NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:07 pm

lluneta29 ha escrit:
NUVOLET ha escrit:Hola ahir vaig estar de bodes d'uns amics i jooo,,, quines ganetes que entren!!!! a més va ser una boda plan de detalls super bunica!!!

On vas anar?? Jo vaig anar al Palau de Margalef, es casava ma germà i nenes, tot perfectíssim... boníssim, genial, molt bonic el lloc i els focs d'artifici també!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Però va passar una cosa que suposo que ara ja han aprés la lliçó - ho dic per les que van al palau - i és que amb la tempesta, va caure un llamp al transformador que dona llum al palau i ens vem quedar sense llum unes dues hores!!!! No estaven preparats per això ii van tardar molt a donar-los la llum... però vam sopar super bé i molt romàntic a la llum de les veles. :-) Al final tot va acabar bé, però els pobres nuvis no ho van passar massa bé, i em va saber molt de greu. Avui stik agotadíssima!!!! No puc amb la meva ànima!!! Hem dormit 4 horetes... Però ara ficaré una foto a les meves nenes que m'estimo molt pq vegeu i demà més... Ah ! per cert... em van tocar els nuvis!!! Amb la meva cançó preferida de dirty dancing... no puc demanar més... va ser PERFECTA!! i els nuvis anaven guapíssims!!!! guapíssims!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Que wayyyyyyyyyy!!!! FOTOS FOTOS!!!! I mon cosi que tal??? Va desafinar gaire o es va portar be???
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:08 pm

Laia23 ha escrit:Holaaaa, bonesssss
Jo també soc del 2010, jejej ja he llegit una mica i veig que porteu molt de temps parlant del gran dia!!!
Nosaltres hem decidit durant aquests dies que ens casàvem l'any que ve. Em podrieu dir on fan bodes civils a lleida? ahir vam anar a mirar al mas del txep i ens va agradar bastant. I volem mirar a cal molí, però no sabem on mirar més.
Moltes gràcies a totes!!!!

benvinguda... que jo sapigui bodes civils en fan a la fonda i al resquitx -la finca la boscana- i al palau de margalef... no sé on més... :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:08 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
NUVOLET ha escrit:Hola ahir vaig estar de bodes d'uns amics i jooo,,, quines ganetes que entren!!!! a més va ser una boda plan de detalls super bunica!!!

On vas anar?? Jo vaig anar al Palau de Margalef, es casava ma germà i nenes, tot perfectíssim... boníssim, genial, molt bonic el lloc i els focs d'artifici també!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Però va passar una cosa que suposo que ara ja han aprés la lliçó - ho dic per les que van al palau - i és que amb la tempesta, va caure un llamp al transformador que dona llum al palau i ens vem quedar sense llum unes dues hores!!!! No estaven preparats per això ii van tardar molt a donar-los la llum... però vam sopar super bé i molt romàntic a la llum de les veles. :-) Al final tot va acabar bé, però els pobres nuvis no ho van passar massa bé, i em va saber molt de greu. Avui stik agotadíssima!!!! No puc amb la meva ànima!!! Hem dormit 4 horetes... Però ara ficaré una foto a les meves nenes que m'estimo molt pq vegeu i demà més... Ah ! per cert... em van tocar els nuvis!!! Amb la meva cançó preferida de dirty dancing... no puc demanar més... va ser PERFECTA!! i els nuvis anaven guapíssims!!!! guapíssims!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Que wayyyyyyyyyy!!!! FOTOS FOTOS!!!! I mon cosi que tal??? Va desafinar gaire o es va portar be???

ton cosí és el cantant aquell que va amb dos noies més? El que està taaaaaaaaaan boooo???? :.0.-0.:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:09 pm

Fare lo possible per poder quedar, en tinc mooooooooooltes ganes!!! Començo a estar nerviosa de veritat i encara falten 6 mesos!!! Ma tieta ja te un quants vestits dels que va demanar a la tenda!!!! AAAAAAAARGGGGGGGG!!!!!!!!!!!! quan acabin les obres triare el vestit!!!! QUINES GANES!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:10 pm

Amelie ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Ei nuvia... tinc un vale que m'han enviat d'un fotògraf que fa video per 650 + iva, és de saragossa si vols et dono el vale. La pàgina web és: 222.gesycooreventos.com telf. 976385559. Me l'han enviat amb les invitacions per la desfilada de nuvis que fan a saragossa el dia 20 de setembre on desfilen: Rosa Clara, Two, La Sposa, Sant Patrick, Jesus Peiro, Woda, Aire i Alma novia. A mi em faria molta il.lusió anar-hi però el jordi no pot pq treballa, algú s'anima? Algú m'acompanya? És el dia 20 de Setembre, diumenge, a les 20.30. La invitació val per 4 persones si algú s'anima q m'ho digui... :-)ok: merci a totes...

Hole LLuneta!! A mi també m'ha arribat lo de l'entrada, per 4 persones més, segurament si que hi aniré, però tot depèn de la feina, si no hi ha cap canvi d'última hora hi podré anar sense problema, ja t'ho confirmaré. Si algú més s'anima ja ho sabeu!!! :-///:

Jo si no s'apunta ningú mes a anar amb mi passaré d'anar-hi, el jordi treballa i no sé qui més podrà anar amb mi :-( :-( :-( :-( :-( amb le ganes que tenia... en fi...
X cert, ja [size=150]hi ha la botiga aire a lleida!!!!!!!!!!!!!![/size] Està tot a punt per estrenar-la.............. algú s'apunta a mirar vestits, són els meus preferits?!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:10 pm

On vas anar?? Jo vaig anar al Palau de Margalef, es casava ma germà i nenes, tot perfectíssim... boníssim, genial, molt bonic el lloc i els focs d'artifici també!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Però va passar una cosa que suposo que ara ja han aprés la lliçó - ho dic per les que van al palau - i és que amb la tempesta, va caure un llamp al transformador que dona llum al palau i ens vem quedar sense llum unes dues hores!!!! No estaven preparats per això ii van tardar molt a donar-los la llum... però vam sopar super bé i molt romàntic a la llum de les veles. :-) Al final tot va acabar bé, però els pobres nuvis no ho van passar massa bé, i em va saber molt de greu. Avui stik agotadíssima!!!! No puc amb la meva ànima!!! Hem dormit 4 horetes... Però ara ficaré una foto a les meves nenes que m'estimo molt pq vegeu i demà més... Ah ! per cert... em van tocar els nuvis!!! Amb la meva cançó preferida de dirty dancing... no puc demanar més... va ser PERFECTA!! i els nuvis anaven guapíssims!!!! guapíssims!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*[/quote]

ton cosí és el cantant aquell que va amb dos noies més? El que està taaaaaaaaaan boooo???? :.0.-0.:[/quote]

PERDONA, ES GUAPO PQ ES FAMILIA MEVA, AMOR...
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:11 pm

nuvia2010 ha escrit:Fare lo possible per poder quedar, en tinc mooooooooooltes ganes!!! Començo a estar nerviosa de veritat i encara falten 6 mesos!!! Ma tieta ja te un quants vestits dels que va demanar a la tenda!!!! AAAAAAAARGGGGGGGG!!!!!!!!!!!! quan acabin les obres triare el vestit!!!! QUINES GANES!!!!

Jo també vull quedarrrrrrrrrrr, tiaaaaaaaaaaa!!! Us explicaré un munt d coses!!! En tinc moltes ganes!!!! Jo también començo a estar nerviosa, sobretot pq tothom ahir ens deia que seriem els següents, que anessim prenent apunts... i avui ho dèiem amb el jordi, que som els següents!!!!!!!!!!! Que això ja està aquíiiiiiiiiiiiii... i lo pitjor de tot... que no tenim gairebé res estalviat!!! Aixs mare meva!!! :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:12 pm

Princess, el problema es que es en Diumenge, si fos dissabte vindria sense pensarmho, el Julito ens portaria que te un amic alli i dsp ens portaria!!!!
Ja tho vaig dir fa mooooooooooooooolts mesos que on havia Rosa Clara anava la tenda de Aire, pero com mignoreu!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:13 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Fare lo possible per poder quedar, en tinc mooooooooooltes ganes!!! Començo a estar nerviosa de veritat i encara falten 6 mesos!!! Ma tieta ja te un quants vestits dels que va demanar a la tenda!!!! AAAAAAAARGGGGGGGG!!!!!!!!!!!! quan acabin les obres triare el vestit!!!! QUINES GANES!!!!

Jo també vull quedarrrrrrrrrrr, tiaaaaaaaaaaa!!! Us explicaré un munt d coses!!! En tinc moltes ganes!!!! Jo también començo a estar nerviosa, sobretot pq tothom ahir ens deia que seriem els següents, que anessim prenent apunts... i avui ho dèiem amb el jordi, que som els següents!!!!!!!!!!! Que això ja està aquíiiiiiiiiiiiii... i lo pitjor de tot... que no tenim gairebé res estalviat!!! Aixs mare meva!!! :-( :-( :-(

Si te dic lo que tenim nosaltres estalviat... tu tens el pis moblat... nosaltres ni aixo!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:13 pm

nuvia2010 ha escrit:On vas anar?? Jo vaig anar al Palau de Margalef, es casava ma germà i nenes, tot perfectíssim... boníssim, genial, molt bonic el lloc i els focs d'artifici també!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Però va passar una cosa que suposo que ara ja han aprés la lliçó - ho dic per les que van al palau - i és que amb la tempesta, va caure un llamp al transformador que dona llum al palau i ens vem quedar sense llum unes dues hores!!!! No estaven preparats per això ii van tardar molt a donar-los la llum... però vam sopar super bé i molt romàntic a la llum de les veles. :-) Al final tot va acabar bé, però els pobres nuvis no ho van passar massa bé, i em va saber molt de greu. Avui stik agotadíssima!!!! No puc amb la meva ànima!!! Hem dormit 4 horetes... Però ara ficaré una foto a les meves nenes que m'estimo molt pq vegeu i demà més... Ah ! per cert... em van tocar els nuvis!!! Amb la meva cançó preferida de dirty dancing... no puc demanar més... va ser PERFECTA!! i els nuvis anaven guapíssims!!!! guapíssims!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

ton cosí és el cantant aquell que va amb dos noies més? El que està taaaaaaaaaan boooo???? :.0.-0.:[/quote]

PERDONA, ES GUAPO PQ ES FAMILIA MEVA, AMOR...[/quote]

Jajaja pos li va estar cantant una cançó a la orella a ma germana, que es girava i li pegava un morreíllo!!! jajajaja què bo és ton cosí... pos lo més bonic va ser quan ell va cantar una cançó, Angel de Robbie Williams, a fora - quan ja havia acabat de ploure per cert- i a sobre d'ell els focs d'artifici... genial! Molt romàntic... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:14 pm

nuvia2010 ha escrit:Princess, el problema es que es en Diumenge, si fos dissabte vindria sense pensarmho, el Julito ens portaria que te un amic alli i dsp ens portaria!!!!
Ja tho vaig dir fa mooooooooooooooolts mesos que on havia Rosa Clara anava la tenda de Aire, pero com mignoreu!!!!

No t'ignorooooooooooooo!!! Jopeeeeeeeeeeeeeeeeee :-) Ja ho sabia però ara ja està del tot muntada i suposo que demà ja obren!!!!!!!!! Quina emoció!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:15 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Princess, el problema es que es en Diumenge, si fos dissabte vindria sense pensarmho, el Julito ens portaria que te un amic alli i dsp ens portaria!!!!

No t'ignorooooooooooooo!!! Jopeeeeeeeeeeeeeeeeee :-) Ja ho sabia però ara ja està del tot muntada i suposo que demà ja obren!!!!!!!!! Quina emoció!!!!!!!!!!! ::love::

Mencanten els dos vestits que hi ha al aparador!!!! sobretot el de pedreria!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:19 pm

QUE DAQUI NO RES COMENÇA EL 2010!!!!!!!!!!!!!! ANIREM A MOLTES BODES, SEREM MOLT FLEUMES I ENS FAREM UN FART DE PLORAR!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: PIKYS » dg. set. 13, 2009 8:19 pm

Hole nenes!!!

Lluneta aixi la boda va acabar be no?? lo important es que us ho passesseu b. I ara pues au les mirades cap a vosaltres si ja sou els seguents!! jejeje

Ja esta oberta la tenda de aire???? Buauuuu jo tambe hi vull anar, pq quan vaig estar a Mallorca la vaig vere i vaig entrar i em van donar el cataleg i ni ha de xulissims!!! buff la cosa ja s'atança!!

Nuvia a l'octubre ja observare aquest cosi teu, a vere si es tant guapo com dieu!!!jejeje

Bueno lluneta a vere si tens molta sort demà o dimarts quan hi hagi nomenaments, i tu nuvia que vagi be amb els nens. Que faras al final??? tutora también???

bueno nenes men vaig acabar de preparar les coses i a treure el dinar del congelador si no dinarem dema, i ja em vaig passar el divendres cuinant!! jejeje.

Que vagi be!!! una abraçada a totes
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:21 pm

Doncs mon cosi sera el que ens cantara la canço del vals!!! Cantara la del Divo, la de la miriametaaaaaaaaaaa!!! Es escoltarla i ficarme a plorar i quan senti que ens la canta ell!!!!!!!!! mare mevaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: PIKYS » dg. set. 13, 2009 8:23 pm

wooooh a mi també m'encanta, sem posa la pell de gallina!!!!
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:24 pm

La foto q us he dit...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:25 pm

nuvia2010 ha escrit:Doncs mon cosi sera el que ens cantara la canço del vals!!! Cantara la del Divo, la de la miriametaaaaaaaaaaa!!! Es escoltarla i ficarme a plorar i quan senti que ens la canta ell!!!!!!!!! mare mevaaaaaaaaaaa

Quina enveja que em feu!!! Nenes, tinc un temor moooooooooolt gran amb la meva boda que fins i tot tinc malsons, que sigui sosa... tinc amigues, si, però no sé com reaccionaràn en una boda, pq sóc la primera de la colla... em fa molta porrrrrrrrrr!!!! :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:26 pm

nuvia2010 ha escrit:Doncs mon cosi sera el que ens cantara la canço del vals!!! Cantara la del Divo, la de la miriametaaaaaaaaaaa!!! Es escoltarla i ficarme a plorar i quan senti que ens la canta ell!!!!!!!!! mare mevaaaaaaaaaaa

A mi también m'agrada mooolt aquesta cançó... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i el teu cosí canta de meravella!!! en serio... què fort que sigui el teu cosí... :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:26 pm

wowwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!! que guapos que anaveuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

Ara et fare preguntes, preguntes, preguntes!!!! Aquesta catifa que hi ha vermella??? La van ficar el teu germa i la cuñá???
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants