NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 10, 2009 2:47 pm

Amoreta, es lo mes important, que els tingueu al costat. Imagina que thaguessin dit: pos apa! sanula tot i un altre any sera!!!

Teniu molta sort al poder contar amb els que mes us estimen, no tothom pot dir aixo, princesseta. Animat i disfruta daquests preparatius del finde que tespera!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. set. 10, 2009 2:52 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Hola nenetes folloneres ::love:: ::love::

Perdoneu per no haver entrat però vaig de cul a la feina i no se com cony m'ho fotre per anar a classes jejeje:star:: :star:: :star:: Sóc l'hostia!!!! és allò de... no vols sopa...doncs dos tasses!!! hehehe

Bueno, no m'he llegit res però...

Cuca, m'he n'alegro molt que la iaia ja estigui a casa amb vosaltres :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Lluneta, amoret, si tens alguna urgencia que t'hagis de desfogar truca'm al movil, ok?! :-)ok: :-)ok: Al teu servei :-) :-)

Nuvia, t'he passat el que et vaig dir del video :-)ok:

Anna, molt bé que ja tinguis catalegs! >.-<: >.-<: >.-<: Jo el dia que n'anava a buscar va ser el dia que em vaig enamorar del meu vestit! jijijijiji :-) :-)

Miriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! T'ho deus estar passant de conya *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Disfruta molt, molt, molt, molt! hehehe

Us deixo que sino no acabaré :-( :-( :-(

Petonets per totes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Merci wuapa però no tinc massa ganes de parlar i explicar les meves penúries... sort que hem parlat amb els pares del jordi i m'han dit que no ens preocupem per res! Algo és algo... per algo ho hauràn dit... digo yo... :-)ok:

Bueno reina, ja saps que si necessites algo em tens aqui. :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 2:56 pm

nuvia2010 ha escrit:Amoreta, es lo mes important, que els tingueu al costat. Imagina que thaguessin dit: pos apa! sanula tot i un altre any sera!!!

Teniu molta sort al poder contar amb els que mes us estimen, no tothom pot dir aixo, princesseta. Animat i disfruta daquests preparatius del finde que tespera!!!!

Si teniu raó pero igualment estic contenta però això no em deixa ser feliç del tot! Què h ifarem. Ara stem esperant el matalàs que ens ha regalat ma sogra per l'habitació petita... i dsps marxarem kp a lleida... :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 10, 2009 2:57 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Hola nenetes folloneres ::love:: ::love::

Perdoneu per no haver entrat però vaig de cul a la feina i no se com cony m'ho fotre per anar a classes jejeje:star:: :star:: :star:: Sóc l'hostia!!!! és allò de... no vols sopa...doncs dos tasses!!! hehehe

Bueno, no m'he llegit res però...

Cuca, m'he n'alegro molt que la iaia ja estigui a casa amb vosaltres :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Lluneta, amoret, si tens alguna urgencia que t'hagis de desfogar truca'm al movil, ok?! :-)ok: :-)ok: Al teu servei :-) :-)

Nuvia, t'he passat el que et vaig dir del video :-)ok:

Anna, molt bé que ja tinguis catalegs! >.-<: >.-<: >.-<: Jo el dia que n'anava a buscar va ser el dia que em vaig enamorar del meu vestit! jijijijiji :-) :-)

Miriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! T'ho deus estar passant de conya *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Disfruta molt, molt, molt, molt! hehehe

Us deixo que sino no acabaré :-( :-( :-(

Petonets per totes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Merci wuapa però no tinc massa ganes de parlar i explicar les meves penúries... sort que hem parlat amb els pares del jordi i m'han dit que no ens preocupem per res! Algo és algo... per algo ho hauràn dit... digo yo... :-)ok:

Bueno reina, ja saps que si necessites algo em tens aqui. :-)ok: :-)ok:

Gràcies wuapi... diumenge et truco -si tinc veu i no tinc ressaca- i t'explico com ha anat el bodorrio!!!!!!!!!!!!! Al menys estic emocionada per veure als meus cosins de màlaga... algo és algo... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dv. set. 11, 2009 12:44 am

ei lluneta el meu novio es de Sudanell, jo de Bellpuig!!!! i tu d'on ets?????
ja veuras com tot es solucionara i la boda anira super be, i la feina quan començin al cole els crios algun mestre faltara i et tocara a nomenaments!!!!! un besito i anims :-) :-)
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: Amelie » dv. set. 11, 2009 5:26 am

Hola Guapíssimes!!!

Aix porto uns dies tant a tope, que des de dissabte que no m'he pogut connectar, espero que anés mooooolt bé la boda de la miriameta, a veure si puc posar-me al dia, de moment escric aquest missatge per dir-vos que no m'oblido de cap de vosaltres encara que no hem connecti tant sovint com m'agradaria. Una Abraçada a totes!!!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dv. set. 11, 2009 11:59 am

Hola noies del 2010 em presento soc nova al forum pero jo em caso a 2011 soc de lleida, però com que no hi ha gaire ambient encara al 2011 us he estat llegint a vosaltres!!! primer de tot enhorabona a totes ja va quedant poquet!!!!

Us explico una mica el meu cas, de tota la vida que em vull casar a la seu vella al meu castell, ja vaig fer la comunió allà i tal, no se es una ilusió que tinc. Bueno llavors em vaig enterar que tenia que trucar a cultura de la generalitat però alli em van dir que desde maig o juny lo de la seu vella ho porta un consorci "Consorci del turó de la seu vella" que es mig de l'ajuntament i mig de la generalitat per lo que vaig entendre. Llavors vaig trucar allí a la seu vella, i em van dir que al 2010 de abril a octubre no feien cap cerimonia perque hi havia una exposició de tapissos molt important, be pero com jo em volia casar al 2011... però lo pitjor quan em van dir que els dissabtes no celebraven bodes que havia de ser divendres o diumenge i clar la familia del meu novio tota es de fora i divendres malament... així que em vaig quedar una mica xafada!!! PErò després vaig pensar perquè no agafo un pont??? es a dir un diumenge em caso i que el dilluns sigui festa i així ho hem decidit, finalment serà el 14 d'agost del 2011 diumenge i dilluns festa que es el dia de la verge... estic contenta!!!!

Sento molt el rollo que us he soltat!! però com encara no ho sap ningú de la nostra familia ni amics, m'he de desfogar amb algú jejeje

be espero seguir llegint-vos!!! (=:-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: TatianaCE » dv. set. 11, 2009 11:29 pm

Ei! Doncs benvinguda!
Això del foro va molt bé, pq a moltes ens passa això, que no pots dir encara segons quines coses de la boda, i aqui et desfogues molt!
Ens veiem per aqui!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: Amelie » ds. set. 12, 2009 5:50 am

lluneta29 ha escrit:Nenes tinc unes ganes de plorar que pa què... de fet ho estic fent... m'ha quedat una merda de paro en comparació amb el que guanyava que no sé com ens ho farem per tirar endavant. A sobre avui no m'han nomenat i seguim amb els nervis a flor de pell... mal dia avui... :-( :-( :-( :-( :-(

Hola Guapíssima!! No et volem veure trista, és un moment durillo, però pensa que t'en sortiràs!!! I tant Que t'en sortiràs, perquè per començar és algo que no et mereixes. Una Abraçada i mooolts ànims!!! Ara pensa que avui veuràs un petit avanç del dia de la teva boda, els teus pares, la teva familia al bodorrio del teu germà!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: NUVOLET » ds. set. 12, 2009 6:34 am

Encara que sigui nova sol et vui dir qeu molts anims lluneta!!! :-///: :-///:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cc83 » ds. set. 12, 2009 10:15 am

hola noiesssss!!!! ufff.... us tinc una mica abandonadetes.... aixó del cole m'està matant... mil reunions i mil histories. Estic nervioseta ja pk akesta setmana ja venen els nens.... a veure com m'anira.....

Mirametaaaa!!! deus estar torranteeee!!! jejejejej
Lluneta! animosss que segur k surt algo ja veuras... animos!!!
Nuvolet! benvinguda! molt be lo de la seu al final tot te solucio! la meva amiga es va casar l'any passat a la seu i va ser molt bonic, a mi em va agradar molt, i si es la teva ilusió...doncs encara mes!
Cuqueta!!! com estas??? com van els petitajos??? k be lo de la iaia, ja esta a caseta i ja ha passat tot.

Les demes... com esteu noietes?????? heu fet alguns avanços??????
jo nohe fet res mes... pero el dia 26 tinc hora a pronovias... a veure k tal.... jejejjeje

petonets a totesssss!!!!!
Imatge
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: Amelie » ds. set. 12, 2009 12:33 pm

lluneta29 ha escrit:Ei nuvia... tinc un vale que m'han enviat d'un fotògraf que fa video per 650 + iva, és de saragossa si vols et dono el vale. La pàgina web és: 222.gesycooreventos.com telf. 976385559. Me l'han enviat amb les invitacions per la desfilada de nuvis que fan a saragossa el dia 20 de setembre on desfilen: Rosa Clara, Two, La Sposa, Sant Patrick, Jesus Peiro, Woda, Aire i Alma novia. A mi em faria molta il.lusió anar-hi però el jordi no pot pq treballa, algú s'anima? Algú m'acompanya? És el dia 20 de Setembre, diumenge, a les 20.30. La invitació val per 4 persones si algú s'anima q m'ho digui... :-)ok: merci a totes...

Hole LLuneta!! A mi també m'ha arribat lo de l'entrada, per 4 persones més, segurament si que hi aniré, però tot depèn de la feina, si no hi ha cap canvi d'última hora hi podré anar sense problema, ja t'ho confirmaré. Si algú més s'anima ja ho sabeu!!! :-///:
Imatge
Amelie

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. set. 12, 2009 2:04 pm

Pq no he vist el missatge aquest del video que em deies lluneta??? escribiu massa cosa i em perdo!!!!

Primer farem ronda per Lleida, anirem mirant i ens esperarem a la fira per veure si els que ens agraden fan algun tipus de descompte per fira o aixi. Si al novembre no trobem video que ens acabi dagradar mirarem fora de Lleida... a veure si trobem algu que ens agradi i que estigui lliure!!!!! Per ara tenim cita la setmana vinent amb els de la Ise, a Juneda.

Avui vas de Boda Llunetaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Fes moltes fotos i a veure si et deixen penjar alguna de la nuvia!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Laia23 » ds. set. 12, 2009 7:34 pm

Holaaaa, bonesssss
Jo també soc del 2010, jejej ja he llegit una mica i veig que porteu molt de temps parlant del gran dia!!!
Nosaltres hem decidit durant aquests dies que ens casàvem l'any que ve. Em podrieu dir on fan bodes civils a lleida? ahir vam anar a mirar al mas del txep i ens va agradar bastant. I volem mirar a cal molí, però no sabem on mirar més.
Moltes gràcies a totes!!!!
Laia23

Entrades: 13
Membre des de: dv. set. 11, 2009 7:46 pm

EntradaAutor: PIKYS » ds. set. 12, 2009 8:30 pm

hola noies!!!

enhorabona a les noves!!!

Lluneta k ja estas de bodes!!! espero k et vagi mb i ja ens ensenyaras fotos

Nuvia el dijous vam anar a la MAriona i ens va agradar bastant i también fan video, pero no ens va donar temps de verel, em de quedar per un altre dia, et passen les hores mirant diferents albums. Ara dimarts anirem al Pou a vere q tal, i dp al teu i entre els 3 n'eligirem un i una cosa menys.

Miriam!!! com va el moreno??? tu rai k estas de relax i les altres per aqui, pero tot ens arrribara a nosaltres jeje, disfruteu molt

k tal les mestres??? preparades per l'arribada de la canalla??? fa mandra amb lo b k sestava ara sense nens jejeje, bueno que us vagi mb a totes.

Passeu un bon diumenge!!!
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dg. set. 13, 2009 6:06 pm

Hola ahir vaig estar de bodes d'uns amics i jooo,,, quines ganetes que entren!!!! a més va ser una boda plan de detalls super bunica!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 6:16 pm

NUVOLET ha escrit:Hola ahir vaig estar de bodes d'uns amics i jooo,,, quines ganetes que entren!!!! a més va ser una boda plan de detalls super bunica!!!

Explica, explica, que aixi anirem agafant idees!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 7:59 pm

NUVOLET ha escrit:Encara que sigui nova sol et vui dir qeu molts anims lluneta!!! :-///: :-///:

Moltes gràcies nuvolet!!!!! :-) I benvinguda al foro fleuma!!! jajajaja estem com un llum i xarrem pels descosits però ens ho passem la mar de bé!!! Així que et pots passar per aquí quan vulguis. Jo quan vaig entrar al foro faltava més de 2 anys per la meva boda i ara només queden 8 mesets... bufff!!!! =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:05 pm

NUVOLET ha escrit:Hola ahir vaig estar de bodes d'uns amics i jooo,,, quines ganetes que entren!!!! a més va ser una boda plan de detalls super bunica!!!

On vas anar?? Jo vaig anar al Palau de Margalef, es casava ma germà i nenes, tot perfectíssim... boníssim, genial, molt bonic el lloc i els focs d'artifici també!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Però va passar una cosa que suposo que ara ja han aprés la lliçó - ho dic per les que van al palau - i és que amb la tempesta, va caure un llamp al transformador que dona llum al palau i ens vem quedar sense llum unes dues hores!!!! No estaven preparats per això ii van tardar molt a donar-los la llum... però vam sopar super bé i molt romàntic a la llum de les veles. :-) Al final tot va acabar bé, però els pobres nuvis no ho van passar massa bé, i em va saber molt de greu. Avui stik agotadíssima!!!! No puc amb la meva ànima!!! Hem dormit 4 horetes... Però ara ficaré una foto a les meves nenes que m'estimo molt pq vegeu i demà més... Ah ! per cert... em van tocar els nuvis!!! Amb la meva cançó preferida de dirty dancing... no puc demanar més... va ser PERFECTA!! i els nuvis anaven guapíssims!!!! guapíssims!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:07 pm

nuvia2010 ha escrit:

Explica, explica, que aixi anirem agafant idees!!!

el preludi de la teva boda- la de mon germà- va ser genial nuvia!!! En serio... no és pot demanar més!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ja us contaré i us ensenyaré fotos, en tenim una porrada... ::love:: ::love:: Ah! Per cert, aquesta setmana intentem quedar ok? Així us explico en directe... :-) Si voleu es clar!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants