxar. A les 8 tenia a les amigues a casa, ens haviem de mirar les invitacions, ja tenim esbossos!, res vam sopar i a les 2 em posava al llit i aquest mati, tititiiiiiiiiiiiii, el despertador, eren les vuit, tot el mati al mas fent feina, (m'ha passat una cosa que m'ha indignat, que ja us explicare!), ara ja estem a casa, m'he dutxat i he dormit una estona, ara volia anar a mirar vestidets per les nenes, a veure si el nen hi vol anar!
Pero primer us havia de llegir!

Bueno despres del rotllo!

Us trobo a faltar!!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 12, 2009 5:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » ds. set. 12, 2009 5:19 pm

Laiac, se que aquestes coses de familia son xungues, jo avui tambe la he tingut ( ja us explicare), pero nena que aixo no t'amargui tu disfruta del finde!

Gis, ya esta mejor tu niño? Asi que preparando cositas para el lunes!

Estiu, nena no pares ara a tarrega! que us vagi be!!!!!!!!!!

Elxa, nena que tal los animos? si hace falta vamos todas al sindicato en manifestacion!

Nur, tu tambe fent cosetes per l'escola, ehhhhhhhhh! que guai aixo de fer manualitats si necessites ajuda!

Happiness, que guai sorpresa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja ens explicaras!

Papallona i la feina que tal! A veure si ens veiem!

Black, ja tens el nen per aqui!

Torsaeann, nena que tal va tot!

A veure si ens veiem aviat!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » ds. set. 12, 2009 8:31 pm

Ninetessssssssss!!!!!!!

com esteu!!!!!!!!!!! ja veig que totes devem tenir cosetes a fer eeeeeeee!!!!

només entro un momentet abans de marxar cap a l'encanteri a sopar, el meu nen en té ganes perque diu que fa 30 anys i es el seu cumple i vol anar a sopar a algun lloc, però jo noies, no sé que em passa, ara ja em començo a preocupar, fa molts dies que estic tot el dia cansada, marejada i amb son....és normal???? sé que no descanso gaire, però tan com per estar així de malament????? ara mateix tancaria els ulls i m'adormiria...........vaja...nu sé!!!!

no res ninetes!!! us dono un petó generalitzat a totes d'acord???penso molt en vosaltres!!!!!!!!!
avui he tingut dinar a casa els sogres...ells, tan tranquils com si res hagués passat!!!! ja explicaràs tara!!!!!po weno...ja passo!!!!!

MOLTS PETONETS A TOTEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » ds. set. 12, 2009 9:10 pm

Hola boniques!!! què tal el finde? jo bé... descansant... amb la family... i preparant material pel dilluns!
Aix tinc moltes ganes de veure-us, però aquesta setmana també la tinc una mica chunga... L'únic dia que tinc lliure és el dimecres, però aprofitaré per anar a pronovias amb la mami, que ja tinc mono d'emprovar-me més vestits! la veritat és que m'agradaria decidir-me aviat, perquè ara a l'octubre ve el meu cumple i voldria que em regalessin les arracades i les sabates, així que si tinc ja el vestit podré veure l'estil que em queda millor, sinó nanai de la china... m'hauré d'esperar.
Bé, he pensat que si us va bé a alguna podríem quedar el dilluns una estoneta, que és el dia a part del dimecres que estic més lliure. Surto a les 18.00 així que si voleu fem un cafetonet al Viena un ratet i així ens veiem, si us sembla bé... ja direu alguna cosa! ah! i hauriem de parlar de la comanda de la web del julio!!! que ho anem deixant... i jo voldria demanar-ho lo abans possible.
Bueno guapis, encara queda el diumenge per davant... que ho passeu molt bé!
Un petonet molt gran per a totes: Laia, tara, torsaeann, nur, eli, papallona, black, estiu y Happiness!!! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. set. 12, 2009 10:09 pm

torsaeann ha escrit:Black, com està el teu papi? i la feina que tal?

Un petonet

Guapa!!!!

El meu papi bé, va fent!!!

La feina molt bé, estic molt contenta!!!!!

i tu q tal tot???

a veure si ens veiem aviat guapa!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. set. 12, 2009 10:10 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!! Com ha anat la Diada??

Ais, jo m'he passat el dia preparant cosetes pel dilluns, que si retallar unes lletres per un mural.. que si acabar d'enllestir les programacions... que si arreglar-me la bata... ais!! Ja no queda res pel 14!

I a sobre, amb tota la feinada que tinc m'he viciat als jocs del facebook, jajajaaj!! Sóc un cas perdut!!

Laiac, espero que tot i les diferencies amb el sogre, puguis disfrutar de la festa que amb tanta ilusió li has preparat al teu maridet!! I demà a sopar a l'Encanteri?? Que bé nena!! Que vagi tot molt bé!

Happiness, el dia 19 sorpreseta?? Ais... que deuràs ser!! jejeje! Ara et responc al mail de les invis!

Estiu, ja deus estar a Tarrega... que vagi molt bé!! És molt xula aquesta festa!!

Giss i Elxa, com estan els vostres ninos?

Tara, que tal per l'Emperatriz?

Torsaeann, com va tot?

Black, Papallona, com es prepara el finde?

Un petonas a totes les ninetes!! Passeu un bon cap de setmana!!!!!

Guapa!!!!

Veig q estàs molt enfeinada!!! i q la setmana q vé ho estaràs més!!!!! aix aix!!!

Jo el finde bé, descansant i fent el vago.. passant l'estona amb la familia... i poca cosa més!!!!

I tu que tal tot preciosa????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » ds. set. 12, 2009 10:13 pm

laiac ha escrit:Ninetessssssssss!!!!!!!

com esteu!!!!!!!!!!! ja veig que totes devem tenir cosetes a fer eeeeeeee!!!!

només entro un momentet abans de marxar cap a l'encanteri a sopar, el meu nen en té ganes perque diu que fa 30 anys i es el seu cumple i vol anar a sopar a algun lloc, però jo noies, no sé que em passa, ara ja em començo a preocupar, fa molts dies que estic tot el dia cansada, marejada i amb son....és normal???? sé que no descanso gaire, però tan com per estar així de malament????? ara mateix tancaria els ulls i m'adormiria...........vaja...nu sé!!!!

no res ninetes!!! us dono un petó generalitzat a totes d'acord???penso molt en vosaltres!!!!!!!!!
avui he tingut dinar a casa els sogres...ells, tan tranquils com si res hagués passat!!!! ja explicaràs tara!!!!!po weno...ja passo!!!!!

MOLTS PETONETS A TOTEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nena!!! així q a sopar a l'Encanteri???? uuuuoooo, mira que bé!!!!!! a veure, 30 anyets no es compleixen cada dia eh!!!!

I lo que dius de què et trobes malament.... perdona la pregunta, potser em prenc massa confiança, però no podria ser cosa de.. com dir-ho.. un baby????? jejejejejeje, si fos així seria una bona notícia, no????? clar q jo no se si seria possible que fos això, si dius q no és possible doncs jo aniria al metge, no fos cas q tinguessis una mica d'anèmia... jo esq quan me diuen q si marejos, son... sempre penso igual!!!!!

Un petó guapa!!!!!!

::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » ds. set. 12, 2009 10:15 pm

Giss ha escrit:Hola boniques!!! què tal el finde? jo bé... descansant... amb la family... i preparant material pel dilluns!
Aix tinc moltes ganes de veure-us, però aquesta setmana també la tinc una mica chunga... L'únic dia que tinc lliure és el dimecres, però aprofitaré per anar a pronovias amb la mami, que ja tinc mono d'emprovar-me més vestits! la veritat és que m'agradaria decidir-me aviat, perquè ara a l'octubre ve el meu cumple i voldria que em regalessin les arracades i les sabates, així que si tinc ja el vestit podré veure l'estil que em queda millor, sinó nanai de la china... m'hauré d'esperar.
Bé, he pensat que si us va bé a alguna podríem quedar el dilluns una estoneta, que és el dia a part del dimecres que estic més lliure. Surto a les 18.00 així que si voleu fem un cafetonet al Viena un ratet i així ens veiem, si us sembla bé... ja direu alguna cosa! ah! i hauriem de parlar de la comanda de la web del julio!!! que ho anem deixant... i jo voldria demanar-ho lo abans possible.
Bueno guapis, encara queda el diumenge per davant... que ho passeu molt bé!
Un petonet molt gran per a totes: Laia, tara, torsaeann, nur, eli, papallona, black, estiu y Happiness!!! ::love::

Guapa!!!!!

Yo lo del lunes por mi vale!!!! pero me lo tendrías que decir seguro, xq entonces me quedo un rato más en el trabajo (en teoria a las 17h me puedo ir) y así ya voy directa al Viena desde Constantí!!!!!

Esq en el trabajo no puedo entrar en el foro de momento, xq estoy en la mesa de la chica q me enseña como va todo i claro, el pc casi siempre lo tiene ella y de igual forma siempre está conmigo.... así q chungo!!!!

Si me lo dices seguro o si hay algun cambio me envias un sms yo por mi perfecto!!!!!

que ganas de veros!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » ds. set. 12, 2009 10:17 pm

Per cert Ninetes!!!!

Avui he anat de compres i a l'Eroski he trobat allò del que vam estar parlant l'altre dia... i ho he comprat!!!! jajajajajajajaja

12 euros m'ha costat!!!!!

A veure si ho puc provar aquesta nit..... jijijijijijijijijij

Ja us explicaré!!!! juju

Un petó a totes ninetes guapes!!!!!!!!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: :-()-) ::love:: :-()-) ::love:: :-()-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » ds. set. 12, 2009 10:18 pm

Per cert!!!

Avui tinc un marcador xulo!!!!

11 1 1!!!!!!!

:-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dg. set. 13, 2009 9:22 am

Black! guapi! pues yo por mi si, porqué salgo a las 18.00 y no tengo nada que hacer, pero los demás dçías tengo repaso... pero claro, a las 18.00 salgo eh? así que supongo que llegaré a las 18.10 aunque a lo mejor salimos un poco antes y entonces llego a las 18.00... bueno, a ver si alguna más se anima y quiere quedar un poco antes para que así puedas llegar tu antes no?

Muack!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dg. set. 13, 2009 9:46 am

nineteeeeeeees!!!!!!!

que guai!!! he descobert que desde el meu llit al pis de dalt tinc conexió, i ara estic tirada damunt amb el portatil...jijiji!!!!1

ostres, avui toca monòleg black-giss...me n'alegro de que estigueu bé guapissimes!!!!jo encara no acabo d'estar bé...he obert fa poc els ulls, però crec que us diré algo i aniré a dormir un ratet més...aquests dies no he parat, i necessito tranquil·litat!!!!!tot això.....avui ens toca unes quantes horetes de cotxe!!!!!!!he agafat l'hotel allí mateix, a Caste´lló d'Empuries!!!!!!i al final li deixen plegar abans, així que no arribarem tan tard!!!!!tot i que aquest matí s'ha adormit!!

i demà el regal........esperem almenys qe no plogui!!!! és per axò ninetes que jo no arribo a les 6 al viena!!!!suposo que anirem baixant xino xano des de l'empordà i arribarem a la nit aquí!!!!!però vosaltres quedeu i xarreu molt!!!!!!

BLACK!!!!!!!!T?HO HAS COMPRAT!!!!!!!!jo tmbé vull, i sabeu què em diu ell??? que passa que ho faig bé i necessites algo més??????? és més tontu!!!!!!!!!!!! ahir mateix li vaig dir que casi totes ho havieu provat, jo m'ho vull comprar!!!!!

i l'ENCANTERI ninetes!!!!ja us explicaré quan qedem un dia...el solomillo boniiiiiiiissim....mmmm una bola de foie allà damunt!!!però com a restaurant, en comparació a abans...!!!!! però hi havia una noia molt maca...la maria es joveneta???? es diu maria no???

patunets...i decideixo si torno a dormir o no.......
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants