NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:28 pm

L'altra foto... jo soleta...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:29 pm

Pensa que la nostra boda sera mooooooooooooooooooolt familiar. Ma tieta es la del vestit de nuvia, mon tiet el xofer de la limousine, mon cosi el cantant, una dels fotografs también es cantant al Palau, el bon rotllo que portem amb el fotograf, cada dos per tres estem al Palau fent algo... el problema es que som pocs convidats :(

Quew guapa i ben maquillada, nena!!! I set veu el cabell molt llarg!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:30 pm

nuvia2010 ha escrit:wowwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!! que guapos que anaveuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

Ara et fare preguntes, preguntes, preguntes!!!! Aquesta catifa que hi ha vermella??? La van ficar el teu germa i la cuñá???

La qualitat de les fotos no és molt bona pq me l'ha fet rebaixar de qualitat el foro però bno es pot veure més o menys i no serà per tant eh!!! Estic normaleta però una mica més arreglada...
X cert, el capella una mica bèstia en el seu discurs, va inculpar al govern de que hi hagués tants divorcis i va concloure dient que l'esglèsia sempre té la raó... ojo! Vaya discurset que ens va pegar i que va prohibir que filmes ningú... :-) La catifa vermella no en tinc ni idea però ja li preguntaré... l'esglèsia vaig fer fotos de les flors, stava molt ben adornada... les flors molt encertades i molt bé!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: PIKYS » dg. set. 13, 2009 8:32 pm

Que guapa!! joer quina enveja de cabell, a mi que no em creix ni a la de 3!!!! i el maquillatge tambe molt bé.

Nuvia!!! quin xollo de boda no?? tot queda a casa!!! jajajaja
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:32 pm

QUE WAYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!! QUINES GANES QUE SIGUI EL 27 DE MARÇ!!!!!!!!!!!! QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEE!!! ESTIC ESPITOSAAAAAAAAAAA!!!!

ANEM A PASSEJAR ELS GOSSETS QUE ELLS NO TENEN CULPA QUE JO ESTIGUI COM UNA CABRAAAAAAAAAA!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:32 pm

nuvia2010 ha escrit:Pensa que la nostra boda sera mooooooooooooooooooolt familiar. Ma tieta es la del vestit de nuvia, mon tiet el xofer de la limousine, mon cosi el cantant, una dels fotografs también es cantant al Palau, el bon rotllo que portem amb el fotograf, cada dos per tres estem al Palau fent algo... el problema es que som pocs convidats :(

Quew guapa i ben maquillada, nena!!! I set veu el cabell molt llarg!!!

És que tinc el cabell moooolt llarg, tiaaaaaaaaaaa no veus q no me'l volen tallar???????!!!! Jajaja fins dsps de les bodes de l'any que ve, res de res... :-) està bé, la perruquera va fer un bon treball, em smbla q aniré allí a fer-m'ho tot pq són genials!! La meva CUNYADA OFICIAL portava un pentinat xul.líssim bno tot va ser perfecte, ja us ho dic ara... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:33 pm

PIKYS ha escrit:Que guapa!! joer quina enveja de cabell, a mi que no em creix ni a la de 3!!!! i el maquillatge tambe molt bé.

Gràcies gràcies... bno marxo que els meus cosins encara volten per aki fins demà... demà parlem wuapes!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:33 pm

PIKYS ha escrit:Que guapa!! joer quina enveja de cabell, a mi que no em creix ni a la de 3!!!! i el maquillatge tambe molt bé.

Sips :-) sera molt familiar :) Magradaria fer una taula Foro Fleuma, eh??? jejejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: PIKYS » dg. set. 13, 2009 8:34 pm

El capella en su estilo, no canviara!!!

Bueno pues ja ensenyaras les fotos de les flors jejeje

Au men vaig a sopar!!!

Que vagi be!! adeuuuuuuuu
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 13, 2009 8:34 pm

nuvia2010 ha escrit:

Sips :-) sera molt familiar :) Magradaria fer una taula Foro Fleuma, eh??? jejejejejejeje

Jejeje a mi també noia!!!! Tranqui que el foro fleuma anirà a l'ataqueeeeeeeeee!!! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 13, 2009 8:34 pm

Jo tambe marxo que hem de passejar als nens :) Fins dema princess!!! Bona sort Pikys!!!! TOT ANIRA BEEEEEEEEEEEE
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: TatianaCE » dg. set. 13, 2009 10:34 pm

Ei!

Lluneta les fotos molt xules!
Jo tinc totalment paralizat el tema de la boda. Entre comença escola i el nen, no parem. Tot i això, procuro entrar per aqui a veure que expliqueu.
Quan tingui novetats explico.
Bona setmana a totes!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 9:43 am

Bon dia noies!!!!

Dimecres anem a parlar amb el cura, x fi!!!!! I res, cuca et volia demanar un favor, aquella llista que et vas fer a la llibreta que ens vas regalar, me la podries passar quan ens veiessim?? És que l'intento fer i no em surt ni la meitat de coses que tenies tú... i sé que m'oblido coses però no sé el què... stik una mica estressada... :--(
Vaig a arreglar el piset q després d'aquest cap de setmana de bojos el tinc que no s'aguanta per enlloc!!!!
Un petó!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. set. 14, 2009 11:23 am

Neniiiis!!!! quants dies sense poder entrar, avui tinc l'ordinador per mi soleta!!! que bé!

ENHORABONA MIRIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!! m' imagino que ja deus estar de viatge . Et desitjo tota la felicitat del món.

Lluneta estás molt guapa en aquestes fotos, que mona!

Jo nenes estic ja histèricaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ,perquè comencem a repartir invitacions i ja veiem que falta menys que els mesos pasen volant , que la gent et diu que ja falta poc, que mira dintre de poc et toca a tu...i això em fica més nerviosa. Com porteu el tema de la música, nosaltres ara estem fent un CD amb cançons pel restaurant per lo dels plats i tal i un altre per l'Ajuntament, una cançó per l'entrada del nòvio, per la meva entrada ( Canon de Pachelbel ) , una per l'intercanvi de les aliances i no sé que més. Bueno guapes a veure si em torno a connectar després que he d'anar a comprar i a les tres tinc que anar a fer-me una eco per l'arenilla del ronyó...que me fot un mal... Que vagi de gust!
Petonets. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ise » dl. set. 14, 2009 1:43 pm

Hola nenetes :-)) :-))

Istar cuida't molt que és molt "emprenyador" això de l'arenilla al ronyo :-( :-( :-( Així ja repartiu les invitacions? quina emoció, no?

Lluneta, estàs molt guapa a les fotos :-)ok: :-)ok:

Cuca amor, com van tots els nens? :-) :-)

Amelie, nena quants dies sense passar per aquí!!! Com estas?

Nuvia, quin dia aneu a mirar el del video? dijous?? digali que els vas veure a la fira pq sinó el preu és una mica diferent. :-/

Tatiana, el divendres vaig parlar amb l'alcalde que ens ha de casar a nosaltres i ens va dir que cap problema :-)ok: que també vindria a fer la cerimonia del restaurant :-) :-) :-) Com ho tens tu? Has pogut aclarir alguna cosa més?

A les altres, com aneu?? tenim novetats?

Per cert, quin dia torna la miri???
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dl. set. 14, 2009 1:44 pm

Sabia que us volia dir alguna altra cosa... les de la Boscana...mireu la web, l'han canviat i surten moltes fotos :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dl. set. 14, 2009 1:45 pm

lluneta29 ha escrit:Bon dia noies!!!!

Dimecres anem a parlar amb el cura, x fi!!!!! I res, cuca et volia demanar un favor, aquella llista que et vas fer a la llibreta que ens vas regalar, me la podries passar quan ens veiessim?? És que l'intento fer i no em surt ni la meitat de coses que tenies tú... i sé que m'oblido coses però no sé el què... stik una mica estressada... :--(
Vaig a arreglar el piset q després d'aquest cap de setmana de bojos el tinc que no s'aguanta per enlloc!!!!
Un petó!!!

Llibreta que encara no tinc, eh!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 2:11 pm

Mea culpaaaaaaaa!! No sé on tinc el cap!!!! ::love::
Avui hem dissenyat les tarjetes d'agraïment i ja les hem encomanat...
Les invis estàn en proceso... sorpresa!!!! I ara estavem acabant de rematar la llista de convidats, ens surten uns 200 però tenint en compte que fallaràn uns 50 total 150...
Iseta meva!!! T'he d'explicar un munt de coses!! T'anyoro moooolt!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 2:11 pm

ise ha escrit:Sabia que us volia dir alguna altra cosa... les de la Boscana...mireu la web, l'han canviat i surten moltes fotos :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ara hi vaig!!!!!!!!!!!!!! Volant...................... :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 2:18 pm

ise ha escrit:Hola nenetes :-)) :-))

Istar cuida't molt que és molt "emprenyador" això de l'arenilla al ronyo :-( :-( :-( Així ja repartiu les invitacions? quina emoció, no?

Lluneta, estàs molt guapa a les fotos :-)ok: :-)ok:

Cuca amor, com van tots els nens? :-) :-)

Amelie, nena quants dies sense passar per aquí!!! Com estas?

Nuvia, quin dia aneu a mirar el del video? dijous?? digali que els vas veure a la fira pq sinó el preu és una mica diferent. :-/

Tatiana, el divendres vaig parlar amb l'alcalde que ens ha de casar a nosaltres i ens va dir que cap problema :-)ok: que també vindria a fer la cerimonia del restaurant :-) :-) :-) Com ho tens tu? Has pogut aclarir alguna cosa més?

A les altres, com aneu?? tenim novetats?

Per cert, quin dia torna la miri???

X cert la miri deu estar a punt de tornar pq s'hi estava crec q una setmana així que a punt a punt de tornar!!!! Ja tinc ganes de veure-la i que ens expliqui cosetes...
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants