Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

Re: Nuvis de Girona!!!!!!

EntradaAutor: S&M2009 » dj. set. 10, 2009 8:35 am

Bon dia noies!!!

Eva quina preciositat de panxona ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: m´encanta!!!
I tan que es nota, amb lo primeta que ets tu, a comença a sortir!!!! jajajaja

Ha de fer tanta ilusó ::love:: i que preferiu nen o nena????

Sònia parlant ahir de creuers ... enra a la pàgina pincipal del msn i veura que explique comuns 8 super-creuers!!!!! hi ha un que surt de Miami i acaba a Barcelona!!!23 dies de viatge en un trans-atlàntic!!!! yo quiero !!!! hahahahaha
Si alun di em toca la loteria ja se qe faré :-))
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: eva gi » dj. set. 10, 2009 8:36 am

soniah86 ha escrit:
eva gi ha escrit:
soniah86 ha escrit:ayyyyyssss eva m' acabas de posar la pell de gallina si la veritat que si que se't nota i bastant perque tu tens la cintura ben plana i se't veu ja una bona curva m'ha fet molta molta ilusio ::love:: ::love:: quina alegria *.-o-o.* *.-o-o.*

oi que si que ja es nota? al matí no tant però durant el dia va creixent

m'alegro molt que us faci il·lusió, a mi també me'n fa poder-vos ho explicar. M'he acostumat tan a explicar-vos les coses, que ara em costa no fer-ho

doncs ja saps explicans que a mi per lo menys m'encanten aquestes coses i me fan molta ilu ::love:: ::love:: ::love:: i tens rao es veu i bastant ::love:: ::love:: ayyysss que ja va creixent el/la baby quan te diran que es??? per cert el hotel costa brava te parquing per convidats???

Sonia, si que té parquing pels convidats l'hotel. Heu d'entrar al carrer i ja veureu que hi ha unes zones vallades on posa Parquing Hotel
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: soniah86 » dj. set. 10, 2009 9:10 am

bon dia guapisimes!!!!!!!!!!!!!!!!

jajajjaja veig que va anar bé la bronca de ahir al final el post s' ha animat >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

ayyysss ja començo a estar nervis en 9 dies estare a sota la palmera amb la meva piña colada jajaja i despres com una loca patejant NY i les outlets :-///: :-///: :-///: :-///:

tot i aixi no tinc gaire temps ultimament vaig liadisima la veritat ahir vaig anar a comprar cuberteria per la casa i de pas vaig pillar 2 camins de taula de color fuxia maquisims una pasada ::love:: ::love::

jejejej esque no paro mai....

------------------------------------------------------------------------------------------------------

S&M 2009: si el vaig veure una pasada la veritat pero te molts dies de navegacio seguits me sembla que eren 7 dies seguits i l' altre son 4 i ja tornes a tenir parades i bueno les coses com son la veritat sobretot que acaba al costat de NY i aixi podem tornar a les outlets jajajjaj no se al gener decidirem quin farem si aquest o el de les illes hawaii aquest ultim m' agrada més pero els billets d' avio piquen bastant més pero mot més a veure que farem al final ja us anire informant jajaja

EVAGI: gracies, ayyyssss quina ilu de veritat que se't nota bastant per ser tan poc temps quan us diran que es???

LES ALTRES alguna novetat???
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: S&M2009 » dj. set. 10, 2009 12:15 pm

Sònia però que fas primer Riviera Maya i desprès NY????
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: eva gi » dj. set. 10, 2009 12:33 pm

ei noietes, doncs a nosaltres ens és igual, tot i que a la familia si que hi ha els que volen del nen i els de la nena

ahir em vaig anar a comprar els primers pantalons jeje ja no m'anaven bé caps dels que tinc, bé, només uns que tenen una goma d'aquelles tan amples a la cintura. Els meus que tinc amb cremallera i botó, doncs impossible, no s'em corda ni la cremallera

total, que m'en vaig ana r a l'Espai, i finalment em vaig comprar uns texans al Benetton, aquests si que són còmodes que no m'apreten gens i no es corden jejeje .

ara haurem d'anar de compres
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: soniah86 » dj. set. 10, 2009 2:51 pm

S&M2009 ha escrit:Sònia però que fas primer Riviera Maya i desprès NY????

si fem primer mexic el que pasa com que volem caregar tant a NY ens feia cosa tenir que fer encara 2 viatges en avio primera que no ens perdin la maleta (esque ja varem tenir la experiencia) llavors amb un vol no ens arisquem tant i segona per si ens pasem de pes no tenir que pagar 2 cops.

ahhhh i aixi anar ben morenos a NY per les fotos jajajajjaj

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dj. set. 10, 2009 2:52 pm

eva gi ha escrit:ei noietes, doncs a nosaltres ens és igual, tot i que a la familia si que hi ha els que volen del nen i els de la nena

ahir em vaig anar a comprar els primers pantalons jeje ja no m'anaven bé caps dels que tinc, bé, només uns que tenen una goma d'aquelles tan amples a la cintura. Els meus que tinc amb cremallera i botó, doncs impossible, no s'em corda ni la cremallera

total, que m'en vaig ana r a l'Espai, i finalment em vaig comprar uns texans al Benetton, aquests si que són còmodes que no m'apreten gens i no es corden jejeje .

ara haurem d'anar de compres

ara tens l' excusa perfecte!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jajjaja que guay i bueno quan sapigueu que es...ja ni t' explico com comprareu ::love:: ::love:: ::love::

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dj. set. 10, 2009 4:07 pm

Sònia es ua alta manera e fer-ho peò arribareu de NY fets caldo, si desprès teniu algun dia per relaxar-vos aquí genial :-)ok:

Eva vinga de compres!! hi ha roba moníssima d´embarassada, la llàstima es que es fa servir poc temps.A la revista La Redoute (no se si te sona) hi ha coses molt maques :-)ok:
Nena i t´agafa tot l´hivern .... ja hauràs de comprar ja :-))
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dj. set. 10, 2009 4:35 pm

S&M2009 ha escrit:Sònia es ua alta manera e fer-ho peò arribareu de NY fets caldo, si desprès teniu algun dia per relaxar-vos aquí genial :-)ok:

no si mexic anem en plan relax total ja hi vam estar al 2005 a la riviera i vam fer totes les excursions pero totes bueno nomes ens va quedar isla mujeres que ens varen dir que no valia gaire la pena... nomes te dic que la platja nomes la varem veure un mati aixi que ens varem anar d' alla amb les ganes de platja i bueno ara anem nomes en plan platja i relax perque excursions no en farem cap ja ho varem veure tot el primer cop i aixi ens preparem per NY que ens espera una patejada... tu que hi vas estar a veure que te sembla les excursions que hem pillat:
- alto i bajo manhattan
- gospel in harlem
- panoramas/contrastes americanos
- vision nocturna (inclou entrada a empire state)
- 1 dia a woodbury common (outlet a les afores) :-))
- helicoptero the big apple

i bueno despres al nostre aire anirem a lo tipic de visita NY (el pont de brooklin, top of the rock, central park, zona 0 ...) tu que penses afegiries alguna més o que?? hi ha alguna que hagis fet que no la tingui i estigui guapa??

i el metro que tal??? es pot anar be??? no es molt lios???? i per la nit que????

perdona esque ara me surten tots els dubtes jajajaj ahhh per cert abans de anar-me'n qui va comprar el regal de la nyinyi encara no m'han dit res a mi :-/

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dl. set. 14, 2009 10:55 am

Hola guapes!!!!
Pero que està això abandonet nenes!!!!
on esteu ficades??? jejejejej
Com ha anat el mega pont??? jo de relax :-)ok: m´ha vingut de conya :-)ok:

Sònia guapa el regal de l´Irene el va comprar la Jomi, jo ja li vaig pagar el meu, m´imagino que us donarà en nº de compte perquè li feu la trans.

I per les excursions les veig genials :-)ok:
Alto i bajo agafala dels primers dies per situar-te una mica
La del gospel genial
Visión nocturna realment preciosa!!
Al poble de les Outlets no hi vaig anar :--( però ha de ser genial :-)ok:
I helicopter també ha de ser molt i molt maco :-)ok:

L´hotel el teniu al centre???
Nosaltres ens varem moure en metro i chapó!!! cap problema has d´estar al tanto però tampoc es molt difícil, arato i molt segur.
A la nit ets pots moure sense cap problema :-)ok: això si alguna nit de lo fets caldo que anàvem agafavem un taxi i per 8$ ns deixava a la porta de l´hotel.

Et queda reeeeeeeeeeeessssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dl. set. 14, 2009 4:16 pm

bones gironines!!!!!!!!!!!!!!!

com esteu??? que us expliqueu de nou???

yo ya me teniu preparant maletes que me queda un suspir ayyysss quines ganes ::love:: ::love:: ::love::

a veure si no me perdo per NY entre tantes botigues jajajja

noies aquesta semana vaig liadeta tinc que deixar tot enllestit en la feina i bueno a casa tambe pero procurare anar entrant :-)ok:

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dc. set. 16, 2009 9:57 am

Bon dia noies!!!

Sonia maca!! ja ho tens aqui!!! un obrir i tancar d'ulls i ja estas volant!! k guay!! :-)

Eva nena quina panxeta!! quina ilu, et trobes una mica millor??

Esther on ets??? com es troba el teu maridet??

Carme que tal? ja veig k el pont genial!

xuxuneta molt enfeinada?

Mireia i Flit que tal aneu??

Miriam ja ha començat el cole l'Arnau?

GSG fa dies que no sabem res de tu !!

Ostres noies com ha canviat el temps eh! s'ha fet tardor de cop!
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: S&M2009 » dc. set. 16, 2009 10:27 am

Bon dia noies!!
Que paradet tenim això!!!

Ostres que si ha canviat el temps ... aquest matí m´he posat una roba i he sortit al balcó i cap a dintre a caviar-me ... jajajajjaja
Roser i tu que, mirant les holidays????
Sònia estic fent l´alun de NY i penso en tu nena!!! d´aquí res estaras allà!!!!
Jo marxava de nou sense pensar-m´ho!!! jajajajajaj
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: eva gi » dc. set. 16, 2009 1:37 pm

bona tarda guapes,

si que està paradet això, ara fa dies que no entrava

com va tot???

ja ho podeu ben dir, quin canvi de temps!! ja toca posar-se una mica de roba eh?? sobretot el matí!!

Sònia guapa que ja ho tens aquí!!!!!!!!!! aquest dissabte comença la teva hooney moon, aix quina il·lusió!!!

Roser nena i tu què ? ja tens el destí decidit??? a sota quina palmera et posaràs???

jo de moment no he millorat gaire, continuo igual. Ahir al vespre per fer el sopar vaig haver de parar tres vegades perquè em marejava. Al final ja el va acabar el meu home, ostres, no serveixo per res, espero que passi ben aviat tot això

avui a la tarda anem a fer una eco, a veure què ens diuen, ja us explicaré

i les altres?? on esteu??
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: S&M2009 » dj. set. 17, 2009 8:57 am

GUUUUUUUAAAAAAAPPAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Que guai que enris a saludar-nos!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ets única a l´altra punta i segueixes pensant en nosalres!!
ets un solete!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Vaser una mega-cerimònia!!! jajajaja, molt maca i emotiva!!!
Ja t´ho he dit, va ser un plaer venir a veure´t!!!!

En Sergi no va venir xq havia de treballar les 20h .... jejejej, i em diu la JOMI i el seu home .... si nosaltres també començem al restaurant a aquesta hora -.... jejejejej, i li dic nena truca que no arribes ... jajajajajaj

Ja penjaras alguna foto del regalet :-)ok:

UNA ABRAÇADA PER TOTS DOS (QUE TENS UN HOME MOLT SIMPÀTIC!) QUE DISFRUTEU AL MÀXIM LA VOSTRE LLUNA DE MEL ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dj. set. 17, 2009 9:42 am

bon dia guapisimes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

com esteu????? jo histerica estic més a la lluna de mel que aqui jajajaj almenys el meu cap jajajaja

no se si podre tornar a entrar aixi en plan tranqui abans de anar-me'n pero a mexic com que tenim molt de relax segur que un dia o altre entro a NY ho veig complicadet pero s' intentara :-)ok: estic liada a la feina i a casa tambe perque quan tinc un minut el dedico a deixar coses enllestides epr la mudanza aixi menys feina quan tornem...

NOMES ME QUEDEN 2 DIES PER LA LLUNA DE MEL!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
JAJAJ S' HA FET ESPERAR EHHH PERO JA HA ARRIBAT ::love::

NYINYI la veritat que si ets unica deu meu bueno disfruta moltisim del teu viatge :-))

CARME a veure si quan torni me trobo la sorpresa de que has començat la cronica que tinc unes ganes ya de llegirla sino a la quedada de l' octubre ens la expliques en directe pero amb fotos ehhh!!!! :-)ok:

XOCOLATINA espero no haverte liat més amb el viatge ahir pero com que nosaltres ho estem mirant per l' any que ve... per aixo t' ho comentava :-) mira aqui te deixo l' enllaç de l' album del casament que ens han fet a mi m' encanta ::love::

http://flickr.com/gp/d2fotovideo/9F98HW/show/

EVAGI ja ens diras com va anar la eco espero que ja se't pasi lo dels marejos i te vagis trobant millor un petonas guapa i cuidat moltisim :-)

ESTHER ja vaig veure que estaves liadeta bueno a la tornada espero veure't mes activa :-)

JOMI /FLIT / ANNA on us fiqueu esteu ben perdudes heu de seguir amb la cronica :-)

GIRONINES DEL 2010 cuideu-vos moltisim i disfruteu molt dels preparatius no us donareu compte i haura arribat disfruteu molt d' aquest any de tantes emocions, veig que ja hi ha post de gironines2010 apala a compartir preparatius ::love::

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dj. set. 17, 2009 12:22 pm

Sònia guapa no em canso de mirar el teu àlbum!!!
Estàves espectacular nena!!!!
Quantes pàgines deu tenir aproximadament???

Eva i la eco?? com ha anat???
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: xuxuneta » dj. set. 17, 2009 2:22 pm

xocolatina ha escrit:Bon dia noies!!!

Sonia maca!! ja ho tens aqui!!! un obrir i tancar d'ulls i ja estas volant!! k guay!! :-)

Eva nena quina panxeta!! quina ilu, et trobes una mica millor??

Esther on ets??? com es troba el teu maridet??

Carme que tal? ja veig k el pont genial!

xuxuneta molt enfeinada?

Mireia i Flit que tal aneu??

Miriam ja ha començat el cole l'Arnau?

GSG fa dies que no sabem res de tu !!

Ostres noies com ha canviat el temps eh! s'ha fet tardor de cop!

hola guapes!!
xolocatina------------- no estic molt per aqui aquesta setmana, ja que estem de vacances i tinc l'àvia al hospital força futudeta, espero que la proxima setmana vagi més bé de temps i us pogui seguir molt més.

una abraçada per totes!
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: xocolatina » dj. set. 17, 2009 2:51 pm

Bon dia noies!!

Sonia ja he mirat el teu àlbum sencer, certament una pasada, m'agrada molt aquesta mateixa tarda intentaré contactar amb el teu fotograf per conèixens i poder treballar junts veig que la feina es bona i pel que tu m'expliques el tracte també!
Per cert, es per matar-te jejejeje ara estic liada mirant un convinat de creuer i carib... aix no acabaré mai!!! amb les ganes que tinc de saber on anem!!! guapa ja t'ho vaig dir ahir per telèfon pero disfruta al màxim i fes moltes fotos!!

Irene nena, gracies per dedicar-nos unes paraules des de tant lluny!

Xuxuneta reina, una abraçada espero que lo de l'àvia sigui tant sols un ensurt!!

Evaaaaaaaaa em tens abandonada!! ja no m'estimes?? :-( fa dies que no parlem!

Anna bonica com estas?? ara suposo que super enfeinada amb la tornada al cole dels nenes no?

Sabeu alguna cosa de l'Esther??

Per cert Sonia em comentaves muntar la propera quedada, et comento que aprox marxaré del 19 d'octubre al 4 nov però encara falta saber-ho del ferm!

A la resta: Mireia, flit, Miriam, GSG volem notícies vostres!!! :-)
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: jomi » dj. set. 17, 2009 5:33 pm

...me llaman el desaparecido, cuando llega ya se ha ido,
volando vengo, volandoooo vooooy ,deprisa deprisa... *.-o-o.*

http://youtube.com/watch?v=AcE9zjxNCVo

Hola guapissimes!!!

Ja estic aquí!!!! jijiji! que no tinc internet a casa :--(

Marrrrrrrdedéééééeú SENYOR! És ben fotut això de veure la taula de l'ordinador, buidaaaa, perquè jo també em sento buida sense la tecnologia :-.:·:: i no poder "pulular" per aquí, CONYE!

Què tals?

Evaaaaaaaaaaaa,nena! Quina panxulina més xuli!!! Com m'agrada :-()-) Anirem veient el procés :-)ok:

Xoco!! Jo em pensava que ja series fora! Encara esteu mirant per on neu? No ho tens clar encara? jajajaj! Lo important és marxar, oi? No importa on!!

Carme!!!Com vas tu? Anar treballant, no? Com jo! Aix, poguessim tornar a començar aquest any de nou...quina anyorança, tu!

Sonia!! SI;SI,Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
Vacaciones de verano para tíiiiiiii, naironaino naino naaaaaaaaaaaaaa!!! Olé!!

http://youtube.com/watch?v=h-u04LDHvl0

Ja marxes!!!! Que guai!!! Disfruta molt!!!
Per cert! El quadre que us feu per la paret de l'habitació és guapisssim! A veure si a mi m'el fa tant xulo el meu... que ho dubto perquè aquestes fotos de la platja són genials!

Xuxuneta!!
:hmm:: Recordo que havia parlat algún cop amb tu sobre Mas Ferrer, dels càterings que et deia que les magnolies és estupendo! Quin t'has quedat al final?
Imatge
jomi
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants