PERDUDA EN EL 2011

un gran any!

PERDUDA EN EL 2011

EntradaAutor: Maria i Raul » dt. set. 08, 2009 8:11 pm

Bones a totes!!
Tot just començo a investigar 4 cosetes i veig que la gent ja ho te tot quasi muntat...
Em presento: porto 7 anyets amb la meva parella i ara ens hem decidit a fer el pas, pero encara no ho hem fet public, ho pensem fer per Nadal, ja que es l'unica ocasio on ens trobem tota la Family
Encara no tenim dates: Jo pensava el 13 d'Agost, aixi la gent te el dilluns 15 per refer-se, pero l'home diu que massa calor, i la gent esta de vacances... al final no ens decidim si finals de Maig-Juny o Setembre. L'unic que sabem es que volem que sigui de DIA.
Vivim a l'Emporda, o sigui que ens agradaria celebrar-ho per aqui, encara que la familia d'ell es de BCN.
Estic investigant un xic l'opcio de llogar una masia rural i un catering, pero vaig totalment perduda. He mirat el Mas Terrats de Pontos, pero encara no he demanat informacio, i de catering, estava mirant el Bosch de Pineda de Mar. Algu els coneix?
Sobretot ens guiarem per el preu, i amb aixo anem totalment perduts...

Acceptem suggerencies!!
Imatge
Maria i Raul
:: núvia rookie

Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

Re: PERDUDA EN EL 2011

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. set. 09, 2009 10:00 am

Benvinguda!!!
A l'Agost ho veig una mica malament, es l'ho de sempre la gente se'n va de vacances y seguramente preferiran anar de vacances, i la calor ja sabem la calor que fa en aquestes dates....... jo ho deixaria pel setembre o mes cap al principi d'estiu, aixó depen de vosaltres, pel tema dels llocs que comentes no els conec.
Pel tema de masia+catering tot depen de la vostre economia, pensa que aixó infla molt el que us gasteu, jo ho anava a fer....pero he preferit quedarme amb un restaurant abon podem fer la boda civil+ el banquet, sense tenir que coincidir amb cap parella, ja que com a molt es fan dues bodes en el mateix dia, y estan totalment separades aquestes bodes.....
tot depen de com us vulgue casar.
un petó
Yaiza202
:: núvia experta

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sushy » dc. set. 09, 2009 11:20 am

Hola Maria!!
Et dic lo mateix que Yaiza respecte a les dates, a l'Agost fa molta calor, massa... imagina la teva parella amb la camisa, la corbata, l'americana.... pufff a no ser que optis per fer-la de tarda/nit que llavors no faría tanta calda. también hauríes de tenir en compte que la gent opta per marxar de vacances, pensa que porten tot l'any desitjan descansar una mica... es la meva opinio eh!! Jo ho faria o al setembre o a principis d'estiu.
Dels restaurants que comentes no tinc ni idea!!
Si no teniu gaire pressa, espereu un parell de mesos que facin les fires i aneu (sobretot a la de bcn) que es la mes completa hi n'hi trobareu molts restaurants, masies i caterings de la vostra zona. A veure si així us podeu decidir millor.
Imatge
sushy
:: núvia experimentada

Entrades: 317
Membre des de: dj. nov. 13, 2008 3:53 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. set. 14, 2009 3:50 pm

Doncs jo em caso a l'agost el dia 14 i penso que et pot fer la mateixa calor al juliol o potse encara mes que a l'agost, no se... per gustos ... pero triis el que triis estarà be!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: sushy » dl. set. 14, 2009 4:28 pm

Si nuvolet, al juliol pot fer la mateixa calor que a l'Agost, per aixo li deia principis d'estiu que es juny mes o menys. Jo esque tinc la meva parella que es una maquina de suar, i hem sabria molt de greu que ho passés malament en comptes de disfrutar. Però com tu dius, per gustos.... jejejje
Imatge
sushy

Entrades: 317
Membre des de: dj. nov. 13, 2008 3:53 pm

EntradaAutor: anetta » dl. set. 14, 2009 5:58 pm

Benvingudaaaa!!!

Trankila encara queda molt per devant,tens temps per anar mirant amb cama.
Ah y moltes felicitats per el compromís!!
Imatge
anetta
:: núvia de bronze

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: eva2010 » dl. set. 14, 2009 6:05 pm

en julio y agosoto como minimo hara calorcito que fui a una boda en septiembre y te la juegas , vaya lluvias que caen!
eva2010

Entrades: 164
Membre des de: dg. abr. 12, 2009 5:26 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. set. 14, 2009 6:24 pm

Bueno dice que novia mojada pero novia afortunada ( pues igual no quiero ser afortunada...jejejejje)
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: kasia25 » dt. oct. 27, 2009 2:35 pm

I perquè no el 24 de juny??? és festiu i cau en divendres el 2011, aixi la gent ve al teu casaament i encara els hi keda el cap de setmana lliure per si volen marxar! nosaltres hem triat akest dia i ens sembla perfecte!!! *.-o-o.*
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: eliytoni » dt. oct. 27, 2009 3:05 pm

es molt bona data......
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: Maria i Raul » dt. nov. 03, 2009 8:41 pm

Es bona idea, la veritat... pero com força familia del meu home ve de Galicia i alguns amics del Pais Basc, ells no tenen festa.... I aixi tindrem 1 dia per desestressar-nos.
El dia abans que es cases ma germana (l'any passat) varem aprofitar per fer un dia de relax amb les amigues: massatge, ultims retocs, 4 xorradetes i un bon saparet... Estava mes nerviosa jo que ella.
A final de mes anem al Salo Nuvis i alla ens acabarem de decidir... M'encanta un catering que es diu Bosch de Pineda de Mar, pero estic esperant que en contestin per saber si assistiran a alguna Fira, sino voldriem anar algun dia a visitar-los. Aviam si hi ha sort, i la data els va be i a nosaltres ens agrada el preu...

Ja teniu algu fixat? Esglesia o ajuntament? Restaurant?
Imatge
Maria i Raul

Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

EntradaAutor: kasia25 » dt. nov. 03, 2009 10:17 pm

Siiiiii! nosaltres tenim restaurant i com ho fem pel civil ja ho tenim lo més important!! al final Ca N'alzina! ara toca mirar fotògrafs, però volem esperar a alguna fira que diuen per aqui que fan promocions!
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: marsal75 » ds. nov. 07, 2009 11:32 am

Maria i Raul, primer de tot felicitats pel compromís
nosaltres tenim previst casar-nos el març de 2011, de moment tenim pensat el dia 5 (pel que vaig llegint per aqui serè una de les primeres del 2011 si ningú s'anima al gener o febrer), encara no tenim lloc per a la ceremonia ni el banquet, que volem que sigui tot al mateix lloc. Avui mateix comencem a fer visites als primers llocs per a veure que ens semblent.
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: SUYI » dc. des. 08, 2010 6:22 pm

Hola guapes!

Jo també us aconsello dates de menys calor, però com que el temps està boig, ja no sé quina data és la millor!!!
El que si et puc dir com a experiència és que en les bodes que he anat al mes de juliol i agost (han estat 3) la veguda s'escalfa molt ràpid i es passa molta calor.

Però com he dit abans el temps està boig!!! La meva germana es va casar el 18 de Desembre i vam passar calor també!!!

SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: danne » dj. des. 09, 2010 4:52 pm

yo me caso el 13 de agosto del 2011 tenia que ser agosto para que la familia de fuera pudiera venir porque tiene vacaciones y yo mi pareja empezamos un martes 13 así que hable con el cura i medijo que el día que me gustara i así es. yo pienso que si las vacaciones pero como están los trabajos hoy en día mejor que pilles en fiestas.eso si calor ara seguro julio o agosto o junio.
danne

Entrades: 18
Membre des de: dj. nov. 18, 2010 10:01 pm

EntradaAutor: larabcn » dj. des. 09, 2010 5:13 pm

Yo lo haría en junio o principio julio...!!! Por si te sirve de algo mi opinión, por el emporda un poco mas abajo, hay masias preciosas, por el fondo ronda un excel, de restaurantes con precios. No se si habrá alguna de esa zona, si lo encuentro te lo adjunto.
Imatge
Imatge
Imatge
larabcn

Entrades: 182
Membre des de: dc. març 03, 2010 8:13 am

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. des. 09, 2010 5:22 pm

Hola chicas! Adjunto el excel del que hablábais. Lo colgó Nikyara en un post que abrí yo en el foro de Bodas 2011.
Saludos!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant