"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 16, 2009 7:19 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡¡
Fonc si, vaig anar al concer Mclan, van fer-jo al recinte firal davant la renfe.
El concert va començar puntual i a la 1 de la nit es va acabar i cap a momir......
La veritat es que va ser molt bonic a que al cantant feia 40 anys i li van treure un pastís, cava...i va ser guay¡¡¡¡¡¡

Avui tinc una festa de cumplanys i no se amb quina hora arribaré o sigui que no crec que pugui escriure fins demà.
Espero que tingueu un dia tranquil i que pensseu amb mi¡¡¡¡¡

Ahhhh¡¡¡ ahir amb la giss vaig demanar les targetes per els detallets....ara tinc que comprar el fil i paper transparent per embolicar i ja tenim feina a Vilallonga¡¡¡¡¡¡¡¡

Moltes gràcies i us estimooooooooooooooo
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 16, 2009 7:20 am

nur_jor ha escrit:Hola!

Happiness! Que dius? Ja tens més clar el tema de les invis?? Quan sabrem alguna coseta? jejeje!! I pels vestits t'esperaràs fins a principis d'any?? Ostres! Quina força de voluntat! Jo no podria! jajaja!!!

Giss, ja tinc mail, i t'he respost! Gràcies guapa! Ais si nena... l'adaptació és una mica rotllo... costa molt, però a mesura que passen els dies ja te'ls vas fent teus i la cosa va rodada!! Ànims!! Podemos con todo!! jejeje :-))

Eis! Em sembla bé lo de fer un soparillo al Viena! Així us podria veure ninetes! :-)ok: M'ho passo molt bé amb valtres... sou la os ti a!!!!! jajajaja!!

Muas!! ::love:: ::love:: ::love::

Em sembla bé fer un soparillo¡¡¡¡així estem juntetes¡¡¡¡¡¡
Jo també estic super bé amb vosaltres¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 16, 2009 7:20 am

Giss ha escrit:Hola ninetes! com aneu? demà dimecres... meitats de setmana... ueeeeeeeeeeee :-///:
Avui... tal i com vaig pronosticar... ha estat un dia HEAVY!!!!! bufff tot els nens plorant... quina llàstima i quin mal de cap! jejeje però bueno, s'ha de passar... l'adaptació és una mica rotllo... però com tot en aquesta vida... passa. Nur tu què tal? ja veig que preparant material, jo igual... sobretot per decorar la meva classe i els passadissos.

Laia, nena, què et passa? perquè no vas al metge? tia està clar que et passa alguna cosa... ens preocupem per tu!

Nur i Happi! ja he fet la comanda de aire de fiesta! dijous ho tenim aquí! teniu mail...

elxa! hoy de relax no? el día no acompañaba...

tara... tu también has tenido un día heavy por lo que veo no? jejeje descansa

papallona! bonica! la setmana que ve hem de quedar eh? si això fem un soparillo al Viena, com l'altra vegada...

estiu! com és que treballes tant tu també? relax please! anem totes una mica estresades no? ups... sembla que setembre és així...

Anna! fiestera! estaràs al concert de MClan... passat-ho molt bé! i no vagis a dormir molt gtard que demà estaràs feta pols nena!

Black! como estàs? no has dicho nada hoy no? todo bien?

Un besito a todas nenas! mañana más!

Muaaaaaaaaaack! ::love::

Tinc soneta giss.....ajajjaajajajjajaajajaj
Bon dia bonica¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 16, 2009 7:22 am

elxa ha escrit:bua!!!!!! que risa con los videos hay cada uno.........que flipas!!!!!!! no os pongo más que sinooo me matais jejejeje...!!!!!!!!

NIneta¡¡¡els videos boníssims, quina llàstima la novia que va caure a l'aigua....a mi m'agafa alguna cosa¡¡¡¡¡¡
Com va?alguna novetat?
Ja et diré per anar a Alcover a esteticient oks?

Que tinguis un molt bon dia¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 16, 2009 7:24 am

laiac ha escrit:Ninetessss!!!

Sento no posar-vos moltes coses, però estava tan agobiada que us he escrit una parrafada explicant com em trobava i el que sentia i preguntar-vos per tot, i de cop s'ha apagat l'ordinador sense avisar i s'ha perdut tot.......ara no tinc humor i no em trobo bé per tornar a repetir-ho....kina m............!!!!!!! descanso un ratet que ara em marejo i després us escric!!!!

molts petonets precioses....penso molt en vosaltres,

PER FAVOR¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡CAP AL METGE¡¡¡¡¡¡¡
Nena, no juguis amb la salut i que et mirin que et passa¡¡¡¡¡

Ànims i no treballis gaire.
T'estimo guapa.

CUIDA'T¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 16, 2009 7:25 am

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes!!!!! ja estic a casa...buff...he arribat fa res i ara em toca preparar el sopar que el nen estarà a punt d'arribar...
Demà he de matinar que he de portar el cotxe al mecànic pq la porta del copilot no s'obre. El motor del centralitzat s'ha espatllat...aixxx més pasta!!!! :star::

Laiac...he rebut el mail per lo de les invis..tu tranqui que no és tard estic esperant a estar totes per decidir...però la cosa sembla clara..jijijij. Adivineu qui guanyaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* ...

Tara....jo también m'he fixat amb els mitjons blancs...Però com se li acut ficar-se'ls blancssss!!!! :.0.-0.: jajajaja. Aix...

Papallona...si ho arribo a saber et dic alguna coseta....però des de les 16:00 ja m'he desconectat i no he vist res....per cert, el mes que bè ja et fiques amb el tema vestits...Ja us dic jo que jo serè lá última en comprar-m'he el vestit!!! aix...tinc ganetes però em vull esperar una mica més que vull perdre uns quants kilets més...Tinc pensat que els mirarè a principis d'any....aixx...nu se...potser el dia que menys m'ho esperi se'm gira l'olla i truco per demanar hora...ejejjejej

Giss...Torsaeann...ja heu fet la comanda??? aix...

Bé...vaig a preparar el sopar...ara desprès torno a veure quines novetats hi ha!!!! ::love::

Ja tenim la comanda però solsament la vam fer d'aire, la de Julio la farà Giss més endavant.
Molts petonets bonica i que tinguis un molt bon dia¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dc. set. 16, 2009 7:27 am

Hola ninetes

Bon dia, be per algunes, xq de bon mati ja ens hem discutit!

Aquesta tarda vaig a veure a la maria, per veure els marcadors de les taules, les minutes, el cartell de distribucio de les taules, etc. i els hi vaig dir als meus pares que vinguessin per no anar.hi sola, total que li vaig dir que agafaria el seu cotxe per anar mes amples i aquest mati en comptes de donar-se pressa ell tot tranquil i jo feia tard!
I a sobre em diu que no vinguin els teus pares, eh, que ja hi anirem un altre dia amb tots!
Es una tonteria pero m'he enfadat, i els meus pares vindran i ho veuran i si s'enfada que el bombin!
I ja s'espavilara ell a trucar per anar-hi amb els seus pares, jo no ho fare!

A sobre avui ja ens falten nomes 4 mesos i volia fer alguna coseta, pero sera que no!

Vaieu que començo forta de bon mati!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. set. 16, 2009 8:01 am

Bueno ninetes, vaig que la feina ens estressa, hem de quedar ja per sopar que aixi ens desfoguem les unes amb les altres!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. set. 16, 2009 10:23 am

Gracias elxa, aunque muy animada no estoy pero bueno!

Si laiac les ninetes tenen rao, hauries d'anar al metge!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. set. 16, 2009 10:30 am

Ninetes meves!!!!!!!!!

TAraaaaaaa no t'enfadisssssss......SÓN HOMES......és a la única conclusió que arribo!!!!!!!!no té més!!!! i és veritat 4 mesos!!!!! aix aix aix!!!! que xuliiiiiiiiiiii!!!! això està aquí!!!!!!!!!

Ninetes.....ahir a la nit no us vaig abandonar, però em va passar una de forta....vaig voler sortir a mitja tarda a comprar fruita per despejar-me i a veure com em trobava, i al guissona pagant casi em plego, vaig fer un pas enrera i vaig perdre l'orientació....buffff em vaig asustar molt i el josep estava fora i em va dir, cap a casa i punto!!! i sabeu què em va anar bé??? el josep em va estar un ratet fent un massatge al coll i després vaig decidir automedicarme......crec que due ser com em va passar fa uns anys que estava fatal....i dels nervis, l'estrés i tot, encara pitjor.....tinc les cervicals xungues...i jo crec que és vèrtic o algo a les cervicals, i em vaig pendre relaxants musculars, i ibuprofeno i avui estic algo millor!!!!!!! i seguiré així fins divendres que tinc visita al metge......però ahir quin susto!!!!

Ahir em va saber greu que se'm tanqués l'ordinador....us vaig escriure a cadascuna:
giss i elxa que estava contenta de que els vostres xics estiguessin millor!!!
torseann i tara que ens posavem a fer detallets, rams i el que faci falta, que la tara s'encanta i no estarem totes la última setmana fent manualitats eeeeeeee.....espavil....jijjijij
a la nur i la giss que ànimu que anés bçé, que els nens sempre ploren però que ha de ser una feina molt xula!!!!
a la elxa......que què T?HAN DIT ELS SINDICATS!!!!!!! me'ls menjaria a tots!!!!
a mrs.happiness que ja t'havia enviat el mail, i que jo crec que guanyen les caricatures no???
l'estiu que com havia anat la juerga però que ara veig que li toca treballar força!!!
i a la papallona i a la elxa que si algun dia la mama, sogra, veina o qui sigui falla algun dia que jo encantadiiiiiiiiiiissima us acompanyo a mirar vestits.....i que jo el primer dia que vaig provar-me vestits (i únic) va venir la mama i ma germana, però el segon dia si que va venir la sogra, que li feia ilu!!!!
i a la black.....que també m'ha d'explicar ALLÒ que li va semblar que m'ho compro!!!!

Aixxxxx ninetes, penso molt en vosaltres, avui porto la pulsereta i me l'he mirat fa una estona i no sabeu la gràcia que m'ha fet rrecordar el moment de la boda i quan m'ho vau donar............us recompensaré d'alguna manera....però necessito temps!!!però un record el tindreu totes eeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! que guapes que sou!!!!!

Gràcies per escoltarme sempre..............ahir estava bastant xof.....la veritat és que vaig estar parlant amb una amiga i ho vaig estar pensant.........desde que al febrer ens vam comprar la casa que es pot dir que no he descansat!!! primer ens vam comprar la casa, i vaig estar pintant, jo sola, netejant, arreglant-ho tot, moblant la casa i després, tot just encara ens falten coses decidim casar-nos, i apa, desde l'abril cada tarda fent algo, mirant cosetes, detallets, regalets....després a la india,..buff...va ser un viatge estressant i molt cansat, després apaaaa nosaltres a cantabria (ja sé que ho vam fer perque vam voler però coincidim poc els dos tans dies) pe`ro hauríem d'haver-nos quedat a casa!!!! i res, al arribar un bateig i tornada a la feina i després cada finde algú a casa i......................nenes tic mortaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

ups, ho sento.....quin rotllo us he fotut!!!! una cosa bona, sabeu que ara trucaré a halcon viajes perque crec que ja hi ha 2X1 per anar a riviera maya????? m'ho aconselleu per descansar no????

un patunet.........i de debò que penso molt en vosaltres!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 16, 2009 10:32 am

PAPALLONAAAAAAAAA!!!!

sobre la ceremonia civil....i totes les que ho feu...sobretot, PRIMER....demana JA el certificat de naixement al registre civil on estiguis inscrita, això és el que almenys a mi em va tardar més i tothom diu que tarda més!!!!! després depèn d'on et casis....vull dir a través de quin poble o persona.....perque desprñes has d'anar allí a iniciar l'expedient de matrimoni!!!!

Ara no puc, després t'explico millor, però és això..!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 16, 2009 10:35 am

Bon dia ninetes!!

Estic molt depre... tinc un troiano al meu pc... snif snif... i jo sense ordenador no puc viure!! Ahir em va entrar!! Ais... L'hauré de formatejar i ho perdré tot... Ara us estic escribint des de l'escola. Els propers dies poquet estaré per aquí nenes... Solament quan tingui algun ratillo lliure al cole, perque a casa res... I jo no ho sé fer tot això de formatejar! I clar, avui hauré de trucar algun informatic a veure quan poden venir... Espero que no s'allargui massa la cosa!!! Que necessito l'ordinador!! Jops... I es veu que és un troiano molt fort! El smp/xl... Kina merrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!
:--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(

Torsaeann! Al final vas poder anar al concert! Que guai no? Un concert i cumple del cantant, jejeje! Que vagi molt be el cumple d'avui!!

Tara, que només et queden mesos!! Ais!! Que poquet!!
I no t'enfadis dona! Que has de viure els preparatius de la boda ben contenta! Ja se sap com son els homes... jejeje!

Petonets a totes!! Muas!!

Si despres tinc una estoneta tornare a entrar... i sino... fins demà guapes... snif snif... jops!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 16, 2009 10:41 am

Bon diaaa...!!!!!

Que tal es presenta el dimecres??? jo acabo de mirar "nominacions" i res de res....aix... :star::

Sembla que el dia ha espavilat, no? i jo que pensava que la tardor ja havia arribat!!! jopeta....bé....
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 16, 2009 10:44 am

Laiac, nena! Quin susto!!! I no tens hora fins divendres!!! Cuida't molt! I que el teu nen et cuidi molt i faci tots els massatges que facin falta! Que amb la salut no s'hi juga... I amb el ritme que portes que no pares... Necessites un descans!! Jo no sé si anar a Riviera Maya és relaxant o que... Els viatges sempre són cansats, no? Mira, espera't al divendres a veure que et diu el metge, ok? I fes bondat!!!

Muas!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 16, 2009 10:45 am

tara ha escrit:Hola ninetes

Bon dia, be per algunes, xq de bon mati ja ens hem discutit!

Aquesta tarda vaig a veure a la maria, per veure els marcadors de les taules, les minutes, el cartell de distribucio de les taules, etc. i els hi vaig dir als meus pares que vinguessin per no anar.hi sola, total que li vaig dir que agafaria el seu cotxe per anar mes amples i aquest mati en comptes de donar-se pressa ell tot tranquil i jo feia tard!
I a sobre em diu que no vinguin els teus pares, eh, que ja hi anirem un altre dia amb tots!
Es una tonteria pero m'he enfadat, i els meus pares vindran i ho veuran i si s'enfada que el bombin!
I ja s'espavilara ell a trucar per anar-hi amb els seus pares, jo no ho fare!

A sobre avui ja ens falten nomes 4 mesos i volia fer alguna coseta, pero sera que no!

Vaieu que començo forta de bon mati!

Aixx nineta!!!! aquests homes ens porten de cap...i van de durillos però no poder estar sense nosaltres...jejejeje. Has començat el mati malment, però ja veuràs que si aneu al restaurant i tot us animeu i al final feu les paus. I a més, si tu vols que els teus pares hi vagin...doncs van i prou!!! i ja s'espavilaràn... Nosaltres les noies sempre compartim més les coses amb la family, més que ells...almenys és el que jo veig que passa amb nosaltres 2 también!!!! però tu ànims i ja està!!! per cert, FELICITATSSSSSSSS només 4 mesets i ja estaràs casadaaaaaa....uohhhhhhhhhhh :-///:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 16, 2009 10:48 am

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!!
Que tal tot? jo no res un dia mes passat i res d'especial.

Bon dia wapiiii!!! gràcies per l'email, i no pateixis que no hi havia pressa...fins que no tingui la opinió de totes jo m'esperooo!!! jejejej.
Per cert, vas veure allà que et vaig comentar...i a mesura que vagi trobant cosetes d'aquestes relacionades amb lo teu...jo t'ho faig saber...ok???
Què??? la pròxima setmaneta a probar vestits, no????aixxx....jo com diu la Nur....tinc molt de monu, però em vull esperar...bè, ja saps el que esperarem totes les ninetes....CRÒNICAAA!!!! jijjijiijj
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 16, 2009 10:54 am

laiac ha escrit:Ninetes meves!!!!!!!!!

TAraaaaaaa no t'enfadisssssss......SÓN HOMES......és a la única conclusió que arribo!!!!!!!!no té més!!!! i és veritat 4 mesos!!!!! aix aix aix!!!! que xuliiiiiiiiiiii!!!! això està aquí!!!!!!!!!

Ninetes.....ahir a la nit no us vaig abandonar, però em va passar una de forta....vaig voler sortir a mitja tarda a comprar fruita per despejar-me i a veure com em trobava, i al guissona pagant casi em plego, vaig fer un pas enrera i vaig perdre l'orientació....buffff em vaig asustar molt i el josep estava fora i em va dir, cap a casa i punto!!! i sabeu què em va anar bé??? el josep em va estar un ratet fent un massatge al coll i després vaig decidir automedicarme......crec que due ser com em va passar fa uns anys que estava fatal....i dels nervis, l'estrés i tot, encara pitjor.....tinc les cervicals xungues...i jo crec que és vèrtic o algo a les cervicals, i em vaig pendre relaxants musculars, i ibuprofeno i avui estic algo millor!!!!!!! i seguiré així fins divendres que tinc visita al metge......però ahir quin susto!!!!

Ahir em va saber greu que se'm tanqués l'ordinador....us vaig escriure a cadascuna:
giss i elxa que estava contenta de que els vostres xics estiguessin millor!!!
torseann i tara que ens posavem a fer detallets, rams i el que faci falta, que la tara s'encanta i no estarem totes la última setmana fent manualitats eeeeeeee.....espavil....jijjijij
a la nur i la giss que ànimu que anés bçé, que els nens sempre ploren però que ha de ser una feina molt xula!!!!
a la elxa......que què T?HAN DIT ELS SINDICATS!!!!!!! me'ls menjaria a tots!!!!
a mrs.happiness que ja t'havia enviat el mail, i que jo crec que guanyen les caricatures no???
l'estiu que com havia anat la juerga però que ara veig que li toca treballar força!!!
i a la papallona i a la elxa que si algun dia la mama, sogra, veina o qui sigui falla algun dia que jo encantadiiiiiiiiiiissima us acompanyo a mirar vestits.....i que jo el primer dia que vaig provar-me vestits (i únic) va venir la mama i ma germana, però el segon dia si que va venir la sogra, que li feia ilu!!!!
i a la black.....que també m'ha d'explicar ALLÒ que li va semblar que m'ho compro!!!!

Aixxxxx ninetes, penso molt en vosaltres, avui porto la pulsereta i me l'he mirat fa una estona i no sabeu la gràcia que m'ha fet rrecordar el moment de la boda i quan m'ho vau donar............us recompensaré d'alguna manera....però necessito temps!!!però un record el tindreu totes eeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! que guapes que sou!!!!!

Gràcies per escoltarme sempre..............ahir estava bastant xof.....la veritat és que vaig estar parlant amb una amiga i ho vaig estar pensant.........desde que al febrer ens vam comprar la casa que es pot dir que no he descansat!!! primer ens vam comprar la casa, i vaig estar pintant, jo sola, netejant, arreglant-ho tot, moblant la casa i després, tot just encara ens falten coses decidim casar-nos, i apa, desde l'abril cada tarda fent algo, mirant cosetes, detallets, regalets....després a la india,..buff...va ser un viatge estressant i molt cansat, després apaaaa nosaltres a cantabria (ja sé que ho vam fer perque vam voler però coincidim poc els dos tans dies) pe`ro hauríem d'haver-nos quedat a casa!!!! i res, al arribar un bateig i tornada a la feina i després cada finde algú a casa i......................nenes tic mortaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

ups, ho sento.....quin rotllo us he fotut!!!! una cosa bona, sabeu que ara trucaré a halcon viajes perque crec que ja hi ha 2X1 per anar a riviera maya????? m'ho aconselleu per descansar no????

un patunet.........i de debò que penso molt en vosaltres!!!!!

Bonica...com estàs avuui??? espero que millor...i ja saps...les ninetes et diem que has de descansar més...
L'altre dia pensant en lo teu se'm va passar pel cap que possiblement vinguès tot de les cervicals, pq són bastant fotudes....i si ara dius que ahir vas perdre l'orientació...descarat!!!! pot ser vertigen i tot el que això comporta!!!! ja ssaps....al metge de cap i sobretot a descansar....
Ahir vaig enviar petició de info als viatges alemany p también té algunes ofertes de 2x1..a diferents destins entre ells Rivera Maya.
Però penso que és només per enguany!!!! Estic esperant info per veure les dates i si la oferta és vigent per l'any vinent li passarè a la Tara... T'interessa a tu también??? mira...et passo el link
Petonets i recupera't!!!
http://www.valemany.com/riviera-maya-2x1
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 16, 2009 10:55 am

tara ha escrit:Gracias elxa, aunque muy animada no estoy pero bueno!

Si laiac les ninetes tenen rao, hauries d'anar al metge!!!!!!!!!!!!!!

Mira Tara....t'adjunto el link... http://www.valemany.com/riviera-maya-2x1, estic esperant la info per saber dates....que segons les opcions ens ho mirarem....pq ell amb els torns...aixx...tinc ganetes de viatjar!!! :-///:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 16, 2009 11:06 am

Ninetes...vaig a preparar el dinar que el nen ha de marxar i a preparar les classes per a la tarda...desprès abans de començar classes...torno per aqui!!!

Petonets!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 16, 2009 11:22 am

-Cápsulas de belleza flash para antes del maquillaje, por si la maquilladora no cuenta con ellas.

-Mascara de pestañas Waterproof, por si las moscas, que ya sabemos que en las bodas siempre cae alguna lagrimita. Imprescindible llevar pañuelos de papel en el bolso durante el trascurso de toda la boda, evitarás posibles desastres si actúas con rapidez.

-Mascara de papel de arroz antibrillos. Es muy socorrida para las novias, ya que es una mascara de papel que absorbe los pequeños brillos provocados por el calor y el agobio y no te quita el maquillaje. Las mejores son las de Shiseido.
-Un pequeño kit de maquillaje con polvos compactos, brillo de labios, corrector y colorete.
-Mini espejito para retocar los labios y el maquillaje a la hora de las fotografías sin necesidad de ir al baño. -Tiritas por si los zapatos hacen rozaduras, Compeeds para el cansancio de pies y stick antiampollas.
-Por si la novia quiere cambiarse el peinado para el baile, quitarse el velo o cambiarse el tocado, hay que llevar un cepillito y horquillas invisibles negras para retocar el peinado.
-Un mini costurero con aguja e hilo blanco.
-Por si acaso no olvidar desodorante, laca (aunque odiemos la laca) y perfume, todo en formato “mini”.

-También nos irán bien llevar analgésicos, ibuprofeno y pastillas para la acidez. ¡Nunca se sabe!
=0-0-)
Papallona* l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 16, 2009 11:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants