NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:20 pm

cuca lleida ha escrit:WAPEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS
QUE TOTES MIREM TELE BASUUUURA JEJEJEJEJE

Ja tens raó ja!!!! Tots poc o massa en mirem!!! Bno noies jo también marxo ke ja m'he passat tota la tarda davant l'ordinador i hauria de començar a fer algo de profit!!!! Ens veiem demà ok??? Un petó ben fort!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Amelie » dl. set. 14, 2009 8:21 pm

nuvia2010 ha escrit:ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! I esteu tan primes!!!! I sopant ous farrats amb patates fregides!!!! Jo quan tornin les carxofes tornare a fer el regim a raja tabla

Ja m'el passaràs aquest régim, que jo hauré de fer un pensament de cara a la boda!!
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:21 pm

cuca lleida ha escrit:EII PRINCESES
sabeu no faig mes que pensar en musiqueta per la boda......mira ara m'ha donat per aixo....i no se quina canço per entrar al restaurant....començo be...jejejejejeje tinc moooltes cançons pero no se....jejejej mira que encara tenim moooolt de temps eh?? ::love:: m'ha donat per pensar i escoltar musiqueta

La d'entrada ja la tinc!!!!!!!! em falten totes les altres!! X cert, cuca, per si no parlem més fins divendres, em podràs deixar la llibreteta aquella que ho tens tot apuntat? Es que m'he fet una llista però crec ke em falten coses!!!??? ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 8:23 pm

lluneta29 ha escrit:
sabeu no faig mes que pensar en musiqueta per la boda......mira ara m'ha donat per aixo....i no se quina canço per entrar al restaurant....començo be...jejejejejeje tinc moooltes cançons pero no se....jejejej mira que encara tenim moooolt de temps eh?? ::love:: m'ha donat per pensar i escoltar musiqueta

La d'entrada ja la tinc!!!!!!!! em falten totes les altres!! X cert, cuca, per si no parlem més fins divendres, em podràs deixar la llibreteta aquella que ho tens tot apuntat? Es que m'he fet una llista però crec ke em falten coses!!!??? ::love::

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tranki ja he vist el teu mensiiiii te la portare i sino anire a casa a buscarla si me la deixo!! cap problema...pero a canvi mas de dir que has pensat d sorpresa...jejejejejejejeje (es broma)
pero jo vull veure les fotos de ton germa!!! vols que intenti portar el portatil i les veieim alli....
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:24 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tranki ja he vist el teu mensiiiii te la portare i sino anire a casa a buscarla si me la deixo!! cap problema...pero a canvi mas de dir que has pensat d sorpresa...jejejejejejejeje (es broma)
pero jo vull veure les fotos de ton germa!!! vols que intenti portar el portatil i les veieim alli....

Siiiii també!!!!!!!!!!!!!!!! fem-ho així pq vaig fer fotos a tot com tú em vas dir, flors, cotxe, menjar... pastís jajajaja tot tot... per la meva cuqueta!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:25 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

però ja el portaré jo el portàtil no et preocupis pq tinc les fotos a dins.... ara mho apunto a l'agenda per no oblidar-me i jasta!!! No hi havia caigut!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 8:26 pm

que wapa ets!!! ets un solet!!!!!!!!!!!!!!!!!! t'ho mereixes tot cariñettt
ja me posat fleuma!!! :-))
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:27 pm

cuca lleida ha escrit:que wapa ets!!! ets un solet!!!!!!!!!!!!!!!!!! t'ho mereixes tot cariñettt

jo al estar taaaan a casa m'hi fico sovint jejejeje
bno carinyet marxo ke tinc ganaaaa!!!! Demà xarrem i divendres ens veiem!!!!! ::love:: Portaré el portàtil, prometido!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 8:29 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:que wapa ets!!! ets un solet!!!!!!!!!!!!!!!!!! t'ho mereixes tot cariñettt

bno carinyet marxo ke tinc ganaaaa!!!! Demà xarrem i divendres ens veiem!!!!! ::love:: Portaré el portàtil, prometido!!! :-)

ok wapa i jo el cd i la llibretaaaaaaaaaa :-)ok:
wapa!!!1
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:30 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

ok wapa i jo el cd i la llibretaaaaaaaaaa :-)ok:
wapa!!!1

Molt béeeee!!! Fins demà!!! Nanniiiiit a totes!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dl. set. 14, 2009 8:31 pm

Ueeeee!!! Ja m'he llegit tots els missatges!!! Per cert Cuca la pizzeria que dius pot ser que sigui la Cosa Nostra, a mi em van enviar l'altre dia publicitat, sembla que estigui molt bé, m'han dit que els amos són els mateixos que el restaurant que hi ha a Cervera que té el mateix nom i es veu des de l'autovia, no sé però el règim que vull fer pot ser un infierno, m'agraden un munt de coses càrregades de calories, pizzes, dolços, embutits....
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dl. set. 14, 2009 8:37 pm

Bueno Guapíssimes jo també marxo, que començaré a fer el sopar, demà espero poder-me conectar i no perdre el fil :-)

Bona Niiiiiiiit!!!!
=0-0-)
Imatge
Amelie

EntradaAutor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 8:39 pm

Amelie ha escrit:Ueeeee!!! Ja m'he llegit tots els missatges!!! Per cert Cuca la pizzeria que dius pot ser que sigui la Cosa Nostra, a mi em van enviar l'altre dia publicitat, sembla que estigui molt bé, m'han dit que els amos són els mateixos que el restaurant que hi ha a Cervera que té el mateix nom i es veu des de l'autovia, no sé però el règim que vull fer pot ser un infierno, m'agraden un munt de coses càrregades de calories, pizzes, dolços, embutits....

si que es aquesta!
pos les pizzes les fan boniisssimes i els carpaccios ni te conto!! aaixi que un dia te saltes el regim i ja ta!
jo tambe marxo
un petonas a totes i dema un altre dia!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 14, 2009 8:41 pm

Esteu enganxadissimes, eh???

Nosaltres estem triant musica pel videoooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: cc83 » dl. set. 14, 2009 9:08 pm

nenetessssss!!!! que feu??????? he marxat dos hores i ja heu escrit 6 pàgines!!!! bffffffff que sou rapides!!
jo no podre venir divendres. Plego a les 20.30 així que impossible...
així fan ofertetes d'aliances a la fira???? i sabeu si fan preus interessants o que?? haurem d'anar allí un dia sencer...jejeje
vaig a sopar i a momir k dema es el gran dia.... a veure kins querubins me toquen...
petonets!!!
Imatge
cc83
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ximixeta » dt. set. 15, 2009 1:22 pm

Hola noies jo també soc de Lleida i em caso al 2010, exactament el 24 d'abril a sant Lloreç i el convit a les caves de Raimat. per cert algú hi ha anat? ,'agradaria saber alguna opinió. g
Gràcies
ximixeta

Entrades: 8
Membre des de: dt. set. 15, 2009 12:06 pm

EntradaAutor: Laia23 » dt. set. 15, 2009 7:31 pm

hola noiessssssssss que tal??? Ahir no vaig poder escriure-us res, no em deixava enviar-ho. Ahir vam anar a mirar al fotograf gomez-vidal i la veritat es que no ens va agradar gaire. N'heu mirat algun vosaltres???
Laia23

Entrades: 13
Membre des de: dv. set. 11, 2009 7:46 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 7:55 pm

Laia23 ha escrit:hola noiessssssssss que tal??? Ahir no vaig poder escriure-us res, no em deixava enviar-ho. Ahir vam anar a mirar al fotograf gomez-vidal i la veritat es que no ens va agradar gaire. N'heu mirat algun vosaltres???

Nosaltres tenim "defoto", estan a cappont i per ara estem molt contents amb el tracte que ens dona, es molt familiar i de la conya!!!

La majoria de noies per aqui ja tenen fotograf :) Si es connecten ja taniran xerrant noms :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 7:56 pm

ximixeta ha escrit:Hola noies jo també soc de Lleida i em caso al 2010, exactament el 24 d'abril a sant Lloreç i el convit a les caves de Raimat. per cert algú hi ha anat? ,'agradaria saber alguna opinió. g
Gràcies

Moltes felicitats!!!!! Moltes ens casem a Sant Llorenç !!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 7:57 pm

cc83 ha escrit:nenetessssss!!!! que feu??????? he marxat dos hores i ja heu escrit 6 pàgines!!!! bffffffff que sou rapides!!
jo no podre venir divendres. Plego a les 20.30 així que impossible...
així fan ofertetes d'aliances a la fira???? i sabeu si fan preus interessants o que?? haurem d'anar allí un dia sencer...jejeje
vaig a sopar i a momir k dema es el gran dia.... a veure kins querubins me toquen...
petonets!!!

Hola boniqueta!!!! No se, suposo que faran ofertes de tot tipus a la fira, no??? jejejejejejejeje a veure que tal va, pero aquest any vull sortir contenta, sense dir: quina decepcio!
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant