"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dg. set. 13, 2009 8:11 pm

blackmamba ha escrit:
Papallona* ha escrit:ninetesssssssss

queja he baixat dels 10 mesossssssssssssssssssss

aix aixxxxxxxxxxxx

Guapa!!!! felicitats!!!!!!!!!!!

jo d'aquí una week 11 mesets ja!!! d'aquí res serem al Nadal.. i ja estarem al 2010!!!!! la boda de la tara estarà al caure... i aviat les de totes!!!!

quines ganes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que els marcadpors corren q no vegis!!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooooooo *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

ei black kina raó tens en no res 2010!!! ualaaaaaaaaaaaaa.. el nostre any aix aix.. que fort!!!!
eiiiiiiiiiiiinn i naixò vol dirrrrrrrrrr que la tara se'ns casaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aix aix

doncs sitot el cpa de setmana fent cosetes que si lampares.. rentadores... alguna cortina... mira he d'aprofitar quean tinc festa jeejej..

bueno doncs passeu-lo molt bé.. jo si al final surto a les 20hs us trucu... pero no crec que estigueu...
petons wapis!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dg. set. 13, 2009 8:42 pm

Hola boniques! Nosaltres aquest finde també bastant relaxats... no hem fet res important.
El meu nino millor... avui ja ha menjat sòlid, tenia unes ganes! s'ha aprimat 2 kilets en 5 dies... kina sort, jo no aprimo tan ràpid! El dimarts li treuen els punts... a veure què li diuen, potser li hauran de retocar perquè no li ha quedat bé del tot... a veure què ens diuen... i bufff... pensar que a l'octubre també m'ho faran a mi! pufff... estic cagada, tot i que ell diu que no es para tanto... amb lño cagada que soc jo...

Ei black! así que ya has probado la cosita eh? ya nos contarás que tal... jo, seguro que soy la única rara que no le gustó! jajajaja

Papallona! que guay! heu fet cosetes juntets tot el cap de setmana! i què heu fet de la boda?

Tara, qué te ha pasado? yo me he perdido... te ha pasado algo? no me entero de nada... cualquier cosa cuenta conmigo eh?

Laia nena, una altra vegada de vacances? Ampúria Brava??? però que fiestera ets tu no? quan marxeu?

Elxa! cuantos dias sin verte... a ver si mañana solucionas lo tuyo... exige exige... que tienen que responder por lo que han hecho!

Bueno guapis, ens veiem demà a les que pugueu venir! per cert... les que vulgueu fer la comanda de la web del julio i de aire de fiesta si us plau, porte-ho apuntat en un paper i els diners, perquè la torsaeann i jo farem la comanda aquesta setmana ok?

Muaaaaaaaaaaaaaaack!!!! ::love::
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 8:55 pm

Giss ha escrit:Hola boniques! Nosaltres aquest finde també bastant relaxats... no hem fet res important.
El meu nino millor... avui ja ha menjat sòlid, tenia unes ganes! s'ha aprimat 2 kilets en 5 dies... kina sort, jo no aprimo tan ràpid! El dimarts li treuen els punts... a veure què li diuen, potser li hauran de retocar perquè no li ha quedat bé del tot... a veure què ens diuen... i bufff... pensar que a l'octubre també m'ho faran a mi! pufff... estic cagada, tot i que ell diu que no es para tanto... amb lño cagada que soc jo...

Ei black! así que ya has probado la cosita eh? ya nos contarás que tal... jo, seguro que soy la única rara que no le gustó! jajajaja

Papallona! que guay! heu fet cosetes juntets tot el cap de setmana! i què heu fet de la boda?

Tara, qué te ha pasado? yo me he perdido... te ha pasado algo? no me entero de nada... cualquier cosa cuenta conmigo eh?

Laia nena, una altra vegada de vacances? Ampúria Brava??? però que fiestera ets tu no? quan marxeu?

Elxa! cuantos dias sin verte... a ver si mañana solucionas lo tuyo... exige exige... que tienen que responder por lo que han hecho!

Bueno guapis, ens veiem demà a les que pugueu venir! per cert... les que vulgueu fer la comanda de la web del julio i de aire de fiesta si us plau, porte-ho apuntat en un paper i els diners, perquè la torsaeann i jo farem la comanda aquesta setmana ok?

Me alegro de que tu nene esté mejor!!!!!

Tu no pienses en ello hasta el dia que toque, xq si lo piensas mucho lo único que conseguirás será ponerte nerviosa.. y total, te lo tienes q hacer, no???? pues haz como yo y no lo pienses, cuando estes allí en el dentista o donde te lo hagas ya no habrá vuelta atras y cuando salgas de allí ya estará hecho.. y luego ya ves q es rápido de curar!!!!!

Y en cuanto a la cosita, lo q tendrias q hacer es volverlo a provar!!!! q alomejor te gusta más!!! yo a ver si lo vuelvo a provar hoy, jajajajajajajajaja

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. set. 13, 2009 10:22 pm

hola ninetes!

Giss doncs hem estat pensant en com resentarem els detallets.. i fent el planning del dia "B" ejjee esta motivat el xiket.. diu que com que ara falta menos... aix... homes!

Black... viciosillaaaaaaaaaaaa

Elxa doncs si ja se que no tens feina.. doncs aquesta setmana si et va bé kedem un dia

aix ..
Giss jo vull demanar els vanos a la web de julio.. si vols passo per la teva feïna o tho ingreso!!!

ja em dir+às

muaks wapis! :..:
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dg. set. 13, 2009 11:05 pm

Hola ninetes!!
Ais... ja ha passat un altre finde! Buf!! I demà ja tornem al cole amb els crios!! Ais ais... la majoria ja me'ls veig avenir que ploraran... ais! No m'agrada massa el primer dia!! A finals de setmana ja serà una altra cosa... però en fi, és el que hi ha!
Avui m'he planxat la bata, que feia mesos que ni la tocava!! jajaja! Ja hi tornem a ser... Ais, es impresionant com passa el temps!!

Giss, tu demà igual, no? Que vagi molt bé el primer dia amb els pekes! Aps! I de la comanda de la web de Julio jo de moment encara no demano res. Ens esperem, perque encara no tenim clar de tot el color. Però si feu de Aire de fiesta si! Et passo privi!

Elxa, a veure si hi ha sort demà al matí amb les reclamacions! Perque es molt injust el que t'ha passat! Weno, el que t'han fet!

Tara, que t'ha passat? Estas bé? M'he perdut...

Laiac, que tal va anar el soparet? I a Empuria Brava? Quan hi vas?? No pareu, eh!!!

Black! Així que tu tambe ho has provat, eh... jejejee!! Que tal? Guai, no? jijijiji!! Em sembla que entre totes les ninetes els hi farem negoci... jajaja!!

Estiu, que tal per Tarrega? Us ha plogut?

Papallona, quina feinada debeu haver fet!! Entre la casa i cosetes per la boda... Això se'n diu aprofitar el pont!!

Torsaeann, Happiness, com ha anat el finde?

Ninetes, jo demà no podré venir a la quedada... Demà comencem i ja m'hauré de quedar una estoneta després de les 5 al cole... Aquest any tindrem feina amb el tema del centenari de la nostra escola... A veure si per la proxima puc baixar!! Que vagi molt bé guapíssimes!!!

Un petonàs a totes!! Muas!!!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. set. 14, 2009 7:00 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
Porfi, jo ja no entraré a internet fins la nit, o sigui que aniré a les 17.00 hores a viena, si al final no quedem em podeu avisar?
MOltes gràcies¡¡¡¡¡¡

Que tinguis un molt bon dia amb els nanus nur i giss¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dl. set. 14, 2009 7:43 am

Bon dia ninetes, ja tinc ganes de que siguin les 5, tinc mono!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dons res aixo que m'ha passat cosetes amb la family que a mi m'afecten, ja us explicare!!!!!!

Gis i Nur que vagi be el primer dia!

Elxa, ya nos explicaras que tal ha ido por el sindicato!

Black, jo tambe ho vaig probar ahir, i no n'hi ha per tant!

Papallona, jo als matins impossible, pero un dia d'aquets, divendres podriem tornar a fer un soparet!

Laiac, a veure si no us plou, que us ho passeu be!!!!!!!!!!

Estiu, nena desconneccio total!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Torsaeann, ja tens clar el que vols demanar a la web de julio!

Happinnes, nena tota la tarda de repas...........no t'estressis ehhhhhhhhh
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 14, 2009 8:34 am

Ninetesssss bon diaaaaaaaa!!!!!!!!!111

esq air quan vai arribar vam tenir q anar al tros 10 min i quan vai arribar a casa vai despollarme xq clar tans hippies i em vai dutxar i al cap de 5 min ZZZZZZZzzzzzzzzZZZZZZZZ

Ara me intentat posar al dia xo a la 3a pagina me cansat!!!!jijijiji!!!a la tarda ja mu llegire tot!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 14, 2009 8:39 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bueno ja he tret a la gosseta he esmorzat i ara a llegir-vos!!! x cert no he pogut mirar casi croniques si alguna en sap alguna interessant ja ho direuuuuuuuuuuuuuuuu ehhhhhhhhhhhhhhhhh

aix.. alguna te planning per la boda civil????????????????????????

bueno vaig a vere si trobo algo

petunetssssssssssss

animus per les que començeuuuuuuuuuuuuuuu.. avui sera un dia estressant ....
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 14, 2009 10:55 am

Bon dia ninetes!!!!!

Aix....doncs tornem a ser dilluns i tornem a veure que als nomenaments (coneguts com a nominacions) no he obtingut cap resultat!!!! :-( , però veurem pel pròxim dimecres!!!!

Aixx...avui ja comença la rutina per moltes, no??? doncs que tingueu totes un bon començament de curs i a les altres i bon començament d setmana... Quina enveja que em feu...avui quedada...i no puc venir, i això que jo no tinc feina...bè...avui ja començo amb les classes per la tarda. Quines ganes la veritat, ja podrè dia que faig alguna coseta!!!

Elxa...ja ens explicaràs com anat l'aventura al sindicat, pq tu has de reclamar lo teu i si s'han equivocat...que responguin!! pq bè que qua tu t'equivoques et diuen que no és el seu problema i que asumeixis conseqüencies!!!`ànims nineta!!!

Giss i Nur...molta sort a totes dues!!! passeu molt bon dia i ja ens veurem. Giss...k bien que tu nene ya este mejor. Tu no pienses en lo tuyo hasta el mismo dia y ya verás que bien te irá...jejejej

Papallona..com va el treball??? jo alguns dies durant la setmana tinc lliure...així que si hi ha algun dia que et sembli ho dius i podem quedar i si s'apuna la Elxa...doncs perfecte!!!! Veig que ja comencem totes a mirar les cosetes d'una manera més "seria"...bé...excepte la Tara...qe només són 4 mesets!!!! i comecem amb el boda tour novament!!!!!! :-///:

Torsaeann... com va tot??? doncs possiblement, si no teniu res a fer, et trucarè per Dissabte i quedem. Ja mirarè que he de fer pq estava pensant avui en que havia d'anar a mirar roba. Per cert, quan hem de quedar per fer el teus detalls??? el mateix per tu Tara...si necessites ajuda...ja saps..diga-ho, ok????. M'enrecordo que la última vegada vas dir que a veure quan podiem totes...així que...quan diguis!!

Estiu...qe tal per Tàrrega???

Laiac....com estàs?? millor???

Tara...ja heu mirat les invis???? ja queda poquet nineta??? aix....com diu la Black....de aqui a no res tenim aqui el Nadal i el 2010 ja estarà amb nosaltres!!!! uooooohhhhhhhhhhhh :-///:

A veure si podem trobar un dia en que es poguem trobar totes!!!!! jopeta!!! que us trobo a faltar jaaaa!!!! :-(
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Carpi » dl. set. 14, 2009 12:50 pm

Hola a todas...

Perdonad la intromisión pero tengo una duda, de que va este post de les NINETES??
Es que no llevo mucho tiempo registrada

Gracias
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi

Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 14, 2009 2:26 pm

Giss ha escrit:Hola boniques! Nosaltres aquest finde també bastant relaxats... no hem fet res important.

Nena...yo también quiero hacer el pedido para la web de julio y de aires de fiesta....entonces por lo del pedido yo te lo envio por correo, pero como te doy el dinero???si no nos podemos ver ni contigo ni con Torsaeann durante la semana dímelo, y te lo ingreso...ok??? entonces ahora lo miro y te envio un email a ti y a Torsa...ok?
Besotes y gracias!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 14, 2009 4:56 pm

Carpi ha escrit:Hola a todas...

Perdonad la intromisión pero tengo una duda, de que va este post de les NINETES??
Es que no llevo mucho tiempo registrada

Gracias

Hola Carpi.. pues somos un grupo de chicas de tgn que quedamos para preparar cositas de la boda jejej
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 14, 2009 4:56 pm

YO TAMBIEN KIERO HACER EL PEDIDO!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 14, 2009 5:21 pm

ninetes mevesssssss que ara estareu de xarretaaaaaaaaa kina envejaaaaaaaaaaaa!! jejej després em ficareu al dia no????? que després no m'enteroooooooo

muakis :..:
Papallona*

EntradaAutor: torsaeann » dl. set. 14, 2009 8:00 pm

Mrs. Happiness ha escrit:

Nena...yo también quiero hacer el pedido para la web de julio y de aires de fiesta....entonces por lo del pedido yo te lo envio por correo, pero como te doy el dinero???si no nos podemos ver ni contigo ni con Torsaeann durante la semana dímelo, y te lo ingreso...ok??? entonces ahora lo miro y te envio un email a ti y a Torsa...ok?
Besotes y gracias!!!!!

Hola preciosa¡¡¡¡
Donc si, tinc que acabar de comprar tot el que falta per montar i jo crec que per el mes que bé si tot surt bé podem fer quedada a caseta meva per fer detallets i berenar etc¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Espero que les classes de repàs haguin ana't oks¡¡¡¡¡¡

Molts petonets bonica¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 14, 2009 8:17 pm

Hola ninetes!
Com ha anat el dilluns?
Ais nenes... estic baldada! El primer dia és esgotador... després ja anirà tot rodat, pero els primers dies costen... Encara tinc al cap els plors d'un nen de p3 :star:: jejejeje!! Pobrissons!
I quines estirades que fan durant l'estiu, eh!! Els que ara fan p5 els he vist molt grans en comparació a l'any passat! I d'això només en fa dos mesos! Com poden crèixer tan ràpid??? jajajaj!!
Weno, ja tenim el primer dia passat!!

Giss, que tal tu amb els pekes?? jejeje!!

Elxa, has pogut solucionar algo??

Tara, ja teniu encaminat lo de les invis?

Torsaeann! Ais! Que aviat ens posarem a fer detallets! En la proxima quedada que coincidim les dues et portaré les targetetes que vaig fer, tal com vam estar parlant l'altre dia!

La majoria avui heu tingut quedada, oi? Ja em posareu al dia!!

Petonets a totes!!! Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dl. set. 14, 2009 8:27 pm

Hola boniques!!! que guay! m'ha agradat estar una estoneta amb vosaltres!!! i a les que no hi ereu us he trobat a faltar... a veure quan podem quedar unh dia totes.
A la quedada hem xerrat una miqueta de nosaltres, pero res a comentar, cap novetat... si estem super informades amb aquest post! jejeje
Sobre les comandes us explico: demà he quedat amb la torsaeann per fer la comanda de aire de fiesta. Si us plau, les que vulgueu alguna cosa d'aquesta web enviar-me un mail amb les indicacions i preus del que voleu, i ja parlarem de la pasta ok? i amb la tara hem dit de fer la comanda a la web del julio també aquesta setmana, però ella encara ha de parlar amb el seu nino sobre quantitats, així que les que vulgueu també fer comanda d'aquesta web envieu-me privi o mail amb totes les indicacions i ja us truco al mov i concretem ok? mira que m'agrada manegar-ho tot eh? :-/ jajajaja
Nenas dimecres vaig a pronovias... però penso que marxaré sense vestit novament...

Ah! el primer dia de classe molt bé... avui hem fet dos torns d'una hora i mitja, i els pekes estaven amb els papis, així que avui pocs plors... demà ja venen sols... demà serà el dia heavy... juas juas ja us explicaré.

Un petonaaaaaaaaaaaaas ::love::
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. set. 14, 2009 9:00 pm

Giss ha escrit:Hola boniques!!! que guay! m'ha agradat estar una estoneta amb vosaltres!!! i a les que no hi ereu us he trobat a faltar... a veure quan podem quedar unh dia totes.
A la quedada hem xerrat una miqueta de nosaltres, pero res a comentar, cap novetat... si estem super informades amb aquest post! jejeje
Sobre les comandes us explico: demà he quedat amb la torsaeann per fer la comanda de aire de fiesta. Si us plau, les que vulgueu alguna cosa d'aquesta web enviar-me un mail amb les indicacions i preus del que voleu, i ja parlarem de la pasta ok? i amb la tara hem dit de fer la comanda a la web del julio també aquesta setmana, però ella encara ha de parlar amb el seu nino sobre quantitats, així que les que vulgueu també fer comanda d'aquesta web envieu-me privi o mail amb totes les indicacions i ja us truco al mov i concretem ok? mira que m'agrada manegar-ho tot eh? :-/ jajajaja
Nenas dimecres vaig a pronovias... però penso que marxaré sense vestit novament...

Ah! el primer dia de classe molt bé... avui hem fet dos torns d'una hora i mitja, i els pekes estaven amb els papis, així que avui pocs plors... demà ja venen sols... demà serà el dia heavy... juas juas ja us explicaré.

Un petonaaaaaaaaaaaaas ::love::

Que vagui bé demà el dia Heavy¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Molts petonets i fins demà a les 20.00¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. set. 14, 2009 9:01 pm