NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:08 pm

princesesssssssssssssssssssssssss

que tal?? avui tic una mica saturada :star:: hem tingut reunio al cole...i 3 hores de reunio :star:: aixi que no us conto mes....

cc83 que tal el dia amb els nens?? a veure si a la proxima pots kedar eh??

laia 23 nosaltres tenim el fotograf Rafa Ariño, que esta a la rambla arago de lleida. ens va agradar moltissim la seva manera de fer i els seus albums!

ximixeta tambe ens casem a Sant Llorenç!! visca !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///:
per cert enhorabona a totes les noves i benvingudes al foro!

nuvia com estem avui de fleumes....? ::love::
amelie!!! que tal tot? tens novetats??
lluneta eii neni coincidencies de la vida i que lleida es un mocador...jejej t'haig de contar una....jejejeje uffffffffffffffffffffffff que tal tot??

iseee bonica tens molta feineta eh? a veure si no treballes tant i te conectes mes!

no se si me deixo algu ...hjo sento ara som un munt de nuvies!!!!VISCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dt. set. 15, 2009 8:18 pm

Hola wapes!! a veure si alguna de vosaltres em podria ajudar, sabeu si a sant joan fan bodes al mati??? i a sant Llorenç?? es que casi totes les veig de tarda...
Com que a la Seu Vella m'estan posant tants entrebancs no ho se encara on ho faré... així que he de na mirant llocs...

:-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:24 pm

NUVOLET ha escrit:Hola wapes!! a veure si alguna de vosaltres em podria ajudar, sabeu si a sant joan fan bodes al mati??? i a sant Llorenç?? es que casi totes les veig de tarda...
Com que a la Seu Vella m'estan posant tants entrebancs no ho se encara on ho faré... així que he de na mirant llocs...

hola bonica !
jo se que a sant llorenç a les 12 fan bodes....sino ho han canviat a sant joan no ho se.
de totes maneres truca i preguntes.te paso el tlf per privi, ok?
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:26 pm

cuca lleida ha escrit:
NUVOLET ha escrit:Hola wapes!! a veure si alguna de vosaltres em podria ajudar, sabeu si a sant joan fan bodes al mati??? i a sant Llorenç?? es que casi totes les veig de tarda...

hola bonica !
jo se que a sant llorenç a les 12 fan bodes....sino ho han canviat a sant joan no ho se.

Jo se de UNA que es casa el 27 de Març de 2010 a les 12 a Sant Llorenç :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Cada dia estic mes histericaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:28 pm

Llunetaaaaaaaaaaa!!! No miro MAI el correu de hotmail i avui mhe emportat una sopresaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! La foto de grup!!! Que wapaaaaaaaaaaaa!!!! A veure si la pots portar el divendres, me la deixes i la escanejarem amb alta qualitat, que ens ha agradat moooooooooooolt!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:28 pm

Bones a totes!!!! ::love:: Com va tot? Jo vaig fent... :star::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:29 pm

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:

hola bonica !

Jo se de UNA que es casa el 27 de Març de 2010 a les 12 a Sant Llorenç :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Cada dia estic mes histericaaaaaaaaaaa

ei princesa pos no se pq em pensava que ho feiesn per la tarde....ho sento :-/
que tal tot?? i el preboda??
no estiguis histerica que tot anira be!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:30 pm

ximixeta ha escrit:Hola noies jo també soc de Lleida i em caso al 2010, exactament el 24 d'abril a sant Lloreç i el convit a les caves de Raimat. per cert algú hi ha anat? ,'agradaria saber alguna opinió. g
Gràcies

Hola ximixeta... benvinguda al foro fleuma!!!! Jo he anat a les caves i molt i molt bé, sobretot el pica-pica!!!! Molt abundant i molt bo!!! Naltres vam estar a punt de fer-ho allí però al final la boscana va guanyar per ser innovador i mooooolt bonic!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:30 pm

Ah!!! A Sant Llorenç també fan bodes a la 1, pq lo primer que em va dir era que fossim puntuals, que sino no ens casaria en el cas que hi hagues una altra boda a la 1 ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Estic super fleuma, cuca. A mes, el meu amore mha dit que si el renoven a la feina que pel Nadal em fara una sorpresa que em fara molta ilu, que li ha dit primer a ma mare i que sha emocionat!!!!

Quines ganes que sigui Nadal!!!!

Ah!!! Avui he començat el meu compte enrere paralel al de la boda, falten 280 dies per les vacances d'estiu!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:31 pm

wapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nuvia me sembla que jo en tinc unes quantes de foto de grup entre totes les fotos que vem fer a la boda...vols un cd tmb??
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:31 pm

nuvia2010 ha escrit:Llunetaaaaaaaaaaa!!! No miro MAI el correu de hotmail i avui mhe emportat una sopresaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! La foto de grup!!! Que wapaaaaaaaaaaaa!!!! A veure si la pots portar el divendres, me la deixes i la escanejarem amb alta qualitat, que ens ha agradat moooooooooooolt!!!!

Si m'enrecordo la portaré!!!!! :-)ok: No prometo res!!! X cert nuvia, jo te volia preguntar, el julio va aprovar el nivell d?? Es que jo m'he comprat el llibre avui i no sé si el podré fer pel meu compte o apuntar-me a una acadèmia, tmpoc smbla díficil. Què va fer el julito???
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:32 pm

cuca lleida ha escrit:wapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nuvia me sembla que jo en tinc unes quantes de foto de grup entre totes les fotos que vem fer a la boda...vols un cd tmb??

un hurra per la cuca!!!!!!!!!!!!!!!!! CD power!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: Ets un solet mooolt i mooolt gran eh... sort en tinc de vosaltres que m'alegreu el dia que sinó... :-/ :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:33 pm

cc83 ha escrit:nenetessssss!!!! que feu??????? he marxat dos hores i ja heu escrit 6 pàgines!!!! bffffffff que sou rapides!!
jo no podre venir divendres. Plego a les 20.30 així que impossible...
així fan ofertetes d'aliances a la fira???? i sabeu si fan preus interessants o que?? haurem d'anar allí un dia sencer...jejeje
vaig a sopar i a momir k dema es el gran dia.... a veure kins querubins me toquen...
petonets!!!

cc83 com ha anat amb els noiets??? Explica'm!!!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:34 pm

Laia23 ha escrit:hola noiessssssssss que tal??? Ahir no vaig poder escriure-us res, no em deixava enviar-ho. Ahir vam anar a mirar al fotograf gomez-vidal i la veritat es que no ens va agradar gaire. N'heu mirat algun vosaltres???

Podries mirar la ester rematxa de pardinyes, és la meva i és una gran professional!!! Va estar també fent fotos a la boda de mon germà i suuuuper bé!!! I els preus no estàn gens malament... si vols te passo el telèfon!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:34 pm

Neniiiiiiii, si que el te, pero ell anava a les classes que fan al Servei Lingüistic de la UdL, que es mes facil que si el fas per lliure, jo el vaig intentar fer per lliure (estudiant molt poquet) pero es moltissim mes complicat pq tentra historia de la llengua i transcripcio fonetica, ah! i els dialectes!!! Es un impossible.

SI QUE VULL FOTOS!!!! Jo les vaig ficar al facebook, si hi ha alguna que us agrada mho dieu :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:35 pm

LLUENTAAAAAAAAAAAAAAAAA
se fa el que es pot ...tu tambe ets un solet moooolt graaaaaaaaaaaaan
jejejeje

tinc ganes de la kedada de divendresª!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:37 pm

cuca lleida ha escrit:princesesssssssssssssssssssssssss

que tal?? avui tic una mica saturada :star:: hem tingut reunio al cole...i 3 hores de reunio :star:: aixi que no us conto mes....

cc83 que tal el dia amb els nens?? a veure si a la proxima pots kedar eh??

laia 23 nosaltres tenim el fotograf Rafa Ariño, que esta a la rambla arago de lleida. ens va agradar moltissim la seva manera de fer i els seus albums!

ximixeta tambe ens casem a Sant Llorenç!! visca !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///:
per cert enhorabona a totes les noves i benvingudes al foro!

nuvia com estem avui de fleumes....? ::love::
amelie!!! que tal tot? tens novetats??
lluneta eii neni coincidencies de la vida i que lleida es un mocador...jejej t'haig de contar una....jejejeje uffffffffffffffffffffffff que tal tot??

iseee bonica tens molta feineta eh? a veure si no treballes tant i te conectes mes!

no se si me deixo algu ...hjo sento ara som un munt de nuvies!!!!VISCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

X cert cuca......... quina coincidència és??????? Ara m'has deixat intrigada................ :.0.-0.:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:37 pm

ok :-)ok: missatge rebut!! fare cd per totes!!!pero me posare dema que avui estic que no puc.... :star::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:38 pm

ton germa van tenir entrega rapida??
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:39 pm

nuvia2010 ha escrit:Neniiiiiiii, si que el te, pero ell anava a les classes que fan al Servei Lingüistic de la UdL, que es mes facil que si el fas per lliure, jo el vaig intentar fer per lliure (estudiant molt poquet) pero es moltissim mes complicat pq tentra historia de la llengua i transcripcio fonetica, ah! i els dialectes!!! Es un impossible.

SI QUE VULL FOTOS!!!! Jo les vaig ficar al facebook, si hi ha alguna que us agrada mho dieu :)

Ahhh demà doncs ens anirem a informar que es veu que és més barat... és que em vull apuntar ja tinc el llibre però ara miraré això que em dius que ja ho tenia present... merci wuapa!!!! Ahh!! Pos les fotos del facebook no les he mirades... ara hi vaig!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants