Txell-Jose Luis ha escrit:Emes !!
Moltes gracies per l'informació ! Ara m'ho miraré i m'apuntare les dades que has ficat !
Perque dius que no recomanes el DJ ?? Que va passar? Jo encara no el tinc.. em semblava massa d'hora per contractarlo..
Un petó.
El Dj li vaig passar un llistat de la musica que ens agradava pel ball, i despres va fer el que va voler (bastant ortera i anticuada).

Jo vaig preparar la cançó del ball (que era feta a mida per mi rallant-se la cançó i juntant-se amb el valse) i no li anava a l'hora del ball, menys mal que jo havia portat una altra còpia si no adeu ball! Al brindar, vam anar de taula a taula brindant amb tothom i quan va acabar la cançó, encara no haviem recorregut totes les taules i no va tornar a repetir la cançó.
Per la resta tot molt be!
I el meu fotògraf (si encara no teniu) os el recomano!! Són maquíssims! Varem fer video i fotos, molt be de preu i super professionals!
www.d2fotovideo.comI si voleu fer quelcom diferent al ball:
www.denuvis.cat (la noia que es la meva cosina, maquíssima!!)
També recomano la Masia (preciosa!!) i com no el catering Nandu Jubany (es dels mes cars que recomana la Judith, però sens dubte el millor).
La Eva Sanz hem va maquillar i pentinar, va venir amb una ajudant i molt be també. Lo que hem vaig oblidar de fer-me fotos mentrestant, així que penseu en fer-vos fotos mentre os maquillen!!!
D'autocar el mes barato era la Ravigo (1056 €) 2 autocars de 55 places de Barcelona a la Masia (amb 3 parades a Barna i 1 a Vic).
Espero que os serveixi d'ajuda, si necessiteu quelcom mes ja direu.
Sort amb els preparatius a totes!!!!