Autor: laiac » dc. set. 16, 2009 9:50 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. set. 16, 2009 10:47 pm

Autor: tara » dj. set. 17, 2009 7:06 am

Autor: tara » dj. set. 17, 2009 7:11 am

Autor: torsaeann » dj. set. 17, 2009 7:16 am

Autor: laiac » dj. set. 17, 2009 7:48 am

Autor: estiu2010 » dj. set. 17, 2009 7:56 am

Autor: tara » dj. set. 17, 2009 8:17 am

Autor: Papallona* » dj. set. 17, 2009 8:55 am

Autor: tara » dj. set. 17, 2009 8:58 am

Autor: tara » dj. set. 17, 2009 9:12 am

Autor: Papallona* » dj. set. 17, 2009 9:13 am
tara ha escrit:Ninetes acabo de parlar amb la maria, que havia anat a buscar al nen al cole i a mi queeeeeeeeeeeeeeeee!
No podia trucar per dir-me que no hi seria!
M'ha dit que passem per alla el dissabte per la tarda, pero m'estic pensant seriament de canviar de restaurant, crec que aixo no es seriós.
Que la marta li va dir que nomes hi vaig anar per veure les minutes i que els papis ho veiessin, i una merdaaaaaaaaaaaaaaaaa, jo volia parlar amb ella de les tarifes, de tot el que es pot parlar amb la comercial, no!
Estic decepcionada!

Autor: nur_jor » dj. set. 17, 2009 9:47 am

Autor: Papallona* » dj. set. 17, 2009 9:53 am

Autor: Papallona* » dj. set. 17, 2009 10:04 am

Autor: laiac » dj. set. 17, 2009 10:18 am

Autor: tara » dj. set. 17, 2009 10:20 am

Autor: Papallona* » dj. set. 17, 2009 10:30 am
nur_jor ha escrit:hola boniques!!
ais... que malament això de no tenir pc... ahir per la tarda estava per casa i no em podia conectar i estava amb el mono de foro!!! aaagggg... aquesta tarda aniré a Montblanc que m'han parlat d'un lloc on arreglen ordinadors. a veure que tal... que no puc seguir així! mare meva que viciada estic!!!! necessito ordenador ja!!! i això de només poder conectar-me un ratillo des del cole... no en tinc prou!! necessito mes!!!!![]()
![]()
![]()
papallona, que guai aquest kit que has penjat!! quan tingui el pc amb condicions m'ho guardaré ben guardat!!
nenes, avui per la nit he tingut un somni... bua!!! que malament, jajaja!! crec que com que no puc entrar al foro per les tardes pel troiano i parlar de la boda, boda i més boda... se m'ha quedat tot al subconscient i aquesta nit ha sortit tot!! jajaja!!
he somiat que estava a una hora de la meva boda i deia "ostres!! no he encarregat el ram dels pares ni el marc de fotos!!" i sortia de casa i anava a un super a comprar-ho!! jajaja!! i demanava per marcs de fotos i em deien "al passadis nº12 estan", i jo buscava el passadis nº12... i hi havien 74 passadissos, pero el 12 no el trobava enlloc! i per alla buscant hi havia una florista que feia malabars amb les flors i li demanava dos rams urgents per les mamis... jajajaja!!! i de sobte em giro i trobo els marcs!! eren enormes... pero algo era algo... i miro el rellotge i quedaven 20 minuts per la boda i no estava ni pentinada ni maquillada ni vestida!!! mare meva!! quin estrés!!!! i dels nervis m'he despertat!!! i res... que me llevat estressada avui!! jajaja!!
Ais, quin rollasso no??
Un petonas a totes!! A veure si per la tarda em puc tornar a conectar un ratillo des d'aqui, i sino ja fins dema... jops!!!
Muas a totes!!! Us trobo molt a faltar!!!!!

Autor: Papallona* » dj. set. 17, 2009 10:35 am
tara ha escrit:bueno ninetes, he parlat amb el meu company de feina que li tinc el cap com un bombo, sempre preguntant!
Diu que tema organitzacio genial, pero que el tracte amb la sr. pessim, diu que la seva dona tambe havia d'anar sempre darrera d'ella, que van tenir les mateixes sensacions que jo, molt despreocupada i a la defensiva en tot!
Estic una mica mes tranquila xq veig que tracta a tothom igual, pero crec que s'hauria de posar en la nostra pell, nervis, volem que surti tot perfecte, etc.
Bueno ninetes ja us explicare que tal dissabte!
I gracies a totes per aconsellar-me us estimo molt!

Autor: tara » dj. set. 17, 2009 11:18 am