en q fechas mirareis el vestido?

bodes 10!

EntradaAutor: Pacresol » ds. abr. 25, 2009 10:27 am

Bueno ya van contestando, haber St. patrik en mataro lo puedes encontrar en AB DOMINGUEZ NOVIAS, CL. SAN BENET 69, MATARO, esta es la web:
http://www.sanpatrick.com/sp2009/indexSp2009.html

luego el AIRE las tiendas son en BArcelona, via augusta, 32 y Ctro. Comercial Gran Via, 2 Cl. Gran via, nº 75, esta es la web:
http://www.airecollection.es/

Espero que te sirva de ayuda, a una mala como en la web de Aire te sale el numero de telefono puedes llamar y preguntar si tienen alguna tienda por Mataro nose....

Espero que te sirva de ayuda lo poco que te puedo aportar yo...
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

Re: en q fechas mirareis el vestido?

EntradaAutor: neus29 » ds. set. 12, 2009 9:00 pm

hola a totes¡¡¡¡¡ jo em caso al setembre de 2010 i començare de cara a finals de febrer a mirar el vestit, jo crec ke vaig amb temps no? a mes hu vull mirar amb calma perke vull aanar a varios llocs, ke en penseu? o es millor kedarse amb un? es que una amiga meva m´ ha recomanat ke no miri al molts llocs perque sino tindre molts dubtes.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: montseijordi » dg. set. 13, 2009 12:33 am

neus29 ha escrit:hola a totes¡¡¡¡¡ jo em caso al setembre de 2010 i començare de cara a finals de febrer a mirar el vestit, jo crec ke vaig amb temps no? a mes hu vull mirar amb calma perke vull aanar a varios llocs, ke en penseu? o es millor kedarse amb un? es que una amiga meva m´ ha recomanat ke no miri al molts llocs perque sino tindre molts dubtes.

nena, tu mira i remira, i quan trobis el teu pares q si no et tornaras boja amb tants vestits eh? ara ja han sortit les col·leccions dl 2010, ja pots come´nçar no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Amelie » dv. set. 18, 2009 8:16 pm

Hola Guapíssimes!!

Jo hem caso al Maig i tinc pensar anar el mes que ve al ataqueeeeee!!! Perquè sino crec que no tindré temps i després aniré a tope de feina! De fet ja tinc tots els catàlegs de les botigues que m'interesen a Lleida. Ape que ja ho tenim aquí!!!
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: neus29 » ds. set. 19, 2009 1:01 pm

felcititats amelie¡¡¡¡¡¡ ets de lleida capital? jo em caso el dia 4 de setembre de 2010.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant