Autor: PIKYS » dl. set. 14, 2009 7:40 pm

Autor: nuvia2010 » dl. set. 14, 2009 7:41 pm
PIKYS ha escrit:Bueno noies!! pues ja tenim quedada!! jo sera la nova jijijijijiji
Ara us deixo, pq me d'anar a preparar el dinar per dma, que no el tinc fet (eh nuvia!! jeje) i me de dutxar i fer el sopar, k el meu amor avui treballar i quan arriba que es tard ha de tenir el plat a taula!!!
Deixo aixo obert i dp ja llegire la parrafada!! jejeje
Au fins despres o fins dema!!!
no xarreu gaire!!!

Autor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 7:42 pm
nuvia2010 ha escrit:Aquestos dies he estat maquinant com ferli la punyeta a mi amiga menstruacion durant el mes de març, mira que no volerse perdre la boda... i aixo que no estava convidadaaaaaaaa!!!!

Autor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 7:42 pm
cuca lleida ha escrit:nuvia2010 ha escrit:cuca lleida ha escrit:FET! DIVENDRES KEDADA FLEUMAAAAAAAAAAAAAAA
A LES 6??? I A ON??
Jajajajajaja. Al CIELO, on si no??? Es el fleumapuntodeencuentro
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JEJEJEJEJEJEJEJEJEEJ ENCARA ME ESTIC REINT QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEE
TENIM LLOC DE TROBADA!! JEJEJEJEJEJEEEJEJEJEJEJE FLEUMA AL PODER!!!!

Autor: PIKYS » dl. set. 14, 2009 7:42 pm

Autor: nuvia2010 » dl. set. 14, 2009 7:43 pm
cuca lleida ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Aquestos dies he estat maquinant com ferli la punyeta a mi amiga menstruacion durant el mes de març, mira que no volerse perdre la boda... i aixo que no estava convidadaaaaaaaa!!!!
AIXI QUE HAS DE CONTAR UN MES A LA BODA!! JEJEJE
QUE FARAS?? EL DIVENRES ENS HO CONTES EH??
OK PIKYS FINS DEMA
AAAAIII QUE BE QUE CONEIXERE A LA PIKYS!!!! BIENNNNNNN![]()

Autor: PIKYS » dl. set. 14, 2009 7:44 pm

Autor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 7:44 pm

Autor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 7:45 pm
cuca lleida ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Aquestos dies he estat maquinant com ferli la punyeta a mi amiga menstruacion durant el mes de març, mira que no volerse perdre la boda... i aixo que no estava convidadaaaaaaaa!!!!
OK PIKYS FINS DEMA

Autor: nuvia2010 » dl. set. 14, 2009 7:45 pm
PIKYS ha escrit:avui fare amanida de pasta!!! no tinc ganes de cuinar més!! i dm com ell te festa que es faci el que vulgui!!! que paixo te festa aquesta setmana

Autor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 7:45 pm
cuca lleida ha escrit:eii escolteu aixo
dedicat a les meves fleumes ...me encanta!

Autor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 7:46 pm
nuvia2010 ha escrit:cuca lleida ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Aquestos dies he estat maquinant com ferli la punyeta a mi amiga menstruacion durant el mes de març, mira que no volerse perdre la boda... i aixo que no estava convidadaaaaaaaa!!!!
OK PIKYS FINS DEMA
He danar farmacia per farmacia fent veure que no trobo la recepta de les anticonceptives, jejejejejejejejejejeje comprare 2 caixes i no la veure ni durant el març ni la meitat dabril... no pago un plat per ella, mala guaaaarrrrrrrrrraaaaaa

Autor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 7:47 pm
PIKYS ha escrit:avui fare amanida de pasta!!! no tinc ganes de cuinar més!! i dm com ell te festa que es faci el que vulgui!!! que paixo te festa aquesta setmana

Autor: nuvia2010 » dl. set. 14, 2009 7:47 pm

Autor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 7:48 pm

Autor: nuvia2010 » dl. set. 14, 2009 7:49 pm

Autor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 7:49 pm
nuvia2010 ha escrit:Jo no lhavia escoltat maiiiiiiiiiiiiiiiiiii jejejejejejejejeje Aquell nen dels 80!!!!!!!

Autor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 7:50 pm

Autor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 7:50 pm
nuvia2010 ha escrit:Jo conec a la joveneta, estudiavem a la EOI juntes, pero les mes grans tenen pinta de no poderli colar, no se... em preneia unes que es deien Meliane, pero no se si forte o no forte o ho confonc amb el Vincigrip, jejejejejeje

Autor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 7:51 pm
cuca lleida ha escrit:jo tinc ensaladilla rusa i hamburgeses per sopar...uhhhmmm