Autor: torsaeann » dv. set. 11, 2009 12:01 pm

Autor: torsaeann » dv. set. 11, 2009 12:03 pm

Autor: torsaeann » dv. set. 11, 2009 12:03 pm

Autor: laiac » dv. set. 11, 2009 7:24 pm

Autor: laiac » dv. set. 11, 2009 7:33 pm

Autor: nur_jor » dv. set. 11, 2009 9:21 pm

Autor: torsaeann » ds. set. 12, 2009 9:12 am

Autor: tara » ds. set. 12, 2009 5:14 pm

Autor: tara » ds. set. 12, 2009 5:19 pm

Autor: laiac » ds. set. 12, 2009 8:31 pm

Autor: Giss » ds. set. 12, 2009 9:10 pm

Autor: blackmamba » ds. set. 12, 2009 10:09 pm
torsaeann ha escrit:Black, com està el teu papi? i la feina que tal?
Un petonet

Autor: blackmamba » ds. set. 12, 2009 10:10 pm
nur_jor ha escrit:Hola ninetes!! Com ha anat la Diada??
Ais, jo m'he passat el dia preparant cosetes pel dilluns, que si retallar unes lletres per un mural.. que si acabar d'enllestir les programacions... que si arreglar-me la bata... ais!! Ja no queda res pel 14!
I a sobre, amb tota la feinada que tinc m'he viciat als jocs del facebook, jajajaaj!! Sóc un cas perdut!!
Laiac, espero que tot i les diferencies amb el sogre, puguis disfrutar de la festa que amb tanta ilusió li has preparat al teu maridet!! I demà a sopar a l'Encanteri?? Que bé nena!! Que vagi tot molt bé!
Happiness, el dia 19 sorpreseta?? Ais... que deuràs ser!! jejeje! Ara et responc al mail de les invis!
Estiu, ja deus estar a Tarrega... que vagi molt bé!! És molt xula aquesta festa!!
Giss i Elxa, com estan els vostres ninos?
Tara, que tal per l'Emperatriz?
Torsaeann, com va tot?
Black, Papallona, com es prepara el finde?
Un petonas a totes les ninetes!! Passeu un bon cap de setmana!!!!!

Autor: blackmamba » ds. set. 12, 2009 10:13 pm
laiac ha escrit:Ninetessssssssss!!!!!!!
com esteu!!!!!!!!!!! ja veig que totes devem tenir cosetes a fer eeeeeeee!!!!
només entro un momentet abans de marxar cap a l'encanteri a sopar, el meu nen en té ganes perque diu que fa 30 anys i es el seu cumple i vol anar a sopar a algun lloc, però jo noies, no sé que em passa, ara ja em començo a preocupar, fa molts dies que estic tot el dia cansada, marejada i amb son....és normal???? sé que no descanso gaire, però tan com per estar així de malament????? ara mateix tancaria els ulls i m'adormiria...........vaja...nu sé!!!!
no res ninetes!!! us dono un petó generalitzat a totes d'acord???penso molt en vosaltres!!!!!!!!!
avui he tingut dinar a casa els sogres...ells, tan tranquils com si res hagués passat!!!! ja explicaràs tara!!!!!po weno...ja passo!!!!!
MOLTS PETONETS A TOTEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Autor: blackmamba » ds. set. 12, 2009 10:15 pm
Giss ha escrit:Hola boniques!!! què tal el finde? jo bé... descansant... amb la family... i preparant material pel dilluns!
Aix tinc moltes ganes de veure-us, però aquesta setmana també la tinc una mica chunga... L'únic dia que tinc lliure és el dimecres, però aprofitaré per anar a pronovias amb la mami, que ja tinc mono d'emprovar-me més vestits! la veritat és que m'agradaria decidir-me aviat, perquè ara a l'octubre ve el meu cumple i voldria que em regalessin les arracades i les sabates, així que si tinc ja el vestit podré veure l'estil que em queda millor, sinó nanai de la china... m'hauré d'esperar.
Bé, he pensat que si us va bé a alguna podríem quedar el dilluns una estoneta, que és el dia a part del dimecres que estic més lliure. Surto a les 18.00 així que si voleu fem un cafetonet al Viena un ratet i així ens veiem, si us sembla bé... ja direu alguna cosa! ah! i hauriem de parlar de la comanda de la web del julio!!! que ho anem deixant... i jo voldria demanar-ho lo abans possible.
Bueno guapis, encara queda el diumenge per davant... que ho passeu molt bé!
Un petonet molt gran per a totes: Laia, tara, torsaeann, nur, eli, papallona, black, estiu y Happiness!!!

Autor: blackmamba » ds. set. 12, 2009 10:17 pm

Autor: blackmamba » ds. set. 12, 2009 10:18 pm

Autor: Giss » dg. set. 13, 2009 9:22 am

Autor: laiac » dg. set. 13, 2009 9:46 am