"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 14, 2009 9:04 pm

Giss! T'acabo de passar un mail!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 14, 2009 9:09 pm

Ninetesss....com anat la quedada??? jopeta quina enveja!!! us trobo a faltar moltissiimmm!!! :-(
Jo tota la tarda amb classe i demà 3/4 el mateix...però quin canvi d'ànims que tinc...m'encanta fer classe i estic supere contenta de tornar a fer alguna cosa útil...ara només falta el treball pel mati i llestos.
Nenes vaig a la dutxa que he anat al gym i a preparar les classes de demà a Reus mentres miro la serie...Giss...ara t'envio un email i t'explico...espero que vingui el nino i concreto detalls amb ell, ok???

US ESTIMO A TOTES!!! PERÒ US TROBO A FALTAR!!!! ::love:: ::love::
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dt. set. 15, 2009 7:15 am

Bon dia ninetes.......
Quin dia més rotllo....
Avui començen les festes de santa tecla i aquest mati teniem que anar amb els nanos del taller a donar un tomb i amb aquest temps res de res....
A part, avui fan o feien m'clan a tgna i jo volia anar.....
Bueno petites espero que tingueu un molt bon dia oks?

Giss, ja vindré sobre les 20.00 per fer pedido¡¡¡¡

A totes les altres us estimooooooooooooooooo

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dt. set. 15, 2009 7:30 am

Bon dia ninetes!

Quin dia mes apagat, que consti que m'encanta que plogui, pero m'agradaria quedar-me a casa!

Per lo de la comanda, aquesta tarda ens hi posarem, ja que ahir casi que no vam poder parlar, entre que em va trucar una amiga i despres un amic, vaig estar xerrant una bona estona!

Bueno Ninetes a veure si ens veiem aviat!!!!!!!!!!!!11

Molts pertons!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. set. 15, 2009 8:08 am

Bon dia ninetes!!!
aix a mi m'encanta el dia que fa!!! jejej pero si,, millor a caseta!
avui estic de curset de pediatria pero m'aniré connectant!!

ei jo m'apuntu a fer detalls ehhhhhhhhhhh torsaeann i tara que m'encanta!!! torsaeann que et falta a casona???

nur tu ja tenies preparadet lo de la wweb de julio ehhhhhhhhhhh.... jo casi que también pero parlo amb el ninet i t'envio mail Giss!!!!!

ahir vam acabar la "llista de tarees" i el timing per la boda.. hiha molta feïna ninetes!!! aix aix

petonassssssssssssssssssssssssssssss :..:
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dt. set. 15, 2009 8:11 am

Nineteeeeeeeeeessss!!!!!!!!

ENtro només un moment per dir-vos que us he trobat a faltar, qe he pensat en vosaltres, i que avui tinc un matí liadissim i que no em podré conectar, però després de dinar si i ja us posaré al dia.... a més, llegiré el que heu dit aquests dos dies, a veure si m'he perdut algo important!!!

QUe sapigueu que el salt genial......molt bé, una passada, ahir ens vam mirar el video dos vegades.....la llàstima es que jo encara no estic fina, ara mateix estic marejada i m'estic començant a preocupar perque m'estiraria al llit i no m'aixecaria!!! i abans del 23 de setembre hem d'entregar un munt de coses a la feina......bufffff!!!!

REs ninetes meves...que a veure quan quedem totes d'acord?????

un patunet i si puc us dic algo, i sinó després de dinar!!!!

eiiiii heu vist ho del patrick swayze!!!està mal escrit!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. set. 15, 2009 8:31 am

ei laiac tu ñtrankil ja entraras després de dinar!!! no estarà incubando alguuu no????????????

si que he vist lo patrick.. pobret... portava molts anys.. aix...
Papallona*

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 15, 2009 11:30 am

elxa ha escrit:Papallona tu cuando tienes pensado empezar a probarte vestidos? Te cojo de referencia pq la nur que va delante mio ya lo tiene, tu vas después mio....

Yo es que llevo unos dias tontos, que me muero de ganas por ir a probarme vestidos, pero nose me da que es demasiado pronto........llame a una tienda y tengo hora para el sabado por la mañana pero creo que no podré ir pq mi suegra tiene boda por la tarde y seguro que tiene pelu para el sabado por la mañana......nuse.........nuse.........

tu llevaras a tu suegra????yo a la mia como muxo si la llevo la llevare cuando ya aya elegido el vestido xo lo dudo xq mi madre no ira a comprar el traje de el asi q.......
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. set. 15, 2009 11:47 am

elxa ha escrit:Papallona tu cuando tienes pensado empezar a probarte vestidos? Te cojo de referencia pq la nur que va delante mio ya lo tiene, tu vas después mio....

Yo es que llevo unos dias tontos, que me muero de ganas por ir a probarme vestidos, pero nose me da que es demasiado pronto........llame a una tienda y tengo hora para el sabado por la mañana pero creo que no podré ir pq mi suegra tiene boda por la tarde y seguro que tiene pelu para el sabado por la mañana......nuse.........nuse.........

pues yo había pensado en octubre noviembre.. si kiere podemos ir a mirar una mañanitaaaaaaaaaaaaaaaa jijiji
Papallona*

EntradaAutor: tara » dt. set. 15, 2009 12:05 pm

Hola ninetes, veig que esteu buscant dia per provar-vos vestidets, jo si voleu us acompanyo!!!!!!!!!

No he pogut dir res en tot el mati, hem estat a l'arxiu buscant un projecte i ens hem posat de merda fins al coll i al final res de res!

Bueno ninetes vaig a treballar una estona ens veiem aquesta tarda!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 15, 2009 2:00 pm

Bon dia ninetes!!!
Veig q avui ha hagut moviment per aqui...quin fred que fa avui, no??? bè...fred és el que diu la gent però jo estic en la glòria...m'encanten aquests dies!!!!

Elxa...ja he vist els videos que has penjat...que algu més s'anima a fer ball a a seva boda??? jijijijij. Com va anar ahir a la quedada??? novetats???
Per cert...ja tens monu de probar vestit??? jejejeje. Jo también li diré a la meva sogra...m'agradaria que vingués pq también ens portm molt i molt bè...aix....si comenceu totes a mirar..segur que también caigo en la tentación!!!

Per cert, que heu quedat aqueta tarda??? esk la Tara ha dit que us veieu desprès... :hmm:: joavui plego a les 8 de Reus aixi que si algu vol anar a fer un cafetonet o alguna coseta...que m'ho digui.jejeje

No res...vaig a preparar les classes i fins a la nit no torno ninetes!!!! un petonet a totes, ok??? ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 15, 2009 2:03 pm

elxa ha escrit:Que fuerte!!!!!!!!!!!
Adios, peinado.........adios.........maquillaje...........vestido!!!!!!!!!!!!

http://youtube.com/watch?v=msRq3iewxoc

Ostras éste que fuerte!!!! :.0.-0.: que lástima!!!!!! yo pillo al tio y lo ahogo os lo juro!!!! :star::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dt. set. 15, 2009 3:19 pm

Eiiiiiiii

elxa kins videos perfavorrrrrrrrr.. jo me moro si he de fer això ehhhh.. mira lo de la laiac encara pero lo demás kin pal.. suposo que com una té molta vergonya!!

bueno nenis... jo estic amb lo dels vestits. vestits.. vestiiiiitsssssssssss.. el mes que bé començoooooo.. aixxxxxx m'agraden els de aire... que fuete que fuete'

jo avui también surto a les 20hs de vilaseca kedem????????????????????????????????????????????????????
Papallona*

EntradaAutor: tara » dt. set. 15, 2009 4:21 pm

Hola ninetes!

Elxa, buenisimos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Los calcetines blancos del chino me encantan!

Papallona, tu tambe et poses manos a la obra amb els vestits!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, no hqm dit de quedar ni res, em sap greu pero avui no puc, he de portar el nen a deixar la moto al mecanic!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dt. set. 15, 2009 4:22 pm

Ninetessss!!!

Sento no posar-vos moltes coses, però estava tan agobiada que us he escrit una parrafada explicant com em trobava i el que sentia i preguntar-vos per tot, i de cop s'ha apagat l'ordinador sense avisar i s'ha perdut tot.......ara no tinc humor i no em trobo bé per tornar a repetir-ho....kina m............!!!!!!! descanso un ratet que ara em marejo i després us escric!!!!

molts petonets precioses....penso molt en vosaltres,
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 15, 2009 5:06 pm

Ninetes q tal??jo aqesta setmana mol enfeinada i a sobre mol emprenyada xq a la feina men an fet una de grossa i estic super cabrejada......quina manera de pu te jar q te la gent a sobre de tonta apaleada!!!

Elxa muy bueno los videos yo tomo nota aunq se q no lo are!!!jijijijiji!!!me muero de verguenza solo de ver-lo!!!!jijijiji!!!
Y lo del vestido yo tmb tengo ganas de ir i mirar en serio i giss cuando iba a provarse vestidos??xq sin vestido qedamos papallona, tu, happi yo i giss q mas o menos lo tiene no??

Bueno jo dema i dijous no em odre conectar estic fora treballant tot el dia de les 8 del mati fins les 10 de la nit aixi q no us podre llegir no mescrigueu molt eee!!!

X tarrega be divendres una mica de discussio am el noi xl tema beguda i de mes....xo bueno ja nose q fer-li aixi q ell mateix si li passa algo xungo ja sespavilara ell i els seua amigaxos!!! xo x la resta be vam veure uns quants espetacles i x sort no ens va ploure!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. set. 15, 2009 6:00 pm

Hola ninetes!!
Hi ha hagut moviment, eh!!

Elxa nena, que bons els videos, jajaja!! Però l'últim és per matar a aquell tio!! Mare meva!!!
Us aneu animant a provar vestits? A veure qui serà la pròxima, jejeje! Vestits vestits!! A mi només em va acompanyar ma mare. Ma sogra i la resta ja em veuran el dia de la boda, jijiji!!

Happiness, no te n'estiguis! Si tens mono comença a mirar vestits tu tambe!! Jejeje!

Papallona, si que ho tenia clar en un principi lo de la comanda a la web de Julio, però clar, ara el meu nen em diu que no li acaben de fer el pes... i no sé que fer! Perque jo vull que tot el que triem i agafem ens agradi als dos... així que no se...

Estiu, que t'ha passat? Ànims!

Giss, com ha anat el dia que preveies com a heavy? Espero que bé!

Laiac nena, em preocupes amb aquests marejos... fes-t'ho mirar, eh!! Ànims!

Black, com ha anat el dia?

Torsaeann, avui hi havia MClan a Tgn? A veure si s'arregla el temps. A mi no m'agraden els dies així... són lletjos i em sento sense ganes de fer res... ais!! Jo necessito el solet!!! Calor no, eh! Però solet si...

Tara, se t'ha vist poquet per aquí! Molt enfeinada no? Mira que anar-te a fixar amb els mitjons del xino... jajaja!! m'ho he tornat a mirar i tot perque se m'havia passat!! jajajaj!!

Bé ninetes, vaig a fer marietes per pintar demà, jajaja!! Ais ais ais...

Ens veiem d'aquí a una estoneta! Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 15, 2009 9:01 pm

Bones ninetes!!!!! ja estic a casa...buff...he arribat fa res i ara em toca preparar el sopar que el nen estarà a punt d'arribar...
Demà he de matinar que he de portar el cotxe al mecànic pq la porta del copilot no s'obre. El motor del centralitzat s'ha espatllat...aixxx més pasta!!!! :star::

Laiac...he rebut el mail per lo de les invis..tu tranqui que no és tard estic esperant a estar totes per decidir...però la cosa sembla clara..jijijij. Adivineu qui guanyaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* ...

Tara....jo también m'he fixat amb els mitjons blancs...Però com se li acut ficar-se'ls blancssss!!!! :.0.-0.: jajajaja. Aix...

Papallona...si ho arribo a saber et dic alguna coseta....però des de les 16:00 ja m'he desconectat i no he vist res....per cert, el mes que bè ja et fiques amb el tema vestits...Ja us dic jo que jo serè lá última en comprar-m'he el vestit!!! aix...tinc ganetes però em vull esperar una mica més que vull perdre uns quants kilets més...Tinc pensat que els mirarè a principis d'any....aixx...nu se...potser el dia que menys m'ho esperi se'm gira l'olla i truco per demanar hora...ejejjejej

Giss...Torsaeann...ja heu fet la comanda??? aix...

Bé...vaig a preparar el sopar...ara desprès torno a veure quines novetats hi ha!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dt. set. 15, 2009 9:09 pm

Hola ninetes! com aneu? demà dimecres... meitats de setmana... ueeeeeeeeeeee :-///:
Avui... tal i com vaig pronosticar... ha estat un dia HEAVY!!!!! bufff tot els nens plorant... quina llàstima i quin mal de cap! jejeje però bueno, s'ha de passar... l'adaptació és una mica rotllo... però com tot en aquesta vida... passa. Nur tu què tal? ja veig que preparant material, jo igual... sobretot per decorar la meva classe i els passadissos.

Laia, nena, què et passa? perquè no vas al metge? tia està clar que et passa alguna cosa... ens preocupem per tu!

Nur i Happi! ja he fet la comanda de aire de fiesta! dijous ho tenim aquí! teniu mail...

elxa! hoy de relax no? el día no acompañaba...

tara... tu también has tenido un día heavy por lo que veo no? jejeje descansa

papallona! bonica! la setmana que ve hem de quedar eh? si això fem un soparillo al Viena, com l'altra vegada...

estiu! com és que treballes tant tu també? relax please! anem totes una mica estresades no? ups... sembla que setembre és així...

Anna! fiestera! estaràs al concert de MClan... passat-ho molt bé! i no vagis a dormir molt gtard que demà estaràs feta pols nena!

Black! como estàs? no has dicho nada hoy no? todo bien?

Un besito a todas nenas! mañana más!

Muaaaaaaaaaack! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. set. 15, 2009 9:25 pm

Hola!

Happiness! Que dius? Ja tens més clar el tema de les invis?? Quan sabrem alguna coseta? jejeje!! I pels vestits t'esperaràs fins a principis d'any?? Ostres! Quina força de voluntat! Jo no podria! jajaja!!!

Giss, ja tinc mail, i t'he respost! Gràcies guapa! Ais si nena... l'adaptació és una mica rotllo... costa molt, però a mesura que passen els dies ja te'ls vas fent teus i la cosa va rodada!! Ànims!! Podemos con todo!! jejeje :-))

Eis! Em sembla bé lo de fer un soparillo al Viena! Així us podria veure ninetes! :-)ok: M'ho passo molt bé amb valtres... sou la os ti a!!!!! jajajaja!!

Muas!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants