Autor: Gloglo2 » dg. set. 13, 2009 9:48 pm

Autor: Neki » dg. set. 13, 2009 9:51 pm
Gloglo2 ha escrit:A mi m'agraden molt les sabates de Pura López!
Hauré de vigilar amb el taló, si són molt altes, i ho solen ser, passaré al nuvi... i no és plan... és la única pega!

Autor: Gloglo2 » dg. set. 13, 2009 10:06 pm

Autor: annaiesteve » dl. set. 14, 2009 8:14 am

Autor: gina_christian » dl. set. 14, 2009 9:21 am

Autor: Neki » dl. set. 14, 2009 10:13 am
gina_christian ha escrit:Hola noies!
no havia vist aquest post... doncs jo ja he clitxat unes sabates.. son de doriani... hi han dos models que m'agraden molt, pero penso que les primeres son les que mes be quedarien amb el meu vestit.. us poso unes fotos per que les veieu..
a veure si aviat vaig a berta novias, que es a on les tenen i mes les apalanco ja!
tambe us poso una foto del vestit per que em dongueu la vostra opinio
Un peto!!

Autor: gina_christian » dl. set. 14, 2009 10:45 am
Neki ha escrit:
Nena, que chulos son los 2!!!! Yo los primeros los tenía vistos pero cuando vi los mios...
Creo que como cómodos tienen más pinto los segundos...; l
Creo que por el vestido, cualquiera de los 2 quedarían perfectos...; el vestido es muy guapo!!!
Un besazo!!![]()

Autor: Ishtarx » dl. set. 14, 2009 1:55 pm

Autor: XIKAAA » dl. set. 14, 2009 2:10 pm
gina_christian ha escrit:Hola noies!
no havia vist aquest post... doncs jo ja he clitxat unes sabates.. son de doriani... hi han dos models que m'agraden molt, pero penso que les primeres son les que mes be quedarien amb el meu vestit.. us poso unes fotos per que les veieu..
a veure si aviat vaig a berta novias, que es a on les tenen i mes les apalanco ja!
Un peto!!

Autor: abril23 » dl. set. 14, 2009 4:29 pm

Autor: Gloglo2 » dl. set. 14, 2009 7:18 pm

Autor: gina_christian » dt. set. 15, 2009 3:03 pm
XIKAAA ha escrit:gina_christian ha escrit:Hola noies!
Un peto!!
wapi les primeres les va portar mireia2009 (mira les fotos a la seva crónica) también va comprar.les a berta novias. Així com el vestit! i va quedar molt contenta!

Autor: armonick10 » dc. oct. 14, 2009 8:00 pm

Autor: Eli Girona » dc. oct. 14, 2009 9:57 pm
Autor: Ishtarx » dj. oct. 15, 2009 9:16 am

Autor: XIKAAA » dj. oct. 15, 2009 10:44 am
gina_christian ha escrit:XIKAAA ha escrit:gina_christian ha escrit:Hola noies!
Un peto!!
wapi les primeres les va portar mireia2009 (mira les fotos a la seva crónica) también va comprar.les a berta novias. Així com el vestit! i va quedar molt contenta!
Gracies guapa!! em sembla que ja les vaig veure en la seva cronica... pero no sabia que les havia comprat a berta novias, aquesta tarda m'hi acosto, ja vaig trucar per saber si les tenien o no... ja us explicare!

Autor: joan y susana » dj. oct. 15, 2009 8:12 pm

Autor: armonick10 » dj. oct. 15, 2009 8:26 pm
joan y susana ha escrit:hola chicas!!!
la semana pasada estube en el tocador de la novia (roger de lluria), me gusto mucho la tienda. si alguna no teneis zapatos y no habeis ido nunca os la recomiendo. hay muchos modelos y de muchas marcas como pura lopez, sara navarro, dorian...
a mi me gustaron varios, y me dijo la chica que despues de la boda los podria llebar y me los ponian en el color que quisiera para poder aprovecharlos.
saludos

Autor: annaiesteve » dj. oct. 15, 2009 9:33 pm