Autor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:39 pm

Autor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:39 pm
cuca lleida ha escrit:ton germa van tenir entrega rapida??

Autor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:40 pm
nuvia2010 ha escrit:La PreBoda parada, mhe fet mal al genoll, he anat a que mho mires un massatgista i he vist les estrelles, si passat dema no estic mes be anire al traumatoleg, em fa por que sigui el menisc :( a mes, tinc la cara que semblo una paella!!!! jajajajajajjaja

Autor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:44 pm
lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Neniiiiiiii, si que el te, pero ell anava a les classes que fan al Servei Lingüistic de la UdL, que es mes facil que si el fas per lliure, jo el vaig intentar fer per lliure (estudiant molt poquet) pero es moltissim mes complicat pq tentra historia de la llengua i transcripcio fonetica, ah! i els dialectes!!! Es un impossible.
SI QUE VULL FOTOS!!!! Jo les vaig ficar al facebook, si hi ha alguna que us agrada mho dieu :)
Ahhh demà doncs ens anirem a informar que es veu que és més barat... és que em vull apuntar ja tinc el llibre però ara miraré això que em dius que ja ho tenia present... merci wuapa!!!! Ahh!! Pos les fotos del facebook no les he mirades... ara hi vaig!!!

Autor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:44 pm
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:ton germa van tenir entrega rapida??
bno ja te contaréeeee que hi ha tela amb això... divendres en parlem!!!! Només dir-vos que vigileu mooolt al palau!!! Divendres en parlem, prometido!!

Autor: Amelie » dt. set. 15, 2009 8:45 pm

Autor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:45 pm
nuvia2010 ha escrit:La PreBoda parada, mhe fet mal al genoll, he anat a que mho mires un massatgista i he vist les estrelles, si passat dema no estic mes be anire al traumatoleg, em fa por que sigui el menisc :( a mes, tinc la cara que semblo una paella!!!! jajajajajajjaja

Autor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:47 pm

Autor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:47 pm
cuca lleida ha escrit:nuvia2010 ha escrit:La PreBoda parada, mhe fet mal al genoll, he anat a que mho mires un massatgista i he vist les estrelles, si passat dema no estic mes be anire al traumatoleg, em fa por que sigui el menisc :( a mes, tinc la cara que semblo una paella!!!! jajajajajajjaja
ei princesaaaaaaaaaaaa pero tas be??
de la cara no te preocupis que el makillatge fa miracles i despres els fotografs tambe tapen granets...si es que ho dius pels granets...

Autor: Amelie » dt. set. 15, 2009 8:49 pm

Autor: Amelie » dt. set. 15, 2009 8:50 pm
cuca lleida ha escrit:amelie tranki que tot ho podras fer...poc a poc i amb bona lletra i mooooooolta paciencia que tot sortira
injeccio de positivismeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Autor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:51 pm
nuvia2010 ha escrit:cuca lleida ha escrit:nuvia2010 ha escrit:La PreBoda parada, mhe fet mal al genoll, he anat a que mho mires un massatgista i he vist les estrelles, si passat dema no estic mes be anire al traumatoleg, em fa por que sigui el menisc :( a mes, tinc la cara que semblo una paella!!!! jajajajajajjaja
ei princesaaaaaaaaaaaa pero tas be??
de la cara no te preocupis que el makillatge fa miracles i despres els fotografs tambe tapen granets...si es que ho dius pels granets...
Em preocupa que sigui el menisc :( no se... a veure... no puc baixar escales i también em fa mal apretar lembrague del cotxe, pero continuo portant talons alts pq per caminar no em fa mal.
Hola Amelieeeeeeeeeee!!!! Encara no hem fet el preboda... no podrem tenir mai les invitacions!!!

Autor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:52 pm
nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:ton germa van tenir entrega rapida??
bno ja te contaréeeee que hi ha tela amb això... divendres en parlem!!!! Només dir-vos que vigileu mooolt al palau!!! Divendres en parlem, prometido!!
Que ha passat??? Mhe perdut amb aixo de la entrega rapida, que es?

Autor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:54 pm

Autor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 8:55 pm
nuvia2010 ha escrit:mmm... nosaltres no les farem amb qui tofereix els del Palau pq els hi fan els de Foto Llorenç, amb un full super cutre. Els del Palau no hi tenen res a veure, es un servei paralel del que no treuen benefici. Tu pots portar a qui vulguis, nosaltres portarem el que ens ha recomanat el fotograf.

Autor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:55 pm
Amelie ha escrit:Hooooooolaaaa!!
Ximita: Benvinguda al foro i enhorabona per la boda !! Nosaltres també ens casem a Sant Llorenç, i del tema raïmat hi he anat a unes quantes bodes i moooolt bé!! Ja ens aniras contant!!
Laia23 Benvinguda també al super foro!!! Nosaltres de fotògraf tenim al Rafa Ariño, suposo que ja veuras que l'important és que et faci sentir còmoda, que prous nervis es deuen passar com per tenir un fotògraf amb qui no congeniis!!
Cuca Espero que ja no estiguis tant saturada, que aquest foro és una gran medicina, inyecció de positivisme!!! De moment nosaltres no tenim novetats i se m'acumule la feina, encara no sap res ningú aaaahhhh!!! Però es que amb els nostres horaris i de la manera que ho volem fer... volem juntar als dos pares i germans i dir-los-hi de cop i com els d'ell són de fora és un cacao!!! Socooooorrooooo!!!
Nuvolet Benvinguda que no t'ho havia dit!!! amb el tema de lo de si fan bodes de matí jo no et puc ajudar, ni idea, però com diu la cuca això és fer un truc i segur que t'ho diuen.
Lluneta Que tal tot?! Volem veure més fotos, estaves molt guapa!! Per cert el meu amore m'ha deixat deures abans de marxar a treballar, m'ha dit que et preguntes: 1) Quina floristeria va decorar l'esglesia, li va agradar molt. i 2) va tocar algú l'organ en la cerimonia i si és que si qui? Uf que preguntona!!
Nuvia Hola!! Que ja has fet el preboda?? M'ha semblat llegir que si, que tal com ha anat?? M'encante la idea de lo del semàfor, original i superrrrr romàntic!!!

Autor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:56 pm

Autor: Amelie » dt. set. 15, 2009 8:56 pm
nuvia2010 ha escrit:mmm... nosaltres no les farem amb qui tofereix els del Palau pq els hi fan els de Foto Llorenç, amb un full super cutre. Els del Palau no hi tenen res a veure, es un servei paralel del que no treuen benefici. Tu pots portar a qui vulguis, nosaltres portarem el que ens ha recomanat el fotograf.

Autor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:58 pm
cuca lleida ha escrit:nenes !
POSITIVISMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
AMUUUUUUNTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
QUE DE TOT S'EN SURT!!!
lluenta no ho se...pero paciencia que ja t'arribaran?? tranki!son super xulesssssssssssssssssssss me les has d'ensenyar eh?? quan les tinguis!!
Serà una boda temàtica al final... jejeje
Autor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 8:58 pm