NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:39 pm

La PreBoda parada, mhe fet mal al genoll, he anat a que mho mires un massatgista i he vist les estrelles, si passat dema no estic mes be anire al traumatoleg, em fa por que sigui el menisc :( a mes, tinc la cara que semblo una paella!!!! jajajajajajjaja
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:39 pm

cuca lleida ha escrit:ton germa van tenir entrega rapida??

bno ja te contaréeeee que hi ha tela amb això... divendres en parlem!!!! Només dir-vos que vigileu mooolt al palau!!! Divendres en parlem, prometido!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:40 pm

nuvia2010 ha escrit:La PreBoda parada, mhe fet mal al genoll, he anat a que mho mires un massatgista i he vist les estrelles, si passat dema no estic mes be anire al traumatoleg, em fa por que sigui el menisc :( a mes, tinc la cara que semblo una paella!!!! jajajajajajjaja

Aquesta pre-boda es fa de rogar eh... mare meva!!!! :yium:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:44 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Neniiiiiiii, si que el te, pero ell anava a les classes que fan al Servei Lingüistic de la UdL, que es mes facil que si el fas per lliure, jo el vaig intentar fer per lliure (estudiant molt poquet) pero es moltissim mes complicat pq tentra historia de la llengua i transcripcio fonetica, ah! i els dialectes!!! Es un impossible.

SI QUE VULL FOTOS!!!! Jo les vaig ficar al facebook, si hi ha alguna que us agrada mho dieu :)

Ahhh demà doncs ens anirem a informar que es veu que és més barat... és que em vull apuntar ja tinc el llibre però ara miraré això que em dius que ja ho tenia present... merci wuapa!!!! Ahh!! Pos les fotos del facebook no les he mirades... ara hi vaig!!! :-)ok:

Et remetrant a la web, que es on esta penjat tot. Alli nomes pots anar a apuntarte, et passo el link http://www.udl.cat/serveis/sl/aprenenta ... s/cat.html Si et matricules coneixeras a la meva mare!!! Barat, barat no es el curs. Val 300 euros pero val la pena pq segur que el passes.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:44 pm

lluneta29 ha escrit:

bno ja te contaréeeee que hi ha tela amb això... divendres en parlem!!!! Només dir-vos que vigileu mooolt al palau!!! Divendres en parlem, prometido!! ::love::

Que ha passat??? Mhe perdut amb aixo de la entrega rapida, que es?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 8:45 pm

Hooooooolaaaa!!

Ximita: Benvinguda al foro i enhorabona per la boda !! Nosaltres també ens casem a Sant Llorenç, i del tema raïmat hi he anat a unes quantes bodes i moooolt bé!! Ja ens aniras contant!!

Laia23 Benvinguda també al super foro!!! Nosaltres de fotògraf tenim al Rafa Ariño, suposo que ja veuras que l'important és que et faci sentir còmoda, que prous nervis es deuen passar com per tenir un fotògraf amb qui no congeniis!!

Cuca Espero que ja no estiguis tant saturada, que aquest foro és una gran medicina, inyecció de positivisme!!! De moment nosaltres no tenim novetats i se m'acumule la feina, encara no sap res ningú aaaahhhh!!! Però es que amb els nostres horaris i de la manera que ho volem fer... volem juntar als dos pares i germans i dir-los-hi de cop i com els d'ell són de fora és un cacao!!! Socooooorrooooo!!!

Nuvolet Benvinguda que no t'ho havia dit!!! amb el tema de lo de si fan bodes de matí jo no et puc ajudar, ni idea, però com diu la cuca això és fer un truc i segur que t'ho diuen.

Lluneta Que tal tot?! Volem veure més fotos, estaves molt guapa!! Per cert el meu amore m'ha deixat deures abans de marxar a treballar, m'ha dit que et preguntes: 1) Quina floristeria va decorar l'esglesia, li va agradar molt. i 2) va tocar algú l'organ en la cerimonia i si és que si qui? Uf que preguntona!!

Nuvia Hola!! Que ja has fet el preboda?? M'ha semblat llegir que si, que tal com ha anat?? M'encante la idea de lo del semàfor, original i superrrrr romàntic!!!
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:45 pm

nuvia2010 ha escrit:La PreBoda parada, mhe fet mal al genoll, he anat a que mho mires un massatgista i he vist les estrelles, si passat dema no estic mes be anire al traumatoleg, em fa por que sigui el menisc :( a mes, tinc la cara que semblo una paella!!!! jajajajajajjaja

ei princesaaaaaaaaaaaa pero tas be??
de la cara no te preocupis que el makillatge fa miracles i despres els fotografs tambe tapen granets...si es que ho dius pels granets...
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:47 pm

amelie tranki que tot ho podras fer...poc a poc i amb bona lletra i mooooooolta paciencia que tot sortira

injeccio de positivismeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:47 pm

cuca lleida ha escrit:

de la cara no te preocupis que el makillatge fa miracles i despres els fotografs tambe tapen granets...si es que ho dius pels granets...

Em preocupa que sigui el menisc :( no se... a veure... no puc baixar escales i también em fa mal apretar lembrague del cotxe, pero continuo portant talons alts pq per caminar no em fa mal.

Hola Amelieeeeeeeeeee!!!! Encara no hem fet el preboda... no podrem tenir mai les invitacions!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 8:49 pm

Upss!! m'he colat!! ara he llegit lo de la pre boda!! Bueno espero que estiguis millor. I de fet diuen que lo bo es fa esperar. Segur que tindràs una Super Pre boda!! Ànims i recuperat aviadet!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 8:50 pm

cuca lleida ha escrit:amelie tranki que tot ho podras fer...poc a poc i amb bona lletra i mooooooolta paciencia que tot sortira

injeccio de positivismeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Això Positivisssmeeeeee a tope!! Que és lo millor contra tots els malss!!! Gràcies pels ànims guapíssima!!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:51 pm

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:

Em preocupa que sigui el menisc :( no se... a veure... no puc baixar escales i también em fa mal apretar lembrague del cotxe, pero continuo portant talons alts pq per caminar no em fa mal.

Hola Amelieeeeeeeeeee!!!! Encara no hem fet el preboda... no podrem tenir mai les invitacions!!!

Nervis i més nervissssssssssssssss!!! Jo també stik igual... cuca no m'envien les mostres de les invis i ja fa una setmana que les vam demanar... no entenc km a tu et van arribar tan ràpid i a mi taaan lent!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:52 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Que ha passat??? Mhe perdut amb aixo de la entrega rapida, que es?

Les fotos que fan a les parelles i que t'entreguen minuts després juntament amb la foto dels nuvis... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:54 pm

mmm... nosaltres no les farem amb qui tofereix els del Palau pq els hi fan els de Foto Llorenç, amb un full super cutre. Els del Palau no hi tenen res a veure, es un servei paralel del que no treuen benefici. Tu pots portar a qui vulguis, nosaltres portarem el que ens ha recomanat el fotograf.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:55 pm

nuvia2010 ha escrit:mmm... nosaltres no les farem amb qui tofereix els del Palau pq els hi fan els de Foto Llorenç, amb un full super cutre. Els del Palau no hi tenen res a veure, es un servei paralel del que no treuen benefici. Tu pots portar a qui vulguis, nosaltres portarem el que ens ha recomanat el fotograf.

Que li va passar a ton germa?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:55 pm

Amelie ha escrit:Hooooooolaaaa!!

Ximita: Benvinguda al foro i enhorabona per la boda !! Nosaltres també ens casem a Sant Llorenç, i del tema raïmat hi he anat a unes quantes bodes i moooolt bé!! Ja ens aniras contant!!

Laia23 Benvinguda també al super foro!!! Nosaltres de fotògraf tenim al Rafa Ariño, suposo que ja veuras que l'important és que et faci sentir còmoda, que prous nervis es deuen passar com per tenir un fotògraf amb qui no congeniis!!

Cuca Espero que ja no estiguis tant saturada, que aquest foro és una gran medicina, inyecció de positivisme!!! De moment nosaltres no tenim novetats i se m'acumule la feina, encara no sap res ningú aaaahhhh!!! Però es que amb els nostres horaris i de la manera que ho volem fer... volem juntar als dos pares i germans i dir-los-hi de cop i com els d'ell són de fora és un cacao!!! Socooooorrooooo!!!

Nuvolet Benvinguda que no t'ho havia dit!!! amb el tema de lo de si fan bodes de matí jo no et puc ajudar, ni idea, però com diu la cuca això és fer un truc i segur que t'ho diuen.

Lluneta Que tal tot?! Volem veure més fotos, estaves molt guapa!! Per cert el meu amore m'ha deixat deures abans de marxar a treballar, m'ha dit que et preguntes: 1) Quina floristeria va decorar l'esglesia, li va agradar molt. i 2) va tocar algú l'organ en la cerimonia i si és que si qui? Uf que preguntona!!

Nuvia Hola!! Que ja has fet el preboda?? M'ha semblat llegir que si, que tal com ha anat?? M'encante la idea de lo del semàfor, original i superrrrr romàntic!!!

A vere... nem a pams... divendres portaré totes les fotos i us en fartareu!!! Jajajaja em direu para ja de tantes fotos pesada!!!!!
La floristeria que va decorar l'esglèsia va ser la piñol, i la veritat molt bé, també vai fer la foto dels detalls del cotxe que ja us ensenyaré (ordres de la cuca que em va dir que fes fotos a tot jejeje bno i también pq jo vaig voler clar un dia així ha de quedar retratat de dalt a baix!!!) i ningú va tocar l'orgàn van ficar la música ells, entrada nuvi, núvia i un moment entremig de la cerimònia i al sortir crec q també, molt encertada per cert!! Una d'elles, la de moon river de desayuno con diamantes, aquí em van tocar la fibra... quina cançó mare meva!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:56 pm

nenes !
POSITIVISMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

AMUUUUUUNTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

QUE DE TOT S'EN SURT!!!

lluenta no ho se...pero paciencia que ja t'arribaran?? tranki!son super xulesssssssssssssssssssss me les has d'ensenyar eh?? quan les tinguis!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 8:56 pm

nuvia2010 ha escrit:mmm... nosaltres no les farem amb qui tofereix els del Palau pq els hi fan els de Foto Llorenç, amb un full super cutre. Els del Palau no hi tenen res a veure, es un servei paralel del que no treuen benefici. Tu pots portar a qui vulguis, nosaltres portarem el que ens ha recomanat el fotograf.

Nosaltres tampoc ho farem amb el restaurant, que no sé ni si en tenen, ho farem amb el noi que ens va dir el fotògraf, que no té res a veure amb ell, però diu que treballa molt bé, és un de balàfia nova, no recordo el nom ara mateix
Imatge
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:58 pm

cuca lleida ha escrit:nenes !
POSITIVISMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

AMUUUUUUNTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

QUE DE TOT S'EN SURT!!!

lluenta no ho se...pero paciencia que ja t'arribaran?? tranki!son super xulesssssssssssssssssssss me les has d'ensenyar eh?? quan les tinguis!!

No si lo que espero són les mostres!!! jajajaja per decidir per quina ens decantem encara que ja ho tenim decidit... però és un surprise!!!! ::love:: ::love:: ::love:: Serà una boda temàtica al final... jejeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:58 pm

llunetaaaaaaaaaaaa
pren tasses de paciencia per divendres pq t'inflarem el cap amb preguntes i mes preguntes!! al menos jo! jejejeje :-))
pero tranki k ja te convidare! :-)ok: jejejejeje
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants