lluneta29 ha escrit:NUVOLET ha escrit:Hola ahir vaig estar de bodes d'uns amics i jooo,,, quines ganetes que entren!!!! a més va ser una boda plan de detalls super bunica!!!
On vas anar?? Jo vaig anar al Palau de Margalef, es casava ma germà i nenes, tot perfectíssim... boníssim, genial, molt bonic el lloc i els focs d'artifici també!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Però va passar una cosa que suposo que ara ja han aprés la lliçó - ho dic per les que van al palau - i és que amb la tempesta, va caure un llamp al transformador que dona llum al palau i ens vem quedar sense llum unes dues hores!!!! No estaven preparats per això ii van tardar molt a donar-los la llum... però vam sopar super bé i molt romàntic a la llum de les veles.
Al final tot va acabar bé, però els pobres nuvis no ho van passar massa bé, i em va saber molt de greu. Avui stik agotadíssima!!!! No puc amb la meva ànima!!! Hem dormit 4 horetes... Però ara ficaré una foto a les meves nenes que m'estimo molt pq vegeu i demà més... Ah ! per cert... em van tocar els nuvis!!! Amb la meva cançó preferida de dirty dancing... no puc demanar més... va ser PERFECTA!! i els nuvis anaven guapíssims!!!! guapíssims!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Que wayyyyyyyyyy!!!! FOTOS FOTOS!!!! I mon cosi que tal??? Va desafinar gaire o es va portar be???