"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 13, 2009 10:26 am

blackmamba ha escrit:Per cert Ninetes!!!!

Avui he anat de compres i a l'Eroski he trobat allò del que vam estar parlant l'altre dia... i ho he comprat!!!! jajajajajajajaja

12 euros m'ha costat!!!!!

A veure si ho puc provar aquesta nit..... jijijijijijijijijij

Ja us explicaré!!!! juju

Un petó a totes ninetes guapes!!!!!!!!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: :-()-) ::love:: :-()-) ::love:: :-()-)

jajajajajaj nineta on has comprat?
Es que jo també vull però no vull entrar amb una farmàcia em fa cosa......
Un petonet i ja explicaràs¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 13, 2009 10:30 am

Bon dia Ninetes meves¡¡¡¡¡¡
Per mi si¡¡¡¡¡¡
Quedem el dilluns al viena?
Jo sortiré a les 17.00 hores de la feina i puc anar cap al viena, així no faig molts viatges amb el cotxe¡¡¡¡¡¡¡¡
Hi haurà algú a les 17.15 al viena?
Ja direu alguna cosa oks?

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 11:10 am

Giss ha escrit:Black! guapi! pues yo por mi si, porqué salgo a las 18.00 y no tengo nada que hacer, pero los demás dçías tengo repaso... pero claro, a las 18.00 salgo eh? así que supongo que llegaré a las 18.10 aunque a lo mejor salimos un poco antes y entonces llego a las 18.00... bueno, a ver si alguna más se anima y quiere quedar un poco antes para que así puedas llegar tu antes no?

Muack!

Ok!!!!

Pues ya nos vemos allí.

La torsaeann ha dicho que ella también puede, así que ya saldré a las 17h y me iré para allí!!!! ok????

que guai, que mañana nos vemos!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 11:12 am

laiac ha escrit:nineteeeeeeees!!!!!!!

que guai!!! he descobert que desde el meu llit al pis de dalt tinc conexió, i ara estic tirada damunt amb el portatil...jijiji!!!!1

ostres, avui toca monòleg black-giss...me n'alegro de que estigueu bé guapissimes!!!!jo encara no acabo d'estar bé...he obert fa poc els ulls, però crec que us diré algo i aniré a dormir un ratet més...aquests dies no he parat, i necessito tranquil·litat!!!!!tot això.....avui ens toca unes quantes horetes de cotxe!!!!!!!he agafat l'hotel allí mateix, a Caste´lló d'Empuries!!!!!!i al final li deixen plegar abans, així que no arribarem tan tard!!!!!tot i que aquest matí s'ha adormit!!

i demà el regal........esperem almenys qe no plogui!!!! és per axò ninetes que jo no arribo a les 6 al viena!!!!suposo que anirem baixant xino xano des de l'empordà i arribarem a la nit aquí!!!!!però vosaltres quedeu i xarreu molt!!!!!!

BLACK!!!!!!!!T?HO HAS COMPRAT!!!!!!!!jo tmbé vull, i sabeu què em diu ell??? que passa que ho faig bé i necessites algo més??????? és més tontu!!!!!!!!!!!! ahir mateix li vaig dir que casi totes ho havieu provat, jo m'ho vull comprar!!!!!

i l'ENCANTERI ninetes!!!!ja us explicaré quan qedem un dia...el solomillo boniiiiiiiissim....mmmm una bola de foie allà damunt!!!però com a restaurant, en comparació a abans...!!!!! però hi havia una noia molt maca...la maria es joveneta???? es diu maria no???

patunets...i decideixo si torno a dormir o no.......

Nena!!!!

Així q el sopar molt bé, no??? que guai!!!

Al final no has dit res de si pot ser un baby o no... jijijijijiji :P

Pos ell q digui el q vulgui, no es tracta de que ho facin millor o pitjor sino que això se suposa q ajuda a que sigui millor o diferent.. es per variar!!! aixi q si t'ho vols comprar compra-t'ho!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 11:14 am

torsaeann ha escrit:
blackmamba ha escrit:Per cert Ninetes!!!!

Avui he anat de compres i a l'Eroski he trobat allò del que vam estar parlant l'altre dia... i ho he comprat!!!! jajajajajajajaja

12 euros m'ha costat!!!!!

A veure si ho puc provar aquesta nit..... jijijijijijijijijij

Ja us explicaré!!!! juju

Un petó a totes ninetes guapes!!!!!!!!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: :-()-) ::love:: :-()-) ::love:: :-()-)

jajajajajaj nineta on has comprat?
Es que jo també vull però no vull entrar amb una farmàcia em fa cosa......
Un petonet i ja explicaràs¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡

Jajajajaja, doncs ho he comprat a l'Eroski del Parc Central, al super!!! al pasillo on hi ha els tampax i les cremes i aquestes coses hi havia una prestatgeria plena!!!! i vaig dir ostres!!! doncs m'ho compro!!! i el meu xicot flipava xDDDDD

Jo ja ho he provat.... jijijij, demà us explicooooooooo

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 11:15 am

torsaeann ha escrit:Bon dia Ninetes meves¡¡¡¡¡¡
Per mi si¡¡¡¡¡¡
Quedem el dilluns al viena?
Jo sortiré a les 17.00 hores de la feina i puc anar cap al viena, així no faig molts viatges amb el cotxe¡¡¡¡¡¡¡¡
Hi haurà algú a les 17.15 al viena?
Ja direu alguna cosa oks?

Mua¡¡¡¡¡

Guapa!!!! jo també surto a les 17h!!!! potser no en punt però més o menys!!!!! així q jo quan surti me'n vaig directa al viena!!!! trigo res, xq estic a constantí!!!!!!

demà quedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

quines ganes q tinc de veure-us!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dg. set. 13, 2009 12:05 pm

Ei, hola ninetes1

hem anat una estona al mercat, pero hem marxat correns, uns trons...

Jo dema tambe m'apunto, haviem d'anar a ikea i emperatriz, pero hi anirem dimatrs, aixi que ens veiem a les 17, al viena!!!!!!!!

Us trobo a faltarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Black, nena ja ens explicaras que tal la teva experiencia!

laiac, que vagi molt be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gis esta mejor tu niño!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dg. set. 13, 2009 1:52 pm

NINETESSSSSS!!!!

HEU VIST QUIN DIAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! trons...llamps...pluja!!!!que guaiiiiiiiiiii..........i després li haig de dir per marxar cap a la costa brava...que bunic!!!!!jijjjijjijijij....a més, havia de plegar ja, i resulta que amb la pluja i tot s'han trobat saturats d'accidents, de feina, i de tot.....i al final ves a saber quan plegarà......buffffff!!!!! així que dinaré jo soleta...he vist que en un canal cutre de la tela ha començat una peli que sé que fa temps em va agradar, "las flores de harrison" us sona????fa plorar així que.....

Ja veig que demà quedareu.........pos a veure si quedem un altre dia aquesta setmana també........que jo també tinc monooooo!! i us trobo a faltaaaaaaaaaaaaaarrr eeeeee!!!! i si no quedeu...em recluiré a casa i em centraré en començar la crònica, que ja toca!!!!

avui estic algo millor....però encara una mica marejada i amb son..no sé!!!ahhh i ho sento....NO SEREU TIETES!!!!!!ja m'ha vingut l'amiga........BLACK...t'hauràs d'esperar a tenir el títol oficial per part meva!!!!jijijiji!!!!però hauré d'anar al metge!!!

VAig a menjar algo............com va el diumenge??????????!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 2:37 pm

tara ha escrit:Ei, hola ninetes1

hem anat una estona al mercat, pero hem marxat correns, uns trons...

Jo dema tambe m'apunto, haviem d'anar a ikea i emperatriz, pero hi anirem dimatrs, aixi que ens veiem a les 17, al viena!!!!!!!!

Us trobo a faltarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Black, nena ja ens explicaras que tal la teva experiencia!

laiac, que vagi molt be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gis esta mejor tu niño!!!!!!

Nena!!!! ens veiem demà doncs!!!!

I si, no pateixis q ja us ho explico!!! jejejeje

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 2:39 pm

laiac ha escrit:NINETESSSSSS!!!!

HEU VIST QUIN DIAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! trons...llamps...pluja!!!!que guaiiiiiiiiiii..........i després li haig de dir per marxar cap a la costa brava...que bunic!!!!!jijjjijjijijij....a més, havia de plegar ja, i resulta que amb la pluja i tot s'han trobat saturats d'accidents, de feina, i de tot.....i al final ves a saber quan plegarà......buffffff!!!!! així que dinaré jo soleta...he vist que en un canal cutre de la tela ha començat una peli que sé que fa temps em va agradar, "las flores de harrison" us sona????fa plorar així que.....

Ja veig que demà quedareu.........pos a veure si quedem un altre dia aquesta setmana també........que jo també tinc monooooo!! i us trobo a faltaaaaaaaaaaaaaarrr eeeeee!!!! i si no quedeu...em recluiré a casa i em centraré en començar la crònica, que ja toca!!!!

avui estic algo millor....però encara una mica marejada i amb son..no sé!!!ahhh i ho sento....NO SEREU TIETES!!!!!!ja m'ha vingut l'amiga........BLACK...t'hauràs d'esperar a tenir el títol oficial per part meva!!!!jijijiji!!!!però hauré d'anar al metge!!!

VAig a menjar algo............com va el diumenge??????????!

No podràs venir demà???? jops!!!

Així q no serem tietes, jajajaja. bueno, diuen que tot arriba!!!! jajajajajaja

Doncs ves al metge, com et vaig dir potser és una mica d'anèmia o algo!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dg. set. 13, 2009 4:32 pm

hola ninetes!! kin pont montant mobles uff ufff... avui hem fet relax.. i com ens va arribar el pedido de vistarprint hem estant fent cosetes per la boda els dos juntets jo estava super happy!!!!

aix us trobo a faltarrrrrrrrrrrr

he vist que feu kedadaaaaaaaaaaaaa.. jo surto a les 21.. aixi que res de res. pufff si kedeu algun dia pel matí m'apuntuuuuuuuu

laiaccccc ara si he connetada desde el llit .. kin luxeeeeeeeee..
black.. aixi que l'has probat jejejej no vas trigarrrrrrrrr ehhhhhh
Giss demà el gran diaaaaaaaaa a vere com t'estrenessssssssssssss
happi com va anar el ikea?????????

petonets a totessssssssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 13, 2009 4:41 pm

Ninetes...com esteuuu?? veig per aqui que hi han ànims de tota mena, no???

Tara,...estàs bè??? que t'ha passat??? aix...sembla que últimament només tenim disgustos i això no pot ser eeehh???? :-()-)

Laiac...ja saps el que necessites, no??? visita al metge i a veure que passa. I tranquilitat i bons aliments. No et capfiquis amb el tema "sogres" i fora...fes la teva i deixal's estar.

Giss i Nur...molta sort el 1r dia de classe i molts ànims!!!
Per cert, jo demà no puc quedar pq tinc repàs tota la tarda fins a les 20:00 i desprès vaig al gym. Així que encara que hi han dies que plego més aviat i els nens tampoc comencem tots aquesta setmana...doncs a veure si és possible que quedem totes i ens fiquem al dia.

Ninetes....encara que he estat desconectada aquests dies avui estic baldada i pretenc estar al sofà tooooooota la tarda!!!!!de fer res i dormir...jijijiji.

Així que us envio petonets a totes i res, desprès si puc em conecto...k??? a passar bon diuemnge!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dg. set. 13, 2009 6:26 pm

ninetessssssssssssss

estem liats amb la boda civil.......... aixxxxxxxx.. laiacccccccc o algunaaaaaaaaaa, kines parts hem de seguirrrrrr??????????

esteu de panxingg ehhhhhhhh.. elxa sisi. vaig vore el teu sms.. jo también estava currant neni....

buno a veure si alguna pot kedar algun matí....

taraaaa que t'ha passat??????????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. set. 13, 2009 6:30 pm

ninetesssssssss

queja he baixat dels 10 mesossssssssssssssssssss

aix aixxxxxxxxxxxx
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 6:49 pm

Papallona* ha escrit:hola ninetes!! kin pont montant mobles uff ufff... avui hem fet relax.. i com ens va arribar el pedido de vistarprint hem estant fent cosetes per la boda els dos juntets jo estava super happy!!!!

aix us trobo a faltarrrrrrrrrrrr

he vist que feu kedadaaaaaaaaaaaaa.. jo surto a les 21.. aixi que res de res. pufff si kedeu algun dia pel matí m'apuntuuuuuuuu

laiaccccc ara si he connetada desde el llit .. kin luxeeeeeeeee..
black.. aixi que l'has probat jejejej no vas trigarrrrrrrrr ehhhhhh
Giss demà el gran diaaaaaaaaa a vere com t'estrenessssssssssssss
happi com va anar el ikea?????????

petonets a totessssssssssssssss

Ostres papallona!!!! t'has passat el pont muntant mobles???? jops!!! jejejejeje

I demà no podràs venir?? jops... jo pels matins no puc cap dia... fins les 17h res de res!!!

mua guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 6:50 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...com esteuuu?? veig per aqui que hi han ànims de tota mena, no???

Tara,...estàs bè??? que t'ha passat??? aix...sembla que últimament només tenim disgustos i això no pot ser eeehh???? :-()-)

Laiac...ja saps el que necessites, no??? visita al metge i a veure que passa. I tranquilitat i bons aliments. No et capfiquis amb el tema "sogres" i fora...fes la teva i deixal's estar.

Giss i Nur...molta sort el 1r dia de classe i molts ànims!!!
Per cert, jo demà no puc quedar pq tinc repàs tota la tarda fins a les 20:00 i desprès vaig al gym. Així que encara que hi han dies que plego més aviat i els nens tampoc comencem tots aquesta setmana...doncs a veure si és possible que quedem totes i ens fiquem al dia.

Ninetes....encara que he estat desconectada aquests dies avui estic baldada i pretenc estar al sofà tooooooota la tarda!!!!!de fer res i dormir...jijijiji.

Així que us envio petonets a totes i res, desprès si puc em conecto...k??? a passar bon diuemnge!!!!!

Ostres Happi!!!! una altra nineta que demà no podrà venir!!!! jops!!!!! doncs res, que vagi bé el repàs i el gym i ens veiem a la pròxima, no?????

Un petó guapa!!!! ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 6:53 pm

elxa ha escrit:Hola ninetes, que tal ha ido el finde-puente?
Nosotros no hemos hecho nada importante, hemos comido con la familia, y hemos salido con los amigos por ahí, poca cosa la verdad, ahora tamos en casa de panxing.
Ah! el nen ja està bé de la panxa, li va durar 2 dies així amb una miketa de mal i ja està, com no va volguer anar al metge no sabem que va ser, però diu que deu ser algo de l'altra vegada.......nuse, ara ja es troba bé.

Laiac nena hem sap greu akestos malos rollos.......anims wapa, cuidat molt, fes repós que bé molt bé i descansa amb el teu home.

Tara y tu? he leido por ahí que has tenido algun mal rollo también no? aix........aix.........ya nos explicarás, ptons wapa y ánimo.

Nur y Giss mañana empieza la gran batalla, niños y más niños, que vaya muy bien en vuestro primer dia.

Happiness que tal? nosaltres també fem panxing & sofa avui, tarda de descans........

Black que tal va ese curro nuevo? y tu papi que tal?

torsaeann wapi que t'expliques, fa dies que nos ens veiem!!!!! que tal tot?

estiu que tal per tàrrega? heu fet gresca?

Papallona nena viste mi sms? estaba en el dentista cuando me llamaste!

He vist que demà hi ha kedada, jo en principi si que vindré si tinc fet tot lo previst demà al matí (ensenyament-sindicat-inem) la tarda la tindré lliure així que m'aproparé al viena, ja ho confirmo demà.

Ptons ninetes!!!!!! marxo una estoneta amb el nen al sofá....més tard entraré a veure-hos.

Elxa!!! tu como yo, me encantan los domingos de panxing!!!! jejejejeje, com mi nene y/o la family!!!!!

El curro genial, la verdad, a ver si dura!!!!! y mi papi mejor, la verdad, ahora seguramente nos pondremos a ver una peli con él!!!! a ver si la aguanta entera, jejejeje.

A ver si mañana nos vemos pues!!!!!

un kiss!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 6:55 pm

Papallona* ha escrit:ninetesssssssss

queja he baixat dels 10 mesossssssssssssssssssss

aix aixxxxxxxxxxxx

Guapa!!!! felicitats!!!!!!!!!!!

jo d'aquí una week 11 mesets ja!!! d'aquí res serem al Nadal.. i ja estarem al 2010!!!!! la boda de la tara estarà al caure... i aviat les de totes!!!!

quines ganes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que els marcadpors corren q no vegis!!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooooooo *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 13, 2009 7:53 pm

Bueno ninetes¡¡¡¡Demà a les 17.00 cap al viena oks?

Fins demà¡¡¡¡¡¡
Quines ganes¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 7:55 pm

torsaeann ha escrit:Bueno ninetes¡¡¡¡Demà a les 17.00 cap al viena oks?

Fins demà¡¡¡¡¡¡
Quines ganes¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡

Ok nena!!!! ens veiem demà!!!!

Si al final no hi hagués quedada (esperm que no sigui el cas!!!) envieu-me un sms al mòbil please!!!!!

fins demà!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant