"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dc. set. 16, 2009 9:50 pm

Papallona!!!

ho sento,,,vaig borrar el mail de l'ajuntament de riudecanyes on m'explicaven el que s'havia de fer!!!jopeta!!! i ara no m'enrecordo ben bé!!!! sé que has de demanar el certificat de naixement, i després, un certificat d'empadronament del lloc on estiguis ara empadronada i d'on ho hagis estat els ultims dos anys!! i després tot això es porta a l'ajuntament, jutjat o on vulguis que et casin!!!! però clar....si no estàs empadronada??igual et pots casar??? suposo que si!!!! i poca cosa més..el que no sé si podràs fer el amteix dia la boda boda o no!!!!

ninetes....un petonet a totes, em vaig a pendre les pastis i a mumir!!!
molts petonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 16, 2009 10:47 pm

Ninetes....bona nit ...

Acabo de sopar pq el nen havia de quedar-se a una reunió....i encara no ha vingut!!!!! jopeta...on si que triga....

Tara...he al.lucinat quan he llegit que la Sra. no s'ha presentat!!! que heavy! quina falta de serietat i per més inri, et podria almenys agafar el telèfon, no? demà la trucaràs??? cántali les 40!!!! ja ens explicaras!!!

Elxa....que descansis!!!!!

Giss...ahora te contesto nena...lo siento...entre una cosita y otra...se me ha pasado. Ahora voy....

Ninetes...vaig a dormir jo también pq estic baldada i sebla que sento la porta....

Us estimo ninetes i us envio a totes un petonàs enorme!!!! ::love::
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dj. set. 17, 2009 7:06 am

Bon dia ninetes!

Per lo de la maria m'esperare a que siguin les 10 i la trucare a veure que em diu i com no em contesti o segons el to que tingui em sembla que farem un pensament, ara que no es pensi que parlare be del servei de la comercial per que es patetic, estic cremada i el nen s'ho va pendre fatal.

Sento dir aquestes coses, ja que som unes cuantes que ho fem alli, pero el tracte hauria de ser millor, estic decepcionada, crec que som poc per a la maria!

Bueno ninetes ja us anire explicant!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. set. 17, 2009 7:11 am

Gis, asi que no te gusto nada! Tranquila que seguro que lo encuentras antes que yo!

Elxa, cansadita de la consulta, eh!!!!!!

Happi, nena que tal ela repassos?

Nur, aixo dels virus es un rotllo i amb lo viciades que estem!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, ahir m'ho va dir el nen lo de mago de hoz, dema si que m'agradaria anar al dels pets!

Laiac, nena millor o que!!!!!!!!!!!!

Black, ja portes les gomesssssssssssssssssssss! Aixi anira tot mes rapid

Papallona, nena a veure si descanses una miqueta que et volem veure!

Estiu, que tal va anar per tarrega!!!!!

Ninetes ens veiem aquesta tarda!!????????????????????????????
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 17, 2009 7:16 am

Jo aquesta tarda no puc....
Fem quedada de ninetes demà a la plaça de la font per els pets?
Quina ilu no?
Ja direu¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡

Tara....a veure que et diu la Maria... ànims¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dj. set. 17, 2009 7:48 am

NINETEEEEEEEEESSSSSSS!!!!

QUE JO SI QUE PUC QUEDAAAAAAAARRRRR!!!!!!!!!! bé....el meu maridet està a casa, però m'ha dit que si quedo un ratet que ell netejarà casa...així qeu haruia d'aprofitar no???

segueixo amb la meva automedicació i em trobo algo millor, tot i que ahir a les 8 de la nit estavem al bahaus i em va agafar el xungu!!!!i vam haver d'anar cap a casa corrents!!!!!em marejava molt..i fins demà....res de res del metge!!!!

eiiiiiiii jo SEGUR que vaig al concert dels PETS amb dues amigues....així que jo estaré allí!!!! si voleu venir!!!!! per cridar, saltar i riure ho podem fer juntes eeeeeeeee...........!!!!!!!!!jijijij a més, està la mar de bé perque és a les 7 de la tarda i així no trasnocharé i em cansaré!!!!!!!!! IUPIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!

Tara.......quan truquis a la Maria, fes el favor d'informar-nos eeeeee!!!!!!

ninetes, ahir a la nit mirava excursions i hotels de la riviera maya i............aixxxxxxxxxx quines ganes que tinc!!!!!

anem parlant!!!!!!!!!mentre pugui!!!
PATUNETSSSS!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dj. set. 17, 2009 7:56 am

Ninetes q dieu??jo estic morta air vai arribar de treballar a les 11 i men vai anar a domir directament macabo daixecar i a la duxa, despres quiropractic i tornem cap a tortosa!!!

Air i vai estar desde les 8 del mati fins les 10 de la nit mes lora danar i lora de tornar...aixi q ja veieu quantes ores vai treballar air....no me pogut posar al dia...nomes se q la laiac te metge divendres i q algo li a passat a la tara....

Bueno a veure si dissabte al mati em poso al dia...I FEU EL FAVOR DE NO ESCRIURE TANT q quan vau estar de vacaces casi q no vam escriure xq no us qeixesiu!!!!!

Un peto boniques!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dj. set. 17, 2009 8:17 am

Jo ninetes avui puc i dema tambe aixi que cuan us vagi be, home podria estar be anar de concert totes juntetes!

Elxa, asi que estas de ama de llaves, ehhhhhhhhhh!

Laiac, ahir et vas tornar a marejar, pot ser si que es de les cervicals com va dir la happi!

Tranquiles que us mantindre informades, pero fins i tot he arribat a pensar d'anar al nautic per demanar info i aixi d'estrangis explicar el que ha passat, a veure que diu, no dieu que es l'home de la maria?
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 17, 2009 8:55 am

bon dia ninetes!!!!!

lo primerrrrrrrrrrrrr TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA que fort!!!!!!!!!!!!! lo de maria.. pero no et va donar explicació!! en 5 minuts l'ha trucarà no???????????? i la marta no et va dir que passava???? bueno queda't amb tot lo que vas vore!!!! i jo potser ho parlaría tot amb marta.... uff ja t'imagino tota indignada.... aix em sapgreu... pero no li donis més voltes.. ja sabem com es..... estic pendent a vere que t'explica...

Laiac tranki... ara estic amb lo de la instància lo altre ja hotinc... i ara em toca parlar amb ells a vere que me diuen!!!

elxa!!!! que no has dormit akesta nit dolentota??? jiji tanta sonetaaaaaaaaa...

jo tinc unes ganes de vore-ussssssssssss.. pero ja sabeu els meus horariss jooooooooooooooo i aquest cap de 7mana treballoooooooooooo joooooooo... pero bueno a vere si tornem a fer kedades dissabtes matí que els caps de 7mana es quan més llure tinc jejejej

avui el xiket s'ha kedat a casa que no es troba molt bé... i està mirant cançons per la boda jejejej ale ale que treballi una micona.. pobret... està fatal.... i jo estic mirant textos per la boda civil.. no trobo res aix!!! bueno wapis...

petonets a totessssssssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dj. set. 17, 2009 8:58 am

Ninetes acabo de parlar amb la maria, que havia anat a buscar al nen al cole i a mi queeeeeeeeeeeeeeeee!
No podia trucar per dir-me que no hi seria!
M'ha dit que passem per alla el dissabte per la tarda, pero m'estic pensant seriament de canviar de restaurant, crec que aixo no es seriós.
Que la marta li va dir que nomes hi vaig anar per veure les minutes i que els papis ho veiessin, i una merdaaaaaaaaaaaaaaaaa, jo volia parlar amb ella de les tarifes, de tot el que es pot parlar amb la comercial, no!
Estic decepcionada!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. set. 17, 2009 9:12 am

He parlat amb el nen, tinc unes ganes de plorar que no sabeu!

Hi anirem dissabte amb tota la familia i segons com es porti i sentint-ho molt ho farem en un altre lloc, el client diuen que sempre te rao, i ella va de sobrada i aixo en una comercial no pot ser, ja tambe en tinc unes bikembergs, que per cert son incomodissimes i no per aixo vaig amb tant de fums!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 17, 2009 9:13 am

tara ha escrit:Ninetes acabo de parlar amb la maria, que havia anat a buscar al nen al cole i a mi queeeeeeeeeeeeeeeee!
No podia trucar per dir-me que no hi seria!
M'ha dit que passem per alla el dissabte per la tarda, pero m'estic pensant seriament de canviar de restaurant, crec que aixo no es seriós.
Que la marta li va dir que nomes hi vaig anar per veure les minutes i que els papis ho veiessin, i una merdaaaaaaaaaaaaaaaaa, jo volia parlar amb ella de les tarifes, de tot el que es pot parlar amb la comercial, no!
Estic decepcionada!

tara wapi penso que si t'has de kedar més trankila..doncs pots mirar un altre... pero tu vas kedar que estaría ella???? mira jo penso que falten 4 meses i que o portes tot basant bé.. iq ue ho has de fer en un lloc que t'encanti.. sigui el que sigui... tots tenen coses.. i en l'orngerie.. doncs esta la maria.. pero el menjar la sala... ho has de valorar tu maca!

animus!
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dj. set. 17, 2009 9:47 am

hola boniques!!
ais... que malament això de no tenir pc... ahir per la tarda estava per casa i no em podia conectar i estava amb el mono de foro!!! aaagggg... aquesta tarda aniré a Montblanc que m'han parlat d'un lloc on arreglen ordinadors. a veure que tal... que no puc seguir així! mare meva que viciada estic!!!! necessito ordenador ja!!! i això de només poder conectar-me un ratillo des del cole... no en tinc prou!! necessito mes!!!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

papallona, que guai aquest kit que has penjat!! quan tingui el pc amb condicions m'ho guardaré ben guardat!!

giss, que tal amb els pekes? jejeje! els vestits de pronovias no són molt bonics els d'aquest any... pero tu tranquila, que vas amb temps i encara et falten molts per mirar!! i... fotitos fotitos!! jejeje

black, no pares eh!

torsaeann, avui vas a un altre concert? quina marxa nena!

tara, quin lleig lo de la maria! i es que totes són iguales, eh! la de l'encanteri, la marian, ens va citar a una hora, quan hi vam anar el mes passat, i no es va presentar fins mitja hora mes tard, i nosaltres esperant com a tontos al carrer... quina poca paraula que tenen totes plegades!molt malament!!!!

elxa, que jo estic com la laiac! no se que et van dir al sindicat? pero al veure que estas buscant altres coses no deuria anar gairebe, oi? no pateixis, que si jo tambe m'entero de algo t'ho diré! ànims!

laiac, com et trobes? a veure que tal dema al metge!! i lo del viatge del 2x1 esta força bé, no? i... esa cronica?? jejeje!

estiu, com va tot?

happiness, aixi que començaras a mirar vestidets per cataleg... estas a un pas d'anar a provar-te'ls, jejeje!!

nenes, avui per la nit he tingut un somni... bua!!! que malament, jajaja!! crec que com que no puc entrar al foro per les tardes pel troiano i parlar de la boda, boda i més boda... se m'ha quedat tot al subconscient i aquesta nit ha sortit tot!! jajaja!!
he somiat que estava a una hora de la meva boda i deia "ostres!! no he encarregat el ram dels pares ni el marc de fotos!!" i sortia de casa i anava a un super a comprar-ho!! jajaja!! i demanava per marcs de fotos i em deien "al passadis nº12 estan", i jo buscava el passadis nº12... i hi havien 74 passadissos, pero el 12 no el trobava enlloc! i per alla buscant hi havia una florista que feia malabars amb les flors i li demanava dos rams urgents per les mamis... jajajaja!!! i de sobte em giro i trobo els marcs!! eren enormes... pero algo era algo... i miro el rellotge i quedaven 20 minuts per la boda i no estava ni pentinada ni maquillada ni vestida!!! mare meva!! quin estrés!!!! i dels nervis m'he despertat!!! i res... que me llevat estressada avui!! jajaja!!

Ais, quin rollasso no??

Un petonas a totes!! A veure si per la tarda em puc tornar a conectar un ratillo des d'aqui, i sino ja fins dema... jops!!!

Muas a totes!!! Us trobo molt a faltar!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 17, 2009 9:53 am

tara tas millor... aix.. bueno doncs dissabte decidiu!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 17, 2009 10:04 am

Giss wapi! ayer no fue tu dia "vestido" nasí podrás ir porbándote e ir haciendonos cronicas ehhhhhhhhhhhhhh espero que esté yendo muy el bien trabajo

muakis!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dj. set. 17, 2009 10:18 am

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

no siguis tonta, tu tranquil·la i ànim!!!!!!!!!!!!!! que quatre mesos encara és molt...jo ho vaig preparar en 3, encara no em guanyes... i això de canviar de restaurant..........espera't a veure com es porta la pròxima vegada....fa molta ràbia pel que has dit...que podia avisar i que no té perque anar amb aquests fums...........jo em vaig casar en un lloc molt humil.....però el tracte del tio va ser "xapó" per mi, i el dia de la boda en general!!!!!

traquil·la guapisssimaaaaaaaaa!!!!!! si a tu t'agrada aquest restaurant casa' t aquí i punto però...li hauries de marcar els punts sobre les i..........i a mi son fill què!!!!!! vaaaaaaaa

ANIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. set. 17, 2009 10:20 am

bueno ninetes, he parlat amb el meu company de feina que li tinc el cap com un bombo, sempre preguntant!

Diu que tema organitzacio genial, pero que el tracte amb la sr. pessim, diu que la seva dona tambe havia d'anar sempre darrera d'ella, que van tenir les mateixes sensacions que jo, molt despreocupada i a la defensiva en tot!

Estic una mica mes tranquila xq veig que tracta a tothom igual, pero crec que s'hauria de posar en la nostra pell, nervis, volem que surti tot perfecte, etc.

Bueno ninetes ja us explicare que tal dissabte!

I gracies a totes per aconsellar-me us estimo molt!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 17, 2009 10:30 am

nur_jor ha escrit:hola boniques!!
ais... que malament això de no tenir pc... ahir per la tarda estava per casa i no em podia conectar i estava amb el mono de foro!!! aaagggg... aquesta tarda aniré a Montblanc que m'han parlat d'un lloc on arreglen ordinadors. a veure que tal... que no puc seguir així! mare meva que viciada estic!!!! necessito ordenador ja!!! i això de només poder conectar-me un ratillo des del cole... no en tinc prou!! necessito mes!!!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

papallona, que guai aquest kit que has penjat!! quan tingui el pc amb condicions m'ho guardaré ben guardat!!

nenes, avui per la nit he tingut un somni... bua!!! que malament, jajaja!! crec que com que no puc entrar al foro per les tardes pel troiano i parlar de la boda, boda i més boda... se m'ha quedat tot al subconscient i aquesta nit ha sortit tot!! jajaja!!
he somiat que estava a una hora de la meva boda i deia "ostres!! no he encarregat el ram dels pares ni el marc de fotos!!" i sortia de casa i anava a un super a comprar-ho!! jajaja!! i demanava per marcs de fotos i em deien "al passadis nº12 estan", i jo buscava el passadis nº12... i hi havien 74 passadissos, pero el 12 no el trobava enlloc! i per alla buscant hi havia una florista que feia malabars amb les flors i li demanava dos rams urgents per les mamis... jajajaja!!! i de sobte em giro i trobo els marcs!! eren enormes... pero algo era algo... i miro el rellotge i quedaven 20 minuts per la boda i no estava ni pentinada ni maquillada ni vestida!!! mare meva!! quin estrés!!!! i dels nervis m'he despertat!!! i res... que me llevat estressada avui!! jajaja!!

Ais, quin rollasso no??

Un petonas a totes!! A veure si per la tarda em puc tornar a conectar un ratillo des d'aqui, i sino ja fins dema... jops!!!

Muas a totes!!! Us trobo molt a faltar!!!!!

wapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aix lo important que es el pc i internet per naltrosssssss.. neniiiiiiiii ja es la 2ª vegada que somiessss ehhhhhhh jejej ja comencen els nervissssssss

petonets
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 17, 2009 10:35 am

tara ha escrit:bueno ninetes, he parlat amb el meu company de feina que li tinc el cap com un bombo, sempre preguntant!

Diu que tema organitzacio genial, pero que el tracte amb la sr. pessim, diu que la seva dona tambe havia d'anar sempre darrera d'ella, que van tenir les mateixes sensacions que jo, molt despreocupada i a la defensiva en tot!

Estic una mica mes tranquila xq veig que tracta a tothom igual, pero crec que s'hauria de posar en la nostra pell, nervis, volem que surti tot perfecte, etc.

Bueno ninetes ja us explicare que tal dissabte!

I gracies a totes per aconsellar-me us estimo molt!

me n'alegro wapiiiiiiii

muakis!!!

:-()-)
Papallona*

EntradaAutor: tara » dj. set. 17, 2009 11:18 am

Gracias elxa!

Vaya con los de enseñament ni viven ni dejan vivir!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants