NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 9:20 pm

Amelie ha escrit:A mi hem passa el mateix, no és que hem marxin les ganes, però crec que ho tinc tant idealitzat que espero que la crida maternal ha de ser una cosa tant especial, que de moment no he notat i això que m'encanten els nens aix!!

Ja som dossssss!!!!!!!!!!!!!!!!! Espero q algun dia arribi.... jajaja >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:[/quote]

Suposo que això és una mica el sindrome fleumeta!! amb el que jo m'incloc si m'ho permeteu, m'agrada veure la vida idealitzada i de vegades hem pego cada patac que és massa!! Però de tot s'en surt i ara és l'hora de ser happyyyyyy!!!
[/quote]

Doncs jo tinc unes ganes de tenir un babyyyyyyyyyyyy!!!! bua...!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 9:21 pm

Amelie ha escrit:A mi hem passa el mateix, no és que hem marxin les ganes, però crec que ho tinc tant idealitzat que espero que la crida maternal ha de ser una cosa tant especial, que de moment no he notat i això que m'encanten els nens aix!!

Ja som dossssss!!!!!!!!!!!!!!!!! Espero q algun dia arribi.... jajaja >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:[/quote]

Suposo que això és una mica el sindrome fleumeta!! amb el que jo m'incloc si m'ho permeteu, m'agrada veure la vida idealitzada i de vegades hem pego cada patac que és massa!! Però de tot s'en surt i ara és l'hora de ser happyyyyyy!!!
[/quote]

Jo igual.... les patcades son mes fortessss :--(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:23 pm

Es carillo, pero es lunic lloc on el Julio menja peix, es mes, si anem vol menjar peix, jejejejeje, per ferli menjar peix hem danar a palamos!!!! I la gent hi va vestida normal, fins i tot ma tieta, que fa de cambrera va amb texans i poc mes.

Perfecte!!! Així ja sé on anar el pròxim dia!! Ja t'ho explicaré. El tema del baby jo no és que no en vulgui tenir, però no noto el instint que diuen que s'ha de despertar, potser és el que he dit que ho he idealitzat massa i espero una gran senyal... Que per cert jo per edat no puc esperar gaire, que l'any que bé 32 uf!!
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:25 pm

Jo igual.... les patcades son mes fortessss :--(

Ara penso que això té la seva part bona, vivim les emocions al màxim!!! I que com he dit de tot s'en surt més bé o més malament, però tot té solució!! ::love:: ::love::
Imatge
Amelie

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 9:26 pm

Amelie ha escrit:Es carillo, pero es lunic lloc on el Julio menja peix, es mes, si anem vol menjar peix, jejejejeje, per ferli menjar peix hem danar a palamos!!!! I la gent hi va vestida normal, fins i tot ma tieta, que fa de cambrera va amb texans i poc mes.

Perfecte!!! Així ja sé on anar el pròxim dia!! Ja t'ho explicaré. El tema del baby jo no és que no en vulgui tenir, però no noto el instint que diuen que s'ha de despertar, potser és el que he dit que ho he idealitzat massa i espero una gran senyal... Que per cert jo per edat no puc esperar gaire, que l'any que bé 32 uf!!

Demana el Suquet de Peix o l'arros a la cassola... mmm... i les tallines... mmmm... quin mono de palamos!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:28 pm

nuvia2010 ha escrit:
Amelie ha escrit:Es carillo, pero es lunic lloc on el Julio menja peix, es mes, si anem vol menjar peix, jejejejeje, per ferli menjar peix hem danar a palamos!!!! I la gent hi va vestida normal, fins i tot ma tieta, que fa de cambrera va amb texans i poc mes.

Demana el Suquet de Peix o l'arros a la cassola... mmm... i les tallines... mmmm... quin mono de palamos!!!!

Si si!! ho faré, m'estan entrant unes ganes d'anar-hi, per cert una novetat si que en tinc, ens en anirem a Palamós a fer el preboda, és que té un encant i hem porta uns records...
Imatge
Amelie

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 9:28 pm

Bueno amoretes, marxo, vaig a que el meu amore em doni una dosi extra de super mimitos, que sempre em cuida un munt i ara amb la tonteria del genoll em cuida molt mes :) que melindra que soc!!!!!

Us estimo amoretes!!!! Fins demaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 9:30 pm

Amelie ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:

Si si!! ho faré, m'estan entrant unes ganes d'anar-hi, per cert una novetat si que en tinc, ens en anirem a Palamós a fer el preboda, és que té un encant i hem porta uns records...

Ja mexplicaras que tens amb palamos, que em tens intrigadaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:31 pm

nuvia2010 ha escrit:Bueno amoretes, marxo, vaig a que el meu amore em doni una dosi extra de super mimitos, que sempre em cuida un munt i ara amb la tonteria del genoll em cuida molt mes :) que melindra que soc!!!!!

Bona nit guapíssima!!! Fins demaaaaaaa!!!! I que et cuidin molt molt molt!!!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:32 pm

Amelie ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Bueno amoretes, marxo, vaig a que el meu amore em doni una dosi extra de super mimitos, que sempre em cuida un munt i ara amb la tonteria del genoll em cuida molt mes :) que melindra que soc!!!!!

Bona nit guapíssima!!! Fins demaaaaaaa!!!! I que et cuidin molt molt molt!!!! Per cert el tema Palamós vaig estar-hi treballant, Palamós, la Bisbal, Santa Coloma de Farnes i ves per on allí vaig coneixer el meu amorete!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:34 pm

Bueno Nenes!! Jo també faig un pensament i vaig a preparar el sopar, que sino m'engantxaran amb els deures fets, però el sopar per fer. Una Abraçae a totessss!!! ::love::
Imatge
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 9:35 pm

Amelie ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:

Jo a Pals... jajajaajaja al jordi li encanta aquell poble medieval i les platges d'allí............ jajajaja >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 9:36 pm

Amelie ha escrit:

Bona nit guapíssima!!! Fins demaaaaaaa!!!! I que et cuidin molt molt molt!!!!

Deuuuu carinyet meu!!!!! Fins nemàaaa cuida't moooolt!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 9:37 pm

Amelie ha escrit:Bueno Nenes!! Jo també faig un pensament i vaig a preparar el sopar, que sino m'engantxaran amb els deures fets, però el sopar per fer. Una Abraçae a totessss!!! ::love::

mooolt bé noies jo también anava a dir que marxava... a fer-me el sopar!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Bona niiiiiitttt!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dt. set. 15, 2009 10:46 pm

hola
he vist per aquí que us voleu presentar al nivell D. jo ho vaig fer per la Udl, té 2 parts i les has d'aprovar amb un 65%. de la gramatica vaig tenir un 85 % i de l'oral super penos, un 57 %, aixo vol dir que suspes!!!!!! em vaig desanimar tan que ja no mi he presentat més!!!!!!!
el dijous al final anire a pronovias a les 10 i a RC a les 12. a vere que tal i si hi ha algun model que m'encanti.
ara stic amb els meus nenets de l'Arnau i ja tinc son :(
he vist que teniu facebook???? jo també!!!!!!!
suposo que ja debeu estar dormint o a punt d'anar al llit.
BONA NIT :-) :-) :-)
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. set. 15, 2009 11:47 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Tinc unes ganes que sigui la fira de nuvis!!!!!!!!!!!!!! En tinc unes ganes!!!!!!!!!!! Per primer cop podrem mirar les coses "de veritat". Sempre que hi he anat, miravem un calendari i deiem: si ens pregunten sera aquest dissabte de tal mes, jejejeje I PER FI SERA LA PRIMERA (I ESPERO QUE LA ULTIMA) QUE QUAN DIGUEM UNA DATA SERA LA DE VERITAT!!!!!!!!!! que fuerte me pareceeeeeeeeeeeeeeeeee

Tens tota la raoooo jo estic com tú, en tinc unes ganes!!!!!!!!!!!! Aquest cop si que es la nostra fira... jo miraré les aliances, el viatge, la perruqueria, ... tot i tot!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ja queda menys pq és al novembre, deuen quedar un parell de mesos!!! ::love::

Teniu raó! aquesta es la nostra!!!! jo no hi he estat mai perquè com no me casat fins ara....jo tindré entrades me les regalen. :-///: *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. set. 16, 2009 12:08 am

Holaaaaaaaaaaaa !!! Si que avanceu ? ui empre em doneu una feinada... he encomanat el ram! es que son artesans florals i te'l dissenyen al teu gust. Jo vull una cascada sencilla, no molt llarga,amb flors de tons ataronjats, ficaran filferro dorat per donar-li forma i per fer alguna decoració original. Estic mooooolt nerviosa ;.:love_: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ximixeta » dc. set. 16, 2009 8:56 am

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
NUVOLET ha escrit:Hola wapes!! a veure si alguna de vosaltres em podria ajudar, sabeu si a sant joan fan bodes al mati??? i a sant Llorenç?? es que casi totes les veig de tarda...
Com que a la Seu Vella m'estan posant tants entrebancs no ho se encara on ho faré... així que he de na mirant llocs...

:-)ok:

hola bonica !
jo se que a sant llorenç a les 12 fan bodes....sino ho han canviat a sant joan no ho se.
de totes maneres truca i preguntes.te paso el tlf per privi, ok?

Jo se de UNA que es casa el 27 de Març de 2010 a les 12 a Sant Llorenç :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Cada dia estic mes histericaaaaaaaaaaa

A sant llorenç segur ja que jo em caso a les 13:15h, en fan dos pel matí i una per la tarda.
ximixeta

Entrades: 8
Membre des de: dt. set. 15, 2009 12:06 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 8:56 am

Bon dia noies!!!
Com va? Jo segueixo igual... sense feina i a ensenyament són unes ineptes... ahir al matí porto el paper per accedir a la mitja jornada i encara no m'ho han canviat, és a dir, que avui tmpoc surto amb disponibilitat a mitja jornada... ja no sé què fer!!!! :-( :-( :-( :-( Què bé istar que ja tinguis el ram encomanat! A tú ets la que et queda més poc!!! Ja teniu les invis fetes? Naltres estem en ello!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: NUVOLET » dc. set. 16, 2009 9:01 am

Gràcies ximxineta!! de moment estem mirant possibles llocs, no tinc res clar cerimonia religiosa civil, al meu novio prefereix religiosa, jo civil, si fos al castell la fariem civil, també he mirat a l'ajuntament perquè no volia mirar ja que em pensava que la sala on celebraven les bodes era bastant petita, i com que som bastants convidats... però he trucat i m'han dit que caben 150 sentats i després de peu también s'hi poden estar í que es celebra al Saló del Retable i tampoc m'ha desagradat la idea. No ho se.. primer esperaré que em truquin de la seu vella a veure que em diuen com em posen tants inconvenients... i després ja decidiré!!
I si fos a l'esglesia m'agraden Sant Llorenç i Sant Joan....

Bueno moltes gràcies a totes per l'ajuda!!!! :-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants