elxa ha escrit:Hola ninetes, que tal ha ido el finde-puente?
Nosotros no hemos hecho nada importante, hemos comido con la familia, y hemos salido con los amigos por ahí, poca cosa la verdad, ahora tamos en casa de panxing.
Ah! el nen ja està bé de la panxa, li va durar 2 dies així amb una miketa de mal i ja està, com no va volguer anar al metge no sabem que va ser, però diu que deu ser algo de l'altra vegada.......nuse, ara ja es troba bé.
Laiac nena hem sap greu akestos malos rollos.......anims wapa, cuidat molt, fes repós que bé molt bé i descansa amb el teu home.
Tara y tu? he leido por ahí que has tenido algun mal rollo también no? aix........aix.........ya nos explicarás, ptons wapa y ánimo.
Nur y Giss mañana empieza la gran batalla, niños y más niños, que vaya muy bien en vuestro primer dia.
Happiness que tal? nosaltres també fem panxing & sofa avui, tarda de descans........
Black que tal va ese curro nuevo? y tu papi que tal?
torsaeann wapi que t'expliques, fa dies que nos ens veiem!!!!! que tal tot?
estiu que tal per tàrrega? heu fet gresca?
Papallona nena viste mi sms? estaba en el dentista cuando me llamaste!
He vist que demà hi ha kedada, jo en principi si que vindré si tinc fet tot lo previst demà al matí (ensenyament-sindicat-inem) la tarda la tindré lliure així que m'aproparé al viena, ja ho confirmo demà.
Ptons ninetes!!!!!! marxo una estoneta amb el nen al sofá....més tard entraré a veure-hos.
Elxa!!! tu como yo, me encantan los domingos de panxing!!!! jejejejeje, com mi nene y/o la family!!!!!
El curro genial, la verdad, a ver si dura!!!!! y mi papi mejor, la verdad, ahora seguramente nos pondremos a ver una peli con él!!!! a ver si la aguanta entera, jejejeje.
A ver si mañana nos vemos pues!!!!!
un kiss!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa