Autor: ximixeta » dc. set. 16, 2009 9:02 am

Autor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 9:05 am
ximixeta ha escrit:hola noies vieg que estu molt engrescades mirant vestits de nuvia, jo us recomano la Satu a Blondel, jo me l'he comprat allí però a la botiga que tenen a bcn. és preciós, bueno a mi m'agrada que he de dir. Això si una mica carillo però es d'uns disenyadors famosillos, val la pena veure els vestits i tels fan a mida!! jo estic encantada. els preus ronden com els de RC més o menys depen del model suposo. però el vaig veure i me'n vaig enamorar jeje.![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 9:06 am
NUVOLET ha escrit:Gràcies ximxineta!! de moment estem mirant possibles llocs, no tinc res clar cerimonia religiosa civil, al meu novio prefereix religiosa, jo civil, si fos al castell la fariem civil, també he mirat a l'ajuntament perquè no volia mirar ja que em pensava que la sala on celebraven les bodes era bastant petita, i com que som bastants convidats... però he trucat i m'han dit que caben 150 sentats i després de peu también s'hi poden estar í que es celebra al Saló del Retable i tampoc m'ha desagradat la idea. No ho se.. primer esperaré que em truquin de la seu vella a veure que em diuen com em posen tants inconvenients... i després ja decidiré!!
I si fos a l'esglesia m'agraden Sant Llorenç i Sant Joan....
Bueno moltes gràcies a totes per l'ajuda!!!!

Autor: ximixeta » dc. set. 16, 2009 9:21 am
lluneta29 ha escrit:ximixeta ha escrit:hola noies vieg que estu molt engrescades mirant vestits de nuvia, jo us recomano la Satu a Blondel, jo me l'he comprat allí però a la botiga que tenen a bcn. és preciós, bueno a mi m'agrada que he de dir. Això si una mica carillo però es d'uns disenyadors famosillos, val la pena veure els vestits i tels fan a mida!! jo estic encantada. els preus ronden com els de RC més o menys depen del model suposo. però el vaig veure i me'n vaig enamorar jeje.![]()
![]()
![]()
Ximixeta!!! Això és diu... quin vestit és???????????? Què guaiii!! Jo vaig el dia 3 d'octubre a BCN i espero ja sortir amb vestit la veritat... encara que m'estic pensant la idea d'anar a la botiga aire nova de lleida ja que estik a l'atur i no faig res de res pels matins i m'avurreixoo un munt!!!!![]()
![]()
Autor: ximixeta » dc. set. 16, 2009 9:32 am

Autor: ISTAR82 » dc. set. 16, 2009 9:39 am

Autor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 9:41 am
ximixeta ha escrit:Bueno noies aquí una que va al revés del món se'n va a dormir, ja que treballa de nit!!Molt bon dia a totes!!

Autor: cc83 » dc. set. 16, 2009 2:09 pm
nuvia2010 ha escrit:cc83 ha escrit:nenetessssss!!!! que feu??????? he marxat dos hores i ja heu escrit 6 pàgines!!!! bffffffff que sou rapides!!
jo no podre venir divendres. Plego a les 20.30 així que impossible...
així fan ofertetes d'aliances a la fira???? i sabeu si fan preus interessants o que?? haurem d'anar allí un dia sencer...jejeje
vaig a sopar i a momir k dema es el gran dia.... a veure kins querubins me toquen...
petonets!!!
Hola boniqueta!!!! No se, suposo que faran ofertes de tot tipus a la fira, no??? jejejejejejejeje a veure que tal va, pero aquest any vull sortir contenta, sense dir: quina decepcio!

Autor: cc83 » dc. set. 16, 2009 2:13 pm
Laia23 ha escrit:hola noiessssssssss que tal??? Ahir no vaig poder escriure-us res, no em deixava enviar-ho. Ahir vam anar a mirar al fotograf gomez-vidal i la veritat es que no ens va agradar gaire. N'heu mirat algun vosaltres???

Autor: cc83 » dc. set. 16, 2009 2:24 pm
lluneta29 ha escrit:cc83 ha escrit:nenetessssss!!!! que feu??????? he marxat dos hores i ja heu escrit 6 pàgines!!!! bffffffff que sou rapides!!
així fan ofertetes d'aliances a la fira???? i sabeu si fan preus interessants o que?? haurem d'anar allí un dia sencer...jejeje
vaig a sopar i a momir k dema es el gran dia.... a veure kins querubins me toquen...
petonets!!!
cc83 com ha anat amb els noiets??? Explica'm!!!!!!!!!!!!!

Autor: cc83 » dc. set. 16, 2009 2:38 pm
NUVOLET ha escrit:Gràcies ximxineta!! de moment estem mirant possibles llocs, no tinc res clar cerimonia religiosa civil, al meu novio prefereix religiosa, jo civil, si fos al castell la fariem civil, també he mirat a l'ajuntament perquè no volia mirar ja que em pensava que la sala on celebraven les bodes era bastant petita, i com que som bastants convidats... però he trucat i m'han dit que caben 150 sentats i després de peu también s'hi poden estar í que es celebra al Saló del Retable i tampoc m'ha desagradat la idea. No ho se.. primer esperaré que em truquin de la seu vella a veure que em diuen com em posen tants inconvenients... i després ja decidiré!!
I si fos a l'esglesia m'agraden Sant Llorenç i Sant Joan....
Bueno moltes gràcies a totes per l'ajuda!!!!

Autor: NUVOLET » dc. set. 16, 2009 2:45 pm

Autor: PIKYS » dc. set. 16, 2009 6:19 pm

Autor: nuvia2010 » dc. set. 16, 2009 8:05 pm

Autor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 8:15 pm
cc83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:cc83 ha escrit:nenetessssss!!!! que feu??????? he marxat dos hores i ja heu escrit 6 pàgines!!!! bffffffff que sou rapides!!
petonets!!!
cc83 com ha anat amb els noiets??? Explica'm!!!!!!!!!!!!!
cuca!!! lluneta!!!! al cole molt be!! estic contenta, tinc uns grups bastant bonets (a excepció d'un k ja el tinc clixat....) pero molt be, i son bastant simpatics i així es fa tot més ameno... me sone tan raro que me diguin "senyoreta"... jejejje pero estic contenta. A més amb els companys molt be, la majoria ja els coneixia pk eren profes meus i els k no coneixia tambe molt be. M'ajuden molt i me donen molts anims, així que de moment no me puc queixar.
I tu que lluneta??? com van els animos??? ha sortit algo???
cuca! com se porta en nostre "amic" en comú???

Autor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 8:16 pm
NUVOLET ha escrit:ajjajaj l'alcalde es va emocionar no?? bueno doncs quan tinguem alguna cosa en clar ja us ho comunicaré!!!
de veritat, moltes grpacies per les respostes!!!
Nenes ja us queda ben poc a vosaltres, que guaiiiii

Autor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 8:17 pm
PIKYS ha escrit:Holeeee joer nenes com escribiu!!! un dia q no em conecto i em perdo ja!!!!
Ahir vam anar de fotografs, vam anar a veure el Jordi Pou, la veritat pq molt bé i les fotos k fa son xulissimes pero el vaig trobar una mica carillu, no se. pero no lem descartat, seguirem mirant.
Nuvia!! k gas fet amb aquest genoll??? ja li ports dir al julito q te cuido eh!! sino li dire 4 coses!! jejeje
Lluneta, la propera ja estaras a mitja jornada i ja veuras k algo et donaran. Avui a la meva amiga ja li han donat i aixo k estava en reserva, no se pas com la gent pot dir q no a la feina. aissss
Bueno men vaig a corregir examens, k ja he fet les avaluacions previes, i vull saber lo malament q estan, pq no sen recorden de res. Quina feinada mespera a posals al dia, ufffff
Bueno noies ens veiem dp!! adeuuu

Autor: Amelie » dc. set. 16, 2009 8:18 pm
nuvia2010 ha escrit:Hola Amoretes!!!!!
cc83, que be que estiguis be al cole!!!!! Quantes hores fas???
Pikys!!! Nosaltres teoricament, si no plou, FEM EL PREBODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aixi que divendres podre venir a la fleumaquedada
Nenes, diumenge a les 12 esteu convidades, si us fa gracia, a la inaguracio de la tenda de la meva tieta :) Tindra vestits 2010 per si voleu mirar i tindra mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolts tocats i tiares per si voleu mirar (que he triat jo, jejejeje) També tindran la limousina davant de la porta i podrem pujar :) (No crec que ens deixin donar una volta, pero tot es camelarse al meu tiet) i esteu convidades a cava i el piscolabis que hi haura :) Si veniu em fara il·lusio :) pero entenc que un diumenge... Els vestits de St. Patrick shan oblidat denviarli, dema trucarem a veure si els podem anar a buscar nosaltres divendres a la fabrica :) Despres de la inaguracio conviden a la familia a dinar al Palau, mmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!
Vaig a pintarme les ungles per dema per estar divina de la muerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Autor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 8:19 pm
nuvia2010 ha escrit:Hola Amoretes!!!!!
Pikys!!! Nosaltres teoricament, si no plou, FEM EL PREBODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aixi que divendres podre venir a la fleumaquedada
Nenes, diumenge a les 12 esteu convidades, si us fa gracia, a la inaguracio de la tenda de la meva tieta :) Tindra vestits 2010 per si voleu mirar i tindra mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolts tocats i tiares per si voleu mirar (que he triat jo, jejejeje) També tindran la limousina davant de la porta i podrem pujar :) (No crec que ens deixin donar una volta, pero tot es camelarse al meu tiet) i esteu convidades a cava i el piscolabis que hi haura :) Si veniu em fara il·lusio :) pero entenc que un diumenge... Els vestits de St. Patrick shan oblidat denviarli, dema trucarem a veure si els podem anar a buscar nosaltres divendres a la fabrica :) Despres de la inaguracio conviden a la familia a dinar al Palau, mmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!
Vaig a pintarme les ungles per dema per estar divina de la muerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Autor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 8:20 pm
Amelie ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Hola Amoretes!!!!!
Uooo!! Tens una familia plena d'emprenedors, que si restaurant a Palamós, botiga a Lleida jeje molt bé!! Per cert m'encantaria anar-hi, però hem quedat amb el meu xicot que diumenge anirem a Saragossa a veure el desfile de Dress Bori, ja donaràs l'adreça de la botiga, que jo vaig perduda i no sé quina és, es que si la setmana que ve per fí ja li diem als pares, podré anar a totes les botigues amb la tranquilitat de no tenir por per si m'engantxen...![]()
![]()